Skrevet av Emne: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00  (Lest 29888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JaJa

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #240 på: April 22, 2017, 18:13:35 »
Jaja. We all love Leeds. All Leeds aren't we. Marching on together!

Skål!

auren

:-)

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #241 på: April 22, 2017, 18:13:36 »
Jeg er veldig godt fornøyd med sesongen. Topp 7 er over all forventning.
Det verste som kan skje nå er at Monk får fyken, ny manager inn. Et hav av spillere inn og ut. Null progresjon...
Nei, mitt håp er at Monk får videre jobb.
Mye godt i årets stall å jobbe videre med.

Det verste er å skal starte med ny grunnlinje. Da har vi en ny sesong som er oppbyggingsfase.

Misfornøyd med slutten av sesongen, men ellers er jeg helt enig med deg.
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #242 på: April 22, 2017, 18:16:23 »
Nesten ufattelig hvordan det ser ut som at vi har rotet bort PO plassen. Har virket safe hele 2017, der vi har vært noenlunde stabile og klubbene rundt har feilet. Kan bare skylde oss selv, men litt irriterende at Fulham og SW har koblet på storformen akkruat nå...

Er fortsatt 2 kamper igjen av sesongen og vi er fortsatt med.
Neste helg har vi hjemme mot Norwich der 3 poeng er fullt mulig. SW har vanskelig bortekamp mot Ipswich og Fulham spiller mot uforutsigbare Brentford. Seier til oss og tap på en av de andre så kan alt skje siste runde. Hang in there!

Skjønner ikke at noen vil ha ut Monk. Vi har prestert over evne denne sesongen, og uansett har det vært flere hakk opp fra tidligere år. En underholdene og kvalitetsmessig opptur, som vil være veldig synd om blir kronet med 7.plass. La Monk få bygge videre så er jeg sikker på vi er oppe der neste år også. Ja vi trenger penger, men kan ikke se at Brighton, H`field, Reading, Fulham eller Sheff Wed har pøset på med uendlige midler. De er der likevel, og nesten vi også. Handler vel så mye om smartness på spillermarkedet og treningsfeltet og der har jeg trua på Monk.
« Siste redigering: April 22, 2017, 18:20:33 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #243 på: April 22, 2017, 18:16:52 »
Kontinuitet er nøkkelen her. Setter det på frustrasjonskontoen de som vil sende Monk på dør nå. Når vi får litt oksygen til hjernen ser vi at Monk trenger mer enn ti måneder. Sesongen startet ikke for oss før vi var midt i september.

Førsteelleveren trenger minst 2 forsterkninger. Phillips, Dallas, Sackho, Doukara og Pedraza bør maks være squadplayers.
« Siste redigering: April 22, 2017, 18:20:51 av Kato »
 

JaJa

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #244 på: April 22, 2017, 18:17:10 »
Jeg er veldig godt fornøyd med sesongen. Topp 7 er over all forventning.
Det verste som kan skje nå er at Monk får fyken, ny manager inn. Et hav av spillere inn og ut. Null progresjon...
Nei, mitt håp er at Monk får videre jobb.
Mye godt i årets stall å jobbe videre med.

Det verste er å skal starte med ny grunnlinje. Da har vi en ny sesong som er oppbyggingsfase.

Misfornøyd med slutten av sesongen, men ellers er jeg helt enig med deg.

Jeg hadde ikke sett for meg at det skulle slokne så totalt spillemessig på slutten.
Lurer på om tankene har vært for mye på PO og konsekvenser....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #245 på: April 22, 2017, 18:21:46 »
Ser ut til at toget forlot perrongen nå, håper denne for så vidt positive sesongen gjør at det satses hardt neste sesong, vi må ha inn et monster sentralt på midtbanen!

Hva skal du med et monster? Er vel å foretrekke en god spiller der i stedet?

Du vet hva jeg mener kranglefanten.

Det vet jeg faktisk ikke... Vil da ha inn en som takler og skjermer forsvaret der, vil du ha inn en playmaker, vil du ha inn en box til box spiller?

Tar Vieira siste steget så playmakeren og box til box spilleren ja.

Blank_File

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #246 på: April 22, 2017, 18:22:45 »
Ser ut som Huddersfield også har totalt raknet. Hadde vært deilig og sendt Wagner utenfor på verst tenkelig vis. Men i praksis er sesongen over...

Bjorn

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #247 på: April 22, 2017, 18:27:40 »
Dette er ikke over!  8)
Marching On! 4276

Carl Fisker

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #248 på: April 22, 2017, 18:29:25 »
Monk: 'Vi fortjente ikke å tape denne kampen'

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28930
  • Total likes: 2645
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #249 på: April 22, 2017, 18:30:35 »
Dette er ikke over!  8)
Det var DENNE  runden 'motstanderne våre' hadde vanskelige kamper og vi møtte et bunnlag.
Det var DENNE runden vi hadde alt i våre egne hender.

...nå har vi bare tynne teorier igjen - så Andrea, start planning for next Championship season!!!
Med de rette grepene kan vi være med i toppen from the off.

Med feile grep... :( :( :(


Men jeg skal over og applaudere de for sesongen til helgen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #250 på: April 22, 2017, 18:32:16 »
Kontinuitet er nøkkelen her. Setter det på frustrasjonskontoen de som vil sende Monk på dør nå. Når vi får litt oksygen til hjernen ser vi at Monk trenger mer enn ti måneder. Sesongen startet ikke for oss før vi var midt i september.

Førsteelleveren trenger minst 2 forsterkninger. Phillips, Dallas, Sackho, Doukara og Pedraza bør maks være squadplayers.
Her tror jeg at du glemmer at Bartley, Wood og Taylor ikke blir med videre. Det må bygges et helt nytt lag fra og med neste sesong. Regner med en 7-8 nyanskaffelser. Minst 2 av dem må være spisser med en proven goalscorer record.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #251 på: April 22, 2017, 18:32:39 »
Synd at formen sviktet fullstendig på slutten, men likevel bedre enn forventet totalt sett.

Trasig at Wood og Pontus og kanskje Vieira nå mest sannsynlig forsvinner i sommer?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #252 på: April 22, 2017, 18:38:42 »
Kontinuitet er nøkkelen her. Setter det på frustrasjonskontoen de som vil sende Monk på dør nå. Når vi får litt oksygen til hjernen ser vi at Monk trenger mer enn ti måneder. Sesongen startet ikke for oss før vi var midt i september.

Førsteelleveren trenger minst 2 forsterkninger. Phillips, Dallas, Sackho, Doukara og Pedraza bør maks være squadplayers.
Her tror jeg at du glemmer at Bartley, Wood og Taylor ikke blir med videre. Det må bygges et helt nytt lag fra og med neste sesong. Regner med en 7-8 nyanskaffelser. Minst 2 av dem må være spisser med en proven goalscorer record.
Wood tror jeg blir.

Taylor, Pontus, Bartley og Sacko + resten av lånegjengen forsvinner iallefall. Man er helt på en annen planet om man tror Pontus starter sesongen i Leeds ;D

ibster

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #253 på: April 22, 2017, 18:42:09 »
2-2 Nå? Forumet virker også ute av form!
Fotmob som narret meg >:(

Fotmob narret meg BÃ…DE på "0-1" OG på "2-2"..


Kato

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #254 på: April 22, 2017, 18:43:14 »
Kontinuitet er nøkkelen her. Setter det på frustrasjonskontoen de som vil sende Monk på dør nå. Når vi får litt oksygen til hjernen ser vi at Monk trenger mer enn ti måneder. Sesongen startet ikke for oss før vi var midt i september.

Førsteelleveren trenger minst 2 forsterkninger. Phillips, Dallas, Sackho, Doukara og Pedraza bør maks være squadplayers.
Her tror jeg at du glemmer at Bartley, Wood og Taylor ikke blir med videre. Det må bygges et helt nytt lag fra og med neste sesong. Regner med en 7-8 nyanskaffelser. Minst 2 av dem må være spisser med en proven goalscorer record.

Så Wood selges nå? Hvor er det du henter det fra?
 

Blank_File

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #255 på: April 22, 2017, 18:44:18 »
2-2 Nå? Forumet virker også ute av form!
Fotmob som narret meg >:(

Fotmob narret meg BÃ…DE på "0-1" OG på "2-2"..
Og på toppen av dette narret den meg med 2-2 til Derby rett før slutt. Blei så sinna at jeg vurderte å slette hele dritten.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


ibster

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #256 på: April 22, 2017, 18:44:43 »
Bye bye play off, Janson, Bartley, Taylor og Wood  :'(

Og Monk

Skremmende redd for at dette blir utfallet... Vieira.. ?


raggen

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #257 på: April 22, 2017, 18:46:14 »
uff dette var trasige greier og deler skepsisen med mange her inne angående spillere som forsvinner osv.. har liksom vært oppe på PO "hele" sesongen så ryker det nå på slutten. enten er ikke spillerne mentalt tilstede eller så er det de taktiske disposisjonene til monk som svikter.


En ting er sikkert. det er aldri kjedelig og være Leeds supporter. heller ikke denne sesongen og garantert ikke neste sesong heller.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #258 på: April 22, 2017, 18:47:23 »
Bye bye play off, Janson, Bartley, Taylor og Wood  :'(

Og Monk

Skremmende redd for at dette blir utfallet... Vieira.. ?
Det at vi ikke lenger har Cellino som sjef gjør at jeg har er ørlite håp om at spillerne som var her i år har lyst til å fortsette, med noen unntak selvsagt. En ny Exodus vil bety nok en ny start. Det kan vi bare ikke holde på med år etter år.

Pettersen97

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #259 på: April 22, 2017, 18:47:53 »
Synd at formen sviktet fullstendig på slutten, men likevel bedre enn forventet totalt sett.

Trasig at Wood og Pontus og kanskje Vieira nå mest sannsynlig forsvinner i sommer?

Tror ikke Wood og Vieira forsvinner. Men Pontus kan fort flytte på seg etter hans og agentens uttalelser.
Wood har denne sesongen blitt en av bjelkene i laget, så det skal MYE penger på bordet for å få han bort
fra ER. Vieira er enda såpass ung at han blir i Leeds i en - to sesonger til før han eventuelt ønsker overgang.
MOT!!
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28930
  • Total likes: 2645
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #260 på: April 22, 2017, 18:49:01 »
uff dette var trasige greier og deler skepsisen med mange her inne angående spillere som forsvinner osv.. har liksom vært oppe på PO "hele" sesongen så ryker det nå på slutten. enten er ikke spillerne mentalt tilstede eller så er det de taktiske disposisjonene til monk som svikter.

Tror det handler om mange unge spillere og ikke vant til å håndtere slike viktige kamper week out week in.
De erfarne vi hadde klarte ikke å utgjøre forskjellen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28930
  • Total likes: 2645
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #261 på: April 22, 2017, 18:50:03 »
Det at vi ikke lenger har Cellino som sjef gjør at jeg har er ørlite håp om at spillerne som var her i år har lyst til å fortsette, med noen unntak selvsagt. En ny Exodus vil bety nok en ny start. Det kan vi bare ikke holde på med år etter år.

Sommeren blir grådig spennende på så mange plan!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #262 på: April 22, 2017, 19:05:11 »
uff dette var trasige greier og deler skepsisen med mange her inne angående spillere som forsvinner osv.. har liksom vært oppe på PO "hele" sesongen så ryker det nå på slutten. enten er ikke spillerne mentalt tilstede eller så er det de taktiske disposisjonene til monk som svikter.


En ting er sikkert. det er aldri kjedelig og være Leeds supporter. heller ikke denne sesongen og garantert ikke neste sesong heller.
Aldri kjedelig? Jeg synes det er ganske kjedelig å IKKE rykke opp til PL år etter år :(

Blank_File

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #263 på: April 22, 2017, 19:09:33 »
Kan heller ikke huske sist det var kjedeligere enn i dag...

stian

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #264 på: April 22, 2017, 19:11:07 »
En forskjell fra tidligere år er i alle fall at de spillerne som evt. går kommer til å generere seriøs cash til klubben og at Monk dermed kan få et brukbart transferbudsjett. Dersom Wood og Jansson forsvinner kan vi fort sitte igjen med 150 mill NOK. Det går det an å kjøpe noen gode spillere for.

Så skal ikke avslutte sesongen her og nå heller. Med en god porsjon tur kan vi gå inn i playoff med full glød og entusiasme over å ha klart det insiste liten.


Kickthemdown

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #265 på: April 22, 2017, 19:12:42 »
En forskjell fra tidligere år er i alle fall at de spillerne som evt. går kommer til å generere seriøs cash til klubben og at Monk dermed kan få et brukbart transferbudsjett. Dersom Wood og Jansson forsvinner kan vi fort sitte igjen med 150 mill NOK. Det går det an å kjøpe noen gode spillere for.

Så skal ikke avslutte sesongen her og nå heller. Med en god porsjon tur kan vi gå inn i playoff med full glød og entusiasme over å ha klart det insiste liten.
Wood alene er 150 mill i dagens marked.

stian

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #266 på: April 22, 2017, 19:16:21 »
En forskjell fra tidligere år er i alle fall at de spillerne som evt. går kommer til å generere seriøs cash til klubben og at Monk dermed kan få et brukbart transferbudsjett. Dersom Wood og Jansson forsvinner kan vi fort sitte igjen med 150 mill NOK. Det går det an å kjøpe noen gode spillere for.

Så skal ikke avslutte sesongen her og nå heller. Med en god porsjon tur kan vi gå inn i playoff med full glød og entusiasme over å ha klart det insiste liten.
Wood alene er 150 mill i dagens marked.

Håper du har rett. Han har bare en god sesong bak seg og det vil være gambling av den PL-klubben som satser 150 mill for en Championship-spiss. Men som du sier er det noen latterlige summer ute og går for tiden.

Cherry

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #267 på: April 22, 2017, 19:31:52 »
En forskjell fra tidligere år er i alle fall at de spillerne som evt. går kommer til å generere seriøs cash til klubben og at Monk dermed kan få et brukbart transferbudsjett. Dersom Wood og Jansson forsvinner kan vi fort sitte igjen med 150 mill NOK. Det går det an å kjøpe noen gode spillere for.

Så skal ikke avslutte sesongen her og nå heller. Med en god porsjon tur kan vi gå inn i playoff med full glød og entusiasme over å ha klart det insiste liten.

Vi må vel KJØPE Pontus før vi kan selge ham.... :o
Monk bør jo også signere...

Sesongen har vært spennende den, bare synd med denne avslutningen når vi hadde alt i egne hender.
D blir uansett mye jobb for Andrea og Cellino for og få på plass trenerstaben og å gi Monk betingelser han aksepterer både personlig og ift transferbudsjett. Sistnevnte teller nok mye, ettersom han helt klart ikke fikk cash i januarvinduet, noe som KAN ha vært tungen på vektskåla nå på slutten ift de vi kunne ha hatt i tropp for en plan B i kamper.

Blir kun betraktninger og synsing... med dagens skuffelse i kroppen ;)
 

HåvardK

Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #268 på: April 22, 2017, 20:01:19 »
uff dette var trasige greier og deler skepsisen med mange her inne angående spillere som forsvinner osv.. har liksom vært oppe på PO "hele" sesongen så ryker det nå på slutten. enten er ikke spillerne mentalt tilstede eller så er det de taktiske disposisjonene til monk som svikter.

Tror det handler om mange unge spillere og ikke vant til å håndtere slike viktige kamper week out week in.
De erfarne vi hadde klarte ikke å utgjøre forskjellen...
Kan vel ta med manageren også her. Samtidig oppfattet jeg via radio i dag at Vieira var svært mye involvert. Masse skryt av Noel.

Veldig tung siste periode av sesongen. Men alt i alt er dette mer enn godkjent med lagets klare begrensninger. Ser at mange klager på liten aktivitet i januarvinduet. Hvor mange eksempler ser vi på at andre laget kjøpte seg til suksess da? Jeg tror faktisk ikke spillerne akkurat sto i kø for å komme til oss i januar. De som eventuelt var tilgjengelige, var antagelig sykt høyt priset.

Håper Monk får fortsette, og at han får midler til å styrke stallen der det trengs. MOT!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28930
  • Total likes: 2645
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Burton Albion, @PirelliStadium, 22/4-2017 kl 16:00
« Svar #269 på: April 22, 2017, 20:08:32 »
Kan vel ta med manageren også her.
Jada. Der Garry ofte traff i halvtidsjusteringene sine tidligere i sesongen ble det sjeldnere og sjeldnere. Men som du er inne på, det kan også ha med hvem han hadde å ta av...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan