Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914789 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3510 på: Juli 15, 2018, 11:11:15 »
Vieira til Cardiff ryktes.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3511 på: Juli 15, 2018, 11:35:10 »
Vieira til Cardiff ryktes.


ZL
@SupremeJansson
Right @PhilHayYEP please say it isn't true that Cardiff are bidding £8mill for Vieira

Phil Hay
@PhilHayYEP

don't know what Cardiff's plans are but Leeds haven't had an enquiry from them at this stage.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3512 på: Juli 15, 2018, 11:54:48 »
Vieira til Cardiff ryktes.


ZL
@SupremeJansson
Right @PhilHayYEP please say it isn't true that Cardiff are bidding £8mill for Vieira

Phil Hay
@PhilHayYEP

don't know what Cardiff's plans are but Leeds haven't had an enquiry from them at this stage.

Vieira kan ikke selges nå. Han er en av dem som kan få en ny vår under Bielsa.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3513 på: Juli 15, 2018, 12:06:13 »
Vieira til Cardiff ryktes.


ZL
@SupremeJansson
Right @PhilHayYEP please say it isn't true that Cardiff are bidding £8mill for Vieira

Phil Hay
@PhilHayYEP

don't know what Cardiff's plans are but Leeds haven't had an enquiry from them at this stage.

Vieira kan ikke selges nå. Han er en av dem som kan få en ny vår under Bielsa.

Enig.

Han bør vi så absolutt beholde. Tipper han "skinner" på et PL-lag om 2-3 år. Forhåpentligvis i Leeds.
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3514 på: Juli 15, 2018, 12:12:20 »
Vieira til Cardiff ryktes.


ZL
@SupremeJansson
Right @PhilHayYEP please say it isn't true that Cardiff are bidding £8mill for Vieira

Phil Hay
@PhilHayYEP

don't know what Cardiff's plans are but Leeds haven't had an enquiry from them at this stage.

Vieira kan ikke selges nå. Han er en av dem som kan få en ny vår under Bielsa.

Enig.

Han bør vi så absolutt beholde. Tipper han "skinner" på et PL-lag om 2-3 år. Forhåpentligvis i Leeds.

Alt er til salgs for den rette prisen ;)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3515 på: Juli 15, 2018, 13:06:37 »
Tom Carnduff - Sportinglife

Did hear Lukas Nmecha’s name mentioned again recently. Season-long loan from Manchester City to #LUFC. Not too sure on it myself though. Promising player regardless.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3516 på: Juli 15, 2018, 15:48:29 »
Vieira til Cardiff ryktes.


ZL
@SupremeJansson
Right @PhilHayYEP please say it isn't true that Cardiff are bidding £8mill for Vieira

Phil Hay
@PhilHayYEP

don't know what Cardiff's plans are but Leeds haven't had an enquiry from them at this stage.

Vieira kan ikke selges nå. Han er en av dem som kan få en ny vår under Bielsa.

Enig.

Han bør vi så absolutt beholde. Tipper han "skinner" på et PL-lag om 2-3 år. Forhåpentligvis i Leeds.

Alt er til salgs for den rette prisen ;)

Da bør vi i så fall snakke om en pris som er rett for Leeds og en sum godt over det Cardiff har råd til.
Hvis de ganger budet med tre begynner det å bli verre å si nei :)

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3517 på: Juli 15, 2018, 15:54:56 »
8 mill er altfor lavt. Sett et 1-tall foran 8-tallet, så kan vi snakke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3518 på: Juli 15, 2018, 18:17:00 »
Total Roumors

So Leeds have bids in for Peterborough’s Marcus Maddison and Jack Marriott which are likely to be accepted and progressed from Monday #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3519 på: Juli 16, 2018, 14:05:01 »
Da var blackman klar

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3520 på: Juli 16, 2018, 15:54:31 »
Total Roumors

So Leeds have bids in for Peterborough’s Marcus Maddison and Jack Marriott which are likely to be accepted and progressed from Monday #lufc
Skeptisk..er disse kommende PL materiale? Det er nemlig det vi må ha

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3521 på: Juli 16, 2018, 16:37:54 »
Jeg antar League One-spillere får en ustabil første sesong i CCC, akkurat som Roofe fikk.
Tror derfor jeg ville stått over disse.
MOT

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3522 på: Juli 16, 2018, 17:19:35 »
Jeg antar League One-spillere får en ustabil første sesong i CCC, akkurat som Roofe fikk.
Tror derfor jeg ville stått over disse.

Enig om Marriott. Han er litt "spinkel" i kroppen og hvis man ser på målene hans på YouTube så kommer de som oftest fra kontringer eller i situasjoner hvor han får rom å boltre seg i.

Maddison derimot er en leken playmaker som kan spille på mange strenger. Han tror jeg kan gå rett inn og heve laget vårt.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3523 på: Juli 16, 2018, 18:00:37 »
Ikkeno tro på at disse hever oss pr idag. På sikt ja kanskje. Men pr nå MÃ… vi få inn noen som kan styrke oss NÃ…
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3524 på: Juli 16, 2018, 18:09:06 »
Ikkeno tro på at disse hever oss pr idag. På sikt ja kanskje. Men pr nå MÃ… vi få inn noen som kan styrke oss NÃ…
Hvis Roofe forsvinner og vi får inn Marcus Maddison som erstatter for 3-4m så har vi gjort en god deal.
Maddison har både en spillestil som passer veldig bra i Championship, men også en fantastisk venstefot som både kan fyre av langskudd, men også prikke pasninger.

Jeg forventer at det kommer en overhauling av stallen, og for at vi ikke skal sprenge budsjettet som må vi gamble på noen signeringer også. Og ikke bare kjøpe ferdige produkter.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3525 på: Juli 16, 2018, 19:11:35 »
Jeg antar League One-spillere får en ustabil første sesong i CCC, akkurat som Roofe fikk.
Tror derfor jeg ville stått over disse.

Roofe kom vel fra League 2...?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3526 på: Juli 16, 2018, 19:16:30 »
Sam Vokes tilbake til Leeds? Ville vel vært en fin signing? Fortsatt kun 28 år:

https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/burnley-forward-vokes-most-likely-next-striker-signing-for-leeds/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3527 på: Juli 16, 2018, 19:33:22 »
Sam Vokes tilbake til Leeds? Ville vel vært en fin signing? Fortsatt kun 28 år:

https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/burnley-forward-vokes-most-likely-next-striker-signing-for-leeds/


auren

Det var et veldig interessant rykte.

Llorente slo gjennom under Bielsa i Bilbao. Og de er jo to veldig like spillere.
Store oppspillspunkt som er bedre i lufta enn langs bakken.

Hadde ikke sagt neitakk til Vokes om vi fikk han til en grei pris. En spiller som scorer mye på championship-nivå.




auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3528 på: Juli 16, 2018, 19:40:11 »
Nytt rykte eller kanskje jorunalistens ønske? Sam Gallagher. Synes ikke hans målratio i Championship er særlig imponerende...:

http://the72.co.uk/109938/leeds-united-set-sign-new-mark-viduka/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3529 på: Juli 16, 2018, 22:25:55 »
Ikkeno tro på at disse hever oss pr idag. På sikt ja kanskje. Men pr nå MÃ… vi få inn noen som kan styrke oss NÃ…
Hvis Roofe forsvinner og vi får inn Marcus Maddison som erstatter for 3-4m så har vi gjort en god deal.
Maddison har både en spillestil som passer veldig bra i Championship, men også en fantastisk venstefot som både kan fyre av langskudd, men også prikke pasninger.

Jeg forventer at det kommer en overhauling av stallen, og for at vi ikke skal sprenge budsjettet som må vi gamble på noen signeringer også. Og ikke bare kjøpe ferdige produkter.
Det er vel en stund siden vi har gjort det...

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3530 på: Juli 16, 2018, 22:43:21 »
Ikkeno tro på at disse hever oss pr idag. På sikt ja kanskje. Men pr nå MÃ… vi få inn noen som kan styrke oss NÃ…
Hvis Roofe forsvinner og vi får inn Marcus Maddison som erstatter for 3-4m så har vi gjort en god deal.
Maddison har både en spillestil som passer veldig bra i Championship, men også en fantastisk venstefot som både kan fyre av langskudd, men også prikke pasninger.

Jeg forventer at det kommer en overhauling av stallen, og for at vi ikke skal sprenge budsjettet som må vi gamble på noen signeringer også. Og ikke bare kjøpe ferdige produkter.
Det er vel en stund siden vi har gjort det...
Ja..det tror jeg var i forrige årtusen....

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3531 på: Juli 17, 2018, 00:28:37 »
Ikkeno tro på at disse hever oss pr idag. På sikt ja kanskje. Men pr nå MÃ… vi få inn noen som kan styrke oss NÃ…
Hvis Roofe forsvinner og vi får inn Marcus Maddison som erstatter for 3-4m så har vi gjort en god deal.
Maddison har både en spillestil som passer veldig bra i Championship, men også en fantastisk venstefot som både kan fyre av langskudd, men også prikke pasninger.

Jeg forventer at det kommer en overhauling av stallen, og for at vi ikke skal sprenge budsjettet som må vi gamble på noen signeringer også. Og ikke bare kjøpe ferdige produkter.
Det er vel en stund siden vi har gjort det...
Ja..det tror jeg var i forrige årtusen....
Lasogga var vel ganske ferdig? Men han var jo på lån.

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3532 på: Juli 17, 2018, 05:35:24 »
Ikkeno tro på at disse hever oss pr idag. På sikt ja kanskje. Men pr nå MÃ… vi få inn noen som kan styrke oss NÃ…
Hvis Roofe forsvinner og vi får inn Marcus Maddison som erstatter for 3-4m så har vi gjort en god deal.
Maddison har både en spillestil som passer veldig bra i Championship, men også en fantastisk venstefot som både kan fyre av langskudd, men også prikke pasninger.

Jeg forventer at det kommer en overhauling av stallen, og for at vi ikke skal sprenge budsjettet som må vi gamble på noen signeringer også. Og ikke bare kjøpe ferdige produkter.
Det er vel en stund siden vi har gjort det...
Ja..det tror jeg var i forrige årtusen....
Lasogga var vel ganske ferdig? Men han var jo på lån.

Hernandez, Saiz, OKane, Forshaw, Anita, Saiz, De Bock for å nevne noen nyllge.
Poenget mitt står fremdeles.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3533 på: Juli 17, 2018, 10:43:50 »
Leeds could still sign Derby star Matej Vydra, but £11m striker is holding out for Premier League move

Yorkshire side are looking to add firepower for promotion charge under new boss Marcelo Bielsa, but the striker could bide his time and wait for other options

MATEJ VYDRA could still move to Leeds – but is currently holding out for a move to the Premier League.

Derby are open to selling their star forward to help comply with Financial Fair Play rules.

Matej Vydra is wanted by Leeds United
Matej Vydra is wanted by Leeds United
Championship rivals Leeds have shown real ambition already this summer with the hiring of respected Argentine coach Marcelo Bielsa.

And the Yorkshire outfit would love to boost their new boss with the signing of Vydra, who finished as the second tier’s top-scorer last term with 21 goals.

The prospect of a move to Elland Road is attractive to £11million-rated Vydra, who has also been linked to West Brom.

But with time on his side, the Czech is hoping a top-flight club come calling in the coming weeks.

Most read in Football
PA:Empics Sport
Matej Vydra could wait to see if a Premier League club show interest
Getty Images - Getty
Rams boss Frank Lampard will fight to keep the striker at the club
Frank Lampard explains why he went into management now and why he chose to takeover at Derby County

Equally, the ex-Watford man could easily stay put at the Rams where he has enjoyed his time and played some of the best football of his career.

Derby chief Frank Lampard was confident of keeping hold of his star man when he said last week: “There is a lot of speculation but he is still our player.

“We will see, but while he performs as well as he did last year, with the level of goals, I expect him to stay.”

The Lillywhites have already taken Chelsea pair Lewis Baker and Jamal Blackmon on loan.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3534 på: Juli 17, 2018, 11:51:16 »
Leeds United have joined the race to sign Kasimpasa striker Mbaye Diagne, according to Turkish-football.com.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mbaye_Diagne_(footballer)

The Whites are in the hunt for a new striker and have been linked with moves for Derby County’s Matej Vydra and ex-Hull City striker Abel Hernandez throughout this transfer window.

However, they may now have turned their attentions to Kasimpasa’s Mbaye Diagne. The 26-year-old impressed in the Turkish Super Lig last season by scoring 12 goals in 17 games.

He has been linked with Championship side Hull City over the past 24 hours and has followed their clubs’ official account on Instagram, which has fuelled rumours. The Tigers may now have to face competition to sign him from Yorkshire rivals Leeds United.

Diagne has got an impressive goal scoring record throughout his career so far. The former Juventus striker scored 6 goals in 12 games for Lierse in the Belgian top flight, 11 in 14 for Ujpest in Hungary and 15 in 44 for Tianjin in China.
« Siste redigering: Juli 17, 2018, 11:58:04 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3535 på: Juli 17, 2018, 13:58:48 »
Leeds United have a very real interest in West Ham United striker Jordan Hugill, and are looking to sign him on a season long loan deal according to a reliable journalist.

Alan Nixon of the Sun has confirmed on his twitter page that the Yorkshire club are interested in bringing Hugill to Elland Road, just six months after he left the Sky Bet Championship for the top flight.

He also confirmed that Queens Park Rangers are also interested in the 26-year-old, but that the decision on where he goes is up to both himself and West Ham United.

http://the72.co.uk/110076/leeds-uniteds-interest-premier-league-striker-real/

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3536 på: Juli 17, 2018, 16:06:44 »
Chelsea’s Kenneth Omeruo has dropped a huge hint that he could be set to make a move to Leeds United during this transfer by commenting on the club’s new loan signing Jamal Blackman’s Instagram of the player at Leeds United with the comment “wait for me”.

http://the72.co.uk/110106/chelsea-defender-drops-huge-hint-move-leeds-united/

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3537 på: Juli 17, 2018, 16:27:10 »
Chelsea’s Kenneth Omeruo has dropped a huge hint that he could be set to make a move to Leeds United during this transfer by commenting on the club’s new loan signing Jamal Blackman’s Instagram of the player at Leeds United with the comment “wait for me”.

http://the72.co.uk/110106/chelsea-defender-drops-huge-hint-move-leeds-united/

Spørs vel om han velger Championship?
Hadde vært et scoop. Meget bra stopper.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3538 på: Juli 17, 2018, 16:35:56 »
MÃ… DE FÃ… SIGNERT VYDRA ELLER EVT EN LIGNENDE SPILLER!!
Lei av å flikke meg gjennom twitter hundre ganger daglig!!
Trenger ro i sjela.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3539 på: Juli 17, 2018, 17:21:35 »
MÃ… DE FÃ… SIGNERT VYDRA ELLER EVT EN LIGNENDE SPILLER!!
Lei av å flikke meg gjennom twitter hundre ganger daglig!!
Trenger ro i sjela.

Lignende spiller til Vydra, har ikke han spilt som en nummer 10 i Derby da. Vi har vel endelig nok spillere som helst vi spille i den rollen. Baker, Saiz, Roofe, Pablo