Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00

Started by Asbjørn, April 20, 2017, 18:04:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Fulham spiller slik jeg mener vi bør.... presser høyt, og kommer etter med ledd- samt knallbra til og sideforskyve.  Spiller meget bra fotball.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jostein.

Quote from: enur on April 22, 2017, 16:24:43
Quote from: Trond90 on April 22, 2017, 16:18:50
Ser på Hudders - Fulham - mens jeg hører på Leeds. Fulham ser skremmende gode ut..

Så absolutt. Tross enkelte problemer i derby-oppgjørene mot Huddersfield, er jeg ganske sikker på at de vil være en enklere motstander enn Fulham i en eventuell po.

Fulham er absolutt det laget jeg frykter mest over 2 kamper.
Leeds Carajo!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Ups & Ups!!

enur

Marching on together

Cherry

VG live har fortsatt Leeds scoring etter 11 minutter.... håper den blir tellende da :o ;)

h.b

Hallgeir *

Quote from: Cherry on April 22, 2017, 16:30:26
VG live har fortsatt Leeds scoring etter 11 minutter.... håper den blir tellende da :o ;)

Og Norsk Tipping har 1-1 mellom Hudds og Fulham.  ::)
Super Leeds since 1968

Rudi G.

Quote from: Asbjørn on April 22, 2017, 16:26:43
Quote from: baste on April 22, 2017, 16:25:53
Quote from: Asbjørn on April 22, 2017, 16:23:49
Det annulerte målet

https://twitter.com/frankwalsh151/status/855786598163677187

Hvorfor ble det annulert ?
Det er jo en Burton spiller inne i målet og da er det jo to stk 'på riktig side' :o

Dommeren blåser før scoringen så ett eller annet før Bartley header eller at han blåser på en uskyldig Bartley.

Kickthemdown

Quote from: Jostein. on April 22, 2017, 16:26:49
Quote from: enur on April 22, 2017, 16:24:43
Quote from: Trond90 on April 22, 2017, 16:18:50
Ser på Hudders - Fulham - mens jeg hører på Leeds. Fulham ser skremmende gode ut..

Så absolutt. Tross enkelte problemer i derby-oppgjørene mot Huddersfield, er jeg ganske sikker på at de vil være en enklere motstander enn Fulham i en eventuell po.

Fulham er absolutt det laget jeg frykter mest over 2 kamper.
Vi er sjanseløse mot Fulham. Hadde vi møtt de på Wembley kunne det blitt ordentlig flaut.

testo

Quote from: h.b on April 22, 2017, 16:31:21
Quote from: B_Ød on April 22, 2017, 16:29:20
Quote from: baste on April 22, 2017, 16:25:53
Quote from: Asbjørn on April 22, 2017, 16:23:49
Det annulerte målet

https://twitter.com/frankwalsh151/status/855786598163677187

Hvorfor ble det annulert ?

godt spørsmål....

Sto han inne i målet, ja da er jo Burton spilleren ikke på banen og ute av spill, rent hypotetisk sett

Nei da, han står på streken helt til ballen nærmer seg å bli nikka inn, da snubler han inn i målet selv...Dessuten er du ikke ute av spillet fordi du går over streken.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Ups & Ups!!

h.b

Hvis Fulham er sikra før siste kamp, ja da stiller de med et b-lag mot SW. Så dette ser ikke bra ut i det hele tatt

B_Ød

fulham knuser hudds...så langt, vi sliter mot Burton...hmmm...nifse greier dette... :o
Ups & Ups!!

B_Ød

Home TeamBurtonAway TeamLeeds

Possession
    Home47%
    Away53%

Shots
    Home6
    Away4

Shots on Target
    Home0
    Away0

Corners
    Home6
    Away4

Fouls
    Home2
    Away4

lurer vel litt på om dette er PO-stats....
Ups & Ups!!

Kickthemdown

Ã... vi er som vanlig gørrkjedelig. Så kjedelig at Burtonkeeperen ikke husker hvordan ballen ser ut. Gjesp.

DenHviteYeboah

Quote from: B_Ød on April 22, 2017, 16:41:32
fulham knuser hudds...så langt, vi sliter mot Burton...hmmm...nifse greier dette... :o
Slik er virkeligheten! Dessverre >:(

RoarG

Quote from: B_Ød on April 22, 2017, 16:41:32
Tror vi må innse at Leeds er det 7. beste laget i divisjonen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

B_Ød

Ups & Ups!!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Steffan Johansen leker seg i Fulham. For en sesong han har hatt !

DenHviteYeboah

Quote from: Alta-White on April 22, 2017, 16:48:57
Steffan Johansen leker seg i Fulham. For en sesong han har hatt !
På tide å spille slik på landslaget kanskje....

h.b

Slik fotball vil jeg at Leeds skal spille. Så her må Monk skjerpe seg, hvis han har angrep i blodet da

Asbjørn

leon wobschall‏ @LeonWobYP  27s
27 seconds ago
HT Owls 0 Derby 0. Slow-burner, this. Owls done most pressing, but Derby organised and bit more pragmatic under Rowett 0-0 #swfc @swfc #dcfc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

0-0 til pause. Sorry Leeds, dette holder ikke. Det er igjen 225 minutter av sesongen. Bruk dem godt.