Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End @ Elland Road, lørdag 12/8-17, kl 16 på LUTV  (Lest 20403 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Slutt. 0-0. Alt for dårlig  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Dette var triste greier....

auren

Mest frustrerende jeg har vært borti på lenge...

Vet ikke hvem jeg var mest frustrert over - laget eller kameramannen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Bare til å jekke seg ned ja.. dette var fryktelig

Hallgi

AiAi, det var nedtur etter den gode starten på sesongen.., Det er for svakt heima med atppåtil ein halvtime mot 10 mann!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

karaba

Da var den lørdagen ødelagt  :-[

dansale

Fy faen me skal vara glad for at Preston fekk ein spelar utvist. Hadde garntert blitt stygt tap dette.. Alt >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( for dårligt dette........................
Forza Leeds!

Ankerjon15

De skuffet idag :(

RoarG

Surt å ikke sette sjansene. En annen gang er det Leeds som raner til seg poeng. Men, 4 poeng etter 2 kamper er mer enn godkjent. Noen som husker hvor mange poeng vi hadde etter 2 runder forrige sesong?  ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

1 poeng som hang i en tynn tråd på slutten. Håper at jeg klarer å glede meg over poenget om en stund. Blir ikke bedre av at Hødds leder Premier League.

Kato

Skuffende. Skaper en del etter at vi havna i overtall.

En del ting som mangler på siste tredjedel. Pablo gjør det for vanskelig. Alioski svak. Saiz for mye junior i dag.

Preston et forferdelig møkkalag. Mangla bare at de scora på slutten.
 

Lucas the Kop Cat

AiAi, det var nedtur etter den gode starten på sesongen.., Det er for svakt heima med atppåtil ein halvtime mot 10 mann!
Er vel en vanlig erfaring at å spille mot 10 mann kan være vanskelig.

Odin

Skuffende spill. Heldig som fikk 1 p.
Dette laget trenger tid.
På dette kaldblodsnivå blir noen av de nye lette når de møter sluggere på 6ft....

h.b

  • Gjest
Meget svakt. Men laget trenger tid

Bromancer

Kampen utartet seg akkurat som Preston ønsket. Scrappy. Synd vi ikke klarer å dominere før Preston fikk en mann utvist.

Xern

Måten Preston drøyer på, samt at dommeren presterer å ikke gjøre noe som helst(!!!) er et regelrett hån mot oss som betaler lønna til denne gjengen. Dette er jaggu ikke fotball!!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Måten Preston drøyer på, samt at dommeren presterer å ikke gjøre noe som helst(!!!) er et regelrett hån mot oss som betaler lønna til denne gjengen. Dette er jaggu ikke fotball!!
Betaler vi lønna til Preston-spillerne og dommeren? Det ante jeg ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

noen som klarer å logge ut av matchbildet??
Ups & Ups!!

Hallgeir *

noen som klarer å logge ut av matchbildet??

Det er ikke ofte jeg lykkes med å logge meg ut av hjemmesiden i det hele tatt.
Super Leeds since 1968

Andersen

Herregud her var det mye syting ! Noen som husker serieåpningen i aug i fjor !? Hvor mange poeng hadde vi etter de 3 første kampene da !? Laget har vel spilt 3 kamper nå som har betydd noe , + at vi har fått noen spillere rett før sesong start ! Sier seg selv at laget må samspilles mer ! Be patient boys ! ouer time will come ! MOT !

RoarG

Herregud her var det mye syting ! Noen som husker serieåpningen i aug i fjor !? Hvor mange poeng hadde vi etter de 3 første kampene da !? Laget har vel spilt 3 kamper nå som har betydd noe , + at vi har fått noen spillere rett før sesong start ! Sier seg selv at laget må samspilles mer ! Be patient boys ! ouer time will come ! MOT !
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Med kampen litt på avstand:

1. Relativt solid defensivt. Vi slipper de lite til.
2. Syns vi ofte gjør det for vanskelig på siste tredjedel. Skyter for lite, og skal for ofte tre gjennom, gjerne i lufta.
3. En del innlegg, men syns ikke bevegelsene er bra i boksen.
4. Når vi leter etter kreativitet (siste halvtimen når vi har mye ball) syns jeg ikke Vieira blir rette spillertypen.
5. Cooper god i dag også.
6. Generelt for mange av spillerne som ikke har en god dag.
 

Promotion 2010

Med kampen litt på avstand:

1. Relativt solid defensivt. Vi slipper de lite til.
2. Syns vi ofte gjør det for vanskelig på siste tredjedel. Skyter for lite, og skal for ofte tre gjennom, gjerne i lufta.
3. En del innlegg, men syns ikke bevegelsene er bra i boksen.
4. Når vi leter etter kreativitet (siste halvtimen når vi har mye ball) syns jeg ikke Vieira blir rette spillertypen.
5. Cooper god i dag også.
6. Generelt for mange av spillerne som ikke har en god dag.

Tenker at endel av de nye ble litt overveldet av atmosfæren på stadion. Regner med at roen er mer på plass på tirsdag!!!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

denna matchen var inte mycket att hänga i julgran, Leeds klarade inte av  Prestons fulspel och krigarfotboll. O Kane och Ayling var ändå bra och försvarslinjen helt ok,Phillips, Roofe, Wood Dallas och Viera väldigt bleka idag. Alioski slocknade helt i andra halvlek efter en bra första halvlek
 

Lundewhites

Håper bare Pontus er rusten, for detta var utrulig svakt. Sloss med Wood om å være Leeds dårligste i dag.
O'Kane og Cooper klart best.
Over og ut fra 3 skuffa karer på Elland Road..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

flynn

Tre kamper er spilt. Noen som har sett Wiedwald gjøre en (1) god aksjon? Offsidemål og tverrliggerskudd i dag, og forøvrig hadde han vel ingenting å bedrive tiden med. Er jo forsåvidt fint at keeper har lite å gjøre, men jeg kjenner at jeg er meget usikker på denne karen.

flynn

Kato

Tre kamper er spilt. Noen som har sett Wiedwald gjøre en (1) god aksjon? Offsidemål og tverrliggerskudd i dag, og forøvrig hadde han vel ingenting å bedrive tiden med. Er jo forsåvidt fint at keeper har lite å gjøre, men jeg kjenner at jeg er meget usikker på denne karen.

flynn

Kan snu det andre veien. Har du sett han gjøre mye gæærnt?

En tvilsom inngripen på corner mot Bolton, utover det har vi ikke hatt behov for keeper.
 

flynn

Uten å ha sett episodene i dag på nytt, så tror jeg muligens begge er noe en keeper kan ta. Mulig jeg er for streng, i alle fall ifm tverrliggerskuddet.
Det samme med begge baklengsmålene våre også. Absolutt ikke tabber, men...
Synes også igangsettingene og fotarbeidet hans kun ser middels ut så langt.
Men, på denne tida i fjor mente jeg også at Silvestri måtte overta for Green, så noen fasit skal jeg ikke påstå at jeg har..,

flynn


Bromancer

Herregud her var det mye syting ! Noen som husker serieåpningen i aug i fjor !? Hvor mange poeng hadde vi etter de 3 første kampene da !? Laget har vel spilt 3 kamper nå som har betydd noe , + at vi har fått noen spillere rett før sesong start ! Sier seg selv at laget må samspilles mer ! Be patient boys ! ouer time will come ! MOT !

Er vel en kamptråd dette, og ikke en sesongdiskusjon. Synes det må være lov å være litt skuffa  ;) De fleste av oss hadde vel trodd på en bedre prestasjon.
4 av 6 poeng så langt er selvfølgelig bra!

Promotion 2010

Drøssevis med ex-spillere på Elland Road!

Matteo, Hodge og Sterland avbildet!

Mange av gamlekara fra 70-tallet også!

Ny giv og optimisme i klubben til tross for kun 0-0 i dag!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973