Skrevet av Emne: Kamp vs Newcastle United FC @St James' Park 14/4-2017 kl 20.45 TV kamp  (Lest 29456 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo




En tøff TV sendt kamp(Eurosport Norge) http://www.tvkampen.com/kamp/newcastle-leeds/
Legger ved linken til radio like godt for spørsmålet kommer vel opp tipper jeg http://www.ustream.tv/channel/k-s-sports
Når denne sen kampen starter er allerede våre opponenter ferdig spilt. Det er aldri lett å spå noen ting da det virker som at de fleste lag har en evne til å hente skjulte krefter fra et eller annet sted når vi nærmer oss slutten på sesongen, men la oss håpe at vi her kan starte kampen med litt mere pusterom enn hva vi kan oppleve å ha om alt går mot oss i de andre kampene.

Bridcutt og Sacko er antakelig tilbake mens Cooper fortsatt er suspendert i 4 kamper til.


Gledelig er det at toppscorer Dwight Gayle fortsatt skal være ute, han har skapt nok trøbbel for oss. Jack Colback and Isaac Hayden skal også være usikre kort.

Dommer for dagen er Christopher Kavanagh og er veldig glad i å dele ut kort, han har dømt 36 kamper i 2016/17 og gitt ut 119 gule kort og to røde kort. I en kamp som dette kan dommeren fort komme i fokus om det deles ut kort i hytt og pine, og enkelte Leeds spillere tåler veldig lite flere kort før suspensjoner blir en realitet, Pontus lever farlig her.

Dette kommer definitivt til å bli en laaang fredag.
« Siste redigering: April 13, 2017, 11:45:36 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Nørgaard

Måske Pontus skal få gule kort i de næste to kampe så han kan være klar til eventuelle Playoff kampe?

B_Ød

kan vel slette min tråd jeg da... :o
Ups & Ups!!

B_Ød

tar denne fra mitt forsøk da  ;D :

Vi skylder disse kara en på trynet, så vi tar denne og sikter direkte opprykk!!!
Ups & Ups!!

testo

Måske Pontus skal få gule kort i de næste to kampe så han kan være klar til eventuelle Playoff kampe?


Når mener de at sesongen over, er det etter siste serie kamp eller etter playoffs? Regner med at PO blir en del av sesongen men håper det er en forvridd engelsk regel her som jeg ikke kan finne noe sted  :P

CAUTIONS     CUT OFF DATES (Inclusive)

5   (Premier League)
31 December

5   (English Football League, National League, Steps 2-4)
30 November

10   (Premier League)
2nd Sunday in April

10   (English Football League, National League, Steps 2-4)
2nd Sunday in March

15   End of Season


For example, a Premier League player earning their fifth caution of the season on or after 1st January would not earn any ban. However, if they received ten cautions by the second Sunday in April, a ban would apply. Players who receive 20 or more cautions in a season shall be required to attend a Regulatory Commission.


Please note, The FA WSL does not have cut-off dates. Automatic suspensions for players of WSL teams accumulating 5, 10, 15 cautions etc will take effect at any stage during the WSL Season.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Huff, har ingen forventninger til denne. Mot Newcastle er alt annet en 0 poeng fantastisk ;)
Når vant vi der sist? 1995 med Yeboahs seiersmål? Har vel ikke bra historikk på St. James Park....

Josch

Huff, har ingen forventninger til denne. Mot Newcastle er alt annet en 0 poeng fantastisk ;)
Når vant vi der sist? 1995 med Yeboahs seiersmål? Har vel ikke bra historikk på St. James Park....

Jeg tror vi slo dem borte under  O'Leary-tiden, ca  1999/00?

auren

Skal absolutt være mulig å hente hjem poeng i denne. Newcastle har ikke akkurat vært supre på hjemmebane. De har gått på flere stygge tap mot heller dårlig motstand. Har vi med oss litt flaks og er dyktige fremover, så kan det bli både 1 og 3 poeng. Viktig med en god start og unngå tidlig baklengsmål.

Tips: 1-1 (Pablo).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Dette blir nok en tett batalje. Tipper faktisk at det kan bli målrikt og spår at Leeds vinner 3-2.

Kontakinte

Huff, har ingen forventninger til denne. Mot Newcastle er alt annet en 0 poeng fantastisk ;)
Når vant vi der sist? 1995 med Yeboahs seiersmål? Har vel ikke bra historikk på St. James Park....

Jeg tror vi slo dem borte under  O'Leary-tiden, ca  1999/00?
Vi slo de 0-2 i 2002. Vi har ellers en jevn statistikk 33-17-37 i Newc sin favør

Josch

Alle små poeng er nå  viktige for Newcastle for å sikre opprykk. Også et uavgjort resultat  er verdt noe  for dem med  tanke på å ikke bli tatt igjen av  Huddersfield (avstand  10 poeng). Med  uavgjort et kvarter før slutt så kan dette passe begge lag bra og kanskje det ebber ut slik . Det er slik jeg håper det blir . (Hudds spiller tidligere på dagen). Ett poeng er selvsagt gull verdt for Leeds her.

Xern

Og snart er det duket for min FØRSTE borteMATCHDAY!!  8) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Forventer snaut tap i denne kampen. Alt annet er bonus.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Huff, har ingen forventninger til denne. Mot Newcastle er alt annet en 0 poeng fantastisk ;)
Når vant vi der sist? 1995 med Yeboahs seiersmål? Har vel ikke bra historikk på St. James Park....

Jeg tror vi slo dem borte under  O'Leary-tiden, ca  1999/00?
Vi slo de 0-2 i 2002. Vi har ellers en jevn statistikk 33-17-37 i Newc sin favør

Var på den kampen, 2 x Alan Smith og god stemning i Leeds svingen/hjørnet.

auren

Alle små poeng er nå  viktige for Newcastle for å sikre opprykk. Også et uavgjort resultat  er verdt noe  for dem med  tanke på å ikke bli tatt igjen av  Huddersfield (avstand  10 poeng). Med  uavgjort et kvarter før slutt så kan dette passe begge lag bra og kanskje det ebber ut slik . Det er slik jeg håper det blir . (Hudds spiller tidligere på dagen). Ett poeng er selvsagt gull verdt for Leeds her.

Hvis du tenker deg om en gang til, så regner jeg med du håper noe annet  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Forventer snaut tap i denne kampen. Alt annet er bonus.
Stortap er vel ikke en bonus?  ;D
Jon R.

B_Ød

Og snart er det duket for min FØRSTE borteMATCHDAY!!  8) 8)

Oh Hell Yeah :-D
Ups & Ups!!

Barba

Forventer snaut tap i denne kampen. Alt annet er bonus.

Stort tap? He he, skjønte hva du mente, men klarte ikke å dy meg.

Vanskelig kamp der det skal prettes med godsaker og jeg har flere supportere på besøk siden jeg har gebursdag i dag. Familien skal ut senest 20:30, deretter er det høy lyd og skrik og skrål. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt, om jeg så må flytte inn i kjøleskapet.

Barba - Kongen av Løkka ( i dag)
Barba - MOT

sportcarl1

Tror på en jämn och bra match, Newcastle är dock favorit, hoppas på poäng men 2-1 i baken är väl ett realistiskt resultat
 

Sydhagen

Tipper at vi tar magpies fullstendig på senga ikveld og tar en kjapp 2-0 ledelse.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

eros

Er i Berlin og misser denne, Eurosport player vil ikke la meg nyte produktet jeg betaler for herfra. Bummer... MOT og lykke til folkens!


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Er i Berlin og misser denne, Eurosport player vil ikke la meg nyte produktet jeg betaler for herfra. Bummer... MOT og lykke til folkens!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper man får sett kampen på Eurosport player her på bjerget, eller må man se det på Eurosport Norge?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Er i Berlin og misser denne, Eurosport player vil ikke la meg nyte produktet jeg betaler for herfra. Bummer... MOT og lykke til folkens!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper man får sett kampen på Eurosport player her på bjerget, eller må man se det på Eurosport Norge?

auren

Har forstått det slik at den går både på player og eurosport norge. eurosport norge er vel å foretrekke?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Er i Berlin og misser denne, Eurosport player vil ikke la meg nyte produktet jeg betaler for herfra. Bummer... MOT og lykke til folkens!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper man får sett kampen på Eurosport player her på bjerget, eller må man se det på Eurosport Norge?

auren

Har forstått det slik at den går både på player og eurosport norge. eurosport norge er vel å foretrekke?

Selvsagt, men med kun 1 tv i hus, samt besøk, så er det enkleste at jeg trekker meg vekk fra tv-stuen  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

1 endring i laget. Bridcutt erstatter Vieira:

#lufc v Newcastle: Green, Ayling, Bartley, Jansson, Berardi, Phillips, Bridcutt, Roofe, Hernandez, Pedraza, Wood.

#lufc subs: Peacock-Farrell, Taylor, Vieira, O'Kane, Dallas, Sacko, Doukara.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Kan dette gå ?? får vi med oss 3 poeng idag ? eller er det umulig ??
Jeg har litt trua faktisk,  lagene rundt oss vant tidligere idag ; Huddersfield, Wednesday og Fulham.  Nå er kampen om sluttspill plass virkelig igang.  Har på følelsen at vi får se et godt Leeds lag på St james idag, Bridcutt tilbake istedenfor unggutten Vieira var ventet så lange Bridcutt var klar igjen.  Gleder meg til kamp. Håper Woody knaller inn noe påskegodt til oss idag..... :)     M   O    T
MFLU - Miracles For Leeds United

Nørgaard

Kun to point til nr 7. Denne kamp er vigtig og nervøsiteten nærmer sig.

testo

Er i Berlin og misser denne, Eurosport player vil ikke la meg nyte produktet jeg betaler for herfra. Bummer... MOT og lykke til folkens!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper man får sett kampen på Eurosport player her på bjerget, eller må man se det på Eurosport Norge?

auren

Har forstått det slik at den går både på player og eurosport norge. eurosport norge er vel å foretrekke?

Selvsagt, men med kun 1 tv i hus, samt besøk, så er det enkleste at jeg trekker meg vekk fra tv-stuen  ;)

auren
Den går på player også i følge Eurosport sine sider.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

nervøs nå..men det blir 3 i dag!!
Ups & Ups!!

Ankerjon15

Gleder meg til kamp, håper på seier så pubturen blir ekstra hyggelig ikveld :)