Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 215772 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #720 på: November 04, 2017, 21:03:10 »
Bredden i stallen er svak. Spissalternativene holder ikke mål. Grot å Cibicki er ikke i nærheten god nok.

Alioski og Pablo varierer alt for mye iform samt Lasogga.

Wiedwald inn etter min mening. Men der bomma vi på Green salget.

Ser på benken i dag og er ikke mange som kan komme inn og endre noe.

TC har ikke hellet me seg men klubben kommer først. endring må til.
Pontus ❤

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #721 på: November 04, 2017, 21:23:56 »
SÃ… BEGYNTE DISSE KAMPENE:

Mot Bristol City skåret vi to må før 14 minutter var spilt. Det gjør vi ikke i hver kamp. Vi har vært Ok, men mangler gjennombruddskraft og tøffhet i alle dueller om første og andre ball.

De neste 4-5 kampene vil vise hvor vi står. Er det en formdupp eller et signal om hvordan sesongen blir:

Derby H              1-2
Brentford B         1-3 
Middlesbrough H
Wolves B 
Barnsley B
Aston Villa H

Potensielt 18 poeng, jeg tror vi har flaks om vi sitter igjen med halvparten. Da er vi midt på tabellen om vi er heldige.


Tapt 7 av 8 kamper nå!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #722 på: November 04, 2017, 21:26:04 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TK20

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #723 på: November 04, 2017, 21:28:56 »
Mulig jeg er captain hindsight her, men var egentlig Wiedwald _så_ ille

HåvardK

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #724 på: November 04, 2017, 21:34:44 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Så enkelt? Tror du virkelig på det?

Trondjo

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #725 på: November 04, 2017, 21:36:15 »
Tror TC er ferdig på mandag. Vi sier at bunnivået må være nådd etter hvert tap, men prestasjonene blir bare verre og verre. To keepertabber av AL dag , men Brentford vinner fullt fortjent. 1. Omgang er vi på etterskudd hele tiden og produserer ingenting. Noe bedre i 2 omgang pga byttene, men bytte Alioski/Grot var helt meningsløst .
 

Sydhagen

Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #726 på: November 04, 2017, 21:37:17 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Så enkelt? Tror du virkelig på det?
Jeg tror vi må back to basic. Nå er vi veldig langt ifra den stilen som tok oss til topps. Vi har gått ifra å spille oss ut bakfra til at keeperen banker den ut til midten. Så har vi lille Saiz og Alioski som skal vinne duellen siden ballen ikke når frem til Lasogga. Vi funket ok i starten av 2.omg når Lonergan spilte ut kort.

Men er godt mulig at TC uansett er borte snart.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
« Siste redigering: November 04, 2017, 21:53:36 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #727 på: November 04, 2017, 22:12:11 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Så enkelt? Tror du virkelig på det?
Jeg tror vi må back to basic. Nå er vi veldig langt ifra den stilen som tok oss til topps. Vi har gått ifra å spille oss ut bakfra til at keeperen banker den ut til midten. Så har vi lille Saiz og Alioski som skal vinne duellen siden ballen ikke når frem til Lasogga. Vi funket ok i starten av 2.omg når Lonergan spilte ut kort.

Men er godt mulig at TC uansett er borte snart.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Leeds bør kunne ha en backup plan hvis vi har en 2. keeper som er svak på utspill. At vårt spill skal avhenge så mye av denne detaljen er en svakhet ved hele spille stilen.

Eller:  betal det det koster og ha to keepere med orden på beina.

Sydhagen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #728 på: November 04, 2017, 22:23:44 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Så enkelt? Tror du virkelig på det?
Jeg tror vi må back to basic. Nå er vi veldig langt ifra den stilen som tok oss til topps. Vi har gått ifra å spille oss ut bakfra til at keeperen banker den ut til midten. Så har vi lille Saiz og Alioski som skal vinne duellen siden ballen ikke når frem til Lasogga. Vi funket ok i starten av 2.omg når Lonergan spilte ut kort.

Men er godt mulig at TC uansett er borte snart.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Leeds bør kunne ha en backup plan hvis vi har en 2. keeper som er svak på utspill. At vårt spill skal avhenge så mye av denne detaljen er en svakhet ved hele spille stilen.

Eller:  betal det det koster og ha to keepere med orden på beina.

De beste managerne bryter aldri med sin filosofi. De kan endre formasjoner, men filosofien ligger alltid i bunn. Spillerne vet hva som skal gjøres.
Nå har TC brutt med sin filosofi og spillerne ser ut forvirrede høns som ikke vet hva de skal gjøre lenger. Jeg tipper at formsvikten og selvtilliten har forsvunnet pga det.
« Siste redigering: November 04, 2017, 22:25:29 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #729 på: November 04, 2017, 22:25:28 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Så enkelt? Tror du virkelig på det?
Jeg tror vi må back to basic. Nå er vi veldig langt ifra den stilen som tok oss til topps. Vi har gått ifra å spille oss ut bakfra til at keeperen banker den ut til midten. Så har vi lille Saiz og Alioski som skal vinne duellen siden ballen ikke når frem til Lasogga. Vi funket ok i starten av 2.omg når Lonergan spilte ut kort.

Men er godt mulig at TC uansett er borte snart.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Jeg la også merke til at keeperen begynte å spille ut kort i andre omgang. Kan godt tenkes at dette var en vesentlig grunn til at vi kom mer med. Byttene var gode, og var forhåpentligvis gjennomtenkt i kombinasjon med endringen fra keeper.

Jeg er enig med undringen på hvorfor Grot til stadighet kommer innpå.

Jeg er optimist av natur. Men jeg må si jeg reagerer på at uttalelsene om "vi startet jo så bra, dette er bare en formdupp + marginer imot oss"
Jeg er dessverre stygt redd for at det omvendt. Vi hadde en periode med overprestering + marginer med oss i begynnelsen. Vi har nå spilt like mange kamper i "downperioden" som "up-perioden", og førstnevnte er ferskest. Samtidig også mer hardtslående - vi har vel tapt mer i de siste 8 enn vi vant i de første 8, for å si det sånn.

Dette mener jeg ikke kan forklares med en formsvikt. Dette kaller jeg kollaps...

Nei, litt av ei gjørme om dagen...


Sent from my iPhone using Tapatalk

DenHviteYeboah

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #730 på: November 05, 2017, 00:03:42 »
Jeg er skeptisk. Selvsagt skal Christiansen få god tid til å vise hva han duger til, men det er noe med dette valget jeg ikke liker. Her er grunnen til min skepsis:

1. Det ble ikke en signalsignering. Denne ansettelsen er det tydeligste signalet fra Radrizziani i forhold til satsningsnivå. En høyere gasjert og merittert manager ville gitt signaler om at her skal vi tråkke til. Denne viser en spartansk linje. Klok av skade skal vi ikke inn i Luksusfellen igjen. Men jeg ser ikke for meg at vi kjøper inn til opprykk denne sommeren.

2. En umerittert type vil få fansen mye raskere over seg. Det blir ikke rom for mye trøbbel før presset er på Christiansen. Jeg hadde aldri hørt navnet.

3. Vi får inn en manager som har null erfaring med engelsk fotball generelt, og championship spesielt. Dette er en spesiell liga. Jeg hører han i desember si "Jeg visste ikke hva jeg gikk til".

4. I dag har vi hørt at han solgte seg glimrende inn i jobbintervjuet, og Radrizziani sa: "He`s our man". Hva sier det egentlig? At han har alt å bevise, og dette er en stor sjanse for han. Gode managere velger klubb, da er det klubbens jobb å selge seg inn hos dem. Her er det annerledes. Liker ikke.

5. Christiansen er ikke et navn som "trekker til seg spillere", tror han er altfor umerittert til det. Synes jeg hører Bartley si: "Who?"

6. Christiansen tror jeg heller ikke er det navnet som får Wood og Jansson til å sitte stille i båten hvis det hører fra seg fra Premier League.

7. Synes til slutt også at rutinen er tynn. 60 prosent seiersrate bryr jeg meg lite om når det er Kreta og Rhodos du spiller mot. Fin tur i Torsdagsligaen, men det blir litt tynt for meg med en 8-delsfinale der.

8. Prosessen i forkant har hypet opp 25 navn, hvor mange av dem har hatt gode karrierer. Om endel av de var realistiske skal jeg ikke påstå for hardt. Ihvertfall løftet det forventningsnivået mitt. Vi endte opp med en ansettelse som lukter litt Cellino.

På den andre siden er han språkmektig, ung og forhåpentligvis fremadstormende, virker skolert, og ser ut til å ha en brukende fotballskolering bak seg.

Konklusjonen min er terningkast 2+.

Så, nå venter jeg på en dose høvling.
Dette innlegget var glimrende og bør leses igjen. Kato har mange gode poenger her. Veldig aktuelle nå..

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #731 på: November 05, 2017, 00:06:07 »
Han er ferdig!


Ingen trener jeg vet om har vært tilsvarende dårlig over 8 kamper!


Det må evt være i sesongen 1946-47 rett etter krigen, da vi havnet sist.


Dette er alvor!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #732 på: November 05, 2017, 07:56:22 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Allanclarke

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #733 på: November 05, 2017, 08:45:04 »
Har mistet all tro på Thomas. Virket som en spennende manager. Men nå er 7 av 8 kamper tapt, sesongen svinner hen til søppel. Reagerer på mange uttalelser om at neste kamp er Must-win. Hva gjør ikke det med presset til spillerene? At vi må score det første målet. Vi så alle hvor mye det hjalp mot Derby. Og uansett, hva sier det om troen på egne spillere med å snu en kamp. Han syntes vi har fortjent mye bedre enn vi har fått resultatmessig. Nei, vi er elendig for tiden. Får akkurat som fortjent. You make your own luck, er det noe som heter. Nøkkelspillere er ikke til å kjenne igjen, Ayling, Jansson, Berardi. Spillere gjør for mange personlige feil. Nei, er redd at din tid snart er over Thomas. Jeg er absolutt for kontinuitet og stabilitet, men dette begynner å bli ett prosjekt jeg ikke har noe tro på. Vi spiller som ett nedrykkslag nå. Playoff er snart utenfor rekkevidde med denne manageren. Bytt før vi rykker ned.

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #734 på: November 05, 2017, 08:53:36 »
Hele fremtoningen med famlende engelsk og liten erfaring fra toppnivå er langt fra noe spillerne fortsatt kan ha tro på. Husk at mange i denne gruppen er vant til å bytte manager om tapsrekken blir 3-på-rad. Hvordan skal de håndtere en situasjon der ALT - samme hva som skjer - blir akseptert av eieren!


Glad jeg fikk se to kamper i høst som brakte oss til tabelltopp. Men NÃ… bør Thomas GÃ…!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #735 på: November 05, 2017, 09:01:42 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Dette er spot on! Jeg skal innrømme at jeg også ble skeptisk til Felix, men slik vi har spilt etter vi benka han er jo grufullt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #736 på: November 05, 2017, 09:36:00 »
Dessverre mistet troen...

Begynner mer og mer å likne det fantastiske "Høgmo-prosjektet" med landslaget; - spille en type fotball vi hverken har spillere, kvaliteter eller forutsetninger for.
Mer et spørsmål om når, enn om, TC må gå.

Vi spilte jo en type fotball vi har spillere til og gjorde det bra, så fikk vi noen trøkker (en megatrøkk av Millwall). Så forandret TC taktikken og benket keeperen, etter dette har vi vært jevnt over dårlige.

TC kan si så mye han vil at vi fortjener mer, men har vi egentlig tapt en kamp vi BURDE, ikke KUNNET vinne?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #737 på: November 05, 2017, 09:54:39 »
Dessverre mistet troen...

Begynner mer og mer å likne det fantastiske "Høgmo-prosjektet" med landslaget; - spille en type fotball vi hverken har spillere, kvaliteter eller forutsetninger for.
Mer et spørsmål om når, enn om, TC må gå.

Vi spilte jo en type fotball vi har spillere til og gjorde det bra, så fikk vi noen trøkker (en megatrøkk av Millwall). Så forandret TC taktikken og benket keeperen, etter dette har vi vært jevnt over dårlige.

TC kan si så mye han vil at vi fortjener mer, men har vi egentlig tapt en kamp vi BURDE, ikke KUNNET vinne?

Uansett hvor mye Leeds-fan jeg er så har vi vært dårligere enn motstander i de kampene vi har tapt. Noen har i beste fall vært jevne. TC har delvis rett at vi har hatt marginer mot oss. Men det kjennetegner et lag som ikke er godt nok.

Presset mot TC kan nå bli så stort at dette blir en negativ spiral som ender med at han må gå. For å få ro i klubben. Vi er ikke der ennå, men enten må tapene forsvinne eller så må Radrizzani gjøre noe. Vi kan ikke hente inn spillere før 1. jan og ingen gode kommer tilbake fra skade.

Dette kan igjen ende opp med en engelsk coach før nyttår som får tid til å vurdere nye spillere før vinduet.
« Siste redigering: November 05, 2017, 09:57:31 av Josch »

Eriksen55

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #738 på: November 05, 2017, 09:58:59 »
Vinner vi knepne kamper så kommer kritikken på at vi spiller dårlig. Taper vi knepent men spiller bra kommer kritikken, for er jo tross alt poenga som gjelder. Vinner vi klart, da er det lag på nedre halvdel og dårlig motstand. Det er alltid ganske mange her inne som klager uansett hvordan vi gjør det.

I starten var det ganske samstemt om at stallen var bra og vi hadde masse gode spillere også på benken. 2 mnd senere er de samme ubrukelige.

Jeg både tror og håper TC får fortsette. Vi kan ikke fortsette med å sparke manager hver gang vi sliter. Han må få en sjanse til å snu dette. Ingenting som tyder på at spillerne er misfornøyd med TC.

Vi vil komme vesentlig styrket ut som gruppe når denne trenden er snudd. Og det vil skje, for vi har gode nok spillere. De 2 siste kampene kunne like gjerne gitt oss 6 poeng. Mye marginer i mot.

Sier ikke at vi rykker opp i år, men blir oppgitt når jeg allerede for 3-4 runder siden leste at vi er hektet av både opprykk og po. Det er fortsatt mange kamper igjen, og alle muligheter til suksess fortsatt. Får vi en run på 5-6 kamper uten tap så er vi helt der oppe igjen. Ligaen er så jevn og alle slår alle. Kjør på TC. MOT


Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #739 på: November 05, 2017, 10:06:22 »
Mange spillere ER gode isolert sett. Men kanskje mange ikke tåler programnet og presset i ch.ship over tid. Det må jo være en grunn til at denne moroa bare holdt i 9 kamper. En god ch.ship spiller holder nivået i 46 kamper.

HåvardK

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #740 på: November 05, 2017, 10:37:51 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Dette er spot on! Jeg skal innrømme at jeg også ble skeptisk til Felix, men slik vi har spilt etter vi benka han er jo grufullt!
Enn at løsningen skal være så enkel, og så åpenbar?
Jeg synes å huske at motstanderne ganske kjapt begynte å legge press på oss da vi prøvde å spille oss ut bakfra, og at dette skapte panikk. Men det er jo LENGE siden.
Sammenligningen med ManC er jo i beste fall komisk.

Leedsfan

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #741 på: November 05, 2017, 10:56:38 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Dette er spot on! Jeg skal innrømme at jeg også ble skeptisk til Felix, men slik vi har spilt etter vi benka han er jo grufullt!
Enn at løsningen skal være så enkel, og så åpenbar?
Jeg synes å huske at motstanderne ganske kjapt begynte å legge press på oss da vi prøvde å spille oss ut bakfra, og at dette skapte panikk. Men det er jo LENGE siden.
Sammenligningen med ManC er jo i beste fall komisk.

Motstanderen skjønte fort at hvis de bare gidder å løpe, presse oss så sprer usikkerheten seg i vårt lag seg som ild i tørt gress. Nå spiller en identitetsløsfotball hvor vi spiller den tilbake til Lonergan som fyrer den oppover i banen hvor vi som oftest ikke får tak i den når den lander. Slik fotball har vi sett oss selv spille ofte de siste årene og det er et meget dårlig tegn.

Jeg har vært redd for at TC er for soft, en lettvekter og det ser ut som han er det. Ingenting av de grepene hans funker noe særlig og når de gjør det så forandrer han igjen (ref. Alioski ut og Grot inn hvor han dumper Roofe ut på vingen igjen).
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #742 på: November 05, 2017, 11:16:09 »
TC må inn med Wiedwald og korte utspill igjen. De polerne til Lonergan skaper et konstant press på Leeds. Spill ut bakfra og la spillerne føle på ballen. Må bare godta at det ikke vil funke hver eneste kamp. Se på Guardiola og ManC ifjor. Det gikk gale med Stones flere ganger, men Guardiola sto på sitt. TC gjorde en gedigen tabbe når han vraket Wiedwald.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Dette er spot on! Jeg skal innrømme at jeg også ble skeptisk til Felix, men slik vi har spilt etter vi benka han er jo grufullt!
Enn at løsningen skal være så enkel, og så åpenbar?
Jeg synes å huske at motstanderne ganske kjapt begynte å legge press på oss da vi prøvde å spille oss ut bakfra, og at dette skapte panikk. Men det er jo LENGE siden.
Sammenligningen med ManC er jo i beste fall komisk.

Motstanderen skjønte fort at hvis de bare gidder å løpe, presse oss så sprer usikkerheten seg i vårt lag seg som ild i tørt gress. Nå spiller en identitetsløsfotball hvor vi spiller den tilbake til Lonergan som fyrer den oppover i banen hvor vi som oftest ikke får tak i den når den lander. Slik fotball har vi sett oss selv spille ofte de siste årene og det er et meget dårlig tegn.

Jeg har vært redd for at TC er for soft, en lettvekter og det ser ut som han er det. Ingenting av de grepene hans funker noe særlig og når de gjør det så forandrer han igjen (ref. Alioski ut og Grot inn hvor han dumper Roofe ut på vingen igjen).
Ingen av løsningene med dagens keepere holder mål, selv om jeg ikke tror det først og fremst er der skoen trykker. Du er inne på det når du nevner usikkerheten; de fleste blir usikre samtidig, og gjør hver for seg små feil som til sammen gjør at vi fremstår puslete og nervøse. Det er faktisk bare Vieira som tar tak i ting, og Pablo når han kommer inn.
For ordens skyld: Jeg er tilhenger av at vi skal spille oss ut bakfra - det er fremtidens fotball. Men da må vi ha spillere som behersker det i alle ledd.  Har vi ikke det, foretrekker jeg at keeper faktisk får ballen ut av farlig sone, så får vi heller kjempe oss til ballen høyt i banen. Dette fungerte prikkfritt mot BC.

Nørgaard

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #743 på: November 05, 2017, 12:18:48 »
Tror man skal se på hvilke spillere vi har til rådighed. En klub med vores budget er vel bare ikke bedre. Flere spillere som Saiz og Wood havde givet oprykning.

Leedsfan

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #744 på: November 07, 2017, 21:11:27 »
Hmmmmmmm?



Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #745 på: November 07, 2017, 22:32:40 »
Ja............. Say no more!!!  time to show what you are made of TC
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #746 på: November 07, 2017, 22:58:29 »
Hmmmmmmm?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Her kunne det helt sikkert blitt laget en tilsvarende god analyse på andre parametre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #747 på: November 08, 2017, 11:47:56 »
Jeg heller fortsatt mot noe nytt i leeds sammenheng. KONTINUITET!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #748 på: November 08, 2017, 12:12:59 »
Jeg heller fortsatt mot noe nytt i leeds sammenheng. KONTINUITET!!!
I denne sammenhengen kan det føre til nedrykk... er det noe vits i å ha kontinuitet hvis TC ikke har det som skal til for å rykke? for det er vel målet regner jeg med...?

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #749 på: November 08, 2017, 12:56:56 »
Jeg heller fortsatt mot noe nytt i leeds sammenheng. KONTINUITET!!!
I denne sammenhengen kan det føre til nedrykk... er det noe vits i å ha kontinuitet hvis TC ikke har det som skal til for å rykke? for det er vel målet regner jeg med...?


Time will show. Kun 16 kamper spilt. Nedrykk er altfor tidlig å spekulere i. Trenden er ikke god, men syns det er for tidlig å sparke. Så får andre mene noe annet. Roter vi oss godt ned i sumpa etter de neste kampene så ja. Fortsatt kortere opp enn ned.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds