Skrevet av Emne: Kamp:vs Sunderland@"Stadium of Light" -Lørdag 19/08/17 -18:30 (Viasat Sport)  (Lest 22097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Jaaada...endelig en offansiv midtbane som scorer !!


MOT

Cannavaro

Deilig scoring og Alioski har vært mye i fokus. Han er et uromoment for Sunderland. Vi er disiplinerte defensivt og kommer oss bak ball ofte. Vil se at det skjer mer rundt Ekuban i andre omgang. Takk til luggen til Cooper. Dette føler jeg vi skal ta utfra første omgang her.
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Må si jeg digger dette laget.
Vi har 11 spillere ut på der som KRIGER og holder stand.
De prøver på mye offensivt og lykkes kanskje med 20% av det. Men når det sitter så er det nydelig!
Leeds kommer til å bli et fyrverkeri av et lag når dette laget setter seg.

MOT!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Har vært klart best så langt... Sorry Simon...denne taper du!
Ups & Ups!!

RoarG

Hyggelig at vi leder til pause. Så får vi se om vi klarer å forvalte ledelsen, eller om vertene kommer sterkere etter hvilen. Spennende er det, i alle fall.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

bortsett fra de 10-15 min så føler jeg vi har bra kontroll... allioski bør være mindre ego ellers virker det som saiz/allioski har en fin kjemi sammen. Skulle gjerne sett hvor mye o`kane har løpt. er jo en duracell og ofrer liv og lemmer for drakta. synes laget fungerer bra sammen men litt tamt offansivt,men vi leder 0-1 så kan ikke klage :P :P :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Sunderland opptrer som veldig hektiske. Tipper de går tomme for krefter etter 70 minutter og Leeds kontrer inn til kontrollert 3-0 seier.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Veldig godt fornøyd med første omgang! Leeds er solide bakover. Det eneste vi har sluppet til en en livsfarlig kontring, hvor det kunne blitt mål i mot, og ett innlegg Pontus burde forhindret. Framover er vi mer bevegelige og uforutsigbare enn Sunderland, og enn oss selv på mange år. Vel er gutta små og lette, men de kan faktisk skape uro med fart, dribleferdigheter og mot!
Alioski med sin beste seriekamp så langt. Men, første omgangs ruvende spiller er faktisk Kalvin Philips. Tøff, kontant, og god med ball. Måtte dette bare holde inn..

flynn

patricksangvik

Strålende omgang av Leeds. O'Kane er helt rå!
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Sydhagen

Veldig godt fornøyd med første omgang! Leeds er solide bakover. Det eneste vi har sluppet til en en livsfarlig kontring, hvor det kunne blitt mål i mot, og ett innlegg Pontus burde forhindret. Framover er vi mer bevegelige og uforutsigbare enn Sunderland, og enn oss selv på mange år. Vel er gutta små og lette, men de kan faktisk skape uro med fart, dribleferdigheter og mot!
Alioski med sin beste seriekamp så langt. Men, første omgangs ruvende spiller er faktisk Kalvin Philips. Tøff, kontant, og god med ball. Måtte dette bare holde inn..

flynn

Helt enig. Phillips er fullstendig konge. Midtbaneduoen våres utfyller hverandre veldig bra.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sølvreven

Kommer ikke inn på eurosport player  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kato

Sunderland har ikke vunnet på Stadium of Light siden desember 16.

Må si jeg liker avslutningsteknikken til Saiz. Ofte et lite touch, god balanse, og rapper kjapt av skudd.
 

Blank_File

Dette var en oppløftende omgang etter en tung dag. Som flere har sagt, en skikkelig god bakromsspiss ser ut til å være veien å gå med dette laget. Det er veldig artig å se oss i dag!

auren

Kom inn etter 35 minutter og Leeds virket å ha kontrollen de 10 minuttene jeg fikk se. Nå gjelder det å stå av første 10-15 min (som vi gjorde i første omgang) så kan dette bli tre deilige pinner  :)

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Kommer ikke inn på eurosport player  >:(

sendes ikke der gjør den d???? er viasat som har rettighetene
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Noen som har en skurkelink? Hater eurosport nå  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sydhagen

Kommer ikke inn på eurosport player  >:(

Du må prøve på Viaplay ;)
Eurosport sender ikke kampen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sølvreven

Kommer ikke inn på eurosport player  >:(

sendes ikke der gjør den d???? er viasat som har rettighetene
Men i helvete? Har jo ikke viasat på hytta  :o
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sydhagen

Kommer ikke inn på eurosport player  >:(

sendes ikke der gjør den d???? er viasat som har rettighetene
Men i helvete? Har jo ikke viasat på hytta  :o

Prøv Viaplay på webben! Eventuelt skurkelink.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Kommer ikke inn på eurosport player  >:(

sendes ikke der gjør den d???? er viasat som har rettighetene
Men i helvete? Har jo ikke viasat på hytta  :o

Men hvorfor i granskauen er du på hytta da?  ;D

lowfields

Hvorfor vanner de kun den ene halvdelen i pausen....?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Lucas the Kop Cat

Ayling er konge!

Sleivind

Jansson med en liten strekk der?

Kan ikke si jeg er særlig imponert over Anita så langt, virker rett og slett rusten..

Flottdet

Vi løper sunderland i senk i perioder. Er meget fornøyd med det jeg ser. Nå må vi bare holde nullen eller få ett mål til sånn at ikke de gode prestasjonene ender med tårer :o

Liker ikke at jansson holder seg bakpå låret og eukeban hinker :'(



RoarG

Vi løper sunderland i senk i perioder. Er meget fornøyd med det jeg ser. Nå må vi bare holde nullen eller få ett mål til sånn at ikke de gode prestasjonene ender med tårer :o

Liker ikke at jansson holder seg bakpå låret og eukeban hinker :'(
Enda godt vi har 2 bytter igjen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Ekuban ut med skade. Hvem kommer inn?

Dallas.

roaldv

Ekuban ut. Da har vi 0 spisser!

Sølvreven

Kommer ikke inn på eurosport player  >:(

sendes ikke der gjør den d???? er viasat som har rettighetene
Men i helvete? Har jo ikke viasat på hytta  :o
Måtte du brenne.... Forrige helg var jeg i Leeds., hvor var du ?  ???

Men hvorfor i granskauen er du på hytta da?  ;D
???
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lucas the Kop Cat

Ekuban ut. Da har vi 0 spisser!
Vi får kjøpe en ny. ☺

Sølvreven

Ekuban ut. Da har vi 0 spisser!
Er Wood solgt?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".