Kamp Carabao cup 1st Rd: vs Port Vale @ Elland Road 9. august kl 20.45

Started by Promotion 2010, June 16, 2017, 15:39:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

Jon R

Artig Port Vale - Leeds trivia:

Entwined with the Vale
Elland Road, Leeds United

Believe or not, Staffordshire club Port Vale were greatly entwined in Leeds’ early days. They were the lucky side who prospered from Leeds City’s demise, taking their place in the Football League. When Leeds United finally joined them in the Second Division in 1920, who did the Whites play in their first professional game? That’s right, it was The Valiants from Burslem, who came out victors 2-0.
Jon R.

Torpe-do

Quote from: Jon R on August 09, 2017, 10:29:35

Entwined with the Vale

Believe or not, Staffordshire club Port Vale were greatly entwined in Leeds’ early days. They were the lucky side who prospered from Leeds City’s demise, taking their place in the Football League. When Leeds United finally joined them in the Second Division in 1920, who did the Whites play in their first professional game? That’s right, it was The Valiants from Burslem, who came out victors 2-0.

Så vi har med en ursurper å gjøre?! De skal GRUUUSES!!!  8) 8)

Jon R

Quote from: Torpedo on August 09, 2017, 11:14:56
Quote from: Jon R on August 09, 2017, 10:29:35

Entwined with the Vale

Så vi har med en ursuper å gjøre?! De skal GRUUUSES!!!  8) 8)
Ursuper og ursuper fru Blom. Plassen de tok på vår bekostning skjedde helt legitimt men mulig vi allikevel har noe å hevne.  ;)
Jon R.

samadhi

Kan man kjøpe enkelt kamper på viaplay? Fant ikke noe som tilsvarte det på deres hjemmesider.
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

nord

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

roaldv

Quote from: samadhi on August 09, 2017, 15:58:19
Quote from: Annesj on August 09, 2017, 15:45:18
Kan kjøpe day pass for 229,- svindyrt!!

https://viaplay.no/daypass

da blir det batmanstream  :)
Batmanstreamene sist søndag var verre enn noensinne i forhold til pop-ups, fristende tilbud og plagsomme småvinduer! Ga til slutt opp og kjørte Unibet sitt minivindu. Med 1024x764 skjermoppløsning var den faktisk ganske bra :) Gjorde et innskudd på 100 kr for 3-4 år siden, og det funker fortsatt. 

TK20

Viaplay er 299 i måneden. Det er svindyrt, men med tanke på at vi er fire ganger på TV i løpet av én måned syntes jeg det var verdt det. Har notert i kalenderen når den fornyer, ser an fra måned til måned om vi er planlagt nok på TV for at det skal være verdt det.

Skurkelinker har jeg ekstremt dårlig erfaring med. Synes egentlig det er en uting at vi poster disse på forumet, om jeg skal være ærlig.

Sent from my iPad using Tapatalk

kilgallon

Kampen vises (selvfølgelig) direkte på TV3 Sport 1 i Danmark - det er godt å være Leeds fan i Danmark 8)

Nørgaard

Quote from: kilgallon on August 09, 2017, 18:47:45
Kampen vises (selvfølgelig) direkte på TV3 Sport 1 i Danmark - det er godt å være Leeds fan i Danmark 8)

;)

auren

Quote from: TK20 on August 09, 2017, 17:58:11
Viaplay er 299 i måneden. Det er svindyrt, men med tanke på at vi er fire ganger på TV i løpet av én måned syntes jeg det var verdt det. Har notert i kalenderen når den fornyer, ser an fra måned til måned om vi er planlagt nok på TV for at det skal være verdt det.

Skurkelinker har jeg ekstremt dårlig erfaring med. Synes egentlig det er en uting at vi poster disse på forumet, om jeg skal være ærlig.

Viaplay sender vel kun de rundt 15 kampene som Sky sender av Leedskamper denne sesongen? Resten trodde jeg LUTV hadde full eksklusivitet til...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sackho skal ut å herje ;D

Og det er bra mørkt for Bridcutt.....

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

enur

Marching on together

ar9

Quote from: TK20 on August 09, 2017, 17:58:11

Ja disse skumle, skumle, skurkelinkene virker så spennende og uimotståelige.
Men ofte er det bare cookies & pop-ups

enur

Quote from: Kato on August 09, 2017, 20:00:18

Han må jo ha vist noe bra på trening, men har virkelig større tro på Doukara rent ferdighetsmessig.

Edit: Doukara ikke engang på benken, ser jeg. Er tydeligvis helt ute i kulden hos Christiansen.

Marching on together

GeirO

Skal bli interessant å se dette laget, og særlig de nye spillerne. Spørsmålstegnet er jo det meget uerfarne stopperparet.
Tipper Greene står mot Preston siden Felix står i dag. Han er heller ikke på benken.
MOT

Sydhagen

Quote from: GeirO on August 09, 2017, 20:15:27
Skal bli interessant å se dette laget, og særlig de nye spillerne. Spørsmålstegnet er jo det meget uerfarne stopperparet.
Tipper Greene står mot Preston siden Felix står i dag. Han er heller ikke på benken.

Har absolutt ingen tro på at Greene står mot Preston.
Greene hadde muligens stått i mål idag om han hadde vært skadefri.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Quote from: Sydhagen on August 09, 2017, 20:18:23

Visste ikke han var skadet.
MOT

Sydhagen

Quote from: auren on August 09, 2017, 19:57:52
Cooper?

auren

Ingen defensive på benken.
Muligens Gomes kan byttes inn på en back, men han var jo fullstendig hjelpesløs der i en friendly i sommer..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

enur

Quote from: Sydhagen on August 09, 2017, 20:18:23

Skadet eller "skadet"? Tipper han er på vei ut nå.

Marching on together

Kontakinte

Quote from: Kato on August 09, 2017, 20:00:18

Hvis han har ikke har vist mer engasjement i pre season en i foregående sesong, så har han ikke noe på banen å gjøre. Mange sultne spillere i troppen nå  ;)

Tobbe9210

Veldig spennende med Ekuban ikveld, en spiller jeg har trua på!

Ingen Green i troppen ikveld, på vei bort eller skadet?
Leksvik whites

Allanclarke

Quote from: Tobbe9210 on August 09, 2017, 20:29:58
Veldig spennende med Ekuban ikveld, en spiller jeg har trua på!

Ingen Green i troppen ikveld, på vei bort eller skadet?
Skadet