Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 921151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4950 på: Januar 15, 2019, 15:12:07 »
Tviler på at vi henter en så rutinert keeper for å ha på benken. Tipper han tar plassen til Bailey
Er nok det som er tenkt, ja.

Føler vel ikke at Bailey ikke har gjort seg fortjent til den plassen.. Vi får se hva Bielsa tenker da.
Marching On! 4276

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4951 på: Januar 15, 2019, 15:33:40 »
Tviler på at vi henter en så rutinert keeper for å ha på benken. Tipper han tar plassen til Bailey
Er nok det som er tenkt, ja.

Føler vel ikke at Bailey ikke har gjort seg fortjent til den plassen.. Vi får se hva Bielsa tenker da.
Veldig skeptisk til en keeper som skal dirigere forsvaret på spansk. Gikk ikke så bra på tysk ihvertfall.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4952 på: Januar 15, 2019, 15:35:11 »
Tviler på at vi henter en så rutinert keeper for å ha på benken. Tipper han tar plassen til Bailey
Er nok det som er tenkt, ja.

Føler vel ikke at Bailey ikke har gjort seg fortjent til den plassen.. Vi får se hva Bielsa tenker da.
Veldig skeptisk til en keeper som skal dirigere forsvaret på spansk. Gikk ikke så bra på tysk ihvertfall.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Kanskje vår kjære oversetter skal stå bak mål og rope oversatte ordre...  ;D
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4953 på: Januar 15, 2019, 15:36:31 »
Tviler på at vi henter en så rutinert keeper for å ha på benken. Tipper han tar plassen til Bailey
Er nok det som er tenkt, ja.

Føler vel ikke at Bailey ikke har gjort seg fortjent til den plassen.. Vi får se hva Bielsa tenker da.
Veldig skeptisk til en keeper som skal dirigere forsvaret på spansk. Gikk ikke så bra på tysk ihvertfall.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Hvordan vet du at han ikke kan engelsk?  ;)
Jon R.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4954 på: Januar 15, 2019, 15:43:05 »
Tviler på at vi henter en så rutinert keeper for å ha på benken. Tipper han tar plassen til Bailey
Er nok det som er tenkt, ja.

Føler vel ikke at Bailey ikke har gjort seg fortjent til den plassen.. Vi får se hva Bielsa tenker da.
Veldig skeptisk til en keeper som skal dirigere forsvaret på spansk. Gikk ikke så bra på tysk ihvertfall.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Hvordan vet du at han ikke kan engelsk?  ;)
Det vet jeg selvsagt ikke men har spilt hele sin karriere i Spania og er engelskkunnskapene som en gjennomsnittlig spanjol, er det ikke mye å skryte av. Regner med at Felix sine engelskkunnskaper langt overgår Kikos.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Woody

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4955 på: Januar 15, 2019, 23:34:23 »
Noen vet om det er hold i dette me Luke Bolton frå City?
« Siste redigering: Januar 15, 2019, 23:36:22 av Woody »
LIFE IS LEEDS

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4956 på: Januar 16, 2019, 06:59:33 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4959 på: Januar 16, 2019, 10:46:39 »
Mer om BC spilleren:

@PhilHayYEP
 7m7 minutes ago
Bristol City winger Callum O'Dowda emerges as an option for Leeds United with the club considering whether to meet the valuation of top target Daniel James:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-monitoring-bristol-city-winger-callum-o-dowda-as-club-weigh-up-next-move-with-top-target-daniel-james-1-9539577


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4960 på: Januar 16, 2019, 12:58:01 »
Pep Guardiola has been told by Leeds that Jack Clarke is not for sale at any price.

https://www.skysports.com/football/transfer-paper-talk
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4961 på: Januar 16, 2019, 13:02:14 »
Pep Guardiola has been told by Leeds that Jack Clarke is not for sale at any price.

https://www.skysports.com/football/transfer-paper-talk
Hehe...alt er tilsalgs for penger. Tenk om sjeiken har fått en forkjærlighet for Clarke og byr feks £50 mill. Da sier nok Rad nei tenker jeg :(
Det er trist at foppallen har blitt slik :(

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4962 på: Januar 16, 2019, 13:19:07 »
Pep Guardiola has been told by Leeds that Jack Clarke is not for sale at any price.

https://www.skysports.com/football/transfer-paper-talk
Hehe...alt er tilsalgs for penger. Tenk om sjeiken har fått en forkjærlighet for Clarke og byr feks £50 mill. Da sier nok Rad nei tenker jeg :(
Det er trist at foppallen har blitt slik :(

Så du overprøver Radden?  ;D


Tenker avtalen er at City kommer tilbake i sommer om vi ikke går opp!  :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4965 på: Januar 16, 2019, 16:13:19 »
Ny spiller linket:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-in-the-race-with-the-likes-of-celtic-and-rangers-for-top-flight-midfielder/


auren
Etter en sløv start på vinduet begynner det virkelig å ta seg opp. Ikke dårlig for en klubb som "ikke skulle handle stort". Liker måten man tonet ned forventningene i forkant. Håper man fortsetter med denne praksisen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4966 på: Januar 16, 2019, 17:40:42 »
Rart vi ikke har hørt noe mer om Kiko i dag?!?
Alex

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4967 på: Januar 16, 2019, 17:44:23 »
Ny spiller linket:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-in-the-race-with-the-likes-of-celtic-and-rangers-for-top-flight-midfielder/


auren
Etter en sløv start på vinduet begynner det virkelig å ta seg opp. Ikke dårlig for en klubb som "ikke skulle handle stort". Liker måten man tonet ned forventningene i forkant. Håper man fortsetter med denne praksisen.

Ta seg opp? Det meste av linker er vel skapt av fans?
Marching On! 4276

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4969 på: Januar 16, 2019, 20:14:46 »
Nærmer vi oss?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4970 på: Januar 16, 2019, 22:10:14 »
Et utdrag fra dagens Moscowhite:

There are some other bits. Kiko Casilla arrived in England last night and was due for a medical at Leeds this afternoon; some spies at the press briefing spotting his name already in the kit room. Also spotted was a video file on Bielsa's desktop of highlights of Swansea's winger Daniel James; Bristol City's Callum O’Dowda is the back up plan although Phil Hay confirms that James is the one they want.. And Jack Harrison says he wants to play better to make any new winger null:
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4971 på: Januar 16, 2019, 22:19:24 »
Et utdrag fra dagens Moscowhite:

There are some other bits. Kiko Casilla arrived in England last night and was due for a medical at Leeds this afternoon; some spies at the press briefing spotting his name already in the kit room. Also spotted was a video file on Bielsa's desktop of highlights of Swansea's winger Daniel James; Bristol City's Callum O’Dowda is the back up plan although Phil Hay confirms that James is the one they want.. And Jack Harrison says he wants to play better to make any new winger null:
Spioner? Men det er jo vi som spionerer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4972 på: Januar 16, 2019, 23:15:27 »
Real Madrid goalkeeper Kiko Casilla set for Leeds United medical after landing in England

Phil Hay
Published: 11:09 Tuesday 15 January 2019
Updated: 06:59 Wednesday 16 January 2019

Kiko Casilla arrived in England last night ahead of a medical at Leeds United with the Elland Road club close to finalising his move from Real Madrid.


The Spanish goalkeeper missed Real’s training session yesterday morning and was pictured at Madrid airport later in the day as Leeds pushed to secure his permanent transfer from the Bernabeu.

United agreed a deal in principle for 32-year-old Casilla ahead of Friday’s 2-0 win over Derby County and are aiming to complete the signing before the end of this week. He is scheduled to begin his medical this afternoon.

Casilla was named on the bench for Real Madrid’s win over Real Betis on Sunday due to a minor injury to first choice Thibaut Courtois but he is surplus to requirements under head coach Santiago Solari and is preparing to join Marcelo Bielsa’s squad at Elland Road.

The former Espanyol player – a Spain international – has 18 months left on his contract and Leeds have negotiated to take on his wage and additional costs as part of a deal which will see no fee paid to Real.

Casilla has failed to make a single appearances for Real this season and last played in a competitive fixture during a 3-2 defeat to Sevilla in May.

Real Madrid goalkeeper Kiko Casilla expected to join Leeds United in the coming days.

He was already behind Keylor Navas at the Bernabeu before Courtois arrived from Chelsea in the summer.

His signing will provide a challenge to current Leeds number one Bailey Peacock-Farrell and offer Marcelo Bielsa an experienced alternative for the first time since on-loan Chelsea goalkeeper Jamal Blackman broke a leg during an Under-23s fixture last November.

Peacock-Farrell has started all but one of United’s Championship games under Bielsa but will see his position threatened if Casilla puts pen to paper as planned in the coming days.

Casilla is poised to become Leeds’ first January signing amid firm interest at Elland Road in Swansea City winger Daniel James.

The 21-year-old is a leading target for Bielsa who wants to strengthen his options out wide having moved Pablo Hernandez from the right flank to a central position to compensate for the mid-season loss of Samuel Saiz to Getafe.

James’ contract at Swansea City runs for another 18 months and the club’s manager, Graham Potter, suggested before Christmas that the Swans would be looking to extend his deal.

“It’s something we’ll speak about as a club and with the player,” said Potter. “I don’t have any concerns with Dan.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4973 på: Januar 17, 2019, 10:37:25 »
Kommer keeperen i dag tro? :)
Alex

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4974 på: Januar 17, 2019, 10:52:44 »
Kommer keeperen i dag tro? :)

Jepp! Leeds Instagram annonserer at nytt kommer rundt kl 11.00 i dag!

Medical i går, signering i dag!

 ;D 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4975 på: Januar 17, 2019, 12:27:49 »
Kommer keeperen i dag tro? :)

Jepp! Leeds Instagram annonserer at nytt kommer rundt kl 11.00 i dag!

Medical i går, signering i dag!

 ;D 8)
Signa 4,5 år

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4976 på: Januar 17, 2019, 14:28:20 »
Trenger bare en erstatter for Saiz nå, Izzy er for usikker kort spør du meg. Vi trenger en som styrker oss nå! Håper på James fra Swånsea eller han ifra Bristol!
Alex

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4977 på: Januar 17, 2019, 15:24:44 »
Trenger bare en erstatter for Saiz nå, Izzy er for usikker kort spør du meg. Vi trenger en som styrker oss nå! Håper på James fra Swånsea eller han ifra Bristol!

James er en spennende spiller som absolutt er en fin signering, men ikke spilt fast i swans. Vil han virkelig gå rett å inn å styrke oss tror du? Signer han for all del.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4978 på: Januar 17, 2019, 19:34:31 »
Bristol City har valgt å forlenge O`Dowda sin kontrakt med ett år. Den går nå ut neste sommer, og vil gjøre en potensiell overgangssum høyere:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/bristol-city-activate-callum-o-dowda-clause-amid-leeds-united-interest-1-9543731


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4979 på: Januar 17, 2019, 19:57:54 »
Bristol City har valgt å forlenge O`Dowda sin kontrakt med ett år. Den går nå ut neste sommer, og vil gjøre en potensiell overgangssum høyere:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/bristol-city-activate-callum-o-dowda-clause-amid-leeds-united-interest-1-9543731


auren
F***s sleipe Rødstruper >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020