Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2220 på: Januar 23, 2018, 14:57:18 »
og denne? Erion Sadiku...hva er det for noe?
Ups & Ups!!

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2221 på: Januar 23, 2018, 15:01:08 »
og denne? Erion Sadiku...hva er det for noe?

Swedish forward Erion Sadiku has arrived at Leeds United to undergo a trial, it has been announced.

Sadiku’s club Varbergs BoiS reported on their official website on Monday evening that the attacker, 15, will spend this week with the Championship giants as they run the rule over him ahead of a possible move.

Speaking to the website, Varbergs’ sporting director Kujtim Bala is hopeful the teenager can make a big impact in what are challenging circumstances

It’s extremely useful for a younger talent to visit another environment,” Bala said. “We want to educate brave players, and I think you can develop courage by being thrown into uncomfortable environments and learning how to handle it.

“As the sporting director, I hope that Erie’s journey is a starting point for all our youth’s dreams. Good luck to Erion.”

Kilde: This Is Futbol


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2222 på: Januar 23, 2018, 15:16:10 »
og denne? Erion Sadiku...hva er det for noe?
Det er vår nye Wood :)



(om 7 år, if things go right)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2223 på: Januar 23, 2018, 15:19:09 »
McCormack og Elphick?

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/23/report-leeds-united-plan-7-million-double-raid-on-aston-villa-pa/

auren

Ja hvorfor ikke?
McCormack har spilt siste måneder i Australia, og scoret bra med mål - er altså brukbart matchfit.
Han har brent de fleste bruer i Villa, men kan begynne med blanke ark hos oss igjen- har ikke noe i mot det.
Elphick er heller ikke dårlig........Villa har økonomiske utfordringer leser jeg flere steder...må ha vekk noen lønninger.

Dt at dette kommer fra The Sun... gjør det ikke veldig troverdig da  :o
Han har scoret 14 mål på 16 kamper, noe som høres veldig bra ut. Tror imidlertid det er ganske mye lettere å skinne i A-League i Autralia enn i Championship. Mindre antall kamper og et helt annet tempo i spill og press, Besart Berisha (RBK i 2008) har også 7 mål nedi der!

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2224 på: Januar 23, 2018, 16:19:05 »
og denne? Erion Sadiku...hva er det for noe?
Det er vår nye Wood :)



(om 7 år, if things go right)

Aha, i så fall,  velkommen Erion!!
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2225 på: Januar 23, 2018, 18:53:50 »
og denne? Erion Sadiku...hva er det for noe?

Swedish forward Erion Sadiku has arrived at Leeds United to undergo a trial, it has been announced.

Sadiku’s club Varbergs BoiS reported on their official website on Monday evening that the attacker, 15, will spend this week with the Championship giants as they run the rule over him ahead of a possible move.

Speaking to the website, Varbergs’ sporting director Kujtim Bala is hopeful the teenager can make a big impact in what are challenging circumstances

It’s extremely useful for a younger talent to visit another environment,” Bala said. “We want to educate brave players, and I think you can develop courage by being thrown into uncomfortable environments and learning how to handle it.

“As the sporting director, I hope that Erie’s journey is a starting point for all our youth’s dreams. Good luck to Erion.”

Kilde: This Is Futbol


Sent from my iPhone using Tapatalk
Varberg? Wow, en klubb med skikkelig meritter, altså ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2226 på: Januar 23, 2018, 19:13:42 »
Bradley Dack, ja takk!



Men ser ikke ryktet noe sted!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2227 på: Januar 24, 2018, 07:52:16 »
Litt mer om Roberts:

https://thisisfutbol.com/2018/01/transfers/leeds-could-return-for-striker-roberts/

Sikkert en spennende spiller, men neppe en som hever førstelaget denne sesongen. Kanskje ikke neste sesong heller. Skal vi bruke rundt 4-5 millioner pund på en spiss må det da finnes andre alternativer?

Bruk heller litt penger på å låne en etablert spiss i PL som ikke får spille, så får vi bare betale "blodprisen" i lønn. Ser ikke problemet med å betale 30 000 i ukeslønn til en lånespiller som vi ikke eier, og som vi bare har i 3-4 måneder. Selv om lønnstaket er 15 000. Ulloa på lån?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2228 på: Januar 24, 2018, 08:53:24 »
Lasse Vibe fra Brentford nevnt nå - gjør sakene sine bra i Brentford , kjenner EFL.
Vil gjerne ha ett cover bak i Elphick.....det klinger bra.
 

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2229 på: Januar 24, 2018, 09:45:30 »

Vi får nok en spiss inn før vinduet stenger.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2230 på: Januar 24, 2018, 10:15:16 »
Lasse Vibe fra Brentford nevnt nå - gjør sakene sine bra i Brentford , kjenner EFL.
Vil gjerne ha ett cover bak i Elphick.....det klinger bra.

Nevnes hvor? Har ikke sett noen rykter vedrørende Vibe. Kun ønsketenkning fra noen på Waccoe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2231 på: Januar 24, 2018, 10:17:51 »
er redd jeg/vi blir skuffet over hva som kommer inn :-\ :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2232 på: Januar 24, 2018, 12:18:00 »
er redd jeg/vi blir skuffet over hva som kommer inn :-\ :-\
Det er det alltid noen her som blir uansett..

Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2233 på: Januar 24, 2018, 12:28:32 »
er redd jeg/vi blir skuffet over hva som kommer inn :-\ :-\
Det er det alltid noen her som blir uansett..
Ikke hvis spilleren hever nivået betraktelig!


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2234 på: Januar 24, 2018, 12:33:42 »
Lasse Vibe fra Brentford nevnt nå - gjør sakene sine bra i Brentford , kjenner EFL.
Vil gjerne ha ett cover bak i Elphick.....det klinger bra.

Nevnes hvor? Har ikke sett noen rykter vedrørende Vibe. Kun ønsketenkning fra noen på Waccoe.

auren

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/24/should-leeds-united-take-a-look-at-brentfords-lasse-vibe/

Ikke konkret, men dette er jo rykter da.... ;)
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2235 på: Januar 24, 2018, 14:49:15 »
Lasse Vibe fra Brentford nevnt nå - gjør sakene sine bra i Brentford , kjenner EFL.
Vil gjerne ha ett cover bak i Elphick.....det klinger bra.

Nevnes hvor? Har ikke sett noen rykter vedrørende Vibe. Kun ønsketenkning fra noen på Waccoe.

auren

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/24/should-leeds-united-take-a-look-at-brentfords-lasse-vibe/

Ikke konkret, men dette er jo rykter da.... ;)
Strengt tatt er vel dette ikke et rykte engang, HITC er jo kjent for å produsere slike historier selv - her stiller de jo bare spørsmålet om ikke Leeds BURDE se på Lasse Vibe. Slik de ofte pleier å gjøre i finurlige vendinger for å skaffe seg mange klikk.....

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2236 på: Januar 24, 2018, 22:02:48 »
Jeg undrer over hvordan vi fyller opp U23 stallen med spillere fra nær og fjern, det er her vi skal bygge for fremtiden tydeligvis. Da lurer jeg på hvorfor vi ikke henter Erling Braut Håland (nå er det tydelig interesse fra klubber ute i Europa rundt ham).  Med hans fysikk og arbeidsevne ville han passet mye bedre til innhopp enn f.eks Grot.  Han har vel tidligere uttalt et ønske om å spille for farens klubb....og om det er et indre ønske der så betyr det MYE i fotball.  Han er potensielt en fyr som blør for drakta.  Jeg tror fyren blir god en dag og da er han for dyr for oss sikkert, ville vært riktig tidspunkt å hente ham nå.
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2237 på: Januar 24, 2018, 23:12:47 »
Jeg undrer over hvordan vi fyller opp U23 stallen med spillere fra nær og fjern, det er her vi skal bygge for fremtiden tydeligvis. Da lurer jeg på hvorfor vi ikke henter Erling Braut Håland (nå er det tydelig interesse fra klubber ute i Europa rundt ham).  Med hans fysikk og arbeidsevne ville han passet mye bedre til innhopp enn f.eks Grot.  Han har vel tidligere uttalt et ønske om å spille for farens klubb....og om det er et indre ønske der så betyr det MYE i fotball.  Han er potensielt en fyr som blør for drakta.  Jeg tror fyren blir god en dag og da er han for dyr for oss sikkert, ville vært riktig tidspunkt å hente ham nå.

Det ville være en signing til glede for både klubb, fans og far Håland. Han kommer til å bli rågod.
Hvis ManU i tillegg hadde signet sønnen til Roy Keane hadde det ligget an til blodhevn...

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2238 på: Januar 24, 2018, 23:44:20 »
Jeg undrer over hvordan vi fyller opp U23 stallen med spillere fra nær og fjern, det er her vi skal bygge for fremtiden tydeligvis. Da lurer jeg på hvorfor vi ikke henter Erling Braut Håland (nå er det tydelig interesse fra klubber ute i Europa rundt ham).  Med hans fysikk og arbeidsevne ville han passet mye bedre til innhopp enn f.eks Grot.  Han har vel tidligere uttalt et ønske om å spille for farens klubb....og om det er et indre ønske der så betyr det MYE i fotball.  Han er potensielt en fyr som blør for drakta.  Jeg tror fyren blir god en dag og da er han for dyr for oss sikkert, ville vært riktig tidspunkt å hente ham nå.

Les DEVELOPEMENT SQUAD- tråden!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2239 på: Januar 25, 2018, 10:04:46 »
Ja, hvordan går det med kjøpet av ny spiss?

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2240 på: Januar 25, 2018, 10:07:18 »
Ja, hvordan går det med kjøpet av ny spiss?

Kinnear sa på radioen (BBC Leeds) igår at de ikke har funnet en spiss som er bedre enn de vi har, men at de er klar til å "splash the cash" om den rette skulle dukke opp.
Jeg hørte ikke dette selv, men henter det fra en på Twitter.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2241 på: Januar 25, 2018, 10:10:07 »
Ja, hvordan går det med kjøpet av ny spiss?

Kinnear sa på radioen (BBC Leeds) igår at de ikke har funnet en spiss som er bedre enn de vi har, men at de er klar til å "splash the cash" om den rette skulle dukke opp.
Jeg hørte ikke dette selv, men henter det fra en på Twitter.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Altså en unnskyldning for ikke å ville bruke mere penger på stallen

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2242 på: Januar 25, 2018, 10:11:10 »
Ja, hvordan går det med kjøpet av ny spiss?

Kinnear sa på radioen (BBC Leeds) igår at de ikke har funnet en spiss som er bedre enn de vi har, men at de er klar til å "splash the cash" om den rette skulle dukke opp.
Jeg hørte ikke dette selv, men henter det fra en på Twitter.
ikke funnet noen som er bedre? jaja....

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2243 på: Januar 25, 2018, 10:12:34 »
Ja, hvordan går det med kjøpet av ny spiss?

Kinnear sa på radioen (BBC Leeds) igår at de ikke har funnet en spiss som er bedre enn de vi har, men at de er klar til å "splash the cash" om den rette skulle dukke opp.
Jeg hørte ikke dette selv, men henter det fra en på Twitter.


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Altså en unnskyldning for ikke å ville bruke mere penger på stallen


Gi meg styrke!  :o
Marching On! 4276

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2244 på: Januar 25, 2018, 14:16:47 »
Over til transfers:

@PhilHayYEP
Bit of transfer news: Carlisle looking to sign Mallik Wilks on loan. Sunderland like Andy Lonergan and could table a bid for him before the window closes. Leeds not in a rush to lose Lonergan but Liverpool's Adam Bogdan a possible loan replacement if he goes. #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2245 på: Januar 25, 2018, 14:18:38 »
Over til transfers:

@PhilHayYEP
Bit of transfer news: Carlisle looking to sign Mallik Wilks on loan. Sunderland like Andy Lonergan and could table a bid for him before the window closes. Leeds not in a rush to lose Lonergan but Liverpool's Adam Bogdan a possible loan replacement if he goes. #lufc

auren
Interessante rykter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2246 på: Januar 25, 2018, 16:48:29 »
Hvor blir det av signeringer?? Vi må forsterkes!
Pontus ❤

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2247 på: Januar 25, 2018, 17:37:38 »
Hvor blir det av signeringer?? Vi må forsterkes!

Må vi det ut over det som allerde er signert? Stallen bør ikke bli for  stor heller..
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2248 på: Januar 25, 2018, 18:23:49 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2249 på: Januar 25, 2018, 18:46:21 »
Hvorfor McCormack? Hvorfor ikke Strandli eller Brolin?  ;)
MOT