Skrevet av Emne: Omvisning på Elland Road  (Lest 2330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsjenta

Omvisning på Elland Road
« på: Juni 01, 2017, 11:49:57 »
Hei! Jeg er helt ny på dette forumet.. Min kjære samboer er Leeds fan til de grader (noe jeg også har blitt). Han fyller 30 år i sommer, så jeg tenkte å gi han en langhelg i Leeds med kamp osv.. Det jeg lurer på er om man kan få omvisning på Elland Road? Og evt VIP billetter til kamp? Og hva VIP billett inneholder? Kjenner jeg gleder meg masse til å gi denne gaven, og jeg gleder meg sykt til tur selv  ;D

Setter pris på svar,  og evt tips om hva man bør gjøre og oppleve i Leeds   :D


Cannavaro

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #1 på: Juni 01, 2017, 12:38:31 »
Litt usikker på om klubben kjører omvisning på Elland Road, sikkert andre som kan svare på det her.  Vedr. billetter til kamp, så bør du jo vente til seriestart i slutten av august for å se Leeds i en viktig, tellende kamp igjen.  Beramming av kamper for 2017/18 sesongen er ikke gjort ennå.

Ellers vil jeg dra fram denne fra Lonely Planet : ww.lonelyplanet.com/best-in-europe?utm_campaign=ENL-APAC-AU-20170523&utm_source=sfmc&utm_medium=email&stuid=ea2da5e2c453a5df3a24ad1042b7f472&utm_content=7319&utm_term=

og denne :  http://www.visitleeds.co.uk/

En tur til Leeds er å anbefale, og se Leeds United "live" er fantastisk.  Det er "vårt Mekka" - for Leeds United fans...
MFLU - Miracles For Leeds United

Xern

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #2 på: Juni 01, 2017, 12:41:54 »
Velkommen hit til forumet! Håper jeg klarer å oppnå det samme med kjæresten min som samboeren din har klart med deg, men jeg har ikke snøring på hvordan..  ??? Når det gjelder VIP-biletter så tror jeg du får tak i mye mer info på denne siden når sesongen etter hvert begynner å nærme seg. https://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/MatchDayHospitality.aspx
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kai

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #3 på: Juni 01, 2017, 13:09:33 »
De kjører omvisning i helgene hvor det spilles hjemme, ja. Gjorde hvertfall det forrige sesong.
Men det lønner seg å være tidlig ute, da de ofte fort blir fyllt opp.

Terminlisten kommer forøvrig ut ca 20. juni.

Leedsjenta

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #4 på: Juni 01, 2017, 13:58:21 »
Velkommen hit til forumet! Håper jeg klarer å oppnå det samme med kjæresten min som samboeren din har klart med deg, men jeg har ikke snøring på hvordan..  ??? Når det gjelder VIP-biletter så tror jeg du får tak i mye mer info på denne siden når sesongen etter hvert begynner å nærme seg. https://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/MatchDayHospitality.aspx

Skal sies at jeg har vært fotballgal siden jeg var liten da, og jeg spiller fotball selv  :) Faren min er også Leeds fan så jeg har alltid likt de, men har blitt veldig fan de siste to årene.. Så de på Ã…råsen når de spilte mot Lillestrøm, bare det var drit gøy.. Men det er jo en helt annen verden på kamp i England, så jeg gleder meg sykt selv

Bestiller man billetter direkte fra Leeds sin offisielle hjemmeside? (Evt fra klubbens hjemmeside generelt?)
« Siste redigering: Juni 01, 2017, 14:08:57 av Leedsjenta »

Leedsjenta

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #5 på: Juni 01, 2017, 14:00:20 »
Litt usikker på om klubben kjører omvisning på Elland Road, sikkert andre som kan svare på det her.  Vedr. billetter til kamp, så bør du jo vente til seriestart i slutten av august for å se Leeds i en viktig, tellende kamp igjen.  Beramming av kamper for 2017/18 sesongen er ikke gjort ennå.

Ellers vil jeg dra fram denne fra Lonely Planet : ww.lonelyplanet.com/best-in-europe?utm_campaign=ENL-APAC-AU-20170523&utm_source=sfmc&utm_medium=email&stuid=ea2da5e2c453a5df3a24ad1042b7f472&utm_content=7319&utm_term=

og denne :  http://www.visitleeds.co.uk/

Turen blir i September, 1.-4. Vet terminlisten ikke er lagt ut enda, så sjansen for at det er hjemmekamp er jo 50/50  :-\ Men jeg måtte bare ta en helg og ordne meg fri, da det ikke er lett for meg å få fri fra jobb.. I tillegg spiller jeg fotball selv, og mange av helgene kræsjer med kampene våres (samboeren min er fotballtrener så han kan ikke være borte når som helst heller) Så får vi bare krysse fingrene for at det er hjemmekamp, men gøy blir det med kamp uansett om det er hjemme eller borte..
En tur til Leeds er å anbefale, og se Leeds United "live" er fantastisk.  Det er "vårt Mekka" - for Leeds United fans...

Leedsjenta

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #6 på: Juni 01, 2017, 14:06:26 »
De kjører omvisning i helgene hvor det spilles hjemme, ja. Gjorde hvertfall det forrige sesong.
Men det lønner seg å være tidlig ute, da de ofte fort blir fyllt opp.

Terminlisten kommer forøvrig ut ca 20. juni.

Takk for tips! Jeg skal følge med hele tiden og være tidlig ute  :)

Runar

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #7 på: Juni 01, 2017, 14:15:25 »
Velkommen hit til forumet! Håper jeg klarer å oppnå det samme med kjæresten min som samboeren din har klart med deg, men jeg har ikke snøring på hvordan..  ??? Når det gjelder VIP-biletter så tror jeg du får tak i mye mer info på denne siden når sesongen etter hvert begynner å nærme seg. https://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/MatchDayHospitality.aspx

Skal sies at jeg har vært fotballgal siden jeg var liten da, og jeg spiller fotball selv  :) Faren min er også Leeds fan så jeg har alltid likt de, men har blitt veldig fan de siste to årene.. Så de på Ã…råsen når de spilte mot Lillestrøm, bare det var drit gøy.. Men det er jo en helt annen verden på kamp i England, så jeg gleder meg sykt selv

Bestiller man billetter direkte fra Leeds sin offisielle hjemmeside? (Evt fra klubbens hjemmeside generelt?)

Du bestiller biletter via www.leedsunited.com

De legges for salg ca tre uker før kampen, terminlisten kommer ca 20/6 da er det bare å begynne bestille tur over. Kampbilletter er vanligvis ikke noe problem å få ta i.

For andre spørsmål om omvisning og lignende så ta kontakt med supporterklubben på medlemservice@leedsunited.no
 

Gufrias

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #8 på: Juni 01, 2017, 15:23:15 »
Jeg var på hjemmekamp og omvisning i 2013. Bestilte begge deler på leedsunited.com. Ser ut som det fortsatt går an, jf hjemmesiden
https://www.leedsunited.com/club/Matchday-guide
Sitat
MATCHDAY STADIUM TOURS
Matchday stadium tours are available at the following times:

• Midweek fixtures (on the day of the match) – 2:00pm

• Saturday fixture with a 3:00pm kick off – 09:00am

Tours depart from Billy’s Sports Bar on Elland Road and last approximately two hours. Tour places are limited and must be pre-booked either online at www.leedsunited.com/tickets or via Ticket Services on 0871 334 1992. Stadium matchday tour tickets for Non Members are priced at £20 adults, £15 seniors 60+ and £10 juniors U'16. The prices for current Season Ticket Holders and Members £17 adults, £12 senior 60+ and £7 juniors U'16. All stadium tours are subject to availability.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Omvisning på Elland Road
« Svar #9 på: Juni 01, 2017, 21:49:20 »
De kjører omvisning i helgene hvor det spilles hjemme, ja. Gjorde hvertfall det forrige sesong.
Men det lønner seg å være tidlig ute, da de ofte fort blir fyllt opp.

Terminlisten kommer forøvrig ut ca 20. juni.

Terminlista legges ut 21. juni kl 10:00 på klubbens offisielle web-side, men det kan jo være at andre medier er litt i forkant...?
Super Leeds since 1968