Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 15/8-17, kl 20.45, på LUTV

Started by Promotion 2010, August 12, 2017, 21:09:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stian

Den offside-fella til Fulham holder ikke kampen igjennom...

Lucas the Kop Cat

leedstomadness

Quote from: DenHviteYeboah on August 15, 2017, 21:21:31
har logget inn og betalt, men får ikke opp bilde? wtf?

Ser mange har trøbbel med innlogging og tv-bilder, men måtte selv betale ukestilgang 99p og så tredagers kampbillett til £5 for å se selve kampen. De 99p. er det dårlig info om. Er det der problemet ligger? MOT

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Quote from: leedstomadness on August 15, 2017, 21:29:43

Ser mange har trøbbel med innlogging og tv-bilder, men måtte selv betale ukestilgang 99p og så tredagers kampbillett til £5 for å se selve kampen. De 99p. er det dårlig info om. Er det der problemet ligger? MOT
Ikke behov for de 99p.

karaba

Øyvind pedersen

Quote from: asLeeds on August 15, 2017, 21:22:31
Meldinga eg får opp....:

Error

The license response was rejected by the CDM. The server's response may be invalid or malformed for this CDM. InvalidAccessError is an error message string from the browser.

Ikke tro at du er den eneste

leedstomadness

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 15, 2017, 21:30:19

Ikke behov for de 99p.

Hmm, jeg fikk sett før jeg hadde betalt de 99p ekstra. Da kom det med en gang. Men nå er det ERRoR Grrr!

Asbjørn

Enig med Phil

Phil Hay‏ @PhilHayYEP  42s
43 seconds ago

First things first: Fulham are very decent but Leeds have got themselves into this and a few moments aside have kept their shape pretty well
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Pause. 0-0. 1-1 i sjanser. Fulham klart best spillemessig. Imponert over deres ballbesittelse og angrepsspill, selv om de ikke har produsert så mye. Offansivt sitter det ikke helt for Leeds. Wood er nødt til å score på slike gigasjanser som alene mot keeper hvis vi skal ha sjanse til å vinne i kveld. Redd dette var den store sjansen vi fikk, men Fulham er ikke umulig å score på.

Litt for offansiv oppstilling kanskje og for høyt press. Saiz og Pablo gode. Phillips OK, men har et par stygge balltap. Lukter uavgjort eller borteseier.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Quote from: leedstomadness on August 15, 2017, 21:34:20
Quote from: Lucas the Kop Cat on August 15, 2017, 21:30:19

Ikke behov for de 99p.

Hmm, jeg fikk sett før jeg hadde betalt de 99p ekstra. Da kom det med en gang. Men nå er det ERRoR Grrr!

Har ikke betalt 99p, her har det fungert helt utmerket.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

puh....kom meg inn til slutt...feilen var helt og holdent min egen!!!
Ups & Ups!!

Kato

Vi har snart spilt 4 kamper, og så vidt jeg har sett har ikke Wiedwald gjort en eneste redning så langt denne sesongen.

Sølvreven

Gud hvor jeg hater lutv...... Har prøvd alt nå. Appen, safari, puffin. Kommer ikke videre. Får klikke på se kamp, men det står bare og snurrer. Fikk inn 30 sek i første omgang før bildet hengte seg. Og dette betaler man for????

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

Quote from: Kato on August 15, 2017, 21:39:19
Vi har snart spilt 4 kamper, og så vidt jeg har sett har ikke Wiedwald gjort en eneste redning så langt denne sesongen.
Good point. Og det mot decent motstand.
Shaugnessy har gjort jobben og vel så det. :)
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

ibster

Etter en litt slurvete start spiller vi oss fint inn i kampen. Det kunne fort vært scoringer for begge lag her men etter de første 20-25 minuttene syns jeg Leeds er det beste laget. Chris Wood skulle IKKE gjøre det åpenbare da han ble spilt igjennom men dessverre var Button med på notene. Der skulle det vært 1-0..

Forøvrig fint for CW at han fikk satt den ene ballen fra Saiz i mål til tross for at han var i offisde. Det hjelper på følelsen!

Jeg syns det er veldig gøy å se "nye Leeds" og det kjennes ut som at hva som helst kan skje når Saiz, Hernandez og Alioski hæpper seg i mellom.

Alioski hadde et balltap som holdt på å koste oss dyrt etter en fabelaktig gjenvinning. Han har "terrieregenskapene" men må passe på så han ikke forblir naiv etter gjenvinninger. Velkommen til Championship!

Phillips har stort sett vært god, med unntak av en stygg tversover.

Shauggy og Pontus har vært bra. Ayling likeså. Anita er ikke noe v.back men med unntak av en svak klarering kan jeg ikke se han gjorde noen blemmer i første omgang.

O´Kane er involvert i begge ender av banen og er lederen utpå der. Strålende så langt.

Wiedwald ikke borti skuddet til Fulham som går i stolpen... Ellers lite å kommentere.

Nå er det pip åpent. Satser på 2-0 Leeds. Wood og Alioski.

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Noen som skryter av Alioski og Saiz. Jeg er ikke fornøyd med dem hittil. Blir for mye tull og tøys og lite konstruktivt. Men kan fort bli bedre i andre....
MOT

raggen

ikke lett og se om det er offside med de bildene og null reprise ::) ::)
Forever Leeds United!!!!!!!!

ibster

Quote from: GeirO on August 15, 2017, 21:47:13
Noen som skryter av Alioski og Saiz. Jeg er ikke fornøyd med dem hittil. Blir for mye tull og tøys og lite konstruktivt. Men kan fort bli bedre i andre....

Alioski har ikke vært spesielt god i dag men "alt" kan skje når han driver på innover i banen fra høyre kant, satser på at han våkner. Saiz har vært bra syns jeg. Pablo har vært enda litt bedre. Pablo / Saiz har god kjemi.

auren

Quote from: GeirO on August 15, 2017, 21:47:13

Foruten den fine stikkeren til Wood så har Alioski vært svak. Saiz synes jeg har vært en av våre bedre spillere sammen med Pablo.

auren

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Shaughnessy imponerer meg

Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

auren

asLeeds

Quote from: B_Ød on August 15, 2017, 21:38:52
puh....kom meg inn til slutt...feilen var helt og holdent min egen!!!

Da har eg lyst å høre hvordan du fant ut av det...

fikk sett 3min, så kom error meld opp igjen....
DALHEIM WHITES

auren