Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End @ Elland Road, lørdag 12/8-17, kl 16 på LUTV  (Lest 20405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010



Her blir det nesten fullt!!!


David Prutton predicts Leeds United v Preston North End
Shane Callaghan @sugarshane198857 minutes ago

Leeds United host Preston North End at Elland Road on Saturday.

David Prutton has told Sky Sports that he expects Leeds United to edge out Preston North End and make it three wins on the bounce this Saturday.

Leeds ride the crest of a wave into their first Championship match at Elland Road under Thomas Christiansen, having kicked off their campaign by beating Bolton 3-2 on Sunday, before reaching the second round of the League Cup by thumping Port Vale 4-1.

Although the Whites have scored seven in two matches, they have also conceded three and, against better opposition, such deficiencies may be more ruthlessly exploited.

David Prutton of Sheffield Wednesday celebrates after scoring during the Sky Bet Championship match between Sheffield Wednesday and Burnley at Hillsborough Stadium on August 10, 2013 in...


And Prutton believes that Christiansen has a number of defensive issues to sort out, but claims that United, whose League Cup win came due to a Samu Saiz hat-trick, have found another figure to alleviate Chris Wood of the goalscoring burden at the other end.

He told Sky Sports: "Leeds have had a great week so far! They were impressive against Bolton on Sunday and had another good win in the Carabao Cup.

"Defensively they've got a few things to address but the hat-trick from the new boy Samu Saiz suggests that some of the pressure may be lifted from Chris Wood's shoulders this season, which can only be a good thing for them.

"Preston got a good win in their first game under Alex Neil at the weekend, but were upset by Accrington in midweek, and that won't do their rhythm any good despite the fact they made changes. Home win for me."

Leeds, under Garry Monk, finished seventh last season and the expectation is that Christiansen goes one better and secures a playoff spot at least.

Another victory this weekend would consolidate that belief.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #1 på: August 11, 2017, 11:02:25 »
Det er gøy se hvordan stall vi har nå. Vi har egentlig ikke peiling noen av oss hvem som kommer til å starte i mange posisjoner om dagen. Det er utvilsomt et godt tegn på at bredden er stor å god samt at man har mange strenger å spille på. Vi får uansett 2 endringer mot Bolton med Jansson og Anita/Jackson. Utover det tror jeg ikke endringene blir så voldsomme. Veldig spent på de to sentralt på midten og hvem som velges der. Vil han fortsette med Phillips og Okane eller bare en a de? Phillips med to mål sist starter nok. Fremover blir det ganske sikkert at Alioski starter tror jeg. Når det gjelder Roofe og Hernan så er jeg usikker gitt. Kan fint putte inn Saiz for en av disse. Dog tror jeg løpskraften til Roofe vil velges fra start. Så er det duellen Hernan-Saiz da. Jeg aner virkelig ikke  :D Tror dog han velger hernan fra start og setter inn saiz. Wood er seff selvskreven
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #2 på: August 11, 2017, 11:10:25 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.
« Siste redigering: August 11, 2017, 12:20:01 av Kato »
 

roaldv

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #3 på: August 11, 2017, 12:04:15 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peracock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.
Ganske sikker på at du treffer med den. Ren luksus å ha slike alternativer :)

Sydhagen

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #4 på: August 11, 2017, 12:25:55 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Støtter denne. Kanskje eneste endringen kan være Saiz for Pablo
Roofe må spille. Han var outstanding mot Bolton og virker å være i toppform.
« Siste redigering: August 11, 2017, 12:33:16 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #5 på: August 11, 2017, 12:28:59 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Støtter denne.
Roofe må spille. Han var outstanding mot Bolton og virker å være i toppform.

Enig i dette laget!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Killa

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #6 på: August 11, 2017, 12:33:28 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Støtter denne.
Roofe må spille. Han var outstanding mot Bolton og virker å være i toppform.

Enig i dette laget!

Enig jeg også, men ville satt opp Vieira i kamptroppen også.

jaho

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #7 på: August 11, 2017, 12:33:37 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Støtter denne.
Roofe må spille. Han var outstanding mot Bolton og virker å være i toppform.

Hvis ikke en sentral på benk istedet for Shaugnessy. Hvis skader bak i midten kan Ayling gå inn, og Anita på back..

Kato

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #8 på: August 11, 2017, 12:47:32 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Støtter denne.
Roofe må spille. Han var outstanding mot Bolton og virker å være i toppform.

Hvis ikke en sentral på benk istedet for Shaugnessy. Hvis skader bak i midten kan Ayling gå inn, og Anita på back..

Det blir i så fall Klich, som jeg har holdt utenfor fordi han ikke ser helt fit ut og det er knallhard kamp om plassene.

Jeg tror ikke TC tør å kjøre uten en Shaugnessy på benk. Sist hadde det blitt krise, med to skader bak. Og nå kommer det inn en Jansson som støtt ligger nede, og mangler matchtrening.
 

Runar

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #9 på: August 11, 2017, 13:59:52 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Tipper at Cooper og Jansson bytter plass, de gjorde i hvert fall det når de spilte sammen i fjor. Du mangler en på benken, det blir nok Klich eller Vieira.

Tror du TC nå velger Alioski til høyre og Roofe til venstre? Han gjorde jo aldri det i pre season når de spilte sammen.

Tror du treffer bra med det laget der. Blir ingen endringer bortsett fra forsvarsrekken.
 

Kato

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #10 på: August 11, 2017, 14:05:44 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Tipper at Cooper og Jansson bytter plass, de gjorde i hvert fall det når de spilte sammen i fjor. Du mangler en på benken, det blir nok Klich eller Vieira.

Tror du TC nå velger Alioski til høyre og Roofe til venstre? Han gjorde jo aldri det i pre season når de spilte sammen.

Tror du treffer bra med det laget der. Blir ingen endringer bortsett fra forsvarsrekken.

Jeg tenkte ikke så mye på plasseringen internt mellom stopperne. Jeg håper på Alioski til høyre, da jeg synes han var glimrende onsdag der. Tipper Klich på benk.
 

auren

Hører på TC sitt førmatch-intervju nå og både Bridcutt og Klich er ikke med i 18-mannstroppen. Det samme gjelder også for Green.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Hører på TC sitt førmatch-intervju nå og både Bridcutt og Klich er ikke med i 18-mannstroppen. Det samme gjelder også for Green.

auren

Begrunner han det?

Green tror jeg er på tur ut.
 

h.b

  • Gjest
Hører på TC sitt førmatch-intervju nå og både Bridcutt og Klich er ikke med i 18-mannstroppen. Det samme gjelder også for Green.

auren

Begrunner han det?

Green tror jeg er på tur ut.

Klich skjønte jeg ikke. Bridcutt og Green naturlig, da TC vil lage sitt eget lag etter spillere som er henta inn

Annesj

Hører på TC sitt førmatch-intervju nå og både Bridcutt og Klich er ikke med i 18-mannstroppen. Det samme gjelder også for Green.

auren

Begrunner han det?

Green tror jeg er på tur ut.

Klich skjønte jeg ikke. Bridcutt og Green naturlig, da TC vil lage sitt eget lag etter spillere som er henta inn

Taktiske årsaker sier TC. Klich virka litt seig mot PV så ser den. Bridcutt mindre åpenbart, men stoler på TC at det er riktig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Hører på TC sitt førmatch-intervju nå og både Bridcutt og Klich er ikke med i 18-mannstroppen. Det samme gjelder også for Green.

auren

Begrunner han det?

Green tror jeg er på tur ut.

Klich skjønte jeg ikke. Bridcutt og Green naturlig, da TC vil lage sitt eget lag etter spillere som er henta inn

Det er ikke naturlig å velge Peacock-Farrell foran Green på benk.
 

Annesj

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #16 på: August 11, 2017, 14:29:28 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Tipper at Cooper og Jansson bytter plass, de gjorde i hvert fall det når de spilte sammen i fjor. Du mangler en på benken, det blir nok Klich eller Vieira.

Tror du TC nå velger Alioski til høyre og Roofe til venstre? Han gjorde jo aldri det i pre season når de spilte sammen.

Tror du treffer bra med det laget der. Blir ingen endringer bortsett fra forsvarsrekken.

Jeg tenkte ikke så mye på plasseringen internt mellom stopperne. Jeg håper på Alioski til høyre, da jeg synes han var glimrende onsdag der. Tipper Klich på benk.

Klich å Bridcutt ikke med i troppen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Hører på TC sitt førmatch-intervju nå og både Bridcutt og Klich er ikke med i 18-mannstroppen. Det samme gjelder også for Green.

auren

Begrunner han det?

Green tror jeg er på tur ut.

Klich skjønte jeg ikke. Bridcutt og Green naturlig, da TC vil lage sitt eget lag etter spillere som er henta inn

Det er ikke naturlig å velge Peacock-Farrell foran Green på benk.

Green er fortsatt skadet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Blir samme hold som mod Bolton bare Jackson for Berardi og Pontus for Pennington.

Annesj

Blir samme hold som mod Bolton bare Jackson for Berardi og Pontus for Pennington.

Gjør nok det ja. Saiz og Vieria kommer inn iløpet av kampen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Lundewhites

Sv: Sv: Ny spiller: Samuel Saiz
« Svar #20 på: August 11, 2017, 17:59:26 »
Wiedwald

Ayling - Cooper - Jansson - Borthwick-Jackson

Phillips - O`Kane

Alioski - Hernandez - Roofe

Wood

Subs

Shaugnessy - Peacock-Farrell - Dallas - Anita - Saiz - Ekuban


Eventuelt Anita på venstre back. Men tror på en offensiv CBJ på Elland Road.

Tipper at Cooper og Jansson bytter plass, de gjorde i hvert fall det når de spilte sammen i fjor. Du mangler en på benken, det blir nok Klich eller Vieira.

Tror du TC nå velger Alioski til høyre og Roofe til venstre? Han gjorde jo aldri det i pre season når de spilte sammen.

Tror du treffer bra med det laget der. Blir ingen endringer bortsett fra forsvarsrekken.

Jeg tenkte ikke så mye på plasseringen internt mellom stopperne. Jeg håper på Alioski til høyre, da jeg synes han var glimrende onsdag der. Tipper Klich på benk.

Klich å Bridcutt ikke med i troppen.
Ikke Blich heller
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Cannavaro

Fantastisk digg med lørdags kamp igjen, og et ganske så fullt Elland Road i dag tipper jeg.
Stadion er "freshet" opp på utsiden, og det sveiper rundt en riktig god fotball stemning i byen.  Kan knapt bli bedre.  "Alle" vil på kamp og se Leeds igjen, herlig :)

TC har innrømmet at han til denne kampen kjenner at han har et selekterings problem, flere spillere i form og som kjemper om plass i første-elleveren.  Det er et luksus problem. Blir det samme oppstilling som mot Bolton ? Unntatt da for Pennington og Berardi.  Pontus og Cooper skal klare seg bra der bak, og TC kan ikke utelukke Phillips, heller ikke O`Kane, så da er den defensive delen på midtbanen sortert.  Roofe, Pablo og Alioski i de offensive rollene som sist ? og se an hvordan Pablo løser det, hvis ikke er selvfølgelig Saiz klar for den plassen.  Håper Woody scorer igjen i dag, bygge opp mer selvtillit (viktig for en spiss).

Tror vi vinner denne 2-0 med Roofe og Wood som målgjørere. Super lørdag med SUPER LEEDS !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Morsom tråd å se igjennom!

Kamp 2 i fjor mot Birmingham:

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21918.msg523831.html#msg523831



Det har skjedd mye i løpet av et år!

#fraapatitilhåp
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Tipper følgende lag:

Wiedwald
Ayling - Jansson - Cooper - Anita
Phillips - O'Kane
Roofe - Pablo - Alioski
Wood

Usikkerhetsmomenter
  • Anita/CBJ: Synes Anita har startet veldig bra for oss, imponerte meg både mot Bolton og Port Vale. Har rutinen som trengs. Ikke en naturlig venstreback, men bedre enn CBJ akkurat i dag.
  • Def midt: Vieira imponerte mot Vale, likeså Bridcutt. Allikevel holder jeg Phillips og O'Kane som klare førstevalg pdd. Bortekamp mot Bolton i Championship teller mer enn hjemmekamp mot L2-lag.
  • Pablo/Saiz: Saiz med tidenes debut mot Port Vale. Allikevel var Pablo såpass god mot Bolton at han fortjener å starte igjen. Samme argument som over, egentlig. Saiz bør inn etter 60 senest hvis vi ikke er gode nok.
  • Kantene: Dallas veldig god i pre-season, likeså på onsdag. Roofe knallgod mot Bolton. Saiz også et alternativ her. Alioski eneste sikre imo. Heller mot Roofe på bakgrunn av prestasjonen mot Bolton, men Dallas/Saiz bør tidlig inn dersom det ikke funker.

Deilig med offensive luksusproblem. For en start på sesongen!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kilgallon

Ingen overraskelser der, nei. Og det er virkelig en sterk 11'er vi kan stille om dagen. Har virkelig trua på dette laget!

Kato

Som forventet ja. Klich må være i toppform for å være i matchsquaden. Godt å se Vieira og Dallas i delvis i varmen.
 

Annesj

Når starter lutv sendinga?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Mulig å få sett dette utenom lutv?

jokke

har i vært fall bilde på lutv