Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 915132 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5070 på: Januar 27, 2019, 21:54:11 »
Er det ikke litt villedende å ha overgangsryktene spredd over to tråder?
Altså spillere ut og inn + januarvinduet?

Jo. Jeg syns det er hipp som happ hvor man poster.

Samtidig er jo 'rykter' en sammenhengende greie, selv august-desember og februar-mai.
'Januarvinduet' kan jo også omfatte andre klubbers aktiviteter...

Egentlig hadde vi klart oss uten 'Januarvinduet' men til senere ville 'Jaunarvinduet 2019' duget fint som oppslagsverk. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5071 på: Januar 27, 2019, 21:57:21 »
Er det ikke litt villedende å ha overgangsryktene spredd over to tråder?
Altså spillere ut og inn + januarvinduet?

Jo. Jeg syns det er hipp som happ hvor man poster.

Samtidig er jo 'rykter' en sammenhengende greie, selv august-desember og februar-mai.
'Januarvinduet' kan jo også omfatte andre klubbers aktiviteter...

Egentlig hadde vi klart oss uten 'Januarvinduet' men til senere ville 'Jaunarvinduet 2019' duget fint som oppslagsverk. :)

Rykter inn og ut = er ment som en oversikt over RYKTER til og fra Leeds United

Januarvinduet 2019 = er ment for rykter og overganger i Championship januar 2019. Det Dr også rom for litt diskusjon om andre klubber! Her pleier vi også å få oversikt over aktiviteten i hele Championship.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5072 på: Januar 27, 2019, 22:04:51 »
Er det ikke litt villedende å ha overgangsryktene spredd over to tråder?
Altså spillere ut og inn + januarvinduet?

Jo. Jeg syns det er hipp som happ hvor man poster.

Samtidig er jo 'rykter' en sammenhengende greie, selv august-desember og februar-mai.
'Januarvinduet' kan jo også omfatte andre klubbers aktiviteter...

Egentlig hadde vi klart oss uten 'Januarvinduet' men til senere ville 'Jaunarvinduet 2019' duget fint som oppslagsverk. :)

Rykter inn og ut = er ment som en oversikt over RYKTER til og fra Leeds United

Januarvinduet 2019 = er ment for rykter og overganger i Championship januar 2019. Det Dr også rom for litt diskusjon om andre klubber! Her pleier vi også å få oversikt over aktiviteten i hele Championship.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5073 på: Januar 28, 2019, 10:13:17 »
Det " går i " Stefan Johansen og Ivan Cavaleiro (ja takk!!!) på LNN i formiddag.
 

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5074 på: Januar 28, 2019, 10:29:14 »
Det " går i " Stefan Johansen og Ivan Cavaleiro (ja takk!!!) på LNN i formiddag.

De to inn å vi går opp. At muligheten for at de to kommer ser jeg på som forvinnende liten.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5075 på: Januar 28, 2019, 11:07:15 »
Det " går i " Stefan Johansen og Ivan Cavaleiro (ja takk!!!) på LNN i formiddag.

De to inn å vi går opp. At muligheten for at de to kommer ser jeg på som forvinnende liten.

De kommer nesten garantert ikke. Gjør meg ikke noe.
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5076 på: Januar 28, 2019, 11:16:32 »
Det " går i " Stefan Johansen og Ivan Cavaleiro (ja takk!!!) på LNN i formiddag.

De to inn å vi går opp. At muligheten for at de to kommer ser jeg på som forvinnende liten.

De kommer nesten garantert ikke. Gjør meg ikke noe.
Eneste ryktene som ikke har dødd ut ennå er vel James? Alt annet bryr jeg meg ikke noe om.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5077 på: Januar 28, 2019, 14:00:16 »
Dette vinduet er foreløpig en forventet skuffelse....men synes det er rart at det ikke kommer et par på lån fra Spania...det skal tydeligvis ikke kjøpes noen....

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5078 på: Januar 28, 2019, 14:06:36 »
Dette vinduet er foreløpig en forventet skuffelse....men synes det er rart at det ikke kommer et par på lån fra Spania...det skal tydeligvis ikke kjøpes noen....
Skuffelse? Har ikke ventet noen, unntatt ny keeper. Det har vi fått.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5079 på: Januar 28, 2019, 14:09:57 »
Dette vinduet er foreløpig en forventet skuffelse....men synes det er rart at det ikke kommer et par på lån fra Spania...det skal tydeligvis ikke kjøpes noen....
Skuffelse? Har ikke ventet noen, unntatt ny keeper. Det har vi fått.
Du forventet faktisk ikke en erstatter for Saiz ? Ei heller en kantspiller som vi absolutt trenger? Spesielt får en si...

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5080 på: Januar 28, 2019, 14:16:52 »
Dette vinduet er foreløpig en forventet skuffelse....men synes det er rart at det ikke kommer et par på lån fra Spania...det skal tydeligvis ikke kjøpes noen....
Skuffelse? Har ikke ventet noen, unntatt ny keeper. Det har vi fått.
Du forventet faktisk ikke en erstatter for Saiz ? Ei heller en kantspiller som vi absolutt trenger? Spesielt får en si...
Det kan faktisk koste oss et opprykk å ikke forsterke med annet enn keeper....et opprykk er som kjent verdt minst en milliard....

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5081 på: Januar 28, 2019, 14:23:04 »
Dette vinduet er foreløpig en forventet skuffelse....men synes det er rart at det ikke kommer et par på lån fra Spania...det skal tydeligvis ikke kjøpes noen....
Skuffelse? Har ikke ventet noen, unntatt ny keeper. Det har vi fått.
Du forventet faktisk ikke en erstatter for Saiz ? Ei heller en kantspiller som vi absolutt trenger? Spesielt får en si...
Kan ikke si det har vært noen skuffelse. Ingenting har vært lovet. Kun ønsket. Leeds har ønsket James fra Swansea. Vil ikke de selge, kan Leeds ikke gjøre noe. Skal ikke overby her. 12 mill som Swansea ønsker er helt uaktuelt. Ikke kan vi kidnappe mannen heller. Greit om vi får James, men ikke noe jeg uroer meg over dersom vi ikke får han.

Journalist Alan Nixon mener Leeds vil by 4-5 millioner "snart". Noe mer enn det skal vi ikke gi for han. Avventer dette med knusende ro.

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/nixon-leeds-to-make-proper-bid-for-james/

https://footballleagueworld.co.uk/journalist-confirms-that-leeds-united-are-set-to-launch-big-money-bid-for-player/

Det som faktisk irriterer meg er gnålet fra Spurs om Clarke. Ingen Leeds-spillere må selges i dette vinduet. Det vil være svært uheldig om Clarke blir solgt.

https://www.footballinsider247.com/revealed-tottenham-table-new-offer-for-leeds-player/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5082 på: Januar 28, 2019, 15:12:10 »
Vi er jo 2 mann "i minus" etter at Saiz og Baker forsvant, disse har vi jo kun tidvis erstattet med Shackleton, Halme, Davis ....og i det siste også med Gotts og Stevens.
At Clarke er "tatt opp" ble jo klart tidlig.

Bamford må jo også regnes som "midlertidig" mistet, og Brown tar det tid med...selv om det var forventet.
Så...jo, vi er 2 mann minus. 
Finner det også merkelig ,  som ligaleder - OM man ikke benytter vinduet til kvalitetslån eller signeringer...vi har tidenes mulighet etter 15 år i de dype, mørke daler. ??? :o
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5083 på: Januar 28, 2019, 15:13:16 »
Dette vinduet er foreløpig en forventet skuffelse....men synes det er rart at det ikke kommer et par på lån fra Spania...det skal tydeligvis ikke kjøpes noen....
Skuffelse? Har ikke ventet noen, unntatt ny keeper. Det har vi fått.
Du forventet faktisk ikke en erstatter for Saiz ? Ei heller en kantspiller som vi absolutt trenger? Spesielt får en si...
Kan ikke si det har vært noen skuffelse. Ingenting har vært lovet. Kun ønsket. Leeds har ønsket James fra Swansea. Vil ikke de selge, kan Leeds ikke gjøre noe. Skal ikke overby her. 12 mill som Swansea ønsker er helt uaktuelt. Ikke kan vi kidnappe mannen heller. Greit om vi får James, men ikke noe jeg uroer meg over dersom vi ikke får han.

Journalist Alan Nixon mener Leeds vil by 4-5 millioner "snart". Noe mer enn det skal vi ikke gi for han. Avventer dette med knusende ro.

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/nixon-leeds-to-make-proper-bid-for-james/

https://footballleagueworld.co.uk/journalist-confirms-that-leeds-united-are-set-to-launch-big-money-bid-for-player/

Det som faktisk irriterer meg er gnålet fra Spurs om Clarke. Ingen Leeds-spillere må selges i dette vinduet. Det vil være svært uheldig om Clarke blir solgt.

https://www.footballinsider247.com/revealed-tottenham-table-new-offer-for-leeds-player/

Knusende ro her og. Kommer han, ok! Kommer han ikke, neivel...
Marching On! 4276

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5084 på: Januar 28, 2019, 15:19:35 »
Vi er jo 2 mann "i minus" etter at Saiz og Baker forsvant, disse har vi jo kun tidvis erstattet med Shackleton, Halme, Davis ....og i det siste også med Gotts og Stevens.
At Clarke er "tatt opp" ble jo klart tidlig.

Bamford må jo også regnes som "midlertidig" mistet, og Brown tar det tid med...selv om det var forventet.
Så...jo, vi er 2 mann minus. 
Finner det også merkelig ,  som ligaleder - OM man ikke benytter vinduet til kvalitetslån eller signeringer...vi har tidenes mulighet etter 15 år i de dype, mørke daler. ??? :o

Bielsa er jo temmelig sta. Har inntrykk av at han sier han ikke "trenger" flere. Og skal det noen inn så skal det være krutt. Hvis Leeds skal signere krutt så må det gå opp forretningsmessig. Dvs. ikke by 12 m for James eller gjøre andre panikkjøp.

Jeg ønsker meg også en eller to til inn men er ikke så bekymret lenger. Viktig med Casilla. Brown er nære nå.

Jeg vil ikke at klubben skal betale overpris / gå på akkord med lønnsbudsjettet. Dersom vi må ha en sesong til i CC er det kjipt med en som tjener 70-300% mer enn resten av gjengen. Kan fort se for meg at Bielsa blir sur dersom han blir påtvunget en spiller. Da er det viktigere at vi kjøper de riktige folka til den riktige prisen. Altså at vi fortsetter med sunn klubbdrift og holder Bielsa fornøyd.

Hvis Pablo er skadet i >4 uker etter smellen mot Rotherham så endrer det seg litt, da bør de gjøre det de kan for å få inn et lån som de gjerne må betale litt for. 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5085 på: Januar 28, 2019, 15:50:22 »
Har troa på Cavaleiro på lån. Ser det i mitt indre speil.
Virker et stykke bak i køen hos Wolves.
Fantastisk lån. Følelsen av  9-10 scoringer og 6 assist  ut sesongen. Hørte det her først..
« Siste redigering: Januar 28, 2019, 15:56:10 av leedslife »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5086 på: Januar 28, 2019, 16:10:54 »
James-sagaen ruller videre. Lagkamerat McBurnie tviret søndag at "han går ingensteds". Nå er den tweeten fjernet.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-daniel-james-transfer-15742953

Leeds betaler £10 mill? I en 6+4 deal? Nixon i The Sun mener det, og Phil Hay slaktet det ikke som tull. Vel , det er tydeligvis ting på gang der. Det blir i så fall en deal lignende Bamford-dealen. Høres ikke så usannsynlig ut, dette :)?

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/hay-sun-report-not-clickbait/
« Siste redigering: Januar 28, 2019, 16:32:12 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5087 på: Januar 28, 2019, 16:39:54 »
Jeg syns det er en helt avskyelig pris for spilleren. Jeg har verken sett eller hørt noe som skulle tilsi at han er verdt så mye.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5088 på: Januar 28, 2019, 16:42:48 »
The Sun-Nixon:

Dan plan

Leeds bid £10m for Daniel James after Swansea star’s name was spotted in Bielsa’s Spygate presentation
City's flying winger is valued at £12m by Welsh club but they could accept cut-price offer

Exclusive
By Alan Nixon
28th January 2019, 1:52 pmUpdated: 28th January 2019, 2:08 pm
LEEDS are making a £6 million-plus bid for Swansea City's flying winger Daniel James in a sign of major backing for coach Marcelo Bielsa.
The Championship leaders will offer the cash plus incentives worth a further £4m, based on promotion and other achievements, to tempt the Welsh club to sell.


Leeds are looking to sign Swansea's Daniel James for around £10m


Bielsa sees speedy wide man James a missing link in his squad.
His interest was confirmed when a file with James's name on it popped up during his presentation on Spygate.

Swansea value James, 21, at £12m but may drop the price and accept the Leeds bid during talks in the next 24 hours.
Chairman Huw Jenkins is trying to raise funds and would like to move out other players, but the James offer is the biggest currently on the table.

https://www.thesun.co.uk/sport/football/8297797/leeds-transfer-bid-swansea-daniel-james-bielsa-spygate/?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1548685490
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5089 på: Januar 28, 2019, 17:11:43 »
Jeg syns det er en helt avskyelig pris for spilleren. Jeg har verken sett eller hørt noe som skulle tilsi at han er verdt så mye.
Helt enig! Forstår ikke hvorfor vi ikke bruker våre spanske kontakter og får inn et par kanonspillere på lån. Tenk om det hadde kommet inn en midtbane og spiss i Kiko klassen.... Nå har vi endelig sjansen etter 15 år i ørkenvandring...

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5090 på: Januar 28, 2019, 17:23:14 »
Jeg syns det er en helt avskyelig pris for spilleren. Jeg har verken sett eller hørt noe som skulle tilsi at han er verdt så mye.
Helt enig! Forstår ikke hvorfor vi ikke bruker våre spanske kontakter og får inn et par kanonspillere på lån. Tenk om det hadde kommet inn en midtbane og spiss i Kiko klassen.... Nå har vi endelig sjansen etter 15 år i ørkenvandring...
Etter å ha sett Sunderland til I die så er jeg blitt mindre gira på lånespillere også.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5091 på: Januar 28, 2019, 17:39:48 »
Jeg syns det er en helt avskyelig pris for spilleren. Jeg har verken sett eller hørt noe som skulle tilsi at han er verdt så mye.
Helt enig! Forstår ikke hvorfor vi ikke bruker våre spanske kontakter og får inn et par kanonspillere på lån. Tenk om det hadde kommet inn en midtbane og spiss i Kiko klassen.... Nå har vi endelig sjansen etter 15 år i ørkenvandring...
Etter å ha sett Sunderland til I die så er jeg blitt mindre gira på lånespillere også.
Ã…rets lånespillere har vel ikke akkurat vært åpenbaringer, de heller...

veteranen

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5092 på: Januar 28, 2019, 17:41:19 »

Knusende ro her og. Kommer han, ok! Kommer han ikke, neivel...

Tviler ikke, Bjørn.
Ser liksom for meg at du kunne ha tenkt omtrent det samme hvis du sto ved alteret og ventet på at din brud skulle komme oppover kirkegulvet. ;D

Jeg tror at James kommer - og det samme gjorde forhåpentligvis også brura. :)

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5093 på: Januar 28, 2019, 17:46:22 »

Knusende ro her og. Kommer han, ok! Kommer han ikke, neivel...

Tviler ikke, Bjørn.
Ser liksom for meg at du kunne ha tenkt omtrent det samme hvis du sto ved alteret og ventet på at din brud skulle komme oppover kirkegulvet. ;D

Jeg tror at James kommer - og det samme gjorde forhåpentligvis også brura. :)

Haha! ;D

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5094 på: Januar 28, 2019, 17:47:30 »
Jeg syns det er en helt avskyelig pris for spilleren. Jeg har verken sett eller hørt noe som skulle tilsi at han er verdt så mye.

Hvis det er snakk om 6 + 4 ved ev. opprykk så er det vel bra. Regner med at han skal bidra på førstelaget og Bielsa har godkjent han som bedre enn de vi har nå.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5095 på: Januar 28, 2019, 18:00:40 »
Men hva er grunnen til at denne James bare er reserve på det middelmådige CCC- laget Swansea?? Er han ikke god nok for laget der men samtidig forventes å heve ligalederen..?
Jeg bare undrer.... Men: In Bielsa we trust...!

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5096 på: Januar 28, 2019, 18:05:11 »
Men hva er grunnen til at denne James bare er reserve på det middelmådige CCC- laget Swansea?? Er han ikke god nok for laget der men samtidig forventes å heve ligalederen..?
Jeg bare undrer.... Men: In Bielsa we trust...!

Ser ut som de ikke får max ut av de spillerne som er der. De har jo et meget god lag på papiret!

Men synes det er litt rart at denne lynraske vingen som er så lovende ikke spiller fast, er vel litt rå ennå, må utvikle seg litt! Når det er sagt så hadde det jo vært moro med en ving som kan bruke bena og som er lynrask!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5097 på: Januar 28, 2019, 18:14:39 »
Jeg syns det er en helt avskyelig pris for spilleren. Jeg har verken sett eller hørt noe som skulle tilsi at han er verdt så mye.

Hvis det er snakk om 6 + 4 ved ev. opprykk så er det vel bra. Regner med at han skal bidra på førstelaget og Bielsa har godkjent han som bedre enn de vi har nå.

Hittil har eg registrert vår interesse uten å mene noe særlig rundt en spiller eg aldri har lagt merke til.

For Leeds må dette være mye penger. Vi betaler nok ikke £6mill up front, sikkert heller  £3m å og resten i løpet av neste (to) år - det er vel mer vanlig. At det kan bli opp mot £10m via opprykk/antall spilte kamper er så sin sak.

Han har visstnok fart, denne karen. Dèt er noe laget strengt tatt har savnet. Og Bielsa ser tydeligvis en spiller han kan utvikle i en av sine roller.

For meg blir det det viktigste. At Bielsa ser potensiale i kjøpet. Erfaring har vel vist at da vil han gjøre spilleren bedreog vi vil ha nytte av kjøpet. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5098 på: Januar 28, 2019, 18:20:50 »
i forhold til James. Potensiale må jo helt klart være der.
Fungerer jo bra i et system som er ganske likt vår måte å spille på.
Blir sikkert kjøpt mtp spill nå, men også en spiller for framtiden.
Han virker jo lynhurtig. Laget vårt skriker jo etter spillere med fart. Ut fra hva jeg leser kan han spille i en 10er også. 2 fluer i en smekk.

Hva gjelder prisen er jo markedet som bestemmer.
Sikkert mange supportere fra andre lag som har sett rykter i avisene vedr Clarke til City, Liverpool eller Spurs. De hadde ikke akkurat fått vann i munnen etter kampen mot Roterham. Men vi som følger han tett vet jo at det ligger et potensiale til at han vil kunne spille i en toppklubb ila få sesonger.
Swansea supporterne er jo gerenelt sett skuffet over at  han kanskje forsvinner.
Tviler også på at vi gjør en dårlig handel her. Ryktes jo at Swansea trenger penger inn for å drifte klubben.
En posisjon vi i alt for mange sesonger levde under. Taylor, Byram, Cook osv.. Pølsepenger var det vi fikk.

Synes det er et smart og bra kjøp. Tviler på at summen blir så høy som 12 mill pund. Kanskje noe i mellom et sted hvis vi rykker opp, antall kamper osv osv.

Synes jo det er et mye bedre kjøp enn hvis vi skal begynne å satse på spillere fra utenlandske ligaer som skal komme til CC midt i sesong. Det høres helt håpløst ut for meg. Det har vi prøvd tidligere uten hell.

Han er inn og rundt start 11éren også. Så vi får en spiller i form og. Ikke noen man behøver 14 U-23 kamper utav før de kommer i gang.

Kjøp sier jeg!
« Siste redigering: Januar 28, 2019, 18:24:45 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5099 på: Januar 28, 2019, 18:24:54 »

Hva gjelder prisen er jo markedet som bestemmer.

 
Phil Hay
@PhilHayYEP

it won't be £10m, but any deal will involve incentives
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan