Skrevet av Emne: Kamp: vs Bolton @ Macron Stadium, søndag 6/8-2017, kl 17:30 på TV  (Lest 33310 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Mitt lag i dag:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fornuftig med Dallas men tror ikke han starter.

Har også en mistanke om at Klich starter på bekostning av Phillips.


Han vil nok spille, men er det ikke litt tidlig for han etter skade?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Mitt lag i dag:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fornuftig med Dallas men tror ikke han starter.

Har også en mistanke om at Klich starter på bekostning av Phillips.


Han vil nok spille, men er det ikke litt tidlig for han etter skade?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje, er veldig spent på laget, håper bare ikke TC er overmodig, slik Monk var mot Rham i fjor. Opp til eksamen i dag.

Jon R

Mitt lag i dag:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fornuftig med Dallas men tror ikke han starter.

Har også en mistanke om at Klich starter på bekostning av Phillips.


Han vil nok spille, men er det ikke litt tidlig for han etter skade?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje, er veldig spent på laget, håper bare ikke TC er overmodig, slik Monk var mot Rham i fjor. Opp til eksamen i dag.
Mot Rham startet vel Monk med 4-1-3-2 formasjon eller noe sånt? Alle signaler så langt tyder på 4-2-3-1 fra start mot Bolton. Spent på hvor høyt vi tør stå med laget på bortebane i premieren...
Frykter vi får det svært tøft første halvtimen, uansett formasjon og taktikk.
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Mitt lag i dag:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fornuftig med Dallas men tror ikke han starter.

Har også en mistanke om at Klich starter på bekostning av Phillips.


Han vil nok spille, men er det ikke litt tidlig for han etter skade?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje, er veldig spent på laget, håper bare ikke TC er overmodig, slik Monk var mot Rham i fjor. Opp til eksamen i dag.
Mot Rham startet vel Monk med 4-1-3-2 formasjon eller noe sånt? Alle signaler så langt tyder på 4-2-3-1 fra start mot Bolton. Spent på hvor høyt vi tør stå med laget på bortebane i premieren...
Frykter vi får det svært tøft første halvtimen, uansett formasjon og taktikk.

Poenget Jon var at vi startet den kampen med for mange offensive spillere :)

Promotion 2010

Statistikken er ikke akkurat MED oss!!!!


Lufcstats

You have to go back to season 84/85, Notts County to find the last time Leeds won their first away lg in the second tier.


 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Mitt lag i dag:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fornuftig med Dallas men tror ikke han starter.

Har også en mistanke om at Klich starter på bekostning av Phillips.


Han vil nok spille, men er det ikke litt tidlig for han etter skade?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje, er veldig spent på laget, håper bare ikke TC er overmodig, slik Monk var mot Rham i fjor. Opp til eksamen i dag.
Mot Rham startet vel Monk med 4-1-3-2 formasjon eller noe sånt? Alle signaler så langt tyder på 4-2-3-1 fra start mot Bolton. Spent på hvor høyt vi tør stå med laget på bortebane i premieren...
Frykter vi får det svært tøft første halvtimen, uansett formasjon og taktikk.

Poenget Jon var at vi startet den kampen med for mange offensive spillere :)

Hvor kommer denne frykten fra?

Ikke på noe tidspunkt i treningskampene har vel vi spilt med noe annet kjent struktur og spillere på faste plasser, med unntak av 30 minutter i en kamp mot non-league lag?

For mange offensive spillere, da tenker du på at Pablo spiller sittende og Saiz offensivt eller motsatt?
 

Rudi G.

  • Gjest
Runar, ingen frykt, dette gikk i at Kenneth og jeg syns det kunne være fornuftig å starte med Dallas, sånn, nå kan du lende deg tilbake igjen å puste normalt.

Hallgeir *

The Sportsman:

Bolton Wanderers will host Leeds in their first game back in the championship since their relegation in 2016. The Trotters bounced straight back at the first time of asking, sealing second place on the final day.
They managed to do this despite operating under a transfer embargo and their preparations for the Championship have been hindered by the fact that they are still restricted by this embargo and they are expected to struggle this season. They have done well to secure the services of Adam Armstrong on loan who should pose a threat at the top end of their side.
Meanwhile, Leeds’ summer has not gone the way they imagined. Popular manager Garry Monk left and was replaced by the relatively unknown Thomas Christiansen, whose last club was APOEL in Cyprus. It will be well worth keeping an eye on how he does in his first season in England. Striker Chris Wood remains at the club and it is vital to Leeds’ success that he does not depart in the transfer window, he bagged the division’s golden boot last season with 27 goals.
Stat Zone

Bolton
Phil Parkinson has a win percentage of 51.9% as Bolton boss
David Wheater scored nine goals from centre-back last season, Gary Madine top scored with 10.
Bolton finished 2nd in League One last season – 14 points off champions Sheffield United
They have signed Newcastle player Adam Armstrong on loan
Leeds
Thomas Christiansen has a win percentage of 59.2% as a manager
Chris Wood was the top scorer in the Championship last season with 27 goals
Leeds finished 7th last season – 5 points off the play-offs
They have signed former Newcastle player Vurnon Anita this summer
H2H – Bolton have one just one of the two sides last nine meetings, a 5-1 success at Elland Road in 2014.
These two could serve up a Sunday afternoon treat with goals galore, Leeds fans are starting this season unsure of what to expect from their side however Bolton fans can expect a struggle given their transfer ban.
Leeds will be backed by a huge following which could give them the edge in this encounter.

Prediction: Leeds will get off to a flyer under their new boss and leave Bolton facing an upward battle to stay in the division.
Super Leeds since 1968

berlin

Ser fram til denne sesongen, men har en litt uggen følelse angående denne kampen. Tror Bolton kommer til å gå ut i hundre. Holder vi ut den første omgangen uten baklengs,  har jeg troa på en 2-0 seier.

Samme følelsen her, for både Bolton kampen og sesongen.

Promotion 2010

Ingen Doukara, Bridcutt eller Antonsson!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

God følelse idag ; tre poeng og 3-1 seier !!    Wood, Alioski og Roofe.

Come on supa Leeds.
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Green kommer til å starte på benken, ryktes det fra YEP.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Bare å se på hvem som er utelatt og hvem som er på benken for å se at vi har et sterkt lag!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

oivindh

Vil bare ha sagt en ting: Ã… møte et nyopprykka lag på bortebane i åpningskampen, er ikke bra i det hele tatt...

Promotion 2010

Men ingen signaler om hvem som er kaptein:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Hay

Liam Cooper captains Leeds today. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Kamp: vs Bolton @ Macron Stadium, søndag 6/8-2017, kl 17:30 på TV
« Svar #77 på: August 06, 2017, 16:46:04 »
Dallas helt ute? Det var en stor overraskelse!
« Siste redigering: August 06, 2017, 16:47:36 av Blank_File »

Frode

Forventer at hjemmelaget går ut i hundre første kvarteret. Da er det greit med litt muskler på midten (Phillips)
 

h.b

  • Gjest
Dallas helt ute? Det var en stor overraskelse!

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Kanskje det er kommet et bud

Kato

Går ut fra at vi ville sett en skadefri Klich fremfor Phillips. Svært overraskende at Dallas er ute. Vieira? Doukara, Bridcutt og Antonsson som håpet og trodd ute i kulden.
« Siste redigering: August 06, 2017, 16:50:11 av Kato »
 

Blank_File

Dallas helt ute? Det var en stor overraskelse!

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Kanskje det er kommet et bud
Tenkte også tanken, men jeg tviler egentlig. Han kan bli god å ha utover.

Kickthemdown

Veldig fornøyd med at Dallas, Doukara og Bridcutt mangler fra troppen. Det var drømmen etter sist sesong. Håper alle forlater før overgangsvinduet stenger. Derimot er avgjørelsen om å droppe Vieira helt hodeløs om han ikke er sliten/skadet etter en lang sesong (mesterskap i sommer).

Overhodet ikke trygg på forsvaret... Nær sagt som vanlig.

Kato

Veldig fornøyd med at Dallas, Doukara og Bridcutt mangler fra troppen. Det var drømmen etter sist sesong. Håper alle forlater før overgangsvinduet stenger. Derimot er avgjørelsen om å droppe Vieira helt hodeløs om han ikke er sliten/skadet etter en lang sesong (mesterskap i sommer).

Overhodet ikke trygg på forsvaret... Nær sagt som vanlig.

En av de som har levert mål i pre-season.
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Hay

Liam Cooper captains Leeds today. #lufc


Da er vel Pontus valgt som kaptein av spillergruppen  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Frode

Conor S?  Back?
 

Rudi G.

  • Gjest
Conor S?  Back?

Stopper, gjorde en god jobb i 2. omg mot Spania i preseason.

Kickthemdown

Veldig fornøyd med at Dallas, Doukara og Bridcutt mangler fra troppen. Det var drømmen etter sist sesong. Håper alle forlater før overgangsvinduet stenger. Derimot er avgjørelsen om å droppe Vieira helt hodeløs om han ikke er sliten/skadet etter en lang sesong (mesterskap i sommer).

Overhodet ikke trygg på forsvaret... Nær sagt som vanlig.

En av de som har levert mål i pre-season.
Jepp. Uansett ikke god nok til et lag som skal opp. Dallas er bra han og sikkert en hyggelig fyr. Ikke noe galt med han, bare ikke god nok.

Ankerjon15

Tror Luke Ayling scorer årets første mål og håper på seier til SuperLEEDS.

Allanclarke

Come on SuperLeeeds! MOT!  ;D ;D ;D