Kamp: vs Preston North End @ Elland Road, lørdag 12/8-17, kl 16 på LUTV

Started by Promotion 2010, August 10, 2017, 22:30:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Nå må Pontus slutte med disse dribleriene sine i egen 5-meter boks!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on August 12, 2017, 16:36:07
Idiot Jansson!!

auren
"He´s a confident young man, Pontus Jansson." Litt vel confident nå et par ganger.

stian

Vi kommer til å få store sjanser på disse overgangene. Små marginer, men før eller senere kommer det en presis stikker eller rom nok til et langskudd. Alioski og Hernandez kommer til å få muligheter.

auren

Quote from: stian on August 12, 2017, 16:38:11
Vi kommer til å få store sjanser på disse overgangene. Små marginer, men før eller senere kommer det en presis stikker eller rom nok til et langskudd. Alioski og Hernandez kommer til å få muligheter.

Mulig det, men liker ikke at det er vi som fremstår som bortelaget på eget gress...

auren

Smudge

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

stian

Lucas the Kop Cat

Quote from: Smudge on August 12, 2017, 16:40:25
Rett tilbake på jorden igjen!! Håpløst idag
Vi kan vel ikke vente å møte League 2-motstand i serien, må regne med kun jevne kamper.

RoarG

Tror man har vært litt høyt oppe etter 2 seire mot relativ svak motstand. Vrienere i dag. Kommer nok en forløsende scoring etterhvert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

kongsmo

"SNIFFER"

stian

Scruffy omgang. Kutt ut de tåpelige balltapene så bør vi ha grei kontroll defensivt. Offensivt er det tendenser, men ikke mye mer enn det

Bromancer

Kato

Tror det er viktig at spillerne har beina på jorda. Gjør det enkelt.

Ayling, Jansson og Alioski med tendenser til å gjøre ting vanskeligere enn nødvendig.

auren

Pause. 0-0. Skuffende forestilling. Mange balltap og dårlige pasninger. Driblinger i egen 5-meter av Pontus og Alioski med et par stygge feilpasninger. Roofe svak, og bør erstattes av Dallas eller Saiz. Ayling vår beste til nå. Håper TC får skikk på laget i andre omgang.

auren

RoarG

For de som sturer etter litt svakt Leeds-spill, bør man ta en titt til Stamford Bridge. Der ligger hjemmelaget under 0-3 mot Burnley til pause, og Cahill har fått direkte RK etter 14 minutters spill. Ser lyst på tingene, jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

RoarG

kilgallon

Begredelig 1. omgang, men er sikker på at gutta har mye mere å komme med. Alioski har drivi på med mye tull derute, han kommer nok til å steppe opp mange hakk i 2. omgang. Pontus har vært veldig skuffende. Tror faktisk jeg ville være mere trygg hvis Shaugnessey spillte.
O'Kane er vel egentlig den eneste som har spillt opp i mot nivå i denne omgangen.

Cannavaro

Svak omgang av Leeds - det er mye dårlige valg, vi klarer ikke etablere nok posession og det er mye dårlige avleveringer. De 3 offensive på midten ; Pablo, Roofe og Alioski har skuffet litt. Vi må få kontrollert kampen i større grad, med mer ballinnehav og bidra med mer trøkk på kantene. Ønsker også litt mer offensiv og aggressiv holdning blant noen av spillere. Litt nonchalanse ute og går.  Altså : litt justeringer i 2.omgang så kan dette gå, noen bytter også (tipper Saiz, kanskje Dallas og Ekuban inn i 2.)
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

triste greier dette....modige bringer på hu i studio, men læll....
Ups & Ups!!

stian

Har dere bilder i pausen? Jeg har svart skjerm og feilmelding...