Skrevet av Emne: Ex-spiller: Pawel Cibicki  (Lest 25689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Barry

« Siste redigering: Januar 11, 2022, 18:59:32 av Hallgeir * »
 

RoarG

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #1 på: August 30, 2017, 22:10:15 »
Alltids spennende med nye spillere i klubben. Håper suksessen hans ligner mer på Janssons enn Antonsson. Får nummer 22.
https://www.leedsallover.com/leeds-new-signing-pictured-elland-road/
« Siste redigering: August 30, 2017, 22:12:47 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #2 på: August 30, 2017, 22:26:48 »
Sobot: Leeds definitely talking with Malmo's Paweł Cibicki but no deal done. Have obviously seen the reports in Swedish media. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Reaney

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #3 på: August 30, 2017, 22:34:37 »
Hva faen er denne Sobot for en gjøk!
Har jo sett bilder med Orta og Kinnear og med draktnummer 22.

Reaney

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #4 på: August 30, 2017, 22:37:07 »

Budda

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #5 på: August 30, 2017, 22:37:14 »
Vikaren til Phil Hay i YEP. Han får gjennomgå på Twitter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Barry

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #6 på: August 30, 2017, 22:39:20 »
Sobot: Leeds definitely talking with Malmo's Paweł Cibicki but no deal done. Have obviously seen the reports in Swedish media. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva går egentlig Lee Sobot på? "No deal done"?

1.Bilde av Cibikci signerende med Orta
2. Agenten bekrefter 4 års-avtale med Leeds til svenske medier
3. Cibicki avbildet med drakt 22 på Elland Road

Lee "No Deal Done" Sobot, give me brake...
« Siste redigering: August 30, 2017, 23:47:37 av Barry »
 

Barry

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #7 på: August 30, 2017, 23:08:40 »
 

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #8 på: August 30, 2017, 23:09:35 »
Dont go to bed. More to come!

Jon R

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #9 på: August 30, 2017, 23:22:47 »
Orta & co har vist en fantastisk teft til nå men her tror jeg de går på en smell. Og 4 år?? ???
Jon R.

stian

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #10 på: August 30, 2017, 23:22:50 »
Viser et bra repertoar i skrytevideoen, men minner han ikke litt om Roofe/Alioski/Saiz i spillestilen? Tror det kan være ganske lang vei til fast plass for denne karen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #11 på: August 30, 2017, 23:25:27 »
Orta & co har vist en fantastisk teft til nå men her tror jeg de går på en smell. Og 4 år?? ???
Mange skeptiske...
Men tror mange ser seg blind på sommeren i år der han etter hvert falt ut av første-elleveren.
Hadde en god forsesong, god fjorårssesong, godt U23-mesterskap...

Men jeg er ikke videre optimist jeg heller...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #12 på: August 30, 2017, 23:35:16 »
Viser et bra repertoar i skrytevideoen, men minner han ikke litt om Roofe/Alioski/Saiz i spillestilen? Tror det kan være ganske lang vei til fast plass for denne karen.

Minner om en purung Huseklepp...
Jeg har faktisk litt trua...

Alt annet med Leeds United går jo på skinner for tida så...why not??? 8) 8) 8)

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Barry

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #13 på: August 30, 2017, 23:40:19 »
Viser et bra repertoar i skrytevideoen, men minner han ikke litt om Roofe/Alioski/Saiz i spillestilen? Tror det kan være ganske lang vei til fast plass for denne karen.

skal være forsiktig med dømme ut fra slike skrytevideoer, men han fremstår som et trinn opp ift Sacko
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #14 på: August 30, 2017, 23:43:13 »
Må si jeg liker best når tråden bekrefter en offisiell signering!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #15 på: August 30, 2017, 23:44:24 »
Likevel, Pontus' brorsa Peter J twitrer:

@pawelcibicki Stort grattis Pawel till Leeds. Med hårt jobb kommer du göra stor succé. Visa nu vad du går för!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #16 på: August 30, 2017, 23:46:22 »
£ 20 millioner påstås det:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #17 på: August 30, 2017, 23:50:17 »
Här skriver Cibicki på för Leeds

mindre än 3 tim sedan
Sportbladet avslöjande är bekräftat.

Här skriver Pawel Cibicki på för Leeds.

Malmö FF får cirka 20 miljoner kronor för affären.

I helgen kunde Sportbladet avslöja att Leeds lagt ett bud på cirka 15 miljoner kronor för Malmö FF:s Pawel Cibicki. En summa som till slut landade kring 20 miljoner kronor för de allsvenska serieledarna.
För nu kan Sportbladet nämligen berätta att affären har gått i lås. Den 23-årige anfallaren har åkt till England och skrev under onsdagen på för Leeds. Kontraktet ligger på fyra år och Cibicki lämnar omedelbart sin moderklubb.

Jakt på en Premier League-plats

Nu blir han lagkamrat med en gammal kompis från Malmö FF, publikfavoriten på Leeds arena Elland Road: Pontus Jansson. Den klassiska engelska klubben parkerar för tillfället på en tredjeplats i Championship i sin hårdsatsande jakt på en Premier League-plats.

Får en dansk tränare

Leeds sålde nyligen anfallsstjärnan Chris Wood till Burnley och svensken värvas in som ett av danske tränaren Thomas Christiansens forwardsalternativ.

Cibicki dominerade stort för Malmö FF under den allsvenska våren. Sedan sommaren och framåt har formen dalat något och anfallaren är noterad för 5 mål på 18 allsvenska starter för de allsvenska serieledarna.

LÄS OCKSÅ

Avslöjar: Cibicki nära Leeds
Tidigare svenskar i Leeds:

Tomas Brolin (1995–1997)

Teddy Lucic (2002–2003)

Pontus Jansson (2016-)

Marcus Antonsson (2016-)

30 augusti 201721:30
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #18 på: August 30, 2017, 23:51:58 »
£ 20 millioner påstås det:


Bytt bort pund med svenske kronor  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #19 på: August 30, 2017, 23:52:52 »
£ 20 millioner påstås det:


Bytt bort pund med svenske kronor  ;D

Min feil!!!

£ 2 millioner omtrent!!!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #20 på: August 30, 2017, 23:59:19 »
£ 20 millioner påstås det:


Bytt bort pund med svenske kronor  ;D

Min feil!!!

£ 2 millioner omtrent!!!  :o

Ja skjønte det var en lettere blings...unødvendig av meg å påpeke det...sorry!!! 8) ;D
Jeg får skylde deg en øl... MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #21 på: August 31, 2017, 00:03:24 »
£ 20 millioner påstås det:


Bytt bort pund med svenske kronor  ;D

Min feil!!!

£ 2 millioner omtrent!!!  :o

Ja skjønte det var en lettere blings...unødvendig av meg å påpeke det...sorry!!! 8) ;D
Jeg får skylde deg en øl... MOT!!!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #22 på: August 31, 2017, 00:04:06 »
Lee Sobot gir seg ikke!!! Denne ble lagt ut nå:

Whites closing in on deal for Malmo’s Cibicki

Published: 22:37
 LOOKING TO STRENGTHEN: Leeds United head coach Thomas Christiansen.
LOOKING TO STRENGTHEN: Leeds United head coach Thomas Christiansen.
Updated: 22:52 Wednesday 30 August 2017
LEEDS United are closing in on signing Malmo’s Pawel Cibicki in the run-up to the closure of the summer transfer window at 11pm on Thursday evening.


But no deal has yet been completed for the 23-year-old Swede, despite reports in the Swedish press and pictures on social media.

Versatile winger or striker Cibicki was looked at by Whites director of football Victor Orta and the Swede missed training with Malmo on Wednesday amid speculation the 23-year-old could join the Whites.

Reports in Sweden have suggested that the attacker will join Leeds in a deal worth £1.45m and Malmo’s sporting director Daniel Andersson told Swedish outlet Fotbollskanalen that Cibicki had missed training to have discussions with another team.

“He has gone to meet a club,” said Andersson.

Asked if the club was English, the sporting director said: “Feel free to speculate.”

A raft of pictures showing Cibicki at Elland Road then began doing the rounds on social media on Wednesday evening but the YEP can report that no deal has yet been finalised to bring the Swede to Leeds.

But United have definitely been in talks with Cibicki and will hope to sign the Malmo player in the run-up to the closure of the summer transfer window at 11pm on Thursday evening.

Cibicki - who has been capped ten times by Sweden’s under-21s - was linked with a move to both Manchester United and Ajax earlier year after representing his country in the Euro Under-21s in Poland. Napoli, Celta Vigo and Real Betis were also all thought to be keen.

United are also hoping to seal a deal to bring Hamburg striker Pierre-Michel Lasogga to Elland Road as the Whites look to increase their attacking options following the sale of last season’s Championship top goalscorer Chris Wood to Burnley for £15m.

Hamburg initially announced that a loan deal to Leeds was complete on Tuesday evening via their Twitter feed but the Bundesliga outfit removed the announcement overnight.

Negotiations between Leeds and Hamburg continue with United keen for Hamburg to contribute towards a large proportion of the forward’s reported £50,000-a-week wages.

Hamburg still expect Lasogga to join Leeds before the closure of the summer transfer window at 11pm on Thursday night.

The striker flew into England with his family earlier this week with a view to meeting Orta and then returned back to Hamburg on Tuesday evening.

A Hamburg spokesman told Sky Deutschland: “We were a bit premature (in making the announcement). But we assume the transfer will be completed by the end of the transfer period on Thursday.”


 :) :o :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #23 på: August 31, 2017, 00:12:49 »
Mangler kanskje noe formalia da, som han blir fortalt av noen i Leeds. Gir også klubben mulighet til å gå ut med det selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

RoarG

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #24 på: August 31, 2017, 07:08:42 »
Lee Sobot gir seg ikke!!! Denne ble lagt ut nå:

Whites closing in on deal for Malmo’s Cibicki

Published: 22:37
 LOOKING TO STRENGTHEN: Leeds United head coach Thomas Christiansen.
LOOKING TO STRENGTHEN: Leeds United head coach Thomas Christiansen.
Updated: 22:52 Wednesday 30 August 2017
LEEDS United are closing in on signing Malmo’s Pawel Cibicki in the run-up to the closure of the summer transfer window at 11pm on Thursday evening.


But no deal has yet been completed for the 23-year-old Swede, despite reports in the Swedish press and pictures on social media.

Versatile winger or striker Cibicki was looked at by Whites director of football Victor Orta and the Swede missed training with Malmo on Wednesday amid speculation the 23-year-old could join the Whites.

Reports in Sweden have suggested that the attacker will join Leeds in a deal worth £1.45m and Malmo’s sporting director Daniel Andersson told Swedish outlet Fotbollskanalen that Cibicki had missed training to have discussions with another team.

“He has gone to meet a club,” said Andersson.

Asked if the club was English, the sporting director said: “Feel free to speculate.”

A raft of pictures showing Cibicki at Elland Road then began doing the rounds on social media on Wednesday evening but the YEP can report that no deal has yet been finalised to bring the Swede to Leeds.

But United have definitely been in talks with Cibicki and will hope to sign the Malmo player in the run-up to the closure of the summer transfer window at 11pm on Thursday evening.

Cibicki - who has been capped ten times by Sweden’s under-21s - was linked with a move to both Manchester United and Ajax earlier year after representing his country in the Euro Under-21s in Poland. Napoli, Celta Vigo and Real Betis were also all thought to be keen.

United are also hoping to seal a deal to bring Hamburg striker Pierre-Michel Lasogga to Elland Road as the Whites look to increase their attacking options following the sale of last season’s Championship top goalscorer Chris Wood to Burnley for £15m.

Hamburg initially announced that a loan deal to Leeds was complete on Tuesday evening via their Twitter feed but the Bundesliga outfit removed the announcement overnight.

Negotiations between Leeds and Hamburg continue with United keen for Hamburg to contribute towards a large proportion of the forward’s reported £50,000-a-week wages.

Hamburg still expect Lasogga to join Leeds before the closure of the summer transfer window at 11pm on Thursday night.

The striker flew into England with his family earlier this week with a view to meeting Orta and then returned back to Hamburg on Tuesday evening.

A Hamburg spokesman told Sky Deutschland: “We were a bit premature (in making the announcement). But we assume the transfer will be completed by the end of the transfer period on Thursday.”


 :) :o :)
Dealene med Cibicki og Lasogga er i orden, uansett hva Sobot skriver. Det hele dreier seg om dramaturgi i media. Den store nyheten på onsdag skulle være Dallas' kontraktforlenging. Dumt å toppe det med nyheten om to signeringer da. Disse nyhetene er ment å skulle slippes på overgangsvinduets siste dag, som en slags "wow"-faktor. Nysigneringer er tross alt større nyheter enn kontraktsforlengelser. Dette burde Sobot, som pressemann ha skjønt. Så, både Cibicki- og Lasoggadealen er i boks. HSV gjorde ingen "feil". Det er bare Leeds' propaganda-apparat som vil ha regien på disse begivenhetene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #25 på: August 31, 2017, 08:15:19 »
Ser jo jättebra ut  :D

berlin

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #26 på: August 31, 2017, 09:03:28 »
Velkommen til klubben.

Lavt tyngdepunkt, god balanse og briljant teknisk. Men virker å være en "lettvekter" og kan finne Championship tøff.
Vi får se etterhvert som han blir samspilt med laget.

Killa

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #27 på: August 31, 2017, 09:05:00 »
Neppe aktuell for startelleveren de første ukene...?

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #28 på: August 31, 2017, 09:05:09 »
Velkommen til klubben.

Lavt tyngdepunkt, god balanse og briljant teknisk. Men virker å være en "lettvekter" og kan finne Championship tøff.
Vi får se etterhvert som han blir samspilt med laget.

Er vel ikke så stor og tung Saiz heller  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Ny spiller: Pawel Cibicki
« Svar #29 på: August 31, 2017, 09:10:37 »
Føles veldig som Antonsson v2.0, men satser på at vi overraskes positivt! :)
Marching on together!