Nytt treffsted i Oslo: Dr Jekyll's

Started by Anders P, August 18, 2017, 16:24:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anders P

For de som ikke er på Facebook informerer vi om nytt treffsted for Oslo Whites hos Dr Jekyll's i Klingenberggt 4 fra og med sesongen 2017/2018.
Alle TV sendte kamper blir vist her. Vi vil etterhvert også plukke ut noen kamper som blir streamet i stille "TV perioder".
 

Anders P

19. august kl 18:30:
Ny TV kamp, denne gangen borte mot antatt sterke Sunderland med tidligere manager Grayson i spissen.
Merk at vi har nytt møtested denne sesongen.
Møt opp på Dr Jekyll og se kamp med andre Leeds supportere. Spesialpriser i baren til Leeds supportere.
 

kloggen

Har dei Sky? Dvs. viser dei Cardiff-kampen?

berlin

#3
Leeds - Reading vises kl 16:00 på lørdag 14.oktober.

Kommer det folk dit, eller har mange Viasat og blir hjemme?

testo

Blir det noen folk her til lørdag, eller er supporterne spredd rundt i byen?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

#5
Quote from: testo on August 07, 2018, 18:29:02
Blir det noen folk her til lørdag, eller er supporterne spredd rundt i byen?
Dr Jekyll er offisielt treffsted med LUSCOS avtale også denne sesongen. Rabattert pris på skummende drikke fra Frydenlund. NB! Gjelder kun 0,4. Hvis du bestiller 0,6 mister du rabatten! Håper flest mulig finner veien til Klingenbergata og ikke velger andre puber i nærheten.

https://www.facebook.com/events/219448772061345/?ti=icl
Jon R.

roaldv

Forstår det slik at Dr. Jekyll viser Sky Red button kamper? Er i Oslo på onsdag, så da er det kanskje mulig å få med seg Ipswich-kampen?

AllWhiteTøyen

Vises kampen mot Blackburn i morgen?
 

kloggen


Buddy

Noen som har peiling på om Dr Jekyll viser Leeds-Hull på streaming imorra?

Milou

Er det fortsatt Dr Jekyll som gjeld I Oslo? Eg skal til Oslo I helga og tenkjer på å ta meg ein tur innom for å sjå Southampton-kampen. Er det forresten aldersgrense under kampen? Min 14 år gamle son er også med.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


RuneR

Det er fortsatt Dr. Jekyll som gjelder ja.
Det skal ikke være problem å ta med en 14-åring, bare gi beskjed til en bartender ved ankomst.
https://www.facebook.com/events/562861085450327?ref=newsfeed


Quote from: Milou on March 28, 2022, 22:52:59
Er det fortsatt Dr Jekyll som gjeld I Oslo? Eg skal til Oslo I helga og tenkjer på å ta meg ein tur innom for å sjå Southampton-kampen. Er det forresten aldersgrense under kampen? Min 14 år gamle son er også med.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Per-Stian

Eg rek til Oslo i helga og vil gjerne møte gamle og nye Leeds-vener til dyst mot Coventry☺️ Er Jekyll framleis samlingsplassen?