Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 920260 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4770 på: Januar 02, 2019, 19:52:02 »
Rykter angående Maddison. Igjen. Er vel for god til å spille i Peterborough hele karrieren?

https://the72.co.uk/122159/peterborough-united-star-linked-leeds-united-derby-county-west-brom-hints-imminent-departure/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4771 på: Januar 02, 2019, 19:59:35 »
Enig i at Harrison/ Baker ikke har vært gode nok denne sesongen, men fint at Harrison viser formstigning. Men for tiden er vel Alioski og Clarke bedre. Men det svinger veldig. For noen kamper siden ville "alle" ha Alioski ut, men nå leverer han. Det alle lurer på vedrørende Clarke er om han er like god en hel kamp. Bielsa mener nei, siden han starter med Harrison uke etter uke.

Forøvrig er jeg fornøyd med nivået endel kandidater ligger på, og siden YEP skriver endel om Zuber, er det kanskje ikke umulig. Keeper, midtbane og spiss hadde vært fint og fått inn. Det er vel håpløst å tro at skadene plutselig stopper opp....

Skulle tro at vi er godt forspent på sentral midtbane, men når Forshaw, Klich og Philips ikke har forventet nivå inne for tiden, hadde det vært fint å kunne byttet i alle fall en av disse ut noen kamper mot en bedre spiller.
MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4772 på: Januar 02, 2019, 20:05:00 »
Rykter angående Maddison. Igjen. Er vel for god til å spille i Peterborough hele karrieren?

https://the72.co.uk/122159/peterborough-united-star-linked-leeds-united-derby-county-west-brom-hints-imminent-departure/

En spiller jeg egentlig har veldig lyst at klubben skal signere, men hadde helst sett det i januar i fjor eller før denne sesongen. Jeg er svært usikker på om han blir god nok for PL-spill, og det er slike spillere vi nå må signere. Derfor tror jeg tiden har rent ut i forhold til denne overgangen for Leeds sin del...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4773 på: Januar 02, 2019, 20:08:29 »
Enig i at Harrison/ Baker ikke har vært gode nok denne sesongen, men fint at Harrison viser formstigning. Men for tiden er vel Alioski og Clarke bedre. Men det svinger veldig. For noen kamper siden ville "alle" ha Alioski ut, men nå leverer han. Det alle lurer på vedrørende Clarke er om han er like god en hel kamp. Bielsa mener nei, siden han starter med Harrison uke etter uke.

Forøvrig er jeg fornøyd med nivået endel kandidater ligger på, og siden YEP skriver endel om Zuber, er det kanskje ikke umulig. Keeper, midtbane og spiss hadde vært fint og fått inn. Det er vel håpløst å tro at skadene plutselig stopper opp....

Skulle tro at vi er godt forspent på sentral midtbane, men når Forshaw, Klich og Philips ikke har forventet nivå inne for tiden, hadde det vært fint å kunne byttet i alle fall en av disse ut noen kamper mot en bedre spiller.

Man blir bedre av å få tillit uke etter uke, og endelig viser Alioski noe som ligner noe... men tviler sterkt på at han med sin spillestil og teaterfakter kommer til å levere stabilt over tid. D er meg!
Sikker på at d er mye fotball i Harrison og Baker, men de har jo faktisk ikke fått mye tillit ( unntak ift Harrison nå i jula).
Når nå Ayling går rett inn ( og er direkte svak) så må jo slikt virke demotiverende for f eks Shackleton og Halme... men hvem vet - Bielsa ser disse hver dag og ikke som oss bare i kamper!
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4774 på: Januar 02, 2019, 20:23:25 »
Enig i at Harrison/ Baker ikke har vært gode nok denne sesongen, men fint at Harrison viser formstigning. Men for tiden er vel Alioski og Clarke bedre. Men det svinger veldig. For noen kamper siden ville "alle" ha Alioski ut, men nå leverer han. Det alle lurer på vedrørende Clarke er om han er like god en hel kamp. Bielsa mener nei, siden han starter med Harrison uke etter uke.

Forøvrig er jeg fornøyd med nivået endel kandidater ligger på, og siden YEP skriver endel om Zuber, er det kanskje ikke umulig. Keeper, midtbane og spiss hadde vært fint og fått inn. Det er vel håpløst å tro at skadene plutselig stopper opp....

Skulle tro at vi er godt forspent på sentral midtbane, men når Forshaw, Klich og Philips ikke har forventet nivå inne for tiden, hadde det vært fint å kunne byttet i alle fall en av disse ut noen kamper mot en bedre spiller.

Man blir bedre av å få tillit uke etter uke, og endelig viser Alioski noe som ligner noe... men tviler sterkt på at han med sin spillestil og teaterfakter kommer til å levere stabilt over tid. D er meg!
Sikker på at d er mye fotball i Harrison og Baker, men de har jo faktisk ikke fått mye tillit ( unntak ift Harrison nå i jula).
Når nå Ayling går rett inn ( og er direkte svak) så må jo slikt virke demotiverende for f eks Shackleton og Halme... men hvem vet - Bielsa ser disse hver dag og ikke som oss bare i kamper!

Shackelton og Halme spiller helt andre roller i denne troppen. De er U-23-spillere og spiller ikke når første eller andrevalget er skadefri. Bielsa ønsker dobbel dekning på alle plasser i hovedtroppen, og så isper han med U-23-spillere når første og andre-valget er skadet. Jeg tror derfor ingen av U-23-spillerne murrer hvis de ikke får spilletid. Det er kun bonus. Clarke er så god at det er unntaket som bekrefter regelen.

Men jeg er enig i at Ayling burde blitt hvilt mot Forest etter 3 harde kamper på 6 dager.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4775 på: Januar 02, 2019, 20:37:16 »
Enig i at Harrison/ Baker ikke har vært gode nok denne sesongen, men fint at Harrison viser formstigning. Men for tiden er vel Alioski og Clarke bedre. Men det svinger veldig. For noen kamper siden ville "alle" ha Alioski ut, men nå leverer han. Det alle lurer på vedrørende Clarke er om han er like god en hel kamp. Bielsa mener nei, siden han starter med Harrison uke etter uke.

Forøvrig er jeg fornøyd med nivået endel kandidater ligger på, og siden YEP skriver endel om Zuber, er det kanskje ikke umulig. Keeper, midtbane og spiss hadde vært fint og fått inn. Det er vel håpløst å tro at skadene plutselig stopper opp....

Skulle tro at vi er godt forspent på sentral midtbane, men når Forshaw, Klich og Philips ikke har forventet nivå inne for tiden, hadde det vært fint å kunne byttet i alle fall en av disse ut noen kamper mot en bedre spiller.

Man blir bedre av å få tillit uke etter uke, og endelig viser Alioski noe som ligner noe... men tviler sterkt på at han med sin spillestil og teaterfakter kommer til å levere stabilt over tid. D er meg!
Sikker på at d er mye fotball i Harrison og Baker, men de har jo faktisk ikke fått mye tillit ( unntak ift Harrison nå i jula).
Når nå Ayling går rett inn ( og er direkte svak) så må jo slikt virke demotiverende for f eks Shackleton og Halme... men hvem vet - Bielsa ser disse hver dag og ikke som oss bare i kamper!

Shackelton og Halme spiller helt andre roller i denne troppen. De er U-23-spillere og spiller ikke når første eller andrevalget er skadefri. Bielsa ønsker dobbel dekning på alle plasser i hovedtroppen, og så isper han med U-23-spillere når første og andre-valget er skadet. Jeg tror derfor ingen av U-23-spillerne murrer hvis de ikke får spilletid. Det er kun bonus. Clarke er så god at det er unntaket som bekrefter regelen.

Men jeg er enig i at Ayling burde blitt hvilt mot Forest etter 3 harde kamper på 6 dager.

auren

Joda, de er fra " U23" troppen- men ift dobbel dekning og 1./2.- valg så har vi vært tynt besatt på de fleste posisjoner i lang tid. Rart med det, kommer man inn så gjør det " noe" med 'en ;)
Ser jo på benken vår ift d vi har hatt og sette innpå siste 2 mnd... tynt ja- men d har HOLDT!

Lagmoralen virker dog meget sterk, og er de " rutinerte" flinke med de unge- så gir/ gjør dette også noe med selvfølelse/ aksept der man blir sammensveiset som tropp.
Foreløpig holder dette mål :)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4776 på: Januar 02, 2019, 20:50:00 »
De er U-23-spillere og spiller ikke når første eller andrevalget er skadefri. Bielsa ønsker dobbel dekning på alle plasser i hovedtroppen, og så isper han med U-23-spillere når første og andre-valget er skadet. Jeg tror derfor ingen av U-23-spillerne murrer hvis de ikke får spilletid. Det er kun bonus. Clarke er så god at det er unntaket som bekrefter regelen.

Bielsa har jo uttalt at det idèelle etter hans syn er 18 stk troppen - og deretter spe på med U23.
Så dobbel dekning oppnås bare fordi flere kan dekke flere roller.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4777 på: Januar 02, 2019, 20:52:37 »
Enig i at Harrison/ Baker ikke har vært gode nok denne sesongen, men fint at Harrison viser formstigning. Men for tiden er vel Alioski og Clarke bedre. Men det svinger veldig. For noen kamper siden ville "alle" ha Alioski ut, men nå leverer han. Det alle lurer på vedrørende Clarke er om han er like god en hel kamp. Bielsa mener nei, siden han starter med Harrison uke etter uke.

Forøvrig er jeg fornøyd med nivået endel kandidater ligger på, og siden YEP skriver endel om Zuber, er det kanskje ikke umulig. Keeper, midtbane og spiss hadde vært fint og fått inn. Det er vel håpløst å tro at skadene plutselig stopper opp....

Skulle tro at vi er godt forspent på sentral midtbane, men når Forshaw, Klich og Philips ikke har forventet nivå inne for tiden, hadde det vært fint å kunne byttet i alle fall en av disse ut noen kamper mot en bedre spiller.

Man blir bedre av å få tillit uke etter uke, og endelig viser Alioski noe som ligner noe... men tviler sterkt på at han med sin spillestil og teaterfakter kommer til å levere stabilt over tid. D er meg!
Sikker på at d er mye fotball i Harrison og Baker, men de har jo faktisk ikke fått mye tillit ( unntak ift Harrison nå i jula).
Når nå Ayling går rett inn ( og er direkte svak) så må jo slikt virke demotiverende for f eks Shackleton og Halme... men hvem vet - Bielsa ser disse hver dag og ikke som oss bare i kamper!

Men Alioski vil jo alltid være et lett bytte pga nettop spillestil og faktene hans. Men han leverte helt greit i fjor i antall mål og målgivende (7mål/5 assist) til ving å være i et lag som endte midt på tabellen. Vil tippe han leverer kanskje noe høyere når denne sesongen er slutt.  (4 mål/ 3 assist til nå)
I tillegg gjør han en uvurderlig jobb når det kommer til arbeidskapasitet og opprettholde balansen i laget. Vil aldri kunne være konkurransedyktige i CC med offensivt lag med bare Saiz og Pabloer.

Baker,Harrison f.eks. Begge inne blandt de 15 med mest kamper denne sesongen, men man får lite igjen i forhold til mål/assist/sjanser.
 Roberts derimot har jo gitt oss 3 scoringer og 1 assist på veldig lite spillertid. Kanskje håpe å få han i gir igjen?

Sånn sett bør jo ikke savnet av Saiz være så veldig stort med tanke på hva han egentlig har levert de sesongene han var her.
Men klart, savnet blir jo veldig stort når andre offensive spillere underpresterer så til de grader.

Jarrod Bowen har 25 mål og 7 assist på de siste sesongene.
« Siste redigering: Januar 02, 2019, 20:56:49 av leedslife »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4778 på: Januar 02, 2019, 21:00:44 »

Luke
@parsons_no_7
 Â· 11h
 @swearimnotpaul you heard anything about Leeds interest in Steven Zuber?

Ronan Murphy
✔
@swearimnotpaul
Yeah, there's interest and Hoffenheim are willing to sell, but Zuber might not be willing to drop to the Championship.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4779 på: Januar 02, 2019, 21:02:09 »

Luke
@parsons_no_7
 Â· 11h
 @swearimnotpaul you heard anything about Leeds interest in Steven Zuber?

Ronan Murphy
✔
@swearimnotpaul
Yeah, there's interest and Hoffenheim are willing to sell, but Zuber might not be willing to drop to the Championship.


auren
OK. Kjøp Bowen i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4780 på: Januar 02, 2019, 21:16:18 »

Luke
@parsons_no_7
 Â· 11h
 @swearimnotpaul you heard anything about Leeds interest in Steven Zuber?

Ronan Murphy
✔
@swearimnotpaul
Yeah, there's interest and Hoffenheim are willing to sell, but Zuber might not be willing to drop to the Championship.


auren
OK. Kjøp Bowen i stedet.

Ryktene skal ha det til at Spurs er interessert og at de må ut med minst 20 millioner pund. Det skjer ikke at han kommer til Leeds!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4781 på: Januar 02, 2019, 21:19:00 »
Ikke for å starte et rykte her. Men ingen Darlow på benken for newcastle

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4782 på: Januar 02, 2019, 21:20:57 »
Ikke for å starte et rykte her. Men ingen Darlow på benken for newcastle

Er visstnok tredjevalg i Newcastle og har knapt nok vært på benken denne sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4783 på: Januar 02, 2019, 21:21:58 »
Ikke for å starte et rykte her. Men ingen Darlow på benken for newcastle

Er visstnok tredjevalg i Newcastle og har knapt nok vært på benken denne sesongen.

auren

Hva venter Orta på da? Må få ladet iPhonen å ringe!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4784 på: Januar 02, 2019, 21:23:47 »
Så at Oliver Burke ble linket til Celtic og Leeds av en twitterkonto.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4785 på: Januar 02, 2019, 21:26:18 »
Ikke for å starte et rykte her. Men ingen Darlow på benken for newcastle

Er visstnok tredjevalg i Newcastle og har knapt nok vært på benken denne sesongen.

auren

Hva venter Orta på da? Må få ladet iPhonen å ringe!


Newcastle vegrer seg for å låne han ut og krever 4 millioner pund i transfer for å selge han... Tipper det setter begrensningene for Orta.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4786 på: Januar 02, 2019, 21:28:03 »
OK, et wild card. Hent Ekuban hjem. Han mislyktes i fjor, da han skulle bli den nye Wood. Er vel litt av samme typen som Wood, avhengig av å bli satt opp. Nå har vi flere spillere som kan nettopp det: Hernandez, Klich, Clarke og Douglas. Kan hende han får en ny vår?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4787 på: Januar 02, 2019, 21:32:26 »
Hvis det stemmer at Bamford er ute en måneds tid, så ville ikke det vært en så dum idè å hente Ekuban hjem. Men kun fordi vi har lite penger å bruke. Har vi mot formodning mer enn jeg frykter, må de gjerne sikte høyere. Men en lavbudsjett-løsning er det jo!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4788 på: Januar 02, 2019, 22:23:37 »
Vet ikke om lånene kan brytes..isåfall bør det vurderes ja.

Ekuban inn i angrepet. Grot ving/angrep. Da er det dekket.

O'Conor = forsvar ok

Da trenger vi en keeper og som kan gi Forshaw/Klich/10'er rollen konkurranse. Da kan man gamble på Izzy og at Harrison bidrar mer.

For mange spillere for Bielsa?

Baker hjem. Shaughnessy lån.

Tar vi med at Berardi, Cooper, Dallas, Izzy, Bamford kommer relativt uthvilt tilbake fra skade så ser dette bra ut. Kanskje Clarke får den andre lungen til å virke også..

Synd Orta ikke har kontaktinfoen min!

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4789 på: Januar 02, 2019, 22:30:18 »
Kanskje en helt vill tanke, men burde ikke DeBock med sin fysikk og rutine kunne være et alternativ både på venstre back og som stopper? Mistet jo helt grepet i fjor, men hadde en lovende start. Virket som en type som kunne underordne seg Bielsas regime også.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4790 på: Januar 02, 2019, 22:40:11 »
Kanskje en helt vill tanke, men burde ikke DeBock med sin fysikk og rutine kunne være et alternativ både på venstre back og som stopper? Mistet jo helt grepet i fjor, men hadde en lovende start. Virket som en type som kunne underordne seg Bielsas regime også.

Han har jo laget gull av gråstein, så hvorfor ikke. Anita og De Bock tilbake hadde sjokkert.

Ekuban har noe ved seg. Grot et talent og fysisk monster. Det kan trenges. O'Conor god i fjor. Jeg tror ingen andre av de på lån kan bidra pr.nå.

Men dette er neppe et tema for Orta &co.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4791 på: Januar 02, 2019, 22:51:38 »
Kanskje en helt vill tanke, men burde ikke DeBock med sin fysikk og rutine kunne være et alternativ både på venstre back og som stopper? Mistet jo helt grepet i fjor, men hadde en lovende start. Virket som en type som kunne underordne seg Bielsas regime også.

Han har jo laget gull av gråstein, så hvorfor ikke. Anita og De Bock tilbake hadde sjokkert.

Ekuban har noe ved seg. Grot et talent og fysisk monster. Det kan trenges. O'Conor god i fjor. Jeg tror ingen andre av de på lån kan bidra pr.nå.

Men dette er neppe et tema for Orta &co.

Hvis det er noen av lånespillerne (utenom Saiz, da) som har potensiale til å bli stjerne l Leeds, tror jeg det er Grot. Hvis han får orden på bevegelsene i boks blir han et mareritt for mangt et stopperpar.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4792 på: Januar 03, 2019, 00:30:56 »
For Guds skyld. Det er en grunn til at De Bock, Ekuban, Groth og den gjengen der ble pælma ut. Vi må få inn spillere på adskillig høyere nivå.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4793 på: Januar 03, 2019, 07:34:00 »
Må huske at Klich også var en av de som blei pælma og stemplet som vil kjøp

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4794 på: Januar 03, 2019, 08:25:49 »
Nå må klubben vise at vi har opprykksambisjoner.
Vi kvittet oss med spillere som De Bock, Ekuban, Anita og Grot i sommer. Ingen av de har imponert nevneverdig på lån utifra hva jeg klarer å lese av statistikk. Ã… hente disse tilbake nå i ett håp om at de skal være med å sikre oss opprykk er dårlige greier.

Tviler uansett på at dette er ett alternativ. Coyle og Wilks er de som gjør det best i sine klubber, men begge forlenget sine låneavtaler når dei gikk ut ved nyttår.

Må finnes gode alternativer i PL som ikke får spilletid som kan lånes om vi ikke har penger.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4795 på: Januar 03, 2019, 10:05:09 »
Må huske at Klich også var en av de som blei pælma og stemplet som vil kjøp
De har blitt lånt ut, ikke pælma ut. Det finnes spillere som har bedret seg etter utlån, og spillere som ikke har det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4796 på: Januar 03, 2019, 15:13:47 »
https://www.transfermarkt.com/steven-zuber/leistungsdaten/spieler/68033

Får mer og mer lyst på han Zuber. Hay har bekreftet at Leeds har meldt sin interesse. Men spørsmålet var om han ville spille CC fotball. Til høsten hadde han blitt PL spiller isåfall.

Meget anvendelig spiller og kan dekke defensiv midtbane, 8'er, 10'er rollene samt begge vinger!  Spiller fast på det Sveitsiske landslaget!  God i den Sveits kampen jeg så i VM. Scoret også!  https://www.youtube.com/watch?v=3dWrKNrWbWQ

skrytevideoen på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=d7ytbHNzOXI

Bare å krysse fingrene  :)

PS. Nå som Celliono er ute kan han få spille med nummeret sitt også..17 :)
« Siste redigering: Januar 03, 2019, 15:26:00 av eriksen55 »

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4797 på: Januar 03, 2019, 15:19:29 »
https://www.transfermarkt.com/steven-zuber/leistungsdaten/spieler/68033

Får mer og mer lyst på han Zuber. Hay har bekreftet at Leeds har meldt sin interesse. Men spørsmålet var om han ville spille CC fotball. Til høsten hadde han blitt PL spiller isåfall.

Meget anvendelig spiller og kan dekke defensiv midtbane, 8'er, 10'er rollene samt begge vinger!  God i den Sveits kampen jeg så i VM. Scoret også!

Bare å krysse fingrene  :)

Berardi får ta en telefon og overbevise han.. ;D

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4798 på: Januar 03, 2019, 19:53:12 »
Tror neppe noen av våre utlånte spillere ville ha styrket stallen på kvalitet i dette vinduet / resten av sesongen, og Bielsa vil ha spillere som umiddelbart styrker stallen dersom det skal kjøpes eller lånes. Keeperplassen er en annen skål.

Klich er et bevis på at utlånte spillere kan være mer enn gode nok for første-oppstillingen, men han hadde hele sommeren på å bli drillet i "Bielsa-ball", og det vil ikke de nåværende utlånte spillerne ha.

Da kan vi like gjerne bruke de beste fra U-23 som allerede kan drillen.
Super Leeds since 1968

moty

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4799 på: Januar 03, 2019, 20:32:43 »
Fulham keeperen Fabri ryktes i diverse forum. Dette er vel keeperen Bielsa hadde i Betis?