Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914870 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5100 på: Januar 28, 2019, 18:35:05 »
Stadig flere poster dette ryktet nå, selv om Swanseas manager prøver så godt han kan å sette opp pokerfjeset.

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/swansea-city-digest-leeds-uniteds-15743800
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

John I

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5101 på: Januar 28, 2019, 18:39:47 »
EllandRoadHQ
‏
 
@EllandRoadHQ
Følg Følg @EllandRoadHQ
Mer
Leeds United have had a bid of £6-million accepted by Swansea for Daniel James, our team understands. However, with the additions, the sum will be more around the £10-million mark.
Marching on together

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5102 på: Januar 28, 2019, 19:11:12 »
Swansea-fansen svært oppgitt over disse nyhetene. Oss om Clarke på torsdag?

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/swansea-fans-react-to-latest-james-twists/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5103 på: Januar 28, 2019, 19:15:19 »
Dan James er jo lokal også, faktisk :o

is James a Leeds fan do we know?   
 
Born and raised it York yeah?
 
Edit: just seen he is from Hull and was in their academy 8 years. 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5104 på: Januar 28, 2019, 19:20:15 »
Stadig flere poster dette ryktet nå, selv om Swanseas manager prøver så godt han kan å sette opp pokerfjeset.

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/swansea-city-digest-leeds-uniteds-15743800
Det er så mye reklame og pop UPS på den siden at iPaden min ikke klarer å laste inn teksten. Hva står det egentlig?
Jon R.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5105 på: Januar 28, 2019, 19:43:52 »
Stadig flere poster dette ryktet nå, selv om Swanseas manager prøver så godt han kan å sette opp pokerfjeset.

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/swansea-city-digest-leeds-uniteds-15743800
Det er så mye reklame og pop UPS på den siden at iPaden min ikke klarer å laste inn teksten. Hva står det egentlig?

Aner ikke, men det må jo være rett om det kommer derfra..  ;D
Marching On! 4276

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5106 på: Januar 28, 2019, 20:01:28 »
Stadig flere poster dette ryktet nå, selv om Swanseas manager prøver så godt han kan å sette opp pokerfjeset.

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/swansea-city-digest-leeds-uniteds-15743800
Det er så mye reklame og pop UPS på den siden at iPaden min ikke klarer å laste inn teksten. Hva står det egentlig?
Det står:
"Endelig klarer Leeds å få inn en kvalitetsspiller som kan bekle ving og 10er posisjon"

 ;D ;D

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5107 på: Januar 28, 2019, 20:25:49 »
Synes James ser utrolig spennende ut. Farten og rykket er noe man sjelden ser. Om Bielsa og Orta er enige om at det er en mann vi skal satse på så er det bare å hente han inn. Om han koster £5 mill eller £10 mill er jeg totalt likegyldig til.. Ekke mine penger  ::)

En kant trengte vi og en kant kommer . Perfekt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5108 på: Januar 28, 2019, 20:37:57 »
Håper denne går i boks. Spillbar på direkten, og når Bielsa  mener han er god nok, da ER han god nok.
 

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5109 på: Januar 28, 2019, 20:42:31 »
Håper denne går i boks. Spillbar på direkten, og når Bielsa  mener han er god nok, da ER han god nok.

That's the spirit:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5110 på: Januar 28, 2019, 20:46:26 »
Når Swansea-fansen reagerer så sterkt på at klubben ser ut til å miste denne spilleren, så tyder det på at han innehar et brukbart nivå.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5111 på: Januar 28, 2019, 20:55:48 »
Han har spilt 12 kamper fra start og vært innvolvert i 19. 1 mål og 4 assist for et lag der ikke alt går på skinner. På highligtsvideoen kan han skylde spissene for at han ikke har minst 5 assist til!

At han ikke spiller  "fast" på Swansea har nok ikke mye å si. Det kan handle like mye om spillestilen til Swansea. Hvis Bielsa ser at hans kvaliteter kan brukes hos oss, så er jeg helt trygg på at han slår til!

Vi hadde jo en spiller på benken i CC som havnet i toppdivisjonen i Spania. Så spilletid trenger ikke bety all verden. :)


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5112 på: Januar 28, 2019, 21:03:23 »
Han har spilt 12 kamper fra start og vært innvolvert i 19. 1 mål og 4 assist for et lag der ikke alt går på skinner. På highligtsvideoen kan han skylde spissene for at han ikke har minst 5 assist til!

At han ikke spiller  "fast" på Swansea har nok ikke mye å si. Det kan handle like mye om spillestilen til Swansea. Hvis Bielsa ser at hans kvaliteter kan brukes hos oss, så er jeg helt trygg på at han slår til!

Vi hadde jo en spiller på benken i CC som havnet i toppdivisjonen i Spania. Så spilletid trenger ikke bety all verden. :)

Virker veldig lovende Eriksen!
Håper dette går i orden. Smaker godt at vi som klubb endelig er i denne posisjonen

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5113 på: Januar 28, 2019, 21:12:22 »
Stadig flere poster dette ryktet nå, selv om Swanseas manager prøver så godt han kan å sette opp pokerfjeset.

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/swansea-city-digest-leeds-uniteds-15743800
Det er så mye reklame og pop UPS på den siden at iPaden min ikke klarer å laste inn teksten. Hva står det egentlig?
Det står:
"Endelig klarer Leeds å få inn en kvalitetsspiller som kan bekle ving og 10er posisjon"

 ;D ;D
Regner med at de har spionert skikkelig mye på han.  :D
Jon R.

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5114 på: Januar 28, 2019, 21:42:20 »
På papiret, så skjønner jeg ikke hvordan James kan ha en så høy markedsverdi som ryktene tilsier. 21 år med kun en håndfull av kamper, og spiller heller ikke fast på et lag plassert på midten av tabellen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5115 på: Januar 28, 2019, 22:01:32 »
På papiret, så skjønner jeg ikke hvordan James kan ha en så høy markedsverdi som ryktene tilsier. 21 år med kun en håndfull av kamper, og spiller heller ikke fast på et lag plassert på midten av tabellen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Markedsverdi er vasnkelig..sett flere prise vår egen Clarke til over det dobbelte av James.. det er ihvertfall drøyt  :)

James har så og si spilt fast i år. Ikke i matchtroppen i runde 1,2,7,21 og 22.  Hvorfor vet jeg ikke. Småskadet kanskje? Bortsett fra på benken i 2 av de 3 siste har han nesten spilt fast. Nest mest assist i Swansea i år!

Swansea fans mener 6 mill er en parodi, et ran og han sammenlignes med Brooks i Bmouth.

Orta og Bielsa har nok kontroll!


Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5116 på: Januar 28, 2019, 22:39:37 »
På papiret, så skjønner jeg ikke hvordan James kan ha en så høy markedsverdi som ryktene tilsier. 21 år med kun en håndfull av kamper, og spiller heller ikke fast på et lag plassert på midten av tabellen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Markedsverdi er vasnkelig..sett flere prise vår egen Clarke til over det dobbelte av James.. det er ihvertfall drøyt  :)

James har så og si spilt fast i år. Ikke i matchtroppen i runde 1,2,7,21 og 22.  Hvorfor vet jeg ikke. Småskadet kanskje? Bortsett fra på benken i 2 av de 3 siste har han nesten spilt fast. Nest mest assist i Swansea i år!

Swansea fans mener 6 mill er en parodi, et ran og han sammenlignes med Brooks i Bmouth.

Orta og Bielsa har nok kontroll!

Ok, at Swansea-fansen er misfornøyd er et godt tegn da


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5117 på: Januar 28, 2019, 23:01:08 »
Det er snakk om £6 MIO + £4 MIO add-ons. Han er 21 år, spilt på aldersbestemte landslag på Wales, og fikk A-lags debut for Wales ifjor høst.  Dette er helt sikkert en spiller med potensial og som sikkert Bielsa vil forme fint inn i sin spillerkultur.  Om dette er førstevalget vi har hatt på blokka i hele januar så er dette helt topp !  Her må vi også stole på Orta og Bielsa.  Videre viser vi forhåpentligvis at vi er en kjøpe klubb og ikke selger klubb, og at vi har noe kjøpekraft.  Alt dette, ved siden av Casillas også, og vi er Top Of The League, så er det grunn god nok for å være fortsatt fornøyd Leeds supporter.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5118 på: Januar 28, 2019, 23:07:40 »
Det er snakk om £6 MIO + £4 MIO add-ons. H

Han er på sett og vis Saiz-erstatter, selv om han hovedsaklig er på kanten.

Pussig nok er det akkurat £6mill vi får for Saiz til sommeren...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5119 på: Januar 28, 2019, 23:08:51 »
Skjønner ikke en dritt av denne James overgangen. Du signer vel ikke en spiller som ikke er god nok for et mid-table lag i samme divisjon.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5120 på: Januar 28, 2019, 23:11:59 »
https://www.instagram.com/p/BtMbZxzH65_/?utm_source=ig_embed

Massive game tomorrow.

Looking forward to the game tomorrow
:o

Vet han ikke hva som skjeeer? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5121 på: Januar 28, 2019, 23:15:30 »
Håper denne går i boks. Spillbar på direkten, og når Bielsa  mener han er god nok, da ER han god nok.

That's the spirit:)

Litt spesielt at styret går så langt og sier at de allerede har gitt grønt lys for en ving og en 10’er.
Tipper de har foreslått både den ene og den andre spilleren for Bielsa.
Men han er mest trygg på de han kjenner fra før. Ibai Gomes er vel en av få spillere han har gitt tommel opp for å hente. Men spilleren valgte en annen vei.

James er vel muligens en av ytterst få han har falt for. Kanskje etter å ha sett James DVD nr 1,2 og 3 (den siste ikke lagt ut for ordinært salg enda så der har en av agenten hans rappet hele råfilmen før den rakk å bli brent og den ligger nå på laptopen til Bielsa).

Kan det være at Bielsa ser ekstreme ferdigheter men samtidig en upolert diamant han kan forme selv?


Sist helg på Thorp Arch:

Swansea er vrange og dyre.
Leeds fansen krever forsterkninger.

Rad hvisker i øret til Orta:
«Si at han kan få 3 for en hvis han velger en annen spiller.... + en ny VHS spiller »

Orta prøver seg:
«Carvalho?
Johansen?
Mbakoglu?»

Bielsa:
«No, Hames - solo Hames»
« Siste redigering: Januar 28, 2019, 23:17:09 av ar9 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5122 på: Januar 28, 2019, 23:19:03 »
Simon O'Rourke
@simon_orourke

4m + clauses is what I heard. But also that it’s far from being finalised. All well and good thrashing out a deal with the club but that’s big money potentially and tells the player and his agent what he’s worth.

Phil Hay
@PhilHayYEP

Replying to @simon_orourke @media_leeds
they’ve done their homework on wages so that isn’t going to be a problem I don’t think. Key to this is getting Swansea to shake hands.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5123 på: Januar 28, 2019, 23:19:14 »
Skjønner ikke en dritt av denne James overgangen. Du signer vel ikke en spiller som ikke er god nok for et mid-table lag i samme divisjon.

Til sammenligning... Klich var heller ikke god nok for et mid-table lag i samme divisjon for 12 mnd siden. Ikke alltid er slike ting svart hvitt....

 

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5124 på: Januar 28, 2019, 23:29:58 »
Kan det være noe som helst hold i ryktene om vår interesser for Ze Luis eller er dette kun russisk nettoppspinn?

Leeds United are interested in signing Spartak Moscow forward Ze Luis to strengthen their Championship title charge. According to reports in Russia, Marcelo Bielsa’s side have offered a staggering £10.5 million to bring the Cape Verde international to Elland Road.

https://www.mediareferee.com/2019/01/29/leeds-united-shouldnt-hesitate-one-little-bit-to-complete-10-5m-deal-for-spartak-star/


Xern

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5125 på: Januar 29, 2019, 01:07:37 »
Kan det være noe som helst hold i ryktene om vår interesser for Ze Luis eller er dette kun russisk nettoppspinn?

Leeds United are interested in signing Spartak Moscow forward Ze Luis to strengthen their Championship title charge. According to reports in Russia, Marcelo Bielsa’s side have offered a staggering £10.5 million to bring the Cape Verde international to Elland Road.

https://www.mediareferee.com/2019/01/29/leeds-united-shouldnt-hesitate-one-little-bit-to-complete-10-5m-deal-for-spartak-star/
Tror jeg ingenting på. Når Bamford er tilbake har vi Roofe, Bamford og Roberts på spissplass. Forøvrig er jo policyen til Bielsa å ha maks 2 spillere per posisjon (Roofe + Bamford)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5126 på: Januar 29, 2019, 07:19:03 »
Kan det være noe som helst hold i ryktene om vår interesser for Ze Luis eller er dette kun russisk nettoppspinn?

Leeds United are interested in signing Spartak Moscow forward Ze Luis to strengthen their Championship title charge. According to reports in Russia, Marcelo Bielsa’s side have offered a staggering £10.5 million to bring the Cape Verde international to Elland Road.

https://www.mediareferee.com/2019/01/29/leeds-united-shouldnt-hesitate-one-little-bit-to-complete-10-5m-deal-for-spartak-star/
Tror jeg ingenting på. Når Bamford er tilbake har vi Roofe, Bamford og Roberts på spissplass. Forøvrig er jo policyen til Bielsa å ha maks 2 spillere per posisjon (Roofe + Bamford)

Hvis da Bielsa tenker at de vi har, ikke er gode nok

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5127 på: Januar 29, 2019, 07:23:26 »
Kan det være noe som helst hold i ryktene om vår interesser for Ze Luis eller er dette kun russisk nettoppspinn?

Leeds United are interested in signing Spartak Moscow forward Ze Luis to strengthen their Championship title charge. According to reports in Russia, Marcelo Bielsa’s side have offered a staggering £10.5 million to bring the Cape Verde international to Elland Road.

https://www.mediareferee.com/2019/01/29/leeds-united-shouldnt-hesitate-one-little-bit-to-complete-10-5m-deal-for-spartak-star/
Tror jeg ingenting på. Når Bamford er tilbake har vi Roofe, Bamford og Roberts på spissplass. Forøvrig er jo policyen til Bielsa å ha maks 2 spillere per posisjon (Roofe + Bamford)

Hvis da Bielsa tenker at de vi har, ikke er gode nok
Da kjøper vi en til?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5128 på: Januar 29, 2019, 08:31:59 »
Kan det være noe som helst hold i ryktene om vår interesser for Ze Luis eller er dette kun russisk nettoppspinn?

Leeds United are interested in signing Spartak Moscow forward Ze Luis to strengthen their Championship title charge. According to reports in Russia, Marcelo Bielsa’s side have offered a staggering £10.5 million to bring the Cape Verde international to Elland Road.

https://www.mediareferee.com/2019/01/29/leeds-united-shouldnt-hesitate-one-little-bit-to-complete-10-5m-deal-for-spartak-star/
Tror jeg ingenting på. Når Bamford er tilbake har vi Roofe, Bamford og Roberts på spissplass. Forøvrig er jo policyen til Bielsa å ha maks 2 spillere per posisjon (Roofe + Bamford)

Hvis da Bielsa tenker at de vi har, ikke er gode nok
Da kjøper vi en til?
Rykker vi opp så tenker jeg det skjer store ting på spissplassen.. Ser ikke for meg at verken Roofe eller Bamford har det som skal til for å holde oss der. Roofe med kontrakt til 2020 lever nok farlig...

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5129 på: Januar 29, 2019, 08:45:16 »
Kan det være noe som helst hold i ryktene om vår interesser for Ze Luis eller er dette kun russisk nettoppspinn?

Leeds United are interested in signing Spartak Moscow forward Ze Luis to strengthen their Championship title charge. According to reports in Russia, Marcelo Bielsa’s side have offered a staggering £10.5 million to bring the Cape Verde international to Elland Road.

https://www.mediareferee.com/2019/01/29/leeds-united-shouldnt-hesitate-one-little-bit-to-complete-10-5m-deal-for-spartak-star/
Tror jeg ingenting på. Når Bamford er tilbake har vi Roofe, Bamford og Roberts på spissplass. Forøvrig er jo policyen til Bielsa å ha maks 2 spillere per posisjon (Roofe + Bamford)

Hvis da Bielsa tenker at de vi har, ikke er gode nok
Da kjøper vi en til?
Rykker vi opp så tenker jeg det skjer store ting på spissplassen.. Ser ikke for meg at verken Roofe eller Bamford har det som skal til for å holde oss der. Roofe med kontrakt til 2020 lever nok farlig...

Det får tiden vise.
Marching On! 4276