Skrevet av Emne: Ex-spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski  (Lest 98578 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

moty

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #270 på: Januar 12, 2019, 19:58:11 »
Så så. Så god er han vel ikke. Men kanskje som back! Han mangler en god del fart som er veldig vikti i kantroller i moderne fotball.
 

Reaney

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #271 på: Januar 12, 2019, 21:07:27 »
Kjemper og springer mest av alle. Men en noe uryddig spillerstilspillerstil innenfor egen 16 meter kan fort ende med straffe i mot.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #272 på: Januar 14, 2019, 19:29:12 »
Jeg liker disse klippene av enkeltspillere fra kamp! Her er Alioski mot Derby:

https://twitter.com/leedsmetv/status/1084495808173670400?s=12

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #273 på: Januar 14, 2019, 19:35:56 »
Jeg liker disse klippene av enkeltspillere fra kamp! Her er Alioski mot Derby:

https://twitter.com/leedsmetv/status/1084495808173670400?s=12

 :)

Strålende innsats.  8)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #274 på: Februar 13, 2019, 08:52:33 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #275 på: Februar 13, 2019, 09:05:48 »
Hadde bursdag i går, btw. Fylte 27 år. Grattis med overstått Gianni <3

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #276 på: Februar 13, 2019, 13:21:43 »
Hadde bursdag i går, btw. Fylte 27 år. Grattis med overstått Gianni <3

auren

Tipper ny frisyre igjen i kveld da! ;D
 

Jon R

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #277 på: Februar 13, 2019, 13:23:41 »

Både håper, og ikke håper at han dropper den der.

Håper ikke, fordi det betyr at han scorer flere mål.  :)
Håper, fordi det er den kanskje kleineste og mest overforbrukte gesten i fortballfeiringens store univers.  ;)
Jon R.

auren

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #278 på: Februar 13, 2019, 13:26:10 »

Både håper, og ikke håper at han dropper den der.

Håper ikke, fordi det betyr at han scorer flere mål.  :)
Håper, fordi det er den kanskje kleineste og mest overforbrukte gesten i fortballfeiringens store univers.  ;)

Skal de slutte å strekke armene i været og smile når de scorer også? Det skjer jo oftere...

Jeg bryr meg katta om feiringer og sveiser på spillerne. Det viktigste er at de yter 100 % og at Leeds scorer mål og aller helst vinner.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #279 på: Februar 13, 2019, 13:47:13 »
Både håper, og ikke håper at han dropper den der.

Håper ikke, fordi det betyr at han scorer flere mål.  :)
Håper, fordi det er den kanskje kleineste og mest overforbrukte gesten i fortballfeiringens store univers.  ;)

Skal de slutte å strekke armene i været og smile når de scorer også? Det skjer jo oftere...

Jeg bryr meg katta om feiringer og sveiser på spillerne. Det viktigste er at de yter 100 % og at Leeds scorer mål og aller helst vinner.

auren
+ 1.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #280 på: Februar 13, 2019, 15:44:09 »

Både håper, og ikke håper at han dropper den der.

Håper ikke, fordi det betyr at han scorer flere mål.  :)
Håper, fordi det er den kanskje kleineste og mest overforbrukte gesten i fortballfeiringens store univers.  ;)

Har egentlig ventet på at han skulle score og gjøre dette hjertesymbolet over øynene sine:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #281 på: Februar 13, 2019, 16:15:21 »

Både håper, og ikke håper at han dropper den der.

Håper ikke, fordi det betyr at han scorer flere mål.  :)
Håper, fordi det er den kanskje kleineste og mest overforbrukte gesten i fortballfeiringens store univers.  ;)

Har egentlig ventet på at han skulle score og gjøre dette hjertesymbolet over øynene sine:)
Med tunga ut:-)
Jon R.

Bjorn

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #282 på: Februar 13, 2019, 17:14:09 »

Både håper, og ikke håper at han dropper den der.

Håper ikke, fordi det betyr at han scorer flere mål.  :)
Håper, fordi det er den kanskje kleineste og mest overforbrukte gesten i fortballfeiringens store univers.  ;)

Har egentlig ventet på at han skulle score og gjøre dette hjertesymbolet over øynene sine:)
Med tunga ut:-)

Og gjerne flere ganger i løpet av en kamp og!!  ;D :-*
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #283 på: Februar 14, 2019, 00:24:03 »
Lufcdata

Gjanni Alioski vs. Swansea:

75.6% pass accuracy
61 touches
41 passes
8 crosses  (joint-most)
4 chances created  (most on pitch)
2 aerial duels won
2 shots
2 assists
1 tackle won
1 interception

Exceptional energy levels and created more chances than any player involved.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #284 på: Februar 14, 2019, 08:07:12 »
Vært veldig god i to kamper på backen.

leedslife

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #285 på: Februar 14, 2019, 20:07:20 »
Vært veldig god i to kamper på backen.

Synes nesten han er mer effektiv offensivt fra venstrebacken.
En helt vanvittig arbeidskapasitet.
For en ressurs for laget.
Tar av meg hatt og alt som er.

Sveisen.. den kunne han spart seg for.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #286 på: Februar 14, 2019, 20:10:47 »
...nok en spiller som har vunnet over fansen - var jo scapegoat langt inni denne sesongen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #287 på: Februar 14, 2019, 20:21:50 »
La nå de som har lyst å se ut som klyser, få lov å være klyser. Det har null niks relevans for fotballen og jeg kjenner jeg blir skikkelig møkk lei av å høre på Ben Fry og Ben Parker også skal kommentere alt som ikke er helt 100% tradisjonelt til noe negativt. I går var det, som vanlig, håret til Alioski og feiringa ved målet til Pontus som skal plukkes på. Hvis du ikke har noe konstruktivt å si så hold kjeft om det og la folk få være som de vil!

raggen

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #288 på: Februar 14, 2019, 21:52:20 »
Vært veldig god i to kamper på backen.

Synes nesten han er mer effektiv offensivt fra venstrebacken.
En helt vanvittig arbeidskapasitet.
For en ressurs for laget.
Tar av meg hatt og alt som er.



Gutten har fått en helt ny tilværelse etter omskolert som back. bedre offensivt enn da han var ving og arbeidsraten er jo helt enorm. reine duracell kaninen. all cred til Alli som nå virker og ha funnet plassen sin
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kontakinte

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #289 på: Februar 14, 2019, 22:03:50 »
La nå de som har lyst å se ut som klyser, få lov å være klyser. Det har null niks relevans for fotballen og jeg kjenner jeg blir skikkelig møkk lei av å høre på Ben Fry og Ben Parker også skal kommentere alt som ikke er helt 100% tradisjonelt til noe negativt. I går var det, som vanlig, håret til Alioski og feiringa ved målet til Pontus som skal plukkes på. Hvis du ikke har noe konstruktivt å si så hold kjeft om det og la folk få være som de vil!
+1 Bortsett fra at de ikke nødvendigvis er klysete, på bakgrunn av utseende  ;)

Eriksen55

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #290 på: Februar 14, 2019, 23:16:33 »
Lurer på om City fansen misliker Aguero fordi han har bleka håret?

Blank_File

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #291 på: Februar 15, 2019, 00:23:27 »
La nå de som har lyst å se ut som klyser, få lov å være klyser. Det har null niks relevans for fotballen og jeg kjenner jeg blir skikkelig møkk lei av å høre på Ben Fry og Ben Parker også skal kommentere alt som ikke er helt 100% tradisjonelt til noe negativt. I går var det, som vanlig, håret til Alioski og feiringa ved målet til Pontus som skal plukkes på. Hvis du ikke har noe konstruktivt å si så hold kjeft om det og la folk få være som de vil!
+1 Bortsett fra at de ikke nødvendigvis er klysete, på bakgrunn av utseende  ;)
Ja greit. Det var dårlig formulert.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #292 på: Februar 15, 2019, 07:39:23 »
...nok en spiller som har vunnet over fansen - var jo scapegoat langt inni denne sesongen...
Mye bedre på backen enn på vingen derfor slipper han noe tyn fra fansen. Må være bra deilig for Alioski også. Jeg skrev det etter at Alioski hadde hatt en kamp på backen - «Douglas skal slite med å få den posisjonen tilbake». Nå er det helt soleklart.

TK20

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #293 på: Februar 15, 2019, 07:44:25 »
Lurer på om City fansen misliker Aguero fordi han har bleka håret?

Hvorfor lurer du på det?

Leedsfan

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #294 på: Februar 24, 2019, 13:56:58 »
"Gjanni Alioski has played in every single competitive match for Leeds under Marcelo Bielsa (2,949 minutes in total - more than any other player for the club).

He has also been directly involved in 20% of Leeds' goals in the Championship this season (6 goals, 5 assists). #LUFC"

En av mine favorittspillere av den grunn av at han er der hvor det skjer på godt og vondt, han prøver hele tiden selv om han ikke alltid evner og han gir aldri opp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Forever Whites

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #295 på: Februar 24, 2019, 14:56:52 »
Alioski er en av mine favoritter også.  Langt fra perfekt men for en innsats.  Og virker som om fyren ikke kan bli skadet.  I motsetning til 2/3 deler av laget som er like mye ute som inne.
Medlem 94237

HåvardK

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #296 på: Februar 24, 2019, 15:57:32 »
Alioski er en av mine favoritter også.  Langt fra perfekt men for en innsats.  Og virker som om fyren ikke kan bli skadet.  I motsetning til 2/3 deler av laget som er like mye ute som inne.
Et kjempepoeng. Må ha en vanvittig god fysikk, faktisk - for det er jo ikke slik at han trekker seg i sitt spill, heller.

Budda

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #297 på: Februar 24, 2019, 15:59:41 »
"Gjanni Alioski has played in every single competitive match for Leeds under Marcelo Bielsa (2,949 minutes in total - more than any other player for the club).

He has also been directly involved in 20% of Leeds' goals in the Championship this season (6 goals, 5 assists). #LUFC"

En av mine favorittspillere av den grunn av at han er der hvor det skjer på godt og vondt, han prøver hele tiden selv om han ikke alltid evner og han gir aldri opp!

Imponerende! Kan være ufattelig frustrerende enkelte kamper mtp. sluttprodukt, men spiller en viktig rolle i laget


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Xern

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #298 på: Februar 24, 2019, 16:12:10 »
"Gjanni Alioski has played in every single competitive match for Leeds under Marcelo Bielsa (2,949 minutes in total - more than any other player for the club).

He has also been directly involved in 20% of Leeds' goals in the Championship this season (6 goals, 5 assists). #LUFC"

En av mine favorittspillere av den grunn av at han er der hvor det skjer på godt og vondt, han prøver hele tiden selv om han ikke alltid evner og han gir aldri opp!

Imponerende! Kan være ufattelig frustrerende enkelte kamper mtp. sluttprodukt, men spiller en viktig rolle i laget


Sent from my iPhone using Tapatalk
+1. Tror han dog kan bli bedre over tid, det er til tider jeg føler at energinivået er på et nivå som hindrer han fra å ta de rette valgene, heller enn at det er kunnskapen og forståelsen det skorter på. Forøvrig føler jeg at han har gjort en enorm jobb på venstreback, og samspillet med Harrison ser jo ut til å sitte bedre og bedre.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #299 på: Februar 24, 2019, 19:33:49 »
"Gjanni Alioski has played in every single competitive match for Leeds under Marcelo Bielsa (2,949 minutes in total - more than any other player for the club).

He has also been directly involved in 20% of Leeds' goals in the Championship this season (6 goals, 5 assists). #LUFC"

En av mine favorittspillere av den grunn av at han er der hvor det skjer på godt og vondt, han prøver hele tiden selv om han ikke alltid evner og han gir aldri opp!
+1.
Jon R.