Skrevet av Emne: Kamp vs Newcastle United FC @St James' Park 14/4-2017 kl 20.45 TV kamp  (Lest 29442 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andersen

Må vel ha vært tidenes poeng ran i denne kampen på svært lenge i  denne ligaen ! To av de mest ufordragelige klysete Newcastle spillerene lekte seg ved cornerflagget en fikk sågar gult for drøying . Så fikk Leeds tak i ballen 5-6 trekk og så vips WOOD ! Over 7 min . på overtid da gitt ! Herlig å se gliset på Newcastle spillerene forsvant da Leeds scoret ! Aldri gi opp , det beviste gutta i dag ! MOT !

B_Ød

What the F!!! Jeg slukkede da Newcastle scorede og nu  ;D ;D
Du må lige spille til dommeren blåser af min ven......

Utrolig deilig med poeng på St james Park....kan vise seg å bli viktig.  Fantastiske Chris Wood  ;D ;D ;D

Ja enig, blev bare meget sur  ;)
Men imorgen vil jeg wake up with wood som B_ØD vil sige  :P

Ha ha...så bra  ;D
Ups & Ups!!

ziganda

Newcastle må prise seg lykkelige over at de fikk med seg poeng. Men vi kommer sterkere tilbake  8)

B_Ød

....og da ble det jammen meg bytur på gamle Ød i stedet..
Grattis kara, og fortsatt god påske  :D
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Dette va utrolig viktig, WOOD leverer igjen.

MOT

25 liga-mål pluss 3 cup-mål.

Bikker han 30 totalt?
Super Leeds since 1968

JaJa

At det er mulig å lese så mye syting. Og det kommer fra majoriteten som tippet plassering på nedre del av tabellen. Og t.o.m nedrykk.
Nå er status at Leeds ligger topp 6. Men fortsatt syting. Begynner å lure på om ønsket er nedrykk.....
Fra mitt ståsted har det vært en oppløftende sesong.

Mistenker at sytpeisan hadde vært surkat og gått rundt som surkalugga hadde Leeds vært topp 6 i PL også.
Nån e jo sytat av natur og kan ikke se noe positivt.

Men jeg gleder meg med sesongen så langt. Og jeg kommer også til å glede meg selv om Leeds havner utenfor topp 6 i år. Ny sjanse til neste år. OG, det er mer stabilitet virker det som.
Økonomien er bra. Kred til Cellino. Selv om det er tungt for noen å innrømme det.....

Og en ting til, DHY skrev tidligere i en annen tråd at Jansson ikke kom til å spille mer for Leeds etter info fra sin gode kilde som alltid hadde rett. Merkelig greier dette. Jansson spiller. Og DHY har heller ikke kommentert dette i ettertid.
Regner med at det ikke passet inn i negativiteten til DHY :-)

Myhre10

Skremmende dårlig 2. omgang. Midtbanen fullstendig overspilt, og det lyser divisjonforskjeller mellom lagene. Grisetur at vi ikke har 0-3 i sekken før vi får ranet med oss et poeng. Nok en gang blir vi utradert på midtbanen, det finnes dessverre ikke kvalitet sentralt. Svakheten i stallen viser seg når, vi gang på gang må benytte Doukara. Har sett han god en gang, mot juniorlaget til Liverpool..


Nå er jo Doukara den som har scoret nest mest i år, bla med et fint mål som innbytter i forrige kamp.
Spesielt i begynnelsen av sesongen var han god og bidro positivt i flere kamper. Men du så kanskje ikke de kampene.

Andersen

Veldig mange som syter og klager på Leeds under kampene ! Kan man ikke bare være fornøyd hvis laget vinner , eller stjeler et viktig poeng i play - off reset som gjenstår Må vel være en inngrodd pessimisme de siste 15 åra som gjør det her !? play - off drømmen lever ennå folkens ! så kan pessimistene heller analysere seg dønn i hjel etter play - off ( uansett hvordan det går i de siste kampene !)

Cherry

Slår vi Wolves på mandag så tror jeg virkelig på Play Off! :)
 

auren

At det er mulig å lese så mye syting. Og det kommer fra majoriteten som tippet plassering på nedre del av tabellen. Og t.o.m nedrykk.

De aller fleste her inne, som tippet plassering på Leeds, tippet øvre halvdel. Ingen (foruten et tulleinnlegg fra hb) trodde på nedrykk, så her tar du grundig feil.

Jeg skal være delvis enig i at det er mye syting. Men jeg synes også det blir feil å gå gjennom kamptråden etter kampen og påpeke alle "syte-kommentarene". Kamptrådene skal brukes til å få ut frustrasjon og glede under kampen og kan slik sett sammenlignes med "syteutrop" fra stuene til enhver Leedsfan eller frustrasjonsutrop fra Leedsfansen på St. James. Hvis du leser innleggene på Waccoe så er det også mye syting under kampen. Og forståelig nok: Vi spilte alt i alt en dårlig fotballkamp og ble rundspilt av Newcastle i 60 min.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

JAJA, du har så rett ! Når lå vi på 4 . plass og kjempet om play - off plass sist !? Det var vel mot Doncaster på Wembley i play -off der ? 1-0 tap . Etter noen sesonger nå under midten på tabellen , er vi altså i toppen og kjemper om opprykk !

JaJa

At det er mulig å lese så mye syting. Og det kommer fra majoriteten som tippet plassering på nedre del av tabellen. Og t.o.m nedrykk.

De aller fleste her inne, som tippet plassering på Leeds, tippet øvre halvdel. Ingen (foruten et tulleinnlegg fra hb) trodde på nedrykk, så her tar du grundig feil.

Jeg skal være delvis enig i at det er mye syting. Men jeg synes også det blir feil å gå gjennom kamptråden etter kampen og påpeke alle "syte-kommentarene". Kamptrådene skal brukes til å få ut frustrasjon og glede under kampen og kan slik sett sammenlignes med "syteutrop" fra stuene til enhver Leedsfan eller frustrasjonsutrop fra Leedsfansen på St. James. Hvis du leser innleggene på Waccoe så er det også mye syting under kampen. Og forståelig nok: Vi spilte alt i alt en dårlig fotballkamp og ble rundspilt av Newcastle i 60 min.

auren

Til info er det ikke bare i kamptråder sytingen er. Fra mitt ståsted er påfallende hvor mye det er. Det er vel første året siden forrige årtusen det er mer eller mindre stabilitet på trener/spillersiden. Og hvor det ikke er overskuddsmateriell av spillere som hentes fra klubber som ikke vil ha dem på lønningslista. Og at det ser ut som økonomien er på et stabilt fornuftig nivå. Vi er nok ikke i fare for å havne i transfer-embargo.
Alikevel er dette tydeligvis ikke godt nok for enkelte.

Og det er ikke bare ett tulleinnlegg som du sier som tippet nedrykk.
Jeg orker ikke gå gjennom tråder for å finne andre. De som tippet Leeds i nedrykksgruppen vet dette selv.

Gufrias

Til forsvar for "syterne" må jeg si at vi var mange hakk dårligere enn Newcastle i hele 2. omgang, og det gjorde vondt å se laget mitt så underlegent i en viktig kamp. De fleste spillerne våre så rett og slett dårlige ut. Da er det ikke så lett å bevare roen og trøste seg med at fangedraktene har mange spillere på PL-nivå, og har ligget på direkte opprykk omtrent hele sesongen.

MEN så deilig da Pablo, Roofe og Wood omsider fikk dirket opp safen og ranet ett poeng!
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Det er riktig at vi ble rundspilt, men Leeds har spillere med kvalitet som kan fikse en utligning helt plutselig. Har man en målmaskin der fremme  så kan alt skje. Det er litt svakt av Newcastle  å ikke ta høyde for det. Newcastle er gode , men de har hatt noen blackout  denne sesongen der de har dominert kampen. Dette er ikke første gangen.

auren

At det er mulig å lese så mye syting. Og det kommer fra majoriteten som tippet plassering på nedre del av tabellen. Og t.o.m nedrykk.

De aller fleste her inne, som tippet plassering på Leeds, tippet øvre halvdel. Ingen (foruten et tulleinnlegg fra hb) trodde på nedrykk, så her tar du grundig feil.

Jeg skal være delvis enig i at det er mye syting. Men jeg synes også det blir feil å gå gjennom kamptråden etter kampen og påpeke alle "syte-kommentarene". Kamptrådene skal brukes til å få ut frustrasjon og glede under kampen og kan slik sett sammenlignes med "syteutrop" fra stuene til enhver Leedsfan eller frustrasjonsutrop fra Leedsfansen på St. James. Hvis du leser innleggene på Waccoe så er det også mye syting under kampen. Og forståelig nok: Vi spilte alt i alt en dårlig fotballkamp og ble rundspilt av Newcastle i 60 min.

auren

Til info er det ikke bare i kamptråder sytingen er. Fra mitt ståsted er påfallende hvor mye det er. Det er vel første året siden forrige årtusen det er mer eller mindre stabilitet på trener/spillersiden. Og hvor det ikke er overskuddsmateriell av spillere som hentes fra klubber som ikke vil ha dem på lønningslista. Og at det ser ut som økonomien er på et stabilt fornuftig nivå. Vi er nok ikke i fare for å havne i transfer-embargo.
Alikevel er dette tydeligvis ikke godt nok for enkelte.

Og det er ikke bare ett tulleinnlegg som du sier som tippet nedrykk.
Jeg orker ikke gå gjennom tråder for å finne andre. De som tippet Leeds i nedrykksgruppen vet dette selv.

Her har du tipsene foran sesongen:

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21892.msg522255.html#msg522255

Det har vært deilig å være Leedsfan denne sesongen. Vi har overgått de flestes forventninger. Men jeg er likevel kritisk til laget mitt når vi spiller kamp. Jeg hyllet dem da vi vant mot Derby. Jeg vingeklippet dem da vi ble rundspilt av bunnlaget Bham, men likevel vant.

I kveldens kamp er det "OK" å bli rundspilt på bortebane mot ligaens, på papiret, sterkeste lag og laget med høyest maksnivå. Men som Gufrias sier, så er det aldri greit å se laget ditt til så de grader bli overkjørt i en kamp mellom nr. 2 og 5 på tabellen. Det "burde" vært jevnere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Nöjd med 1 poäng.  Vi blev överkörda i  andra halvlek  men vi slutade aldrig kämpa och det belönades. Är egentligen inte lag som Newcastle  som värvar för 20-30 miljoner  pund vi skall  ta poäng ifrån.
 

DenHviteYeboah

At det er mulig å lese så mye syting. Og det kommer fra majoriteten som tippet plassering på nedre del av tabellen. Og t.o.m nedrykk.
Nå er status at Leeds ligger topp 6. Men fortsatt syting. Begynner å lure på om ønsket er nedrykk.....
Fra mitt ståsted har det vært en oppløftende sesong.

Mistenker at sytpeisan hadde vært surkat og gått rundt som surkalugga hadde Leeds vært topp 6 i PL også.
Nån e jo sytat av natur og kan ikke se noe positivt.

Men jeg gleder meg med sesongen så langt. Og jeg kommer også til å glede meg selv om Leeds havner utenfor topp 6 i år. Ny sjanse til neste år. OG, det er mer stabilitet virker det som.
Økonomien er bra. Kred til Cellino. Selv om det er tungt for noen å innrømme det.....

Og en ting til, DHY skrev tidligere i en annen tråd at Jansson ikke kom til å spille mer for Leeds etter info fra sin gode kilde som alltid hadde rett. Merkelig greier dette. Jansson spiller. Og DHY har heller ikke kommentert dette i ettertid.
Regner med at det ikke passet inn i negativiteten til DHY :-)
Det med at Jansson ikke skulle spiller mer denne sesongen, var ikke for å spre negativitet. Hvor har du det fra? min kilde som har "nærhet" til klubben, vurderte dette feil/hørte på feil rykter. Jeg tar dette til etterretning!  Noe mer komplisert enn det er det ikke. Dette var et utsagn som burde nevnes, siden det gjaldt en av de mest profilerte spillerne. Jeg regner med at det ikke har blitt slik at man ikke skal fortelle rykter som har et negativt fortegn, men bare de med positivt..? I så fall er vi inne på noen rare veier....

RoarG

Flott poeng mot Newcastle i går. Play off er så godt som sikret, siden vi vinner de 4 gjenstående kampene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

At det er mulig å lese så mye syting. Og det kommer fra majoriteten som tippet plassering på nedre del av tabellen. Og t.o.m nedrykk.
Nå er status at Leeds ligger topp 6. Men fortsatt syting. Begynner å lure på om ønsket er nedrykk.....
Fra mitt ståsted har det vært en oppløftende sesong.

Mistenker at sytpeisan hadde vært surkat og gått rundt som surkalugga hadde Leeds vært topp 6 i PL også.
Nån e jo sytat av natur og kan ikke se noe positivt.

Men jeg gleder meg med sesongen så langt. Og jeg kommer også til å glede meg selv om Leeds havner utenfor topp 6 i år. Ny sjanse til neste år. OG, det er mer stabilitet virker det som.
Økonomien er bra. Kred til Cellino. Selv om det er tungt for noen å innrømme det.....

Og en ting til, DHY skrev tidligere i en annen tråd at Jansson ikke kom til å spille mer for Leeds etter info fra sin gode kilde som alltid hadde rett. Merkelig greier dette. Jansson spiller. Og DHY har heller ikke kommentert dette i ettertid.
Regner med at det ikke passet inn i negativiteten til DHY :-)
Det med at Jansson ikke skulle spiller mer denne sesongen, var ikke for å spre negativitet. Hvor har du det fra? min kilde som har "nærhet" til klubben, vurderte dette feil/hørte på feil rykter. Jeg tar dette til etterretning!  Noe mer komplisert enn det er det ikke. Dette var et utsagn som burde nevnes, siden det gjaldt en av de mest profilerte spillerne. Jeg regner med at det ikke har blitt slik at man ikke skal fortelle rykter som har et negativt fortegn, men bare de med positivt..? I så fall er vi inne på noen rare veier....

Her må jeg støtte DHY.
Om han har en kontakt i Leeds som han stoler på så må det være greit å dele info her med oss.
Av og til kan selv gode kilder komme med feil. Endatil Phil Hay i YEP.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Usikkert hvor viktig dette ene poenget blir til slutt. Det viktigste nå blir å sanke 3-poengere resten av kampene. Vil heller si at dette poenget var uendelig deilig. Spesielt siden hjemmelaget bare sutret og drøyet tiden. Jeg skrek høyt av glede fra sofaen. Mest av skadefryd

Feologild

  • Gjest
Flott poeng mot Newcastle i går. Play off er så godt som sikret, siden vi vinner de 4 gjenstående kampene.

Ok folk må slutte og si at det er så godt som sikret det er det ikke. Det er heller ikke sikkert vi vinner de 4 gjenstående kampene.  Det er bare 3 poeng ned til 7 plassen og det er 12 poeng og spille om. Om play off hadde vært så godt som sikret så hadde det vært 11 poeng ned.

Sjansen for og greie play off er stor. Men og si den er så godt som sikret når det bare er 3 poeng ned til 7 plassen blir rett og slett for dumt. Vi burde ta 10-12 poeng på de kampene som er igjen. Men det skal ikke mer til at vi spiller 2 uavgjort kamper at vi faller ut av play-off.

Ingenting er sikret før det er sikret også lenge lag under oss som ligger uten for play off faktisk kan ta oss igjen så er det ikke så godt som sikret. Selv om Leeds burde vinne de kampene som er igjen

Uansett 1-1 mot Newcastle er et bra resultat. 1 poeng er tross alt bedre en 0 poeng.

ragnar

Utrolig deilig med 1 poeng 5 minutter på overtid i går. Spesielt siden ncastle sutret ganske mye. Blir ekstra deilig med putting på overtid da. Målet samt oppbygging var bra.

Ble til tider litt mye løping i mellom for leeds i går på midtbanen, men de sto på og løp. Kunne kanskje til tider vært litt kortere avstand mellom lagdelene for å forsøke å forhindre dette. Viktig å ikke legge seg bakpå ihvertfall! Etter min mening så var det ingen som utmerkert seg skikkelig i denne kmapen. Hele forsvaret gjorde en stødig jobb, mens det fremover kanskje ble litt "lett" mot robuste ncastle spillere.

Green - Stødig. 7

Ayling - Kunne lett laget et straffespark. Ellrs sånn noenlunde kontroll. 6
Bartley - God - 7
Jansson - Oppofrende. - 7
Berardi - Godkjent - 6

Phillips - Han og bridcutt ble litt alene sentralt til tider. Men løp og taklet bra. - 7
Bridcutt - Så ikke så mye til B. - 5

Pedraza - Viser at han har et godt skuddbein. Med flere kamper under beltet så blir dette bra. - 6
Hernandez - Var en litt knokkelkamp for Hernandez sin del. Men viser at han er teknisk og har overblitt. Får kudos for innsats- 7
Roofe - Samme for roofe. Litt veik til tider. Men kommer langt med kjappe bein. Assist. - 7

Wood - Jobber og sliter. Men er mye alene og fikk ikke altfor mange baller å jobbe med. Men er på rett sted til rett tid. - 7

Sacko - Usynlig. - 5
Duokara - grei figur de minuttene han spilte
Taylor - grei figur de minuttene han spilte.
« Siste redigering: April 15, 2017, 12:18:49 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

RoarG

Flott poeng mot Newcastle i går. Play off er så godt som sikret, siden vi vinner de 4 gjenstående kampene.

Ok folk må slutte og si at det er så godt som sikret det er det ikke. Det er heller ikke sikkert vi vinner de 4 gjenstående kampene.  Det er bare 3 poeng ned til 7 plassen og det er 12 poeng og spille om. Om play off hadde vært så godt som sikret så hadde det vært 11 poeng ned.

Sjansen for og greie play off er stor. Men og si den er så godt som sikret når det bare er 3 poeng ned til 7 plassen blir rett og slett for dumt. Vi burde ta 10-12 poeng på de kampene som er igjen. Men det skal ikke mer til at vi spiller 2 uavgjort kamper at vi faller ut av play-off.

Ingenting er sikret før det er sikret også lenge lag under oss som ligger uten for play off faktisk kan ta oss igjen så er det ikke så godt som sikret. Selv om Leeds burde vinne de kampene som er igjen

Uansett 1-1 mot Newcastle er et bra resultat. 1 poeng er tross alt bedre en 0 poeng.
Jo, play off er sikret. Vi ligger foran konkurrentene med 4 kamper igjen å spille, alle mot møkkalag. Det blir garantert 3 poeng i samtlige kamper. Dersom et lag faller ut av play-off er det mest sannsynlig Sheffield Wednesday, ikke Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Flott poeng mot Newcastle i går. Play off er så godt som sikret, siden vi vinner de 4 gjenstående kampene.

Ok folk må slutte og si at det er så godt som sikret det er det ikke. Det er heller ikke sikkert vi vinner de 4 gjenstående kampene.  Det er bare 3 poeng ned til 7 plassen og det er 12 poeng og spille om. Om play off hadde vært så godt som sikret så hadde det vært 11 poeng ned.

Sjansen for og greie play off er stor. Men og si den er så godt som sikret når det bare er 3 poeng ned til 7 plassen blir rett og slett for dumt. Vi burde ta 10-12 poeng på de kampene som er igjen. Men det skal ikke mer til at vi spiller 2 uavgjort kamper at vi faller ut av play-off.

Ingenting er sikret før det er sikret også lenge lag under oss som ligger uten for play off faktisk kan ta oss igjen så er det ikke så godt som sikret. Selv om Leeds burde vinne de kampene som er igjen

Uansett 1-1 mot Newcastle er et bra resultat. 1 poeng er tross alt bedre en 0 poeng.
Jo, play off er sikret. Vi ligger foran konkurrentene med 4 kamper igjen å spille, alle mot møkkalag. Det blir garantert 3 poeng i samtlige kamper. Dersom et lag faller ut av play-off er det mest sannsynlig Sheffield Wednesday, ikke Leeds.

Men det er mott møkkalag vi har en tendens til å kollapse

Leedsfan

Flott poeng mot Newcastle i går. Play off er så godt som sikret, siden vi vinner de 4 gjenstående kampene.

Ok folk må slutte og si at det er så godt som sikret det er det ikke. Det er heller ikke sikkert vi vinner de 4 gjenstående kampene.  Det er bare 3 poeng ned til 7 plassen og det er 12 poeng og spille om. Om play off hadde vært så godt som sikret så hadde det vært 11 poeng ned.

Sjansen for og greie play off er stor. Men og si den er så godt som sikret når det bare er 3 poeng ned til 7 plassen blir rett og slett for dumt. Vi burde ta 10-12 poeng på de kampene som er igjen. Men det skal ikke mer til at vi spiller 2 uavgjort kamper at vi faller ut av play-off.

Ingenting er sikret før det er sikret også lenge lag under oss som ligger uten for play off faktisk kan ta oss igjen så er det ikke så godt som sikret. Selv om Leeds burde vinne de kampene som er igjen

Uansett 1-1 mot Newcastle er et bra resultat. 1 poeng er tross alt bedre en 0 poeng.
Jo, play off er sikret. Vi ligger foran konkurrentene med 4 kamper igjen å spille, alle mot møkkalag. Det blir garantert 3 poeng i samtlige kamper. Dersom et lag faller ut av play-off er det mest sannsynlig Sheffield Wednesday, ikke Leeds.

Men det er mott møkkalag vi har en tendens til å kollapse

Ikke nå lengre..........
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Utrolig deilig med 1 poeng 5 minutter på overtid i går. Spesielt siden ncastle sutret ganske mye. Blir ekstra deilig med putting på overtid da. Målet samt oppbygging var bra.

Ble til tider litt mye løping i mellom for leeds i går på midtbanen, men de sto på og løp. Kunne kanskje til tider vært litt kortere avstand mellom lagdelene for å forsøke å forhindre dette. Viktig å ikke legge seg bakpå ihvertfall! Etter min mening så var det ingen som utmerkert seg skikkelig i denne kmapen. Hele forsvaret gjorde en stødig jobb, mens det fremover kanskje ble litt "lett" mot robuste ncastle spillere.

Green - Stødig. 7

Ayling - Kunne lett laget et straffespark. Ellrs sånn noenlunde kontroll. 6
Bartley - God - 7
Jansson - Oppofrende. - 7
Berardi - Godkjent - 6

Phillips - Han og bridcutt ble litt alene sentralt til tider. Men løp og taklet bra. - 7
Bridcutt - Så ikke så mye til B. - 5

Pedraza - Viser at han har et godt skuddbein. Med flere kamper under beltet så blir dette bra. - 6
Hernandez - Var en litt knokkelkamp for Hernandez sin del. Men viser at han er teknisk og har overblitt. Får kudos for innsats- 7
Roofe - Samme for roofe. Litt veik til tider. Men kommer langt med kjappe bein. Assist. - 7

Wood - Jobber og sliter. Men er mye alene og fikk ikke altfor mange baller å jobbe med. Men er på rett sted til rett tid. - 7

Sacko - Usynlig. - 5
Duokara - grei figur de minuttene han spilte
Taylor - grei figur de minuttene han spilte.
var det inte lite snåla betyg  på Green och  Jansson?  Tyckte de var giganter och  räddade oss. Klasser bättre än tex Hernandez Phillips och Roofe
 

Josch

Bartley, Green og  Jansson holdt oss inne i kampen. Uten dem ville vi ligget under mer. Det var nesten Glenn Hysen klasse (som mot England) over Jansson i går!

HåvardK

Synes Roofe har væer utpå 25 for.lenge.
Vi kan vel tilgi Monk nå?

Eneste rene touchet han hadde på ballen etter pause.

Litt av et ran. Fotballens veier er uransakelige.
Hva syns du om løpet i forkant, da? Da han skapte seg rom bak motstanderne? Og "den eneste rene touchen" hans var intet annet enn magisk. Har sett situasjonen tjue ganger nå. Og ser den nok tjue til i løpet av dagen. Det er rett og slett genial fotball fra Pablo, Roofe og selvsagt Wood.

HåvardK

Det er riktig at vi ble rundspilt, men Leeds har spillere med kvalitet som kan fikse en utligning helt plutselig. Har man en målmaskin der fremme  så kan alt skje. Det er litt svakt av Newcastle  å ikke ta høyde for det. Newcastle er gode , men de har hatt noen blackout  denne sesongen der de har dominert kampen. Dette er ikke første gangen.
Wood var jo HELT alene i feltet i den situasjonen. De to nærmeste var Doukara og Bartley. Så ja, svakt av Newcastle.

DenHviteYeboah

Flott poeng mot Newcastle i går. Play off er så godt som sikret, siden vi vinner de 4 gjenstående kampene.

Ok folk må slutte og si at det er så godt som sikret det er det ikke. Det er heller ikke sikkert vi vinner de 4 gjenstående kampene.  Det er bare 3 poeng ned til 7 plassen og det er 12 poeng og spille om. Om play off hadde vært så godt som sikret så hadde det vært 11 poeng ned.

Sjansen for og greie play off er stor. Men og si den er så godt som sikret når det bare er 3 poeng ned til 7 plassen blir rett og slett for dumt. Vi burde ta 10-12 poeng på de kampene som er igjen. Men det skal ikke mer til at vi spiller 2 uavgjort kamper at vi faller ut av play-off.

Ingenting er sikret før det er sikret også lenge lag under oss som ligger uten for play off faktisk kan ta oss igjen så er det ikke så godt som sikret. Selv om Leeds burde vinne de kampene som er igjen

Uansett 1-1 mot Newcastle er et bra resultat. 1 poeng er tross alt bedre en 0 poeng.
Jo, play off er sikret. Vi ligger foran konkurrentene med 4 kamper igjen å spille, alle mot møkkalag. Det blir garantert 3 poeng i samtlige kamper. Dersom et lag faller ut av play-off er det mest sannsynlig Sheffield Wednesday, ikke Leeds.
Ã… innkassere poeng før kampene er spilt er en idiotisk øvelse. Som Leedssuporter burde man vite bedre.....Playoff er ikke sikret etter denne kampen ;)