Skrevet av Emne: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00  (Lest 32262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« på: September 04, 2017, 10:00:57 »
Siden jeg har sterke abstinenser så setter jeg igang denne tråden. Selv er jeg bortreist i et bryllup utenlands denne helgen så vil vel få med meg minimalt av det som skjer..
Men dere andre kan jo diskutere frem og tilbake til langt etter at fløyta har gått på lørdagen.

Hjemme på ER så må vi få håpe på et bra resultat fra denne. Selv tror jeg det ikke blir en ny 0-0 kamp. Kanskje uavgjort, men ikke 0-0. Mye fordi vi har fått en stabilitet i angrepsspillet vårt, men også fordi Burton til tider spiller glimrende angrepsfotball. De slipper dog også motstander litt lett til i forsvar så minst en scoring skal vi klare. Blir Lasogga å finne på benk, eller i troppen i det hele tatt? Blir spennende å se hvem som starter på topp for oss.

Lykke til!

« Siste redigering: September 04, 2017, 21:49:01 av Promotion 2010 »
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #1 på: September 04, 2017, 10:20:36 »
Jeg har god tro på seier. Leeds har ikke altfor mange landslagsspillere og perioden før pausen avsluttet fint, slik at laget hadde god selvtillit inn mot en fin treningsperiode. Håper og trur Burton får unngjelde med to-tre målstap. Poengene er viktigst, men jeg håper man fortsetter å mure igjen bak og skape sjanser på motstanderen.

Laget har rett og slett satt seg i førersetet når det gjelder opprykks-/play off-favorittene (tror ikke Cardiff og Ipswich ender opp helt i toppen) og kan befeste dette i helga.
Marching on together!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #2 på: September 04, 2017, 10:36:31 »
Denne ser jeg på Elland Road ☺️
Pontus ❤

auren

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #3 på: September 04, 2017, 10:45:06 »
Endelig matchweek  ;D

Kjekt å ha noe å se frem til. Holder auksjon på lørdag, så spørs om jeg får sett så mye av kampen. Men dette skal og bør være 3 poeng. Regner med at Roofe fortsetter på topp og at Lasogga blir å finne på benken. Mitt lag:

Wiedwald - Ayling, Jansson, Cooper, Borthwick-Jackson - Phillips, O'Kane - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

Subs: Lonergan, Shaughnessy, Anita, Vieira, Dallas, Cibicki, Grot og Lasogga.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #4 på: September 04, 2017, 11:20:11 »
rart å si dette..men jeg er nesten 100% sikker på seier på lørdag..rett og slett fordi jeg syns vi er såpass bra om dagen. Ønsker i tillegg at Ipswich og vi innehar topp to til vi møter dem på ER 23de...ringside da  ;D
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #5 på: September 04, 2017, 11:21:18 »
Tror vi starter uforandret fra sist match forutsatt at alle er tilgjengelige. Tipper 3-1 Leeds. Alioski, Roofe og Lasogga(kommer inn de siste 10-15 å putter)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #6 på: September 04, 2017, 12:05:01 »
rart å si dette..men jeg er nesten 100% sikker på seier på lørdag..rett og slett fordi jeg syns vi er såpass bra om dagen. Ønsker i tillegg at Ipswich og vi innehar topp to til vi møter dem på ER 23de...ringside da  ;D
Kjenner litt på den samme følelsen, men er gleder meg litt til noen skikkelige syretester for å se om det holder i lengden. Er fremdeles redd vi kan sprekke opp bak dersom angrepene kommer fort og godt mot oss.

Kai

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #7 på: September 04, 2017, 12:09:52 »
Så lenge Burton ikke "tar en Preston" og legger opp til 20min fotball og 70 med uthaling, har jeg stor tro på seier.

Bjorn

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #8 på: September 04, 2017, 12:10:46 »
rart å si dette..men jeg er nesten 100% sikker på seier på lørdag..rett og slett fordi jeg syns vi er såpass bra om dagen. Ønsker i tillegg at Ipswich og vi innehar topp to til vi møter dem på ER 23de...ringside da  ;D
Kjenner litt på den samme følelsen, men er gleder meg litt til noen skikkelige syretester for å se om det holder i lengden. Er fremdeles redd vi kan sprekke opp bak dersom angrepene kommer fort og godt mot oss.

Mål imot vil jo komme. Men vi skal score fler enn vi slipper inn! Oppskriften på en seier! :) 8)
Marching On! 4276

Bromancer

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #9 på: September 04, 2017, 12:50:12 »
Alt annet enn seier mot hjemme mot Burton vil være en enorm skuffelse. Det tror jeg samtlige supportere fra samtlige lag i divisjonen tenker. Tror skremmeskuddene i førsteomgangene mot L2-lagene i cupen sørger for at alle er på tå og hev fra avspark. Denne skal vi vinne!

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #10 på: September 04, 2017, 13:08:18 »
Endelig matchweek  ;D

Kjekt å ha noe å se frem til. Holder auksjon på lørdag, så spørs om jeg får sett så mye av kampen. Men dette skal og bør være 3 poeng. Regner med at Roofe fortsetter på topp og at Lasogga blir å finne på benken. Mitt lag:

Wiedwald - Ayling, Jansson, Cooper, Borthwick-Jackson - Phillips, O'Kane - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

Subs: Lonergan, Shaughnessy, Anita, Vieira, Dallas, Cibicki, Grot og Lasogga.

auren

En for mye på benken.. Blir mange tøffe avgjørelser TC må ta da opptil flere gode spillere ikke kommer med i 18 mannstroppen engang! Det er et stort kvalitetstegn at konkuransen er så hard.  :)

Enig med laget, men tipper Lasogga starter og Hernandes eller Roofe starter på benken, mens Shaughnessy, Grot, Dallas, Klich eller Cibicki må se kampen fra tribunen. I tilegg har vi Berardi, Pennington og Ekuban ute med skade.

Denne vinner vi 4-0  8)
« Siste redigering: September 04, 2017, 13:11:27 av eriksen55 »

Annesj

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #11 på: September 04, 2017, 13:17:09 »
Endelig matchweek  ;D

Kjekt å ha noe å se frem til. Holder auksjon på lørdag, så spørs om jeg får sett så mye av kampen. Men dette skal og bør være 3 poeng. Regner med at Roofe fortsetter på topp og at Lasogga blir å finne på benken. Mitt lag:

Wiedwald - Ayling, Jansson, Cooper, Borthwick-Jackson - Phillips, O'Kane - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

Subs: Lonergan, Shaughnessy, Anita, Vieira, Dallas, Cibicki, Grot og Lasogga.

auren

En for mye på benken.. Blir mange tøffe avgjørelser TC må ta da opptil flere gode spillere ikke kommer med i 18 mannstroppen engang! Det er et stort kvalitetstegn at konkuransen er så hard.  :)

Enig med laget, men tipper Lasogga starter og Hernandes eller Roofe starter på benken, mens Shaughnessy, Grot, Dallas, Klich eller Cibicki må se kampen fra tribunen. I tilegg har vi Berardi, Pennington og Ekuban ute med skade.

Denne vinner vi 4-0  8)

Ser det som direkte usannsynlig at Lasogga starter, men jeg kan ta feil.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #12 på: September 04, 2017, 13:21:56 »
Endelig matchweek  ;D

Kjekt å ha noe å se frem til. Holder auksjon på lørdag, så spørs om jeg får sett så mye av kampen. Men dette skal og bør være 3 poeng. Regner med at Roofe fortsetter på topp og at Lasogga blir å finne på benken. Mitt lag:

Wiedwald - Ayling, Jansson, Cooper, Borthwick-Jackson - Phillips, O'Kane - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

Subs: Lonergan, Shaughnessy, Anita, Vieira, Dallas, Cibicki, Grot og Lasogga.

auren

En for mye på benken.. Blir mange tøffe avgjørelser TC må ta da opptil flere gode spillere ikke kommer med i 18 mannstroppen engang! Det er et stort kvalitetstegn at konkuransen er så hard.  :)

Enig med laget, men tipper Lasogga starter og Hernandes eller Roofe starter på benken, mens Shaughnessy, Grot, Dallas, Klich eller Cibicki må se kampen fra tribunen. I tilegg har vi Berardi, Pennington og Ekuban ute med skade.

Denne vinner vi 4-0  8)

Oi! Da må en av dem bort, men hvem?? Da går Shaughnessy ut.

Vi får et gledelig luxusproblem om/når alle er fit i troppen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #13 på: September 04, 2017, 13:24:39 »
Laget:
Wiedwald, Ayling, Jansson, Cooper.

So far so good. Men vil det bli Anita på venstrebacken, det er ingenting i veien for det... eller er Berardi klar etter èn treningsuke. Botwick-Jackson kan også spille selvfølgelig, men Anita ble foretrukket sist.

Sentralt, fortsatt O'Kane/Phillips? Sannsynligvis, men hvis O'Kane fortsatt hangler vil jeg mene at Vieira burde være klar igjen. Han har hvilt nok nå etter en hektisk sommer.

Alioski og Saiz sier seg selv. Til venstre, Dallas evt Hernandes (evt Roofe).
Fremme tror jeg Roofe får fornyet tillit. Går man rett for Lsasogga mener man ALVOR med å raskt spille ham inn, at han får lov å spille seg varm i trøya. Jeg tror han vil komme inn fra benken, og at Roofe får fornyet tillit.
Grot kommer inn ved behov.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #14 på: September 04, 2017, 13:59:28 »
Endelig matchweek  ;D

Kjekt å ha noe å se frem til. Holder auksjon på lørdag, så spørs om jeg får sett så mye av kampen. Men dette skal og bør være 3 poeng. Regner med at Roofe fortsetter på topp og at Lasogga blir å finne på benken. Mitt lag:

Wiedwald - Ayling, Jansson, Cooper, Borthwick-Jackson - Phillips, O'Kane - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

Subs: Lonergan, Shaughnessy, Anita, Vieira, Dallas, Cibicki, Grot og Lasogga.

auren

En for mye på benken.. Blir mange tøffe avgjørelser TC må ta da opptil flere gode spillere ikke kommer med i 18 mannstroppen engang! Det er et stort kvalitetstegn at konkuransen er så hard.  :)

Enig med laget, men tipper Lasogga starter og Hernandes eller Roofe starter på benken, mens Shaughnessy, Grot, Dallas, Klich eller Cibicki må se kampen fra tribunen. I tilegg har vi Berardi, Pennington og Ekuban ute med skade.

Denne vinner vi 4-0  8)

Ser det som direkte usannsynlig at Lasogga starter, men jeg kan ta feil.

Hvis vi fortsetter den trenden vi er inne i så tenker jeg det er en fin kamp å debutere i. Vi vil skape sjanser og får han et mål så kommer han godt i gang. Ganske sikker på at Lasogga er tiltenkt å være 1 valg på spissen i år.

Annesj

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #15 på: September 04, 2017, 14:17:57 »
Endelig matchweek  ;D

Kjekt å ha noe å se frem til. Holder auksjon på lørdag, så spørs om jeg får sett så mye av kampen. Men dette skal og bør være 3 poeng. Regner med at Roofe fortsetter på topp og at Lasogga blir å finne på benken. Mitt lag:

Wiedwald - Ayling, Jansson, Cooper, Borthwick-Jackson - Phillips, O'Kane - Alioski, Saiz, Hernandez - Roofe

Subs: Lonergan, Shaughnessy, Anita, Vieira, Dallas, Cibicki, Grot og Lasogga.

auren

En for mye på benken.. Blir mange tøffe avgjørelser TC må ta da opptil flere gode spillere ikke kommer med i 18 mannstroppen engang! Det er et stort kvalitetstegn at konkuransen er så hard.  :)

Enig med laget, men tipper Lasogga starter og Hernandes eller Roofe starter på benken, mens Shaughnessy, Grot, Dallas, Klich eller Cibicki må se kampen fra tribunen. I tilegg har vi Berardi, Pennington og Ekuban ute med skade.

Denne vinner vi 4-0  8)

Ser det som direkte usannsynlig at Lasogga starter, men jeg kan ta feil.

Hvis vi fortsetter den trenden vi er inne i så tenker jeg det er en fin kamp å debutere i. Vi vil skape sjanser og får han et mål så kommer han godt i gang. Ganske sikker på at Lasogga er tiltenkt å være 1 valg på spissen i år.

Debuterer gjør han. Fin kamp å debutere i som du sier men spiller ikke fra start tror jeg da.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #16 på: September 04, 2017, 16:42:12 »
Berardi er i alle fall tilbake på feltet...

De nye gutta ble fulgt av LUTV i dag

https://twitter.com/LUFC/status/904706135768301568

Leeds United‏
Verified account
 @LUFC  39m
39 minutes ago
 There were some new faces at training today, as recent signings @pawelcibicki and @Lasogga10 joined up with the group...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #17 på: September 04, 2017, 16:48:42 »
...og der bekreftet Phil det også :)

Phil Hay‏ @PhilHayYEP  2m
2 minutes ago
Gaetano Berardi and Matthew Pennington back in training/light training after injury. Players resumed work at TA today after a short break.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #18 på: September 05, 2017, 16:32:19 »
Lasogga da...

Phil Hay‏ @PhilHayYEP  5h
5 hours ago
Lasogga looking for his Leeds debut against Burton on Saturday but his partner is due to have their first baby this weekend. Timing.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #19 på: September 05, 2017, 22:03:57 »
30.000 + igjen mot Burton på lørdag?

Another big crowd set for Saturday.

Tickets for Saturday's Sky Bet Championship clash with Burton Albion are once again proving to be popular.

Due to demand, the East Stand Upper has now been opened for our third consecutive home Championship fixture.

The Whites have had a flying start to the season, unbeaten in all competitions so far, ahead of the international break.

Supporters are reminded that you can claim 33% off Burton Albion and Birmingham City tickets if you purchase them together.

Adults buying tickets in the North and South stands will pay just £38 for both ties and adults tickets in the family stand will also be available for £35 for the visit of Harry Redknapp and Nigel Cloughs team's, junior tickets starting from just £7.
         
Both games are classed as Catagory B fixtures.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #20 på: September 05, 2017, 22:09:27 »
30.000 + igjen mot Burton på lørdag?

De som 'teller seter' på waccoe mener det allerede har passert 32.000
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #21 på: September 05, 2017, 22:25:20 »
30.000 + igjen mot Burton på lørdag?

De som 'teller seter' på waccoe mener det allerede har passert 32.000

Imponerende hvordan interessen har vokst siden forrige sesong.  8)
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #22 på: September 05, 2017, 22:46:45 »
ALT annet enn seier og 3 poeng i dette oppgjøret vil være katastrofe. Det som allikevel gjør at jeg frykter denne kampen er de siste årenes særdeles svake resultater etter "International Break. Hør bare:
2016/2017: 4 tap
2015/2016: 3 tap 1 uavgjort
2014/2015: 3 tap 1 uavgjort
Med andre ord, INGEN seire i påfølgende kamp etter "breaket" under Cellino perioden.

Vi må altså 4 år tilbake, til høsten 2013 under Ken Bates og med Brian McDermott som manager for å finne siste seire etter "breaket". Til gjengjeld klarte laget da å vinne samtlige 3 kamper den høsten.

Håper denne "forbannelsen" snur allerede mot Burton til helga med det nye Radrizzani-regimet :-).

Budda

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #23 på: September 05, 2017, 23:08:46 »
 Lukter litt bananskall, og frykter poengtap. Alt annet enn seier er for dårlig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

GeirO

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #24 på: September 05, 2017, 23:15:55 »
Den store syretesten:

- Leeds United feiler ofte hjemme mot antatt dårligere lag
- Vi gjorde det i fjor
- Og vi fortsatte denne sesongen med skuffende 0-0 mot Preston
- Vi har ikke vunnet en seriekamp hjemme siden 8. april

Nå må vi vise at vi er Nye Leeds! Men får ikke sjokk om det blir 0-0.....
MOT

auren

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #25 på: September 05, 2017, 23:40:56 »
Tipper 2-2 etter å ha kommet tilbake fra 0-2.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ibster

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #26 på: September 06, 2017, 09:20:40 »
Satser på en tidlig scoring. Vi leder 2-0 til pause og vinner til slutt 4-1. Scoringer av Saiz, Roofe, Vieira og Lasogga.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


HåvardK

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #27 på: September 06, 2017, 09:42:47 »
ALT annet enn seier og 3 poeng i dette oppgjøret vil være katastrofe. Det som allikevel gjør at jeg frykter denne kampen er de siste årenes særdeles svake resultater etter "International Break. Hør bare:
2016/2017: 4 tap
2015/2016: 3 tap 1 uavgjort
2014/2015: 3 tap 1 uavgjort
Med andre ord, INGEN seire i påfølgende kamp etter "breaket" under Cellino perioden.

Vi må altså 4 år tilbake, til høsten 2013 under Ken Bates og med Brian McDermott som manager for å finne siste seire etter "breaket". Til gjengjeld klarte laget da å vinne samtlige 3 kamper den høsten.

Håper denne "forbannelsen" snur allerede mot Burton til helga med det nye Radrizzani-regimet :-).
Katastrofe er helt feil ord. Skuffende kan jeg være med på.

Dennis

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #28 på: September 06, 2017, 10:53:51 »
Tipper 2-2 etter å ha kommet tilbake fra 0-2.

auren

Når du spår/frykter annet enn tap, auren, så lover det godt! ;)
Marching on together!

roaldv

Sv: Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00
« Svar #29 på: September 06, 2017, 11:33:28 »
Tipper 2-2 etter å ha kommet tilbake fra 0-2.

auren

Når du spår/frykter annet enn tap, auren, så lover det godt! ;)
Tenkte det samme! Sjelden sett så optimistiske spådommer fra den kanten  ;D