Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 921185 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4350 på: August 08, 2018, 15:28:32 »
Er jo engelsk Grealish så da kan man legge på ganske mye ekstra pesetas på overgangen.
Er som en eiendom med utsikt.
Synes han var til tider meget god i fjor. Stort potensiale. Tror Tottenham er en fin klubb og utvikle seg videre i.
Usikker på om han klarer å forsvare den summen, men hvilket spillere gjør egentlig det? fåtall

Hva skjer for vår del? Norwood som ryktes sterkest? Noen som har noe informasjon om Konate? god? eller uferdig ekuban type investering?

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4351 på: August 08, 2018, 15:29:30 »
Ryktes at Debock er ferdig. Kanskje like greit. Var ikke det helt store

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4352 på: August 08, 2018, 16:29:53 »
Lufc hq

Leeds are considering a £1.5 million deadline day move for Dundee centre-back Steven Caulker. [@JamesNursey] #LUFC


Mirror
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4353 på: August 08, 2018, 16:39:53 »
Norwood for £ 1,5 høres lurt ut. Skysports
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4354 på: August 08, 2018, 16:55:26 »
Lufc hq

Leeds are considering a £1.5 million deadline day move for Dundee centre-back Steven Caulker. [@JamesNursey] #LUFC


Mirror
Hay:
I’m told they won’t be signing Caulker



Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4355 på: August 08, 2018, 17:24:38 »
Ryktes at Debock er ferdig. Kanskje like greit. Var ikke det helt store
Uenig. Han kom inn i en periode der hele laget underpresterte og hadde lav selvtillit. Han gjorde sakene sine ganske bra helt til den famøse kampen mot Derby (?) Der var han elendig og hadde 4-5 store personlige feil. Men: han ble skyflet fra Brugge fordi den nye treneren ville satse på vingbacker og han ble ikke ansett som god nok vingback. Og nå er plutselig Leeds også gått over til å bruke vingbacker, og det er kanskje forklaringen på at han nå er på vei til en annen klubb? Hvis ryktene er riktige da, noe de sjeldent er...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4356 på: August 08, 2018, 18:30:14 »
Ryktes at Debock er ferdig. Kanskje like greit. Var ikke det helt store
Uenig. Han kom inn i en periode der hele laget underpresterte og hadde lav selvtillit. Han gjorde sakene sine ganske bra helt til den famøse kampen mot Derby (?) Der var han elendig og hadde 4-5 store personlige feil. Men: han ble skyflet fra Brugge fordi den nye treneren ville satse på vingbacker og han ble ikke ansett som god nok vingback. Og nå er plutselig Leeds også gått over til å bruke vingbacker, og det er kanskje forklaringen på at han nå er på vei til en annen klubb? Hvis ryktene er riktige da, noe de sjeldent er...

auren

Der har du det Leeds har drevet med siste årene i ett nøtteskall.
Bruke mye penger på en venstreback i januar, for så å kvitte seg med spilleren fordi han ikke passer inn i systemet i juli. Stakkars De Bock har vært innom 3 managere og 3 måneder med skader siden han kom til klubben for litt over ett halvt år siden.
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4357 på: August 08, 2018, 19:43:37 »
Ryktes at Debock er ferdig. Kanskje like greit. Var ikke det helt store
Uenig. Han kom inn i en periode der hele laget underpresterte og hadde lav selvtillit. Han gjorde sakene sine ganske bra helt til den famøse kampen mot Derby (?) Der var han elendig og hadde 4-5 store personlige feil. Men: han ble skyflet fra Brugge fordi den nye treneren ville satse på vingbacker og han ble ikke ansett som god nok vingback. Og nå er plutselig Leeds også gått over til å bruke vingbacker, og det er kanskje forklaringen på at han nå er på vei til en annen klubb? Hvis ryktene er riktige da, noe de sjeldent er...

auren

Forklaringen må være at han ikke er god nok.
Har hatt pre season til å vise seg frem. Utkonkurrert av bla Dallas på vingback pos. Fått prøve seg som stopper uten hell. Sleit med tempoet og intensiteten i CC. Solid venstrefot. Sikkert god i en svakere liga. Underlig kjøp av orta. Under samme kategori som chibicki og ekuban.
Synd timinga ikke var bedre, men bunner vel som mye ned i at de ikke er gode nok.

Godt eksempel på hvorfor vi har investert i bedre spillere som har spilt og prestert i ligaen.
Grot kan utvikle seg på sikt. Debock i en alder av 26 forventer man mer av
« Siste redigering: August 08, 2018, 19:46:43 av leedslife »

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4358 på: August 08, 2018, 21:14:25 »
Rekker vi å handle nå da..? kanskje bedre å bruke lån egentlig. Da kan man bruke kvalitetsspillere frem til et eventuelt opprykk ;)

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4359 på: August 08, 2018, 21:18:49 »
Vondt for å se det komme no permanent inn. Muligens norwood. Eller en annen midtbanemann.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4360 på: August 08, 2018, 22:00:14 »
Da kan vi la laget få ro og konse seg om den spillergruppa de har.  8)
Marching On! 4276

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4361 på: August 08, 2018, 23:33:04 »
Jeg ville gått for en stopper på lån og en solid midtbanespiller permanent. Men hvis tiden renner ut for å signere spillere som allerede står på Bielsas ønskeliste er det bedre å la det være. Impulshandling på deadline day kan fort bli både dyrt og dårlig.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4362 på: August 09, 2018, 00:23:42 »
Det kommer 1 eller to inn nå i dag...

Tipper den ene er Norwood eller Woods...som spekulert i siste uka.
Den andre kan være en stor bombe...megabombe faktisk...

In Bielsa we trust...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4363 på: August 09, 2018, 00:25:32 »
Det kommer 1 eller to inn nå i dag...

Tipper den ene er Norwood eller Woods...som spekulert i siste uka.
Den andre kan være en stor bombe...megabombe faktisk...

In Bielsa we trust...MOT!!!

Skråsikker du....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4364 på: August 09, 2018, 08:38:42 »
Det kommer 1 eller to inn nå i dag...

Tipper den ene er Norwood eller Woods...som spekulert i siste uka.
Den andre kan være en stor bombe...megabombe faktisk...

In Bielsa we trust...MOT!!!

Skråsikker du....  ;)

Hay derimot er ikke like skråsikker.

Leeds United remain in the market for defensive and midfield recruits but the club’s business looks likely to run beyond today’s permanent deadline:

Hvem skal vi stole mest på her?  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Bjorn

Marching On! 4276

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest

Borge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4369 på: August 09, 2018, 12:38:51 »
West Brom. vil ha Ayling..

http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/09/report-west-bromwich-albion-want-leeds-united-defender-luke-ayli/
Uaktuelt.  >:(

Antagelig selvmordsforsøk fra Raddikken, hvis han selger Ayling
Det må jo være galskap av Ayling også hvis han velger å gå dit...han burde jo heller jobbe for å få kompisen til Leeds ;D
Borge

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4370 på: August 09, 2018, 12:40:34 »
West Brom. vil ha Ayling..

http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/09/report-west-bromwich-albion-want-leeds-united-defender-luke-ayli/
Uaktuelt.  >:(

Antagelig selvmordsforsøk fra Raddikken, hvis han selger Ayling
Det må jo være galskap av Ayling også hvis han velger å gå dit...han burde jo heller jobbe for å få kompisen til Leeds ;D

Dette bekymrer meg fælt lite. Skjer ikke.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds



Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4373 på: August 09, 2018, 13:08:15 »


Tvilsomt...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4374 på: August 09, 2018, 13:26:13 »


Tvilsomt...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Negredo til Leeds. Tipper det kun skjer nå, hvis da Leeds har akseptert et bud på Roofe. Kanke tenke meg at Leeds henter Negredo for å la han slite benken.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4375 på: August 09, 2018, 13:32:55 »
Da kan vi la laget få ro og konse seg om den spillergruppa de har.  8)
Absolutt. Glimrende med kortere vindu. Kunne gjerne kuttet uka før seriestart for min del. Ikke
Jon R.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4376 på: August 09, 2018, 14:24:12 »
Nmecka til Preston på lån. Vel, da kan vi i alle fall avlive ryktet om at han er på vei til Leeds.
https://www.mcfcwatch.com/2018/08/09/preston-set-to-beat-leeds-aston-villa-swansea-in-loan-race-for-man-city-starlet-report/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4377 på: August 09, 2018, 14:32:59 »
Da kan vi la laget få ro og konse seg om den spillergruppa de har.  8)
Absolutt. Glimrende med kortere vindu. Kunne gjerne kuttet uka før seriestart for min del. Ikke

I utgangspunktet så er det en god ide å ha et kortere vindu. Men å korte ned et vindu uten å forhandle med andre ligaer eller gjøre noen form for avtaler - DET er en FRYKTELIG dårlig idé.

Nå har de andre ligaene fått et skikkelig konkurransefortrinn i forhold til Engelske klubber. F.eks i budrunder blir det vanskeligere fordi selgende klubb vet at de ikke trenger å godta et engelsk bud når de har igjen 3 uker av sitt vindu. Overgangsmarkedet er et stort spill hvor brikkes flyttes i hytt og pine, og den ene transaksjonen påvirker den andre. Dette er utelukkende negativt for engelske klubber. Spillere som kunne vært aktuelle for oss blir enten dyrere eller utilgjengelige.
I tillegg kan man miste nøkkelspillere uten muligheten til å erstatte dem.
« Siste redigering: August 09, 2018, 14:36:40 av Johnnyj »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4378 på: August 09, 2018, 14:33:22 »
Nmecka til Preston på lån. Vel, da kan vi i alle fall avlive ryktet om at han er på vei til Leeds.
https://www.mcfcwatch.com/2018/08/09/preston-set-to-beat-leeds-aston-villa-swansea-in-loan-race-for-man-city-starlet-report/

Var ikke han i direktørboksen til Villa på mandag?
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4379 på: August 09, 2018, 14:42:49 »
Da kan vi la laget få ro og konse seg om den spillergruppa de har.  8)
Absolutt. Glimrende med kortere vindu. Kunne gjerne kuttet uka før seriestart for min del. Ikke

I utgangspunktet så er det en god ide å ha et kortere vindu. Men å korte ned et vindu uten å forhandle med andre ligaer eller gjøre noen form for avtaler - DET er en FRYKTELIG dårlig idé.

Nå har de andre ligaene fått et skikkelig konkurransefortrinn i forhold til Engelske klubber. F.eks i budrunder blir det vanskeligere fordi selgende klubb vet at de ikke trenger å godta et engelsk bud når de har igjen 3 uker av sitt vindu. Overgangsmarkedet er et stort spill hvor brikkes flyttes i hytt og pine, og den ene transaksjonen påvirker den andre. Dette er utelukkende negativt for engelske klubber. Spillere som kunne vært aktuelle for oss blir enten dyrere eller utilgjengelige.

Sa forøvrig det jeg sa, ikke for at England skal ha noe kortere vindu enn andre for, der mener jeg det skal være helt likt over hele linja. Jeg vil bare ha ro rundt troppen vi har nå. Mener vi har spillere nok til å kjempe om plassene. Nye spillere inn nå, kan virke destabiliserende. Er man redd for at trøtthet og skader skal ødelegge så er det en del av fotballen.
Noen virker jo å ha helt panikk for at vi ikke har kjøpt den ene og den andre mens andre lag liksom har kjøpt de fra "under nesen" på oss.
Jeg har trua på dagens stall. Trengs det å lånes/kjøpes spiller utover i sesongen så får vi gjøre det.

Marching On! 4276