Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 920476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3660 på: Juli 20, 2018, 16:10:25 »
Bedre å hente spillere Bielsa mener er gode nok og tilfører noe. Som sagt 100 ganger tidligere: bytteleken med spillere i championship fører ikke til opprykk. Heller låne sultne benkeslitere fra PL.

Problemet er at det ikke er Bielsa som finner de, men Orta som da skal finne spillere han håper Bielsa har lyst på

Ofte hørt; problemet er...
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3661 på: Juli 20, 2018, 17:21:50 »
Skulle ønske at vi fikk 1 wow signering. Er det for.mye forlangt? Når fikk vi det sist???
Orta seirer på alle fronter..

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3662 på: Juli 20, 2018, 17:38:04 »
Skulle ønske at vi fikk 1 wow signering. Er det for.mye forlangt? Når fikk vi det sist???
Orta seirer på alle fronter..

Vi fikk jo det i Bielsa.
overgangsvinduet har jo ikke stengt. kan jo være det er mange andre klubber som sliter med å få landet avtaler pga krav fra spillere/agenter.
Hvis Vydra/Abel/Bryan f.eks er nr 1 på listen vår og vi fortsatt har tro på at vi klarer å dra inn de er det jo ikke noe vits å f.eks hente Hugill,Jozefoon osv som er kanskje nr 2 og 3 på lista?
Ingen av de spillerne over er jo blitt signet av andre klubber enda. Så er jo ganske tydelig at de må fire på kravene med mindre de vil spille i Kina, russland o.l.

Vydra blir neppe i Derby. De trenger pengene. Abel er klubbløs og Bryan blir neppe i Bristol hvis han fortsatt vil utvikle seg. Dems beste spillere er jo forlatt de.

Det er min teori.
Men man vet jo lite. Kan jo være kassa er totalt tom og det eneste vi har forvente er noen panikk-kjøp av ymse kvalitet og 1-2 lånespillere til. Time Will show

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3663 på: Juli 20, 2018, 17:54:13 »
Mo Eisa høydepunkt fra fjorårets sesong:

https://youtu.be/BwOyv1mKuCg


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3664 på: Juli 20, 2018, 18:26:27 »
Ut en at man bør legge all verden i disse klippene så ser han ut som en bra målscorer!!

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3665 på: Juli 20, 2018, 18:31:52 »
Jozefzoon has penned a three-year deal with Derby after rejecting a move to Leeds.
Synd for han. Vi går opp og han blir..  :)
Altså positivt for oss at han gikk til Derby?

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3666 på: Juli 20, 2018, 18:41:33 »
Jozefzoon has penned a three-year deal with Derby after rejecting a move to Leeds.
Synd for han. Vi går opp og han blir..  :)
Altså positivt for oss at han gikk til Derby?

ja det er jo det. bytteleken med spillere fra Championship fører ikke til opprykk

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3667 på: Juli 20, 2018, 18:46:22 »
Skulle ønske at vi fikk 1 wow signering. Er det for.mye forlangt? Når fikk vi det sist???
Orta seirer på alle fronter..

Vi fikk jo det i Bielsa.
overgangsvinduet har jo ikke stengt. kan jo være det er mange andre klubber som sliter med å få landet avtaler pga krav fra spillere/agenter.
Hvis Vydra/Abel/Bryan f.eks er nr 1 på listen vår og vi fortsatt har tro på at vi klarer å dra inn de er det jo ikke noe vits å f.eks hente Hugill,Jozefoon osv som er kanskje nr 2 og 3 på lista?
Ingen av de spillerne over er jo blitt signet av andre klubber enda. Så er jo ganske tydelig at de må fire på kravene med mindre de vil spille i Kina, russland o.l.

Vydra blir neppe i Derby. De trenger pengene. Abel er klubbløs og Bryan blir neppe i Bristol hvis han fortsatt vil utvikle seg. Dems beste spillere er jo forlatt de.

Det er min teori.
Men man vet jo lite. Kan jo være kassa er totalt tom og det eneste vi har forvente er noen panikk-kjøp av ymse kvalitet og 1-2 lånespillere til. Time Will show

Kan ikke forstå at kassa skal være tom, så vi får håpe du har rett i at klubben jobber systematisk med et sett førstevalg. Tre-fire signeringer fra «øverste» hylle, så snur overgangsvinduet fra fiasko til suksess på rappen.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3668 på: Juli 20, 2018, 18:59:00 »
Panikken brer seg. Før sesongen har startet. Det kan jeg like.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3669 på: Juli 20, 2018, 19:03:53 »
Joel Campell, spilte i VM.... gjør ofte ting veldig vanskelig- men en bra ving i EFL ;)
 

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3670 på: Juli 20, 2018, 19:15:40 »
Joel Campell, spilte i VM.... gjør ofte ting veldig vanskelig- men en bra ving i EFL ;)
Veldig god spiller dette ja. Han slo for alvor gjennom under VM i Brasil. Er fortsatt en spiller som ikke har fått ut hele potensialet sitt.
Han er en ganske komplett angrepsspiller uten nevneverdige svakheter.

Men det er dessverre umulig å få han for under 10£. Han har også en skyhøy lønn i Arsenal (R.Betis)
I tillegg har han vært skadepreget i perioder.

Kan godt tenke meg at Bielsa har satt han på ønskelista si, blant mange andre. Hvis vi ikke greier å lande noen av disse, tror jeg ærlig talt at Bielsa tar sin hatt og frakk og går.
Såpass standhaftig er han jo.

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3671 på: Juli 20, 2018, 19:41:09 »
Første spekulerer vi om kva spelarar vi kjem til å signere. Så spekulerer vi at desse spelarane, som vi spekulerte i at Leeds kom til å signere likevel ikkje vil spele for Leeds. Deretter spekulerer vi at det var Bielsa som ville at Leeds skulle signere desse spelarane, som vi spekulerte i at vi kom til å signere. Og til slutt så spekulerer vi i at Bielsa vil  bli forbanna og stikke av fordi vi spekulerer i at dei spelarane som vi spekulerte i at vi kom til å signere, likevel ikkje vil spele for Leeds.

Det er tungt å vere Leeds-tilhengar.

Sent from my SM-G928T using Tapatalk


HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3672 på: Juli 20, 2018, 19:49:28 »
Jozefzoon has penned a three-year deal with Derby after rejecting a move to Leeds.
Synd for han. Vi går opp og han blir..  :)
Altså positivt for oss at han gikk til Derby?

ja det er jo det. bytteleken med spillere fra Championship fører ikke til opprykk
Det tenkte jeg ikke på. Hurra - vi har Sakho, hva skal vi med Jozefzoon?

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3673 på: Juli 20, 2018, 19:51:26 »
Panikken brer seg. Før sesongen har startet. Det kan jeg like.
Utdyp gjerne.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3674 på: Juli 20, 2018, 20:29:07 »
Jozefzoon has penned a three-year deal with Derby after rejecting a move to Leeds.
Synd for han. Vi går opp og han blir..  :)
Altså positivt for oss at han gikk til Derby?

ja det er jo det. bytteleken med spillere fra Championship fører ikke til opprykk
Det tenkte jeg ikke på. Hurra - vi har Sakho, hva skal vi med Jozefzoon?

er vel mer hurra - vi har Pablo og alioski.
ut i fra det lille som lekker ut fra klubben virker det heller som om jozefzoon var et spill fra agenten.

glad vi så langt ikke har gjort noe panikk handler ihvertfall. vi hentet nok av sakho/jozefzoon type spillere i fjor.

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3675 på: Juli 20, 2018, 20:52:36 »
Første spekulerer vi om kva spelarar vi kjem til å signere. Så spekulerer vi at desse spelarane, som vi spekulerte i at Leeds kom til å signere likevel ikkje vil spele for Leeds. Deretter spekulerer vi at det var Bielsa som ville at Leeds skulle signere desse spelarane, som vi spekulerte i at vi kom til å signere. Og til slutt så spekulerer vi i at Bielsa vil  bli forbanna og stikke av fordi vi spekulerer i at dei spelarane som vi spekulerte i at vi kom til å signere, likevel ikkje vil spele for Leeds.

Det er tungt å vere Leeds-tilhengar.

Sent from my SM-G928T using Tapatalk
Hehe. Nå er du på ballen.

Men i disse Silly Season-tider er det vel lov å drømme seg bort litt?
Begrenset hvor mye man kan snakke om en treningskamp mot York City. Vi har fått inn tre unggutter på lån da. Bare å sikre seg sesongkort med en gang  :D

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3676 på: Juli 20, 2018, 21:40:02 »
Er egentlig stallen så mye svekket fra i fjor?
Noen posisjoner er vi litt tynne på, men her kommer det nok signeringer vil jeg tro.
Stallen er mindre, men vi er ikke svekket. Baker og Blackman inn, i tillegg til en frisk Ayling, Klich og Ideguchi. Tyler Roberts er det vel ennå ingen som har sett, men tror nok definitivt vi trenger en spiss-forsterkning, og det er jeg helt sikker på at vi får. Et par til da, så blir det spennende å se hva et trener-geni kan få ut av dette!

Velger å fortsatt være optimist  :)
Det som er spørsmålet og det eneste for meg er om stallen er god nok til å rykke opp. I min verden er den ikke det, og seriestart er rundt hjørnet. Hva er poenget med å bli nr.8 istedenfor nr.13?

Stallen er langt fra god nok per nå. Jeg ser for meg en liten framgang fra forrige sesong.

For at vi skal blande oss inn blant de seks beste, trengs det solide forsterkninger på flere plasser, spesielt offensivt.

Ã… tro på opprykk med dagens stall, er ikke mer sannsynlig enn at jula varer til påske. Man skynder seg nok langsomt her.
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3677 på: Juli 20, 2018, 22:35:53 »
Pontus krevde endringer før ferien. Med denne dødgangen, er nok han snart historie.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3678 på: Juli 20, 2018, 22:41:05 »
Pontus krevde endringer før ferien. Med denne dødgangen, er nok han snart historie.

Jepp, og da reiser ihvertfall Bielsa!  ???

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3679 på: Juli 20, 2018, 22:55:34 »
Alt skal tydeligvis skje de siste to ukene denne sommeren. Om 15 dager starter ch.ship. Kan ikke huske at Leeds har hentet så få spillere så kort før sesongstart.

Jeg regner med at det finnes penger når man har ansatt en som Bielsa etter lange forhandlinger, så spillerne kommer nok inn i tide. Spennende!!

Buddy

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3680 på: Juli 21, 2018, 00:26:03 »
Skulle ønske at vi fikk 1 wow signering. Er det for.mye forlangt? Når fikk vi det sist???
Orta seirer på alle fronter..

Akkurat i dette er jeg enig med deg.
Fortsatt trua på at det vil skje.

Buddy

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3681 på: Juli 21, 2018, 00:39:10 »
By the way, er i Tyskland og forstår at først nå gjør Bayern München gjennom Pavard sitt første varp på transfermarkedet. Ikke bare Leeds som har sirup under sålene.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3682 på: Juli 21, 2018, 08:59:41 »
Bedre å hente spillere Bielsa mener er gode nok og tilfører noe. Som sagt 100 ganger tidligere: bytteleken med spillere i championship fører ikke til opprykk. Heller låne sultne benkeslitere fra PL.

Problemet er at det ikke er Bielsa som finner de, men Orta som da skal finne spillere han håper Bielsa har lyst på

Hva baserer du denne påstanden på?

Ifølge de som snakker med sentrale kilder i klubben:

The players being pursued are Bielsa’s chosen players (ie not players Orta has decided we should have).
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3683 på: Juli 21, 2018, 10:19:34 »
Bedre å hente spillere Bielsa mener er gode nok og tilfører noe. Som sagt 100 ganger tidligere: bytteleken med spillere i championship fører ikke til opprykk. Heller låne sultne benkeslitere fra PL.

Problemet er at det ikke er Bielsa som finner de, men Orta som da skal finne spillere han håper Bielsa har lyst på

Hva baserer du denne påstanden på?

Ifølge de som snakker med sentrale kilder i klubben:

The players being pursued are Bielsa’s chosen players (ie not players Orta has decided we should have).

Men Bilelsa sier nok til Orta hva slags kvaliteter en spiller han ønsker seg til en viss må inneha. Så må Orta finne denne spilleren og så ser de timesvis på video sammen og så blir de enig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3684 på: Juli 21, 2018, 10:56:22 »
Vu Vu

Sporting director of Osasuna says that Quique had an offer from Leeds United on the table, also Valladolid and Levante wanted to transfer him. He wanted to play at Primera. It seems Carmeloa again mada a good job.



Altså: Ikke til oss.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3685 på: Juli 21, 2018, 10:57:49 »
Vu Vu

Sporting director of Osasuna says that Quique had an offer from Leeds United on the table, also Valladolid and Levante wanted to transfer him. He wanted to play at Primera. It seems Carmeloa again mada a good job.



Altså: Ikke til oss.
Dette er feil. Leeds forsøkte seg på Quique i fjor - ikke i år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3686 på: Juli 21, 2018, 11:42:00 »
Vu Vu

Sporting director of Osasuna says that Quique had an offer from Leeds United on the table, also Valladolid and Levante wanted to transfer him. He wanted to play at Primera. It seems Carmeloa again mada a good job.



Altså: Ikke til oss.
Dette er feil. Leeds forsøkte seg på Quique i fjor - ikke i år.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for avklaring. Går i spinn i mangel på nyheterfor tiden...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3687 på: Juli 21, 2018, 11:48:20 »
Håper for Guds skyld at det kommer inn en 20 + spiss. Noen lånespisser fra PL som kan levere varene? Synes dette er rart, men regner med at Bielsa ordner dette..

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3688 på: Juli 21, 2018, 12:46:04 »
Troppene til PL lagene er snart satt, håper da Bielsa finner ett par vi kan bruke fra de til overs...
 

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3689 på: Juli 21, 2018, 15:08:29 »
Mo Eisa ikke med i dagens treningskamp for cheltenham, tipper han inn dørene på mandag.