Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 915217 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4080 på: Juli 29, 2018, 20:44:57 »
Phil Hay

still want a winger and a midfielder. Can see a couple more

Marcus Maddison fra Peterborough? 8 mål og 16 assist (!) i L1 sist.....

Hvis Maddison kommer (og Bamford signerer i morra) så har vi assistkonger over hele fjøla. Da tipper jeg Bamford gjentar 2014/15-sesongen da han som 20-21 åring ble årets spiller i Championship. 30 mål +.

Ja, dette laget ser jo skremmende godt ut om så er tilfellet:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Roofe, Maddison - Bamford

Det at de skal ha inn en ny midtbanespiler er vel kanskje en ny nr. 10 eller? Som spiller i Saiz sin posisjon og Baker sin posisjon (i andre omgang).

Maddison kan jo fint bekle både høyre og venstre ving samt offansiv midtbane. Men tror dessverre at vi sikter enda høyere enn Maddison.

auren

Desverre at vi sikter høyere?  ???

Tror Baker tar plassen til Pablo, eller veldig enig   :)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4081 på: Juli 29, 2018, 20:55:07 »
Albo
Vydra “sorry Victor I know I said £30k a week but it’s now £50k a week, take it or leave it”
Bamford “Victor where do I sign “
Side before self #Lufc








Jeg tror nok ikke det er så enkelt!  ;)  Kanskje heller fysikken som ikke er 100% før mot slutten av september. (Ingen pre-Season og skadet nå)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4082 på: Juli 29, 2018, 21:01:30 »
Bamford ser ut til å være litt billigere enn deler av tabloidpressen tror:



https://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/transfer-news-liverpool-manchester-live-12975543.amp


Bamford £ 5 mill + 1,5 mill add-ons  & £ 32.000 pr week

Vydra    £ 11 mill  & £ 60.000 pr week

 :o

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4083 på: Juli 29, 2018, 21:07:07 »
En annen kilde sier dette:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4084 på: Juli 29, 2018, 21:23:41 »
Bare Bamford kommer, så kan detaljene forbli en hemmelighet enn så lenge.. ;)
Marching On! 4276

testo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4085 på: Juli 29, 2018, 22:33:04 »
Leeds United should add even more attacking talent to their squad by capturing this Man City starlet.
https://www.footballtransfertavern.com/championship/leeds-united/leeds-united-should-add-even-more-attacking-talent-to-their-squad-by-capturing-this-man-city-starlet/

Kan ikke si meg mere enig, minner meg faktisk mye om vår mye omtalte og utskjelte Kewell.
https://www.youtube.com/watch?v=SjM0AKGE7Sk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4086 på: Juli 29, 2018, 23:18:21 »
Bamford har vært mer «supersub» enn en spiller som har startet og skåret lite i sin karriere. Det kommer mer tydelig frem av denne statistikken:





Imponerende antall mål når man ser på antall starter totalt!

106 kamper fra start og 55 mål!


Gi ham tillit...... ⚽️
« Siste redigering: Juli 29, 2018, 23:21:16 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4087 på: Juli 30, 2018, 09:53:05 »
Phil Hay

still want a winger and a midfielder. Can see a couple more

Marcus Maddison fra Peterborough? 8 mål og 16 assist (!) i L1 sist.....

Hvis Maddison kommer (og Bamford signerer i morra) så har vi assistkonger over hele fjøla. Da tipper jeg Bamford gjentar 2014/15-sesongen da han som 20-21 åring ble årets spiller i Championship. 30 mål +.

Ja, dette laget ser jo skremmende godt ut om så er tilfellet:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Roofe, Maddison - Bamford

Det at de skal ha inn en ny midtbanespiler er vel kanskje en ny nr. 10 eller? Som spiller i Saiz sin posisjon og Baker sin posisjon (i andre omgang).

Maddison kan jo fint bekle både høyre og venstre ving samt offansiv midtbane. Men tror dessverre at vi sikter enda høyere enn Maddison.

auren

Desverre at vi sikter høyere?  ???

Tror Baker tar plassen til Pablo, eller veldig enig   :)

Litt dumt formulert selvsagt. Jeg har ønsket meg Maddison lenge og da er det litt "dessverre" at han nå mest sannsynlig ikke kommer. Grunnen må jo være at de mener de kan få tak i en bedre spiller enn Marcus.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4088 på: Juli 30, 2018, 09:54:07 »
Reaksjonene fra Borofansen på at Bamford er på veg til Leeds. Virker å være unisont negative til en overgang  ;D

Josh_Symmonds‏ @MFCJoshSymmonds · 10 t10 timer siden 
@Patrick_Bamford Please fail your medical for the scum tomorrow and then come back to the riverside and get a new contract signed with us because I don't want you to leave!! #PleaseDontLeaveUsPaddy
« Siste redigering: Juli 30, 2018, 10:05:38 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4089 på: Juli 30, 2018, 09:58:13 »
Reaksjonene fra Borofansen på at Bamford er på veg til Leeds. Virker å være unisont negative til en overgang  ;D

Josh_Symmonds‏ @MFCJoshSymmonds · 10 t10 timer siden 
@Patrick_Bamford Please fail your medical for the scum tomorrow and then come back to the riverside and get a new contract signed with us because I don't want you to leave!! #PleaseDontLeaveUsPaddy

Det er et bra tegn.  ;D
Marching On! 4276

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4090 på: Juli 30, 2018, 10:20:13 »
Reaksjonene fra Borofansen på at Bamford er på veg til Leeds. Virker å være unisont negative til en overgang  ;D

Josh_Symmonds‏ @MFCJoshSymmonds · 10 t10 timer siden 
@Patrick_Bamford Please fail your medical for the scum tomorrow and then come back to the riverside and get a new contract signed with us because I don't want you to leave!! #PleaseDontLeaveUsPaddy

Er dette gjengs oppfatning blant store deler av Boro-fansen? I så fall høres det meget bra ut!

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4091 på: Juli 30, 2018, 10:27:29 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4092 på: Juli 30, 2018, 10:30:43 »
Reaksjonene fra Borofansen på at Bamford er på veg til Leeds. Virker å være unisont negative til en overgang  ;D

Josh_Symmonds‏ @MFCJoshSymmonds · 10 t10 timer siden 
@Patrick_Bamford Please fail your medical for the scum tomorrow and then come back to the riverside and get a new contract signed with us because I don't want you to leave!! #PleaseDontLeaveUsPaddy

Er dette gjengs oppfatning blant store deler av Boro-fansen? I så fall høres det meget bra ut!

Var det av det jeg fant på twitter. La til flere innlegg også som ikke kom med i innlegget mitt av en eller annen grunn.
De fleste ser ut til å ville beholde Bamford, synes det er meningsløst å selge til en rival og at prisen er for lav.
marching on together,
derudaf forever...

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4093 på: Juli 30, 2018, 10:30:52 »
Henter vi KUN spillere med fortid i Middlesbjørg...??
Noen som vet noe om denne Harrison og hva vi kan forvente oss av han?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4094 på: Juli 30, 2018, 10:33:26 »
Var det av det jeg fant på twitter. La til flere innlegg også som ikke kom med i innlegget mitt av en eller annen grunn.
.
...hvis det er noen 'rare figurer' i det du siterer pleier resten av quoten å bli usynlig :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4095 på: Juli 30, 2018, 10:52:01 »
Var det av det jeg fant på twitter. La til flere innlegg også som ikke kom med i innlegget mitt av en eller annen grunn.
.
...hvis det er noen 'rare figurer' i det du siterer pleier resten av quoten å bli usynlig :o

Skjønner  :) Copy/paste:

Reaksjonene fra Borofansen på at Bamford er på veg til Leeds. Virker å være unisont negative til en overgang  ;D

Josh_Symmonds‏ @MFCJoshSymmonds · 10 t10 timer siden 
@Patrick_Bamford Please fail your medical for the scum tomorrow and then come back to the riverside and get a new contract signed with us because I don't want you to leave!! #PleaseDontLeaveUsPaddy

Traore Will Stay‏ @BoroChairman · 28. jul. 
If @Patrick_Bamford and Traore go, how the f**k are we gonna get promoted

Nathan Rayner‏ @nathinho43 · 28. jul. 
gonna be gutted if bamford goes to leeds... technically our best striker, time for Britt and Rudy to step up... #MFC #LUFC

Jake Dunning ‏ @Dunning93MFC · 28. jul. 
Why are we letting bamford go to leeds with no replacement what a joke

mark braithwaite‏ @BraithMark · 28. jul. 
If 7m is true that’s a joke ! We have a 15m striker who can’t move, rarely scores and is nowhere near the same class as @Patrick_Bamford - can’t believe it #Boro #MFC
marching on together,
derudaf forever...

Svend Anders

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4096 på: Juli 30, 2018, 10:53:44 »
Med Harrison inn i tillegg blir det VIRKELIG konkurranse på sidene også.

To wide-plasser som kan fylles av Harrison, Pablo, Alioski, Roberts, Roofe - og minst Jack Clarke fra egne rekker.

Her legges det opp til intensiv spillestil og roteringer/hvile for spillerne. Og jeg blir ikke overrasket over om en forsvinner - nå eller i januar.

SA

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4097 på: Juli 30, 2018, 10:56:18 »
Sacko ut, og Harrison inn? Jøss, begynner vi å få til transfermarkedet? ;D
https://www.leedsallover.com/leeds-to-replace-winger-with-city-youngster/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4098 på: Juli 30, 2018, 11:06:32 »
Blir det dobbelsignering idag?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4099 på: Juli 30, 2018, 11:08:21 »
Reaksjonene fra Borofansen på at Bamford er på veg til Leeds. Virker å være unisont negative til en overgang  ;D

Josh_Symmonds‏ @MFCJoshSymmonds · 10 t10 timer siden 
@Patrick_Bamford Please fail your medical for the scum tomorrow and then come back to the riverside and get a new contract signed with us because I don't want you to leave!! #PleaseDontLeaveUsPaddy
Virker ikke akkurat positive til Pulis heller, Boro fansen.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4100 på: Juli 30, 2018, 11:12:16 »
Harrison ser jo lovende ut fra tiden i New York City. Men hvorfor spilte han bare 4 kamper i fjor for Boro? Hopper ikkje i taket av denne, i alle fall hvis dette betyr at vi ikkje skal ha Maddison.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4102 på: Juli 30, 2018, 11:15:18 »
Harrison ser jo lovende ut fra tiden i New York City. Men hvorfor spilte han bare 4 kamper i fjor for Boro? Hopper ikkje i taket av denne, i alle fall hvis dette betyr at vi ikkje skal ha Maddison.
Svaret er Pulis....


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4103 på: Juli 30, 2018, 11:37:06 »
Med Harrison inn i tillegg blir det VIRKELIG konkurranse på sidene også.

To wide-plasser som kan fylles av Harrison, Pablo, Alioski, Roberts, Roofe - og minst Jack Clarke fra egne rekker.

Her legges det opp til intensiv spillestil og roteringer/hvile for spillerne. Og jeg blir ikke overrasket over om en forsvinner - nå eller i januar.

SA

Vært med City til USA i sommer. Spilt mot Liverpool, B Munchen og Dortmund (startet) Virker som en spiller som Cityfansen har tro på. En ving med skills er no vi mangler i dagens stall.
marching on together,
derudaf forever...

veteranen

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4104 på: Juli 30, 2018, 12:25:00 »
Harrison ser jo lovende ut fra tiden i New York City. Men hvorfor spilte han bare 4 kamper i fjor for Boro? Hopper ikkje i taket av denne, i alle fall hvis dette betyr at vi ikkje skal ha Maddison.

Tony Pulis satset på sterke Troare og erfarne Downing fremfor lovende Harrison på tampen av fjorårsesongen.

Både Guardiola og min gamle venn Aidy Boothroyd (sjef for det engelske u21-landslaget) har sterk tro på at Jack Harrison har en stor fotballfremtid foran seg. Det samme har tydeligvis Bielsa.
Tror du kan gjøre deg klar for treffe taket flere ganger i løpet av sesongen.  ;)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4105 på: Juli 30, 2018, 12:25:38 »
Harrison ser bra ut, positiv.

https://www.youtube.com/watch?v=Pb2Gyv_HZUg

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4106 på: Juli 30, 2018, 12:56:09 »
#UltimOra #Sampdoria ‼

Preso Ronaldo Vieira dal #Leeds
Il centrocampista è costato 7 milioni

Visstnok medical i morgen.

Hva tenker vi om dette?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4107 på: Juli 30, 2018, 12:59:16 »
#UltimOra #Sampdoria ‼

Preso Ronaldo Vieira dal #Leeds
Il centrocampista è costato 7 milioni

Visstnok medical i morgen.

Hva tenker vi om dette?

auren

Bra for begge parter. Pr nu har han ikke det som skal til for å spille i systemet vårt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4108 på: Juli 30, 2018, 13:16:51 »
Beren Cross
✔
@BerenCross
Vieira understood to be happy at #lufc and not looking to move on, but that doesn't stop bids coming in. A very fluid situation, but not understood to be done and dusted. #mot
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4109 på: Juli 30, 2018, 13:22:20 »
Eneste gode grunnen til å selge Vieira må være at han ikke vurderes å passe inn i Bielsas system. Synes uansett ikke han skal selges et pund under 10 mill.inkl add ons.
Jon R.