Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 915167 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1530 på: August 28, 2017, 22:45:38 »
Joe Rawson

Bookmakers have #lufc as favs to sign Danny Ings on loan. Going to be an interesting couple of days at Elland road. Will post what I know


On 15 October 2015, in his first training session under new manager Jürgen Klopp, Ings suffered an anterior cruciate ligament injury in his left knee and was ruled out for the remainder of the season.[58] However, Ings returned sooner than anticipated, making a substitute appearance in the final match of the season, a 1–1 draw away to West Bromwich Albion.[59] Ings began the 2016–17 season playing in the reserves to help regain fitness. On 25 October 2016, Ings sustained damage to his right knee in a League Cup match against Tottenham Hotspur that would require another spell on the sidelines of up to 9 months.[60] He successfully underwent surgery to repair the damage to his knee and began rehabilitation at Melwood on 9 November.[61]

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1531 på: August 28, 2017, 22:53:01 »
Ings VAR stor i Burnley, som vår Wood var i Championship.
Skadeutsatt, men ett lån kan være bra fra begge parter.

Lasogga gir ikke gode vibber av d jeg leser om han.... :o
 

Sølvreven

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1532 på: August 29, 2017, 01:16:05 »
Jeg kan ikke se at vi magler spillere på noen plasser. La dette laget spille sammen og vi er der  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sportcarl1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1533 på: August 29, 2017, 01:20:26 »
tycker vi saknar en riktig klassanfallare sedan Wood lämnat, vi har hyfsade backup där, men ingen anfallare som man kan räkna med gör mål i var och varannan match
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1534 på: August 29, 2017, 07:51:16 »
Roofe er like god som Wood som spiss............................så langt.
MOT

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1535 på: August 29, 2017, 09:01:32 »
Litt snodig at man er kritisk til å hente en spiss fra Bundesliga som har puttet over 50 mål på toppnivå i Tyskland. Han har og vært i landslagsdiskusjonen i Tyskland for et par år siden. Altså, vi snakker verdens beste fotballnasjon.
Vi er Leeds United på nivå 2 i England.

Tar gjerne imot Lasogga til Leeds.
« Siste redigering: August 29, 2017, 09:03:22 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1536 på: August 29, 2017, 09:04:16 »
Litt snodig at man er kritisk til å hente en spiss fra Bundesliga som har puttet over 50 mål på toppnivå i Tyskland. Han har og vært i landslagsdiskusjonen i Tyskland for et par år siden. Altså, vi snakker verdens beste fotballnasjon.
Vi er Leeds United på nivå 2 i England.

Tar gjerne imot Lasogga til Leeds.

Hvis kvalitetene står i stil med lønnsposen er det jo en klassesignering.
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1537 på: August 29, 2017, 09:06:52 »
Litt snodig at man er kritisk til å hente en spiss fra Bundesliga som har puttet over 50 mål på toppnivå i Tyskland. Han har og vært i landslagsdiskusjonen i Tyskland for et par år siden. Altså, vi snakker verdens beste fotballnasjon.
Vi er Leeds United på nivå 2 i England.

Tar gjerne imot Lasogga til Leeds.

Hvis kvalitetene står i stil med lønnsposen er det jo en klassesignering.

Victor og TC & co har vel ikke gjort de store bomkjøpene ennå - har tillit til dem før det motsatte er bevist!! Trur også i likhet med Sydhagen at han holder nivået ut fra det han har gjort i Tyskland. :-)

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1538 på: August 29, 2017, 10:17:27 »
http://www.hitc.com/en-gb/2017/08/28/leeds-united-fans-urge-move-for-dwight-gayle-amid-reports-newcas/

Som mange Leeds-fans håper jeg på denne i tillegg til/istedenfor Lasogga.
 

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1539 på: August 29, 2017, 11:17:41 »
Lee Sobot: Leeds took a look at Norwich City striker Nelson Oliveira but decided against it. Have other targets instead. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1540 på: August 29, 2017, 11:39:34 »
Litt illevarslende dette:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  10m10 minutes ago
Message I'm getting is that #lufc will only do deals this week if they are right for them. Won't panic buy.

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  54s55 seconds ago
What's very clear is that #lufc will not blow their wage structure for Lasogga. Needs a compromise/deal with Hamburg....


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1541 på: August 29, 2017, 11:45:12 »
Litt illevarslende dette:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  10m10 minutes ago
Message I'm getting is that #lufc will only do deals this week if they are right for them. Won't panic buy.

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  54s55 seconds ago
What's very clear is that #lufc will not blow their wage structure for Lasogga. Needs a compromise/deal with Hamburg....


auren


På ingen måte. Meget betryggende.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1542 på: August 29, 2017, 11:48:41 »
Litt illevarslende dette:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  10m10 minutes ago
Message I'm getting is that #lufc will only do deals this week if they are right for them. Won't panic buy.

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  54s55 seconds ago
What's very clear is that #lufc will not blow their wage structure for Lasogga. Needs a compromise/deal with Hamburg....


auren


På ingen måte. Meget betryggende.

Enig i filosofien at vi aldri bør panikkjøpe, men fakta er at vi nettopp har mistet vår desiderte toppscorer og står igjen med Roofe og et ubeskrevet blad fra hollandsk serie. Ekuban er fort ute noen måneder hvis han nå må operere. De har visst at Wood kunne bli solgt i noen uker nå, og har listet opp aktuelle kandidater. Finner de ingen før vinduet stenger er det en liten skandale i mine øyne. Da får de heller prøve å låne en spiller fra PL. En spiss til MÃ… vi ha!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johrnino

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1543 på: August 29, 2017, 12:04:53 »
Lån en spiller hvis den rette ikke er tilgjengelig for transfer. Synes meldingene fra klubben er meget betryggende. Ikke kast penger ut av vinduet om ikke den rette spilleren er tilgjengelig.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1544 på: August 29, 2017, 12:07:57 »
Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  26m26 minutes ago
Sounds like Pawel Cibicki is one that could happen later in the week. On the list and looked at and a possibility. #lufc

Er nok en kar som kommer i tillegg til Lasogga/en annen spiss. Greit nok, selv om Malmø-fansen er glad de blir kvitt ham...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1545 på: August 29, 2017, 13:16:43 »
"Leeds target Jordan Hugill has handed in a transfer request, according to Sky Sports News."

Virker jo å være i god form, kjenner championship og har hatt en oppadgående kurve i sin karriere de siste årene. Jeg sier ja takk!
 

PetterH

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1546 på: August 29, 2017, 13:48:22 »
Hvis det er snakk om rundt 8 mill pund for Jordan Hugill (iallefall ryktes Reading å ha bydd dette) ? er han absolutt ikke verdt dette , mener nå jeg.


Som noen har nevnt tidligere her , da bedre å leie inn en angriper nå .
For så heller prøve å få tak i det vi virkelig vil ha ,ved neste overgangs vindu.
« Siste redigering: August 29, 2017, 13:50:41 av PetterH »
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1547 på: August 29, 2017, 13:50:15 »
Litt illevarslende dette:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  10m10 minutes ago
Message I'm getting is that #lufc will only do deals this week if they are right for them. Won't panic buy.

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  54s55 seconds ago
What's very clear is that #lufc will not blow their wage structure for Lasogga. Needs a compromise/deal with Hamburg....


auren


På ingen måte. Meget betryggende.

Enig i filosofien at vi aldri bør panikkjøpe, men fakta er at vi nettopp har mistet vår desiderte toppscorer og står igjen med Roofe og et ubeskrevet blad fra hollandsk serie. Ekuban er fort ute noen måneder hvis han nå må operere. De har visst at Wood kunne bli solgt i noen uker nå, og har listet opp aktuelle kandidater. Finner de ingen før vinduet stenger er det en liten skandale i mine øyne. Da får de heller prøve å låne en spiller fra PL. En spiss til MÃ… vi ha!

auren

Det er viktig å få inn en spiss før deadline. Vi er svært tynne på topp nå.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1548 på: August 29, 2017, 13:53:09 »
Litt illevarslende dette:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  10m10 minutes ago
Message I'm getting is that #lufc will only do deals this week if they are right for them. Won't panic buy.

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  54s55 seconds ago
What's very clear is that #lufc will not blow their wage structure for Lasogga. Needs a compromise/deal with Hamburg....


auren


På ingen måte. Meget betryggende.

Enig i filosofien at vi aldri bør panikkjøpe, men fakta er at vi nettopp har mistet vår desiderte toppscorer og står igjen med Roofe og et ubeskrevet blad fra hollandsk serie. Ekuban er fort ute noen måneder hvis han nå må operere. De har visst at Wood kunne bli solgt i noen uker nå, og har listet opp aktuelle kandidater. Finner de ingen før vinduet stenger er det en liten skandale i mine øyne. Da får de heller prøve å låne en spiller fra PL. En spiss til MÃ… vi ha!

auren

Det er viktig å få inn en spiss før deadline. Vi er svært tynne på topp nå.

Det er fordi alle vi som holder med Leeds for tiden er godt over 50 - nesten alle sammen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1549 på: August 29, 2017, 13:55:10 »
Hvis det er snakk om rundt 8 mill pund for Jordan Hugill (iallefall ryktes Reading å ha bydd dette) ? er han absolutt ikke verdt dette , mener nå jeg.


Som noen har nevnt tidligere her , da bedre å leie inn en angriper nå .
For så heller prøve å få tak i det vi virkelig vil ha ,ved neste overgangs vindu.

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  28. aug.
Mer
 One name to rule out it seems. Jordan Hugill. Never been in the mix. #lufc

Det er ikke så mye som tyder på at Leeds er med i alle fall, om ikke Leeds "gav han opp" som en strategi.
Marching on together!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1550 på: August 29, 2017, 14:15:06 »
 

Rudi G.

  • Gjest
« Siste redigering: August 29, 2017, 15:00:17 av Rudi G. »

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1552 på: August 29, 2017, 15:03:36 »
For en slitsom tråd da. Linket ikke linket. Aldri vært aktuell.. ikke bra nok. For god.. for dyr.. osv. Blæææ. Måtte dette vinduet stenge snart.  :o ;D ::)
Marching On! 4276

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1553 på: August 29, 2017, 15:22:03 »
Siden Lonergan nå er tilbake er det vel ikke noe i veien for å snuse på Frank Strandli igjen. De to spilte vel omtrent samtidig.... :P
MOT

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1554 på: August 29, 2017, 15:46:23 »
Lasogga virker som en Bendtner i hode....men får han trygge forhold rundt seg så kan han definitivt blomstre,
slik som dansken i Trondheim.

Ings, Hugill, Wells er avskrevet/ar vi ikke vært etter-  etter det jeg leser.
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1555 på: August 29, 2017, 16:31:48 »
Hvis det ikke blir noe av Lasogga har kanskje Victor en annen ikke navngitt marquee-signing å trekke opp av hatten på deadline -day...? Venter i spenning...

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1556 på: August 29, 2017, 17:44:50 »
Siden Lonergan nå er tilbake er det vel ikke noe i veien for å snuse på Frank Strandli igjen. De to spilte vel omtrent samtidig....
Frankieboy!! ️ Sammen med Myggen og Totto en mine favoritter gjennom tidene. ️

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1557 på: August 29, 2017, 18:00:12 »

Daryl‏ @Dazelar29  9m
9 minutes ago
More
Replying to @Melissaanncapes
He's been getting photos with fans today and buying kits for his family/friends. It's done
Når han er i klubbshoppen og handler virker vel Lasogga-dealen rimelig klar...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1558 på: August 29, 2017, 18:00:59 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1559 på: August 29, 2017, 18:10:52 »
16:42     http://www.skysports.com/transfer-centre

LEEDS IN FOR LASOGGA

Sky sources: Leeds are in talks to sign Hamburg striker Pierre-Michel Lasogga on a season-long loan deal.

The 25-year-old scored one league goal in 20 appearances for Hamburg last season, and was a Germany U21 international between 2011 and 2013, picking up 11 caps and scoring four goals.

....er ett mål mer enn jeg puttet for Hamburg forrige sesong det.....føler meg ikke så veldig imponert akkurat... ::)
Ups & Ups!!