Skrevet av Emne: Ex-spiller: Caleb Ekuban  (Lest 44184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #120 på: August 06, 2018, 17:09:51 »
Syntes Ekuban har noe spennende å vise, trent litt på avslutninger så kunne han blitt bra tror jeg.
Tiden har løpt fra han i Leeds. Holder ikke i Bielsas system. Bare å la han gå.
Han burde jo egentlig passe perfekt på mange måter med den arbeidskapasiteten han har. Men Bielsa har nok peiling
Er hjelpesløs foran mål, bruker nesten alltid en touch for mye i avgjørende situasjoner. Enbent spiller som neppe noengang blir en goalgetter. Med andre ord akkurat hva vi ikke trenger.
Jon R.

Cherry

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #121 på: August 06, 2018, 17:25:56 »
Moss' trenger spiss, skal høre meg for her ;D
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #122 på: August 06, 2018, 17:46:03 »
Syntes Ekuban har noe spennende å vise, trent litt på avslutninger så kunne han blitt bra tror jeg.
Tiden har løpt fra han i Leeds. Holder ikke i Bielsas system. Bare å la han gå.
Han burde jo egentlig passe perfekt på mange måter med den arbeidskapasiteten han har. Men Bielsa har nok peiling
Er hjelpesløs foran mål, bruker nesten alltid en touch for mye i avgjørende situasjoner. Enbent spiller som neppe noengang blir en goalgetter. Med andre ord akkurat hva vi ikke trenger.

Greit å la han gå. Tror det var høye skuldre og mye å bevise for han etter to beinbrudd. Ble mye klabb og babb. Men han kom til sjanser, giga sjanser. Hans fysikk og hurtighet hadde vi trengt. Men igjen, greit å la han gå og her stoler jeg på Bielsa.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #123 på: August 23, 2018, 20:51:34 »
Albanian outlet Panorama Sport state Flamurtari Vlore are set to bring Ekuban back to Albania by securing a loan deal with Leeds – crucially agreeing to pay half of the striker’s wages, which will be a welcome relief to Bielsa’s side.

Tbrfootball.com
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #124 på: August 23, 2018, 21:39:57 »
Albanian outlet Panorama Sport state Flamurtari Vlore are set to bring Ekuban back to Albania by securing a loan deal with Leeds – crucially agreeing to pay half of the striker’s wages, which will be a welcome relief to Bielsa’s side.

Tbrfootball.com

Meget god løsning. Hvem vet, kanskje han tar en Klich og etter hvert kommer inn fra kulden som en ny spiller.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #125 på: August 27, 2018, 18:42:49 »
Daryl

Ekuban in negotiations with Trabzonspor #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #126 på: August 27, 2018, 21:44:16 »
Trabzonspor

Caleb #Ekuban (ST/24) von #LUFC ist in Trabzon angekommen

#Trabzonspor #Transfer


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #127 på: August 29, 2018, 12:09:49 »
Først i dag kom den endelige bekreftelsen på at Ekuban joiner Trabzonspor på lån ut sesongen. Trabzonspor har sikret seg kjøpsklausul etter at lånet er fullført.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/trabzonspor-confirm-capture-of-leeds-united-striker-caleb-ekuban-1-9324321
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #128 på: August 29, 2018, 12:37:00 »
Tipper han banker inn mål på bestilling!

Runar

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #129 på: August 29, 2018, 15:00:40 »
Tipper han banker inn mål på bestilling!

La oss håpe det
 

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #130 på: August 29, 2018, 16:10:58 »
Og først nå kom Leeds' offisielle uttalelse.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/23758/caleb-ekuban-completes-loan-move
2 mål på 21 kamper var vel ikke det vi hadde håpet på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #131 på: August 29, 2018, 18:31:55 »
En svært begrenset fotballspiller som løper mye! Finner han en klubb i en liga som matcher hans nivå så kan han vel bli en "suksess"!
« Siste redigering: August 29, 2018, 20:04:11 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #132 på: August 29, 2018, 18:45:17 »
Tipper han banker inn mål på bestilling!
Tror du kan få rett, forutsatt at ingen bestiller mer enn 5 mål pr sesong.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #133 på: August 29, 2018, 18:54:29 »
Tipper han banker inn mål på bestilling!
Tror du kan få rett, forutsatt at ingen bestiller mer enn 5 mål pr sesong.

 ;D

Promotion 2010

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #134 på: August 29, 2018, 19:48:11 »
Leeds United

| Leeds United striker Caleb Ekuban has completed a move to Trabzonspor on a season-long loan deal

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #135 på: August 30, 2018, 18:35:31 »
Ekuban mener skader ødela første sesongen i Leeds. Mener seg fit, da han har fullført pre season. Gleder seg til å begynne i Trabzonspor.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/caleb-ekuban-leeds-united-trabzonspor-15092180

Hvem vet, kanskje han returnerer som en riktig storscorer?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #136 på: August 30, 2018, 19:03:32 »
Ekuban mener skader ødela første sesongen i Leeds. Mener seg fit, da han har fullført pre season. Gleder seg til å begynne i Trabzonspor.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/caleb-ekuban-leeds-united-trabzonspor-15092180

Hvem vet, kanskje han returnerer som en riktig storscorer?
Hadde vært fantastisk! Kommer ikke til å stå på holdninger, innsats og innstilling, ihvertfall. Det er nok talentet som er den største begrensningen her.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #137 på: August 30, 2018, 20:59:35 »
Ekuban mener skader ødela første sesongen i Leeds. Mener seg fit, da han har fullført pre season. Gleder seg til å begynne i Trabzonspor.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/caleb-ekuban-leeds-united-trabzonspor-15092180

Hvem vet, kanskje han returnerer som en riktig storscorer?
Hadde vært fantastisk! Kommer ikke til å stå på holdninger, innsats og innstilling, ihvertfall. Det er nok talentet som er den største begrensningen her.

Klart at to beinbrudd har mye å si. Det førte nok til høye skuldre og dårlig selvtillit, det er ikke bra for en spiss. I tilegg har laget ræva! Han kom til mange store sjanser da. Greit å la han gå, men tror Ekuban har potensiale. Blir ikke overrasket om han scoret 2 mål, men heller ikke overrasket om han banker inn 25 mål.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #138 på: September 01, 2018, 23:38:01 »
Debuten gikk bra!!!

GOLAZOOO! Ekuban ! dk'90+2
Trabzonspor 4 - 0 Galatasaray

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #139 på: September 02, 2018, 00:57:14 »
 :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #140 på: September 02, 2018, 08:08:19 »
Debuten gikk bra!!!

GOLAZOOO! Ekuban ! dk'90+2
Trabzonspor 4 - 0 Galatasaray

 :D

Konge! Og mot møkkalaget Galatassaray da gitt ;) Gir en ekstra dimensjon!

Kato

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #141 på: September 02, 2018, 09:56:06 »
Også denne karen mener jeg vi avskrev for tidlig. Kom tilbake fra benbrudd, kom til sjanser de kampene han spilte, men brente mye. Marginer som ikke gikk hans vei. Et år med mye fotball, økt selvtillit, så kan han bli bra i championship.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #142 på: September 02, 2018, 10:03:01 »
Også denne karen mener jeg vi avskrev for tidlig. Kom tilbake fra benbrudd, kom til sjanser de kampene han spilte, men brente mye. Marginer som ikke gikk hans vei. Et år med mye fotball, økt selvtillit, så kan han bli bra i championship.

Da må han finne seg et lag i Championship. For der skal vel ikke vi spille neste sesong

Xern

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #143 på: September 02, 2018, 10:16:25 »
Også denne karen mener jeg vi avskrev for tidlig. Kom tilbake fra benbrudd, kom til sjanser de kampene han spilte, men brente mye. Marginer som ikke gikk hans vei. Et år med mye fotball, økt selvtillit, så kan han bli bra i championship.

Da må han finne seg et lag i Championship. For der skal vel ikke vi spille neste sesong
Riktig innstilling det der, om ikke annet..  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #144 på: September 02, 2018, 11:27:44 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #145 på: September 02, 2018, 11:44:03 »
Debuten gikk bra!!!

GOLAZOOO! Ekuban ! dk'90+2
Trabzonspor 4 - 0 Galatasaray

 :D
Er jo en god avslutning, de aller fleste ville jo blåst den over  :)

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&a=&v=VFPZhuty7Sg

 ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #146 på: September 02, 2018, 12:41:34 »
Bare bra at vår lånespiller gjør det bra. Det er vel ingen her som ønsker at han mislykkes? Det var bare det at Ekuban valgte å gå til feil klubb da han gikk til Leeds. Det er slikt som skjer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #147 på: September 12, 2018, 12:45:33 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #148 på: September 12, 2018, 12:56:26 »
Ropene etter Ekuban gjør seg gjeldende, allerede.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/09/12/leeds-fans-desperately-want-caleb-ekuban-recalled-from-trabzonsp/

Ja noen tweets fra noen kan jo virke som rop.
Selvfølgelig en mulighet, men usikkert om han kan kalles tilbake på kort varsel om det trengs.
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #149 på: September 12, 2018, 14:51:22 »
Kan Ekuban spille fotball?

Tror dere Bielsa hadde funnet plass til en Carew i beste form?

Ser for meg at Firmino eller Aguero er mer spisstypen til Bielsa enn en Ekuban med titantouch?

Nå spilte han vel med Llorente på topp i Bilbao, men Llorente kan jo spille fotball med ballen i bena!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.