Skrevet av Emne: Hvem skal erstatte Wood?  (Lest 3179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom

Hvem skal erstatte Wood?
« på: August 19, 2017, 23:34:11 »
Hva tenker folket her? 15 Mill pund er mye penger, men Leeds er neppe i en posisjon til å kunne signere en 15 mill spiss. Spisser i denne prisklassen har gjerne flere og bedre alternativer enn Leeds. Flere navn ryktes, tyskeren fra Hamburg, McCormack med flere. Personlig håper jeg vi henter en som kjenner Championship og som har levert der før. Mitt personlige førstevalg som også er realistisk er Jordan Rhodes.En notorisk målscorer som litt uforståelig ikke har slått til i Wednesday. Med service fra Saiz, Hernandez og Alioski har jeg stor tro på at Rhodes våkner igjen. Vet ikke hva han vil koste men sikkert rundt 10 mill pund. Kanskje man for de siste 5 henter Snodgrass også så er vi virkelig en kandidat til direkte opprykk. Kjenner at jeg faktisk er ganske positiv til tross for dagens Wood-nyhet. Har nok sikkert en del å gjøre med kampen idag men.. Monk, Bartley,Taylor og Wood borte fra forrige sesong og likevel tror jeg vi kommer til å gjøre en bedre sesong i år enn i fjor. Det jobbes særdeles godt i Leeds for tiden!
« Siste redigering: August 20, 2017, 00:15:13 av Tom »
 

Torpe-do

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #1 på: August 19, 2017, 23:47:38 »
Jeg håper vi gjør som vi har gjort de siste par årene. Henter en spiss for 1-4 mill, som viser seg å være god, som vi selger videre for 10-20 mill ;)

Mer realistisk sett håper jeg IKKE på en 10-15 mill overgang. For stor risiko for oss at denne karen fungerer i dagens Leeds. Jeg håper speiderne og innkjøperne vet hva de vil ha, og har godt nok nettverk til å finne en 5-6 mill spiss som gjør jobben.

Hvem vet? Kanskje det er nå vi hadde trengt bakromspissen Antonsson?

Allanclarke

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #2 på: August 20, 2017, 00:05:37 »
Shane Long kanskje, eller Afobe eller muligens Rhodes. Jeg personlig håper vi bruker de pengene vi må bruke for å erstatte Wood. For her trenger vi en som kan gå rett inn og erstatte Wood/forsterke laget. Derfor bruk gjerne 10-15 på den spissen. Ikke kjøp en billig som vi skal utvikle videre. De 15 mill. pundene bør være til rådighet mener jeg. Men jo billigere jo bedre selvfølgelig. Men tenk kvalitet og ikke pris. For pengene vi får for Wood var jo ikke medregnet. Hadde det vært for et år siden, så hadde vi erstattet med en gratis eller låneovergang. Med med den nye eieren er jeg skråsikker på at vi får en veldig god erstatter.

auren

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #3 på: August 20, 2017, 00:08:12 »
Ganske sikker på at vi henter en fra kontinentet. Lasogga er et alternativ, selv om han har en sinnsyk lønn (50 000 pund i uka visstnok). Med Ekuban ute en stund (så ut som en hamstring eller strekk), så må vi ha inn to spisser. Tipper en av dem kommer på lån (Lasogga) og et yngre talent fra Spania (?).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #4 på: August 20, 2017, 00:38:28 »
Phil Hay‏ @PhilHayYEP  2m
2 minutes ago
More
Keen to see where Leeds go with their striker search now. Championship has some good forwards in it - Zohore, Oliveira, Hugill being three.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Smudge

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #5 på: August 20, 2017, 00:39:14 »
Ings!!!!!!

Bromancer

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #6 på: August 20, 2017, 02:11:14 »
Er rimelig lunken når det gjelder Lassogga.

Kato

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #7 på: August 20, 2017, 06:25:18 »
Tror ikke pris blir det største hinderet. Mer redd for at spisser i 10 millionersklassen ikke takler lønnsnivået vårt.
 

Gufrias

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #8 på: August 20, 2017, 06:37:51 »
Connor Wickham har ikke fått mye spilletid etter at Palace kjøpte Benteke. Kanskje det hadde vært noe?
Hekta på Leeds siden 1974

raggen

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #9 på: August 20, 2017, 07:22:40 »
Rhodes eller wells.. men tipper det blir en utenlandsk spiss
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kontakinte

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #10 på: August 20, 2017, 08:59:06 »
Connor Wickham har ikke fått mye spilletid etter at Palace kjøpte Benteke. Kanskje det hadde vært noe?
Er ikke han en Wood light?

arneg

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #11 på: August 20, 2017, 09:10:06 »
Rhodes eller wells.. men tipper det blir en utenlandsk spiss
Jeg så et intervju fra i går kveld av vår manager at de hadde sondert markedet over tid og at de var ute etter to spisser.
 

Bromancer

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #12 på: August 20, 2017, 09:16:24 »
Trenger en med fysikk som også kan bidra på dødballer imot.

Per-Stian

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #13 på: August 20, 2017, 09:46:29 »
Offensivt treng vi kanskje ingen blåkopi av Wood, men kiwien vil verte sakna på defensive dødballar. Lasogga og McCormack er nok dei mest realistiske erstattarane, men det fins ei rekke interessante namn i bruttotroppane i PL: Barnes (Burnley), Murray (B'mouth), Hemed (Brighton), Carroll (West H), Wickham (Palace), Slimani/Ulloa (L'ster), Deeney (Watford) og Robson-Kanu (Brom).

Skal eg tippe får vi Lasogga saman med ein av nemnde PL-spelarane.
« Siste redigering: August 20, 2017, 09:48:36 av Per-Stian »

Leedsfan

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #14 på: August 20, 2017, 09:50:38 »
Som Smudge sier her så er det jo bare å hente Danny Ings hvis det er mulighet for det. Han har Sturridge, Origi og Solanke foran seg i køen på benken. Bruker vi også litt penger på Helander så er vi styrket av Wood overgangen.

Lasogga er vel bankers inn også hvis han selv ønsker!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #15 på: August 20, 2017, 09:54:41 »
Rhodes seiler opp som het kandidat, men vi trenger vel strengt tatt to stykker!
"Who needs Cantona??"

arneg

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #16 på: August 20, 2017, 09:57:11 »
Manageren er tydelig
Vi skal ha to spisser
 

Per-Stian

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #17 på: August 20, 2017, 09:58:00 »
Som Smudge sier her så er det jo bare å hente Danny Ings hvis det er mulighet for det. Han har Sturridge, Origi og Solanke foran seg i køen på benken. Bruker vi også litt penger på Helander så er vi styrket av Wood overgangen.

Lasogga er vel bankers inn også hvis han selv ønsker!

Ings klinger godt, men er han heilt skadefri? Lenge sidan sist eg høyrte snakk om han.

sportcarl1

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #18 på: August 20, 2017, 10:05:26 »
Rhodes, Afobe, Long och MC Cormack är 4 intressanta anfallare i olika prisklasser
 

Sydhagen

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #19 på: August 20, 2017, 10:12:56 »
Kan ikke helt se at Rhodes blir hentet til klubben når vi ser på profilen til de som er hentet inn så langt i sommer. Regner med det blir hentet en som er maks ca 25 år og litt billigere enn Rhodes. Han har sikkert en rimelig ok lønn og der han er nå.

Tipper det blir Lasogga og en til utenfra UK.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #20 på: August 20, 2017, 10:17:09 »
Håper på Long, men det er neppe realistisk (lønn) Realistisk er heldigvis ikke Ings heller. Blir nok Lassonga i første omgang.
 

Kato

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #21 på: August 20, 2017, 10:30:20 »
Offensivt treng vi kanskje ingen blåkopi av Wood, men kiwien vil verte sakna på defensive dødballar. Lasogga og McCormack er nok dei mest realistiske erstattarane, men det fins ei rekke interessante namn i bruttotroppane i PL: Barnes (Burnley), Murray (B'mouth), Hemed (Brighton), Carroll (West H), Wickham (Palace), Slimani/Ulloa (L'ster), Deeney (Watford) og Robson-Kanu (Brom).

Skal eg tippe får vi Lasogga saman med ein av nemnde PL-spelarane.

Mange av disse PL-spissene er vel på 50 000+ i uka, ihvertfall Deeney, Ings, Carroll og Ulloa.

Skal vi tippe vi tåler 20k i uka. I så fall må klubbene subsidiere mye av lønna. Spørs om det skjer.
 

Kontakinte

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #22 på: August 20, 2017, 11:12:33 »
Carrol og Ings ::) :o Det er jo skadebefengte spillere.

Hallgeir *

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #23 på: August 20, 2017, 11:57:27 »
Rhodes seiler opp som het kandidat, men vi trenger vel strengt tatt to stykker!

Kjenner at jeg er skeptisk til Rhodes.

Slo ikke til i Middlesbrough, og han er vel heller ikke førstevalg i Wednesday. Hva er det da som tilsier at han blir en suksess i Leeds?
Super Leeds since 1968

Per-Stian

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #24 på: August 20, 2017, 12:02:01 »
Kabananga (Astana) vart nemnd av Kontakinte i ein annan tråd. Han er spennande, han!

berlin

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #25 på: August 20, 2017, 12:19:11 »
Rhodes seiler opp som het kandidat, men vi trenger vel strengt tatt to stykker!

Kjenner at jeg er skeptisk til Rhodes.

Slo ikke til i Middlesbrough, og han er vel heller ikke førstevalg i Wednesday. Hva er det da som tilsier at han blir en suksess i Leeds?

Skeptisk jeg også. Nedturene i Forest og Wednesday lover ikke bra.
Men det er vel lite hold i alle spekulasjoner foreløpig, og det vil ikke overraske meg om det kommer noen fra "abroad".

Leedsfan

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #26 på: August 20, 2017, 12:35:06 »
Som Smudge sier her så er det jo bare å hente Danny Ings hvis det er mulighet for det. Han har Sturridge, Origi og Solanke foran seg i køen på benken. Bruker vi også litt penger på Helander så er vi styrket av Wood overgangen.

Lasogga er vel bankers inn også hvis han selv ønsker!

Ings klinger godt, men er han heilt skadefri? Lenge sidan sist eg høyrte snakk om han.

Han er skadefri, spilte kamp for U-21 11. august!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Hvem skal erstatte Wood?
« Svar #27 på: August 20, 2017, 12:37:07 »
Rhodes seiler opp som het kandidat, men vi trenger vel strengt tatt to stykker!

Kjenner at jeg er skeptisk til Rhodes.

Slo ikke til i Middlesbrough, og han er vel heller ikke førstevalg i Wednesday. Hva er det da som tilsier at han blir en suksess i Leeds?

Rhodes er en Wood, ikke god nok for PL, men kan skyte lag opp fra The Championship! Wednesday vil vel ha igjen 100,- mill nkr og Rhodes tjener £50k i uka. Av den grunn så vil jeg si at Rhodes får gjerne bli i Wednesday, for dyr og for "dårlig"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.