Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914810 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5310 på: Februar 01, 2019, 00:23:40 »
Deadline day er vel ikke dagen å kjøpe spillere. Dette skulle vært på plass tidlig januar.

Utrolig synd og veldig uprofesjonelt av Swansea.

Men den kunne kjøpt han for en uke siden!

Men, jeg tror ikke opprykket står og faller på James.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5311 på: Februar 01, 2019, 00:26:12 »
Ã… syte over dette er ganske spesielt. Hvem hadde hørt om denne gutten for 4-5 uker siden?? Jeezezz!! Synd på gutten dog. Meget stusselig oppførsel a swans. Spygatehevn? Fristende å tenke sånn.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5312 på: Februar 01, 2019, 00:29:55 »
Daryl

Looks like Swansea have sent out 3 players to do deals and called them ALL off at the last minute. #lufc

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5313 på: Februar 01, 2019, 00:31:28 »
Daryl

Looks like Swansea have sent out 3 players to do deals and called them ALL off at the last minute. #lufc

 :o

Carnduff

Leroy Fer’s deal to Aston Villa is off too! No announcement on Jefferson Montero leaving either. Embarrassing.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5314 på: Februar 01, 2019, 00:32:18 »
Driter i James. Inkompetente Leeds som ikke sikrer quality i Januarvinduet. Nedturen har startet. Fortsetter på lørdag.

ragnar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5315 på: Februar 01, 2019, 00:32:22 »
Swansea får tre stk meget fornøyde spillere tilbake da.
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5316 på: Februar 01, 2019, 00:34:53 »
Phil Hay

suspect this is less to do with Leeds-Swansea than it is to do with Swansea-Swansea and the politics down there. Was always going to be a deeply unpopular exit in south Wales. More to come on that I think. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5317 på: Februar 01, 2019, 00:37:34 »
Det mest pinlige med overgangsvinduet er faktisk ikke at James ryker, men det at vi utrolig nok ikke erstatter Saiz. Helt utrolig svakt  >:(

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5318 på: Februar 01, 2019, 00:44:40 »
Driter i James. Inkompetente Leeds som ikke sikrer quality i Januarvinduet. Nedturen har startet. Fortsetter på lørdag.

er vel ikke leeds feil dette.. alt var jo klart fra leeds og spillers side. swansea som er skurken her
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5319 på: Februar 01, 2019, 01:15:07 »
Det store problemet er som nevnt at vi er skulle hatt en spiller med kvalitet. Vi står igjen med lua i hånda. Det er veldig synd, selv om jeg enda tror vi skal klare opprykket.

veteranen

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5320 på: Februar 01, 2019, 01:38:26 »
Vi kan gjerne, og sikkert med gode grunner, være forbanna på Swansea, men fakta er uansett at vi har feilet i dette transfervinduet. 

Bielsa har lenge sagt at han ideelt sett ville ha inn tre spillere:
Keeper, kant og tier. Han må altså nøye seg med ny (god) keeper.

Hvorfor ble det som det ble?
Det finnes sikkert flere og sammensatte grunner til "fadesen", men jeg tror bestemt - og her må jeg gjenta meg selv - at dette er en av hovedårsakene:
Klubben burde allerede i desember ha identifisert spillere de ønsket - og deretter gått "all in" når vinduet åpnet.
Sheffield U - som ser ut til å være en av vinduets vinnere - gjorde det på den måten. De hentet tre spillere helt i begynnelsen av vinduet, samt en (Hogan) på tampen.
Vi har åpenbart valgt en annen tilnærming og strategi, så får hver enkelt selv vurdere hvor vellykket det har vært. Personlig mener jeg det ikke har vært vellykket i det hele tatt. Og for å være helt ærlig så mener jeg at "noen" ikke har gjort jobben sin.

Men kan vi rykke opp uten James?
Absolutt. Men jeg tror vi ville hatt veldig godt av å få han inn. Vi ville fått stor nytte av hans egenskaper som spiller - ikke minst hans enorme fart - og jeg tror at hans inntreden ville gitt både spillergruppa og supportere en skikkelig "boost" når vi nå går inn i den siste avgjørende tredjedelen av sesongen.

Men dette får hverken vi eller klubben gjort noe med nå, så nå får vi håpe at den gjengen som tross alt har tatt oss til toppen av tabellen holder løpet helt inn.
Men skal dette gå bra, så kan vi ikke fortsette å ha så mye "uflaks" med skader som vi hittil har hatt denne sesongen.   
Med tanke på at det fremdeles er usikkerhet rundt skadesituasjonen til Bamford og Brown, blir det helt avgjørende at Roofe og Hernadez holdes skadefrie. Mister vi en av dem, vil det merkes. Skulle begge ryke - uten at de to nevnte erstatterne er fullt ut matchfit - vil det fort kunne bli bortimot "Goodnight Irene" for våre planer om direkte opprykk.

Men rykker vi opp?
Ja, jeg tror det - først og fremst av to grunner:
1. Marcelo Bielsa.
2. Fordi jeg hele sesongen har hatt en sterk følelse av at det er "meant to be" denne sesongen.











Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5321 på: Februar 01, 2019, 06:25:14 »
Driter i James. Inkompetente Leeds som ikke sikrer quality i Januarvinduet. Nedturen har startet. Fortsetter på lørdag.

Wow..  :o


Marching On! 4276

gulle

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5322 på: Februar 01, 2019, 07:54:35 »
Vi stryker nok en gang i januar
Tror dessverre det blir en tung vår....
Rivalene fyller på mens vi slites i rekkene
Nå rykker vi opp! Jasederja

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5323 på: Februar 01, 2019, 07:58:21 »
Det er jo klassisk Leeds å f**ke opp denne handelen alla Vydra overgangen i fjor sommer samt låneovergangen til Barnes.

Måtte jeg jinxe?  >:(

Jeg la meg like før overgangsvinduet stengte i natt og våknet med et rykk kl 05:20. Sjekket febrilsk telefonen på Twitter-kontoen til Leeds og gledet meg til å finne nyheten om James. I stedet ser jeg bare en unnskyldningstweet fra Rad. Morgenen var ødelagt.

Når alt kommer til alt står vi med luen i hånden og ser tilbake på et transver-vindu under enhver kritikk. Selvsagt kudos for innkjøp av Kiko, men at vi ikke får inn erstatter for Saiz er inkometanse fra Orta og co. Naivt å legge alle eggene i en kurv og gå for en siste-liten avtale med James. At det ikke er noen form for back-ups er helt utrolig. Jeg bryr meg fint lite om Swansea "pulled the plug" i siste liten - dette burde vært avklart for mange dager siden. Klubben skal også ha kudos for å gå etter en signal-signering som James, men dette har nå "backfired" og man står igjen med mange frustrerte og irriterte Leedsfans. Presset blir nå stort på en Brown som har vært ute med skade i over ett år. Frykten er at vi får skader på Pablo eller Roofe eller begge for den saks skyld og at opprykket glipper i mai. Ville det ikke vært typisk Leeds? Det hviler liksom en forbannelse over hele klubben.

auren

« Siste redigering: Februar 01, 2019, 08:01:58 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5324 på: Februar 01, 2019, 08:01:53 »
trist, og dustete av Swans, men som andre også mener, tror ikke sjanse for evt opprykk er særlig svekket. Sesongen så langt har vel også vist at "tapet" av Saiz også er minimalt. Blir en spennende vår  :D   
Ups & Ups!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5325 på: Februar 01, 2019, 08:06:18 »
Må si meg enig med denne fra Waccoe:

Very disappointing end to the transfer window regardless of what happened. Bielsa wanted a winger in towards the end of the summer window and has clearly stuck to that conclusion throughout the season. It’s not just a folly. This was something the brightest mind this club has had in 25 years recognised and ultimately, we’ve failed to deliver.

The club has to review its processes in the transfer market. They were confident of getting a deal done for Hernandez and ended up being nowhere close when it came to the financials. The same applied with Vydra. They had the wool pulled over their eyes with Joosefzoon and they’ve been given the runaround tonight. There’s a strange sense of naivety in how we do business and they really need to shape up. They have a degree of sympathy tonight because whilst I think Leeds have shot themselves in the foot, it’s also clear that Swansea have pulled a nasty trick on us and their own player. But part of business is to be able to negotiate in these difficult circumstances and to accurately assess the financial situations in deals. It’s one of the boards biggest weaknesses.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5326 på: Februar 01, 2019, 08:29:04 »
Joe Dobbs

“Apparently Dan James asked Oli McBurnie for the chairman’s number so he could call him because swansea stopped replying” (Huw is the Swansea Chairman). Absolute farce of a professional board. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5327 på: Februar 01, 2019, 08:35:53 »
Phil Hay

The message coming from the Swansea end is that they weren't happy with Leeds' plan to pay a loan fee at the end of the season or with the way a future fee was going to be structured. Conflicting views of this. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5328 på: Februar 01, 2019, 08:38:06 »
Denne går på kontoen for......  Ikke videre bekymret.
Hadde ikke skadet om han kom, men vi klarer oss nok fint uten.
VI kan enten prøve igjen til sommeren eller sikte høyere.  ;)


Marching On! 4276

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5329 på: Februar 01, 2019, 08:39:09 »
Vi kan gjerne, og sikkert med gode grunner, være forbanna på Swansea, men fakta er uansett at vi har feilet i dette transfervinduet. 

Bielsa har lenge sagt at han ideelt sett ville ha inn tre spillere:
Keeper, kant og tier. Han må altså nøye seg med ny (god) keeper.

Hvorfor ble det som det ble?
Det finnes sikkert flere og sammensatte grunner til "fadesen", men jeg tror bestemt - og her må jeg gjenta meg selv - at dette er en av hovedårsakene:
Klubben burde allerede i desember ha identifisert spillere de ønsket - og deretter gått "all in" når vinduet åpnet.
Sheffield U - som ser ut til å være en av vinduets vinnere - gjorde det på den måten. De hentet tre spillere helt i begynnelsen av vinduet, samt en (Hogan) på tampen.
Vi har åpenbart valgt en annen tilnærming og strategi, så får hver enkelt selv vurdere hvor vellykket det har vært. Personlig mener jeg det ikke har vært vellykket i det hele tatt. Og for å være helt ærlig så mener jeg at "noen" ikke har gjort jobben sin.

Men kan vi rykke opp uten James?
Absolutt. Men jeg tror vi ville hatt veldig godt av å få han inn. Vi ville fått stor nytte av hans egenskaper som spiller - ikke minst hans enorme fart - og jeg tror at hans inntreden ville gitt både spillergruppa og supportere en skikkelig "boost" når vi nå går inn i den siste avgjørende tredjedelen av sesongen.

Men dette får hverken vi eller klubben gjort noe med nå, så nå får vi håpe at den gjengen som tross alt har tatt oss til toppen av tabellen holder løpet helt inn.
Men skal dette gå bra, så kan vi ikke fortsette å ha så mye "uflaks" med skader som vi hittil har hatt denne sesongen.   
Med tanke på at det fremdeles er usikkerhet rundt skadesituasjonen til Bamford og Brown, blir det helt avgjørende at Roofe og Hernadez holdes skadefrie. Mister vi en av dem, vil det merkes. Skulle begge ryke - uten at de to nevnte erstatterne er fullt ut matchfit - vil det fort kunne bli bortimot "Goodnight Irene" for våre planer om direkte opprykk.

Men rykker vi opp?
Ja, jeg tror det - først og fremst av to grunner:
1. Marcelo Bielsa.
2. Fordi jeg hele sesongen har hatt en sterk følelse av at det er "meant to be" denne sesongen.












Vil du fortsatt mene dette om vi vinner serien med 5-6 poeng i mai? Skal ikke si meg uenig i at vi pr time kanskje burde hatt i hvert fall et par nye tryner. Trenden vår har vært mer variabel i det siste. Men det er ikke gitt at en james hadde kommet inn gjort å så himla mye bedre umiddelbart. Vi har noen mann på¨vei tilbake som JEG tror vil bli som nye signeringer. Spes Bamford å ikke minst Brown tror jeg vil komme å gi oss et ekstra push. James hadde været fint å fått, men jeg syns de penga det var snakk om der var helt hinsides all sunn fornuft. Rykker vi opp å har de penga tilgjengelige til da i stedet så er det greit for meg. Griner ikke over dette å rette ikkeno skyts mot noen. Dersom noen tror at opprykket står å faller på james så bør de gå i seg selv. Hvordan forsterkningen til andre lag vil slå gjenstår å se.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5330 på: Februar 01, 2019, 08:39:13 »
James and Fer staying with Swans | Swansea City FC

Fri 1 Feb 2019, 12:05AM

Swansea City can confirm that Daniel James will not be joining Leeds United, while skipper Leroy Fer will also be staying at the club.

James travelled to Elland Road today to discuss a loan move with a view to a permanent transfer on enhanced terms should the Championship leaders secure promotion to the Premier League.

However, the clubs could not agree suitable terms and the 21-year-old will return to Swansea.

Wales international James will be welcomed back into the squad with immediate effect with the goal of continuing his rich vein of form.

Skipper Fer was linked with a deadline day move to Lille and Aston Villa, but has decided to remain with the Swans to give manager Graham Potter a double boost for the run-in.



Phil Hay
Statement from Swansea says the clubs "could not agree suitable terms". Also says something about James returning to continue his rich vein of form, which might be wishful thinking.

Phil Hay
am told that the deal was agreed directly between Radrizzani and Swansea owner Jason Levien. Levien was ready to sign it off but someone else at Swansea refused. Politics. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5331 på: Februar 01, 2019, 08:39:45 »
Phil Hay

The message coming from the Swansea end is that they weren't happy with Leeds' plan to pay a loan fee at the end of the season or with the way a future fee was going to be structured. Conflicting views of this. #lufc

Det er nok flere sider ved denne saken. Det er nok ikke bare Swansea som er den store, stygge ulven. Dette var rett og slett fryktelig kjipt og irriterende. Slår vi tilbake med en god forestilling og seier på lørdag blir det fort glemt. Tap og dårlig fotball så blir det bensin på bålet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5332 på: Februar 01, 2019, 08:39:53 »
Vi kan gjerne, og sikkert med gode grunner, være forbanna på Swansea, men fakta er uansett at vi har feilet i dette transfervinduet. 

Bielsa har lenge sagt at han ideelt sett ville ha inn tre spillere:
Keeper, kant og tier. Han må altså nøye seg med ny (god) keeper.

Hvorfor ble det som det ble?
Det finnes sikkert flere og sammensatte grunner til "fadesen", men jeg tror bestemt - og her må jeg gjenta meg selv - at dette er en av hovedårsakene:
Klubben burde allerede i desember ha identifisert spillere de ønsket - og deretter gått "all in" når vinduet åpnet.
Sheffield U - som ser ut til å være en av vinduets vinnere - gjorde det på den måten. De hentet tre spillere helt i begynnelsen av vinduet, samt en (Hogan) på tampen.
Vi har åpenbart valgt en annen tilnærming og strategi, så får hver enkelt selv vurdere hvor vellykket det har vært. Personlig mener jeg det ikke har vært vellykket i det hele tatt. Og for å være helt ærlig så mener jeg at "noen" ikke har gjort jobben sin.

Men kan vi rykke opp uten James?
Absolutt. Men jeg tror vi ville hatt veldig godt av å få han inn. Vi ville fått stor nytte av hans egenskaper som spiller - ikke minst hans enorme fart - og jeg tror at hans inntreden ville gitt både spillergruppa og supportere en skikkelig "boost" når vi nå går inn i den siste avgjørende tredjedelen av sesongen.

Men dette får hverken vi eller klubben gjort noe med nå, så nå får vi håpe at den gjengen som tross alt har tatt oss til toppen av tabellen holder løpet helt inn.
Men skal dette gå bra, så kan vi ikke fortsette å ha så mye "uflaks" med skader som vi hittil har hatt denne sesongen.   
Med tanke på at det fremdeles er usikkerhet rundt skadesituasjonen til Bamford og Brown, blir det helt avgjørende at Roofe og Hernadez holdes skadefrie. Mister vi en av dem, vil det merkes. Skulle begge ryke - uten at de to nevnte erstatterne er fullt ut matchfit - vil det fort kunne bli bortimot "Goodnight Irene" for våre planer om direkte opprykk.

Men rykker vi opp?
Ja, jeg tror det - først og fremst av to grunner:
1. Marcelo Bielsa.
2. Fordi jeg hele sesongen har hatt en sterk følelse av at det er "meant to be" denne sesongen.

Jo da, stallen har noen "huller" som gjør oss sårbare. Det blir viktig, som du og andre skriver over her, at strategien i transfervinduet evalueres etter flere nesestyvere i vinduets siste dager det siste året. Bare for ordens skyld. Bielsa ønsket seg ikke en spiss, og igjen virker det som du glemmer Roberts og jobben han gjorde da Roofe var skadet i høst. Cheer up old man!  :D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5333 på: Februar 01, 2019, 08:40:59 »
Andrea Radrizziani

I am very disappointed like all of @LUFC fans, we did all we could and accepted all requests...but you always need two parties to agree to make a deal and we always had one single target player, none else. We move on and keep fighting in our next 17 finals #MOT  Together
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5334 på: Februar 01, 2019, 08:52:35 »
Tenker mest på de summene det har vært snakk om her. 10-12-15 mill totalt sett? For en spiller som først har kommet frem på nivået de siste kampene. Stort talent er åpenbart. Men dette er HINSIDES mye penger. Opprykket står IKKE å faller på denne ungutten. Er han så enormt mye bedre enn roberts å Brown sprø jeg meg om? At disse penga heller kan brukes til sommern ved et evt oppsykk ser jeg på som et stort pluss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5335 på: Februar 01, 2019, 08:52:52 »
Andrea Radrizziani

I am very disappointed like all of @LUFC fans, we did all we could and accepted all requests...but you always need two parties to agree to make a deal and we always had one single target player, none else. We move on and keep fighting in our next 17 finals #MOT  Together

Naivt og inkompetent Rad!  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5336 på: Februar 01, 2019, 08:53:57 »
Finnes det noen free agents der ute som vi kan knytte til oss mon tro?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5337 på: Februar 01, 2019, 08:57:21 »
Finnes det noen free agents der ute som vi kan knytte til oss mon tro?

auren

ER vi så desperate??? Come on, cheer up dude!  :P
Marching On! 4276

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5338 på: Februar 01, 2019, 08:58:54 »
Finnes det noen free agents der ute som vi kan knytte til oss mon tro?

auren

ER vi så desperate??? Come on, cheer up dude!  :P

Ja, jeg ble skikkelig deppa av dette... Men som sagt; spiller vi festfotball og vinner mot Norwich i morgen er det stort sett glemt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5339 på: Februar 01, 2019, 09:02:15 »
Tenker mest på de summene det har vært snakk om her. 10-12-15 mill totalt sett? For en spiller som først har kommet frem på nivået de siste kampene. Stort talent er åpenbart. Men dette er HINSIDES mye penger. Opprykket står IKKE å faller på denne ungutten. Er han så enormt mye bedre enn roberts å Brown sprø jeg meg om? At disse penga heller kan brukes til sommern ved et evt oppsykk ser jeg på som et stort pluss.

Desverre er det, det spillere i dag koster. Rykker vi opp og vil hente samme spiller, ja da kan man doble summen.
Januarvinduet har vist ihvertfall meg, atbledelsen er relativt amatørmessige på det med overganger.