Skrevet av Emne: Millwall-Leeds 16/9-17  (Lest 2725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trondjo

Millwall-Leeds 16/9-17
« på: September 14, 2017, 18:27:51 »
3 mann fra Vestfold på denne. Vi fikk dessverre ikke billetter sammen med Leeds fansen, så da får vi sitte musestille, med Leedsdrakta under jakka, sammen med hjemmesupporterne. Drar ned fra Liverpool med tog lørdag formiddag. MOT
 

Hallgeir *

Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #1 på: September 14, 2017, 22:13:10 »
Ja, her må man holde en lav profil, ellers kan det gå ille.
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #2 på: September 15, 2017, 11:59:27 »
3 mann fra Vestfold på denne. Vi fikk dessverre ikke billetter sammen med Leeds fansen, så da får vi sitte musestille, med Leedsdrakta under jakka, sammen med hjemmesupporterne. Drar ned fra Liverpool med tog lørdag formiddag. MOT

regner med at dere ikke har på Leeds-drakt, heller ikke under en jakke. Det er rett og slett farlig.
Oppdages det, er det en alvorlig fornærmelse. Dessuten risikerer dere å bli hentet ut.

Kan godt være at jeg ikke trengte å fortelle deg dette, men jeg hadde stilt 100% nøytral fra innerst til ytterst,
ikke engang Leeds-truse  ;D  ville jeg hatt på meg.
« Siste redigering: September 15, 2017, 12:13:34 av berlin »

Hallgi

Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #3 på: September 15, 2017, 18:04:19 »
Bør dekke seg sopass til ja:x..;)
Sløv planlegging av studenten meg i London som ikkje har sikra meg billett, men denne kampen har eg gledd meg til å sjå live imorgen! Men når eg ringte Millwall ticket office (etter å ha sagt at eg var Leeds-fan og ville stå med bortefansen) så sa ho det var sold out blant bortefansen og at ho ikkje kunne selge til Leeds-fans..:xxx
Crazy, eg prøver få tak i to billetter, any gode tips how to do it? Klart helst blant Leeds-fansen, men any tickets will do now:o
ALAW (& I am the pirate amongst us)

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #4 på: September 15, 2017, 18:13:46 »

Crazy, eg prøver få tak i to billetter, any gode tips how to do it? Klart helst blant Leeds-fansen, men any tickets will do now:o

Glem å sitte blant Leeds-fansen, tror jeg  ;D

Ta turen til the New Den, tidlig på dagen...kjøp et Millwall-skjerf og to gode billetter, forklar at du ikke vil sitte blant blodfansen til Millwall...men at du gjerne vil oppleve rivaliseringen mellom supportergruppene...dette har jeg selv gjort og det funka fint  ;D

Og...DROPP Leeds-drakta akkurat denne kampen... :P
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Hallgi

Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #5 på: September 15, 2017, 18:27:09 »
Godt tips, MEN eg var lucky, fikk faktisk lagt meg ein konto på Millwall's hjemmeside, og det var veldig nærme å bli solgt ut, men eg fikk kjøpt to billetter ved siden av kvarandre rett bak mål..., Så ja, får gå for denne gang og eg må heilt klart prøve være anonym og stum når serielederen scorer...;)
Blir stort! Men any idea kor Leeds-fansen samles pre og/eller post-game??
ALAW (& I am the pirate amongst us)

berlin

Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #6 på: September 16, 2017, 09:15:26 »
Godt tips, MEN eg var lucky, fikk faktisk lagt meg ein konto på Millwall's hjemmeside, og det var veldig nærme å bli solgt ut, men eg fikk kjøpt to billetter ved siden av kvarandre rett bak mål..., Så ja, får gå for denne gang og eg må heilt klart prøve være anonym og stum når serielederen scorer...;)
Blir stort! Men any idea kor Leeds-fansen samles pre og/eller post-game??


I følge footballgroundguide, er det ikkje nokon dedikert pub for away fans nær stadion. Det er jo ofte
det er navngjevne pubar for bortefansen, og nokon stadar må du vise bortebilletten din for å koma inn.
Pubane som er nemnde i denne guiden er rundt London Bridge, men veit ikkje om Leeds-fansen tek seg akkurat dit.


http://www.footballgroundguide.com/leagues/the-den-millwall.html#apubs-for-away-fans

Trond A

Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #7 på: September 16, 2017, 10:06:00 »
Godt tips, MEN eg var lucky, fikk faktisk lagt meg ein konto på Millwall's hjemmeside, og det var veldig nærme å bli solgt ut, men eg fikk kjøpt to billetter ved siden av kvarandre rett bak mål..., Så ja, får gå for denne gang og eg må heilt klart prøve være anonym og stum når serielederen scorer...;)
Blir stort! Men any idea kor Leeds-fansen samles pre og/eller post-game??

Gå gjennom markedet ved London Bridge, så hører du MOT  :)
Luscos medl. 338

Trondjo

Sv: Millwall-Leeds 16/9-17
« Svar #8 på: September 16, 2017, 12:00:23 »
3 mann fra Vestfold på denne. Vi fikk dessverre ikke billetter sammen med Leeds fansen, så da får vi sitte musestille, med Leedsdrakta under jakka, sammen med hjemmesupporterne. Drar ned fra Liverpool med tog lørdag formiddag. MOT

regner med at dere ikke har på Leeds-drakt, heller ikke under en jakke. Det er rett og slett farlig.
Oppdages det, er det en alvorlig fornærmelse. Dessuten risikerer dere å bli hentet ut.
Vi stiller i nøytralt tøy.
Kan godt være at jeg ikke trengte å fortelle deg dette, men jeg hadde stilt 100% nøytral fra innerst til ytterst,
ikke engang Leeds-truse  ;D  ville jeg hatt på meg.