Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914952 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3690 på: Juli 21, 2018, 15:42:45 »
Mo Eisa ikke med i dagens treningskamp for cheltenham, tipper han inn dørene på mandag.
Nå blir sesongkortene utsolgt...

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3691 på: Juli 21, 2018, 16:15:27 »
Mo Eisa ikke med i dagens treningskamp for cheltenham, tipper han inn dørene på mandag.
Nå blir sesongkortene utsolgt...

Fare for det, ja.  :)
Super Leeds since 1968

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3692 på: Juli 21, 2018, 19:52:40 »
Mo Eisa ikke med i dagens treningskamp for cheltenham, tipper han inn dørene på mandag.
Nå blir sesongkortene utsolgt...

Fare for det, ja.  :)

Er nok dessverre falske rykter:
http://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-mo-eisa-transfer-14931553.amp




Sent from my iPhone using Tapatalk

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3693 på: Juli 21, 2018, 21:28:35 »
Blog de primeira

Após recusar ofertas do México e da Arábia Saudita, o zagueiro uruguaio Diego Polenta negocia com o Leeds United, que é comandado pelo técnico argentino Marcelo Bielsa. O defensor está livre no mercado após ter deixado o Nacional.


Vi er visstnok interessert i Nationals kaptein Diego Polenta:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diego_Polenta



Virker som en veldig god midtstopper! Tror Jeg...  ::)
« Siste redigering: Juli 21, 2018, 21:30:09 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3694 på: Juli 21, 2018, 21:31:24 »
Blog de primeira

Após recusar ofertas do México e da Arábia Saudita, o zagueiro uruguaio Diego Polenta negocia com o Leeds United, que é comandado pelo técnico argentino Marcelo Bielsa. O defensor está livre no mercado após ter deixado o Nacional.


Vi er visstnok interessert i Nationals kaptein Diego Polenta:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diego_Polenta



Virker som en veldig god midtstopper! Tror Jeg...  ::)




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3695 på: Juli 21, 2018, 22:22:03 »
Mo EISA valgte Bristol City eller omvendt... leser jeg.

Polenta har uttalt at han vil være i sør Amerika...men for all del- hvis Bielsa får han til å skifte mening så ser han ut som en meget god spiller!
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3696 på: Juli 21, 2018, 22:31:48 »
Mo EISA valgte Bristol City eller omvendt... leser jeg.

Polenta har uttalt at han vil være i sør Amerika...men for all del- hvis Bielsa får han til å skifte mening så ser han ut som en meget god spiller!


Polenta vil ha en lang kontrakt på 4,5 år med Gremino, men de vil ikke det. Derfor forhandler Polenta nå med andre, bl.a. Leeds United.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3697 på: Juli 21, 2018, 23:47:49 »
Andrew Ryan

Phil Foden to @LUFC from @ManCity on season Long loan I’m told. Reliable source. #mcfc #lufc #leeds





Stort talent!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3698 på: Juli 22, 2018, 08:52:48 »
Er ikke Foden sentral midtbanespiller da? Der har vi jo flust med alternativer...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3699 på: Juli 22, 2018, 08:55:43 »
Er ikke Foden sentral midtbanespiller da? Der har vi jo flust med alternativer...

auren
Kanskje noen skal omskoleres..

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3700 på: Juli 22, 2018, 09:24:33 »
Andrew Ryan

Phil Foden to @LUFC from @ManCity on season Long loan I’m told. Reliable source. #mcfc #lufc #leeds





Stort talent!

Denne twitreren har ingen kredibilitet i følge Waccoe, så da tror jeg vi fint kan se bort fra dette.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3701 på: Juli 22, 2018, 09:28:15 »
Andrew Ryan

Phil Foden to @LUFC from @ManCity on season Long loan I’m told. Reliable source. #mcfc #lufc #leeds





Stort talent!

Denne twitreren har ingen kredibilitet i følge Waccoe, så da tror jeg vi fint kan se bort fra dette.

auren
Allikevel er det mange andre som skriver det samme fra i går kveld, også mange City-fans! Tar ingenting for gitt, men personlig synes jeg det er artig med slike rykter. Foden er utvilsomt et megatalent, og ville være en soleklar forsterkning!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3702 på: Juli 22, 2018, 09:35:26 »
Andrew Ryan

Phil Foden to @LUFC from @ManCity on season Long loan I’m told. Reliable source. #mcfc #lufc #leeds





Stort talent!

Denne twitreren har ingen kredibilitet i følge Waccoe, så da tror jeg vi fint kan se bort fra dette.

auren
Allikevel er det mange andre som skriver det samme fra i går kveld, også mange City-fans! Tar ingenting for gitt, men personlig synes jeg det er artig med slike rykter. Foden er utvilsomt et megatalent, og ville være en soleklar forsterkning!

Det er vel denne lagdelen som får mest slitasje i systemet. 18-åringen har 5 kamper for City i fjor. Kan få en god utvikling hos oss.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3703 på: Juli 22, 2018, 12:23:21 »
Er ikke Foden sentral midtbanespiller da? Der har vi jo flust med alternativer...

auren
Jo han spiller midtbane. Tror ikke han er noe stopperemne i det hele tatt, har nok ikke fysiske forutsetninger for det.
Jon R.

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3704 på: Juli 22, 2018, 13:09:46 »
Er ikke Foden sentral midtbanespiller da? Der har vi jo flust med alternativer...

auren
Jo han spiller midtbane. Tror ikke han er noe stopperemne i det hele tatt, har nok ikke fysiske forutsetninger for det.

Det står på wiki at han også bekler høyrekant og 10er rollen. Når det er sagt tror jeg neppe han drar fra city i sommer.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3705 på: Juli 22, 2018, 13:49:43 »
Er ikke Foden sentral midtbanespiller da? Der har vi jo flust med alternativer...

auren
Jo han spiller midtbane. Tror ikke han er noe stopperemne i det hele tatt, har nok ikke fysiske forutsetninger for det.

Det står på wiki at han også bekler høyrekant og 10er rollen. Når det er sagt tror jeg neppe han drar fra city i sommer.

Ut i fra YouTube ser han ut som er kantspiller/10er ja. Han er vel strengt talt for god til å lånes ut til oss. Regner med han går rett på utlån til en klubb i en toppdivisjon.
Snakkes vel om at han er noe av det beste England har fostret på år og dag.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3706 på: Juli 22, 2018, 16:34:05 »
Action på lån og transfers denne uken!
Diaz og Foden fra Shitty, og 1 spiss da.... vet ikke hvor han kommer fra  ;D
 

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3707 på: Juli 22, 2018, 16:43:58 »
Action på lån og transfers denne uken!
Diaz og Foden fra Shitty, og 1 spiss da.... vet ikke hvor han kommer fra  ;D

Kan virkelig disse ungdom spillerene fra City gjøre oss til et topplag? Jeg vet ingenting om de.
Rad pratet jo sist sesong om han skulle bruke kontaktene sine til å få klasse spillere Leeds, langt i fra imponert. Nå har de noen uker til å få optimise i klubben. Hadde de fått tak i klasse spillere tidlig, hadde de også solgt langt flere sesong kort.
Leeds Carajo!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3708 på: Juli 22, 2018, 16:47:55 »
Action på lån og transfers denne uken!
Diaz og Foden fra Shitty, og 1 spiss da.... vet ikke hvor han kommer fra  ;D

Kan virkelig disse ungdom spillerene fra City gjøre oss til et topplag? Jeg vet ingenting om de.
Rad pratet jo sist sesong om han skulle bruke kontaktene sine til å få klasse spillere Leeds, langt i fra imponert. Nå har de noen uker til å få optimise i klubben. Hadde de fått tak i klasse spillere tidlig, hadde de også solgt langt flere sesong kort.

Hittil har dette vært et mediedisaster. LUTV, kjøp og kommunikasjon!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3709 på: Juli 22, 2018, 16:51:02 »
Action på lån og transfers denne uken!
Diaz og Foden fra Shitty, og 1 spiss da.... vet ikke hvor han kommer fra  ;D

Hvor står det at disse to er klare?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3710 på: Juli 22, 2018, 18:38:40 »
Saiz på vei tilbake til Spania?

Ante los infundados rumores que sitúan a Samu Sáiz en la #SDHuesca: el Getafe ha realizado una oferta de 7M€ por el jugador y el Valencia otra de 10M€. Ambas han sido rechazadas por el Leeds United. Bielsa confía en Samu y él no tiene intención de salir.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3711 på: Juli 22, 2018, 18:55:59 »
Saiz på vei tilbake til Spania?

Ante los infundados rumores que sitúan a Samu Sáiz en la #SDHuesca: el Getafe ha realizado una oferta de 7M€ por el jugador y el Valencia otra de 10M€. Ambas han sido rechazadas por el Leeds United. Bielsa confía en Samu y él no tiene intención de salir.

auren

Plager eg ikke stort om så skjer
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3712 på: Juli 22, 2018, 19:01:24 »
Saiz på vei tilbake til Spania?

Ante los infundados rumores que sitúan a Samu Sáiz en la #SDHuesca: el Getafe ha realizado una oferta de 7M€ por el jugador y el Valencia otra de 10M€. Ambas han sido rechazadas por el Leeds United. Bielsa confía en Samu y él no tiene intención de salir.

auren

Plager eg ikke stort om så skjer
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3713 på: Juli 22, 2018, 19:34:49 »
Saiz på vei tilbake til Spania?

Ante los infundados rumores que sitúan a Samu Sáiz en la #SDHuesca: el Getafe ha realizado una oferta de 7M€ por el jugador y el Valencia otra de 10M€. Ambas han sido rechazadas por el Leeds United. Bielsa confía en Samu y él no tiene intención de salir.

auren


Jeg kan ikke mye mer spansk enn et ord for øl, men tror dette sier at vi IKKE takker ja til € 10 millioner:


Given the unfounded rumors that place Samu Sáiz in the #SDHuesca: Getafe has made an offer of € 7M for the player and Valencia another € 10M. Both have been rejected by Leeds United. Bielsa trusts Samu and he has no intention of leaving.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3714 på: Juli 22, 2018, 19:44:00 »
Det er ville penger. Selg!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3715 på: Juli 22, 2018, 19:50:05 »
Utsagnet vektlegger vel at Bielsa har tro på (ikke «tillit til» som oversettelsen til engelsk tydet på). Hvis han klarer å få satt Saiz inn i et system og gjøre ham til en bedre lagspiller er han klasse i denne divisjonen (og de fleste andre divisjoner). Derfor: ikke selg!!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3716 på: Juli 22, 2018, 19:53:10 »
Utsagnet vektlegger vel at Bielsa har tro på (ikke «tillit til» som oversettelsen til engelsk tydet på). Hvis han klarer å få satt Saiz inn i et system og gjøre ham til en bedre lagspiller er han klasse i denne divisjonen (og de fleste andre divisjoner). Derfor: ikke selg!!


Han manglet vel kun noen offensive og dristige avleveringer. De kommer nok når han er tryggere.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3717 på: Juli 22, 2018, 20:26:23 »
Kan ikke fatte at noen vil ha Saiz ut porten. I en syltynn stall er han det eneste kreative fiber. Vi er fullstendig avhengig av han.
 

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3718 på: Juli 22, 2018, 20:33:12 »
Kan ikke fatte at noen vil ha Saiz ut porten. I en syltynn stall er han det eneste kreative fiber. Vi er fullstendig avhengig av han.

Ikke uenig, men det har ikke sett ut som han har vært lysten på å bli siden den spytteepisoden!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3719 på: Juli 22, 2018, 20:58:35 »
Det er ville penger. Selg!!!
Får du pengene rett i egen lomme eller? Sjakktrekk å selge de beste spillerne enda en sommer... Det gjør oss nok bedre.