Skrevet av Emne: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds  (Lest 18367 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

rd1

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #60 på: Januar 13, 2018, 22:28:01 »
Drar frem denne.. det er rett og slett en skandale hva vi har fått til på transfermarkedet. Blir så vanvittig lei. Søppel og atter søppel inn...
Du må gjerne mene at spillerne ikke holder mål for å rykke opp, men å kalle mennesker for søppel er totalt lavmål >:(
Er det også mulig å tolke det jeg sier som om kvaliteten er søppel, men at spillerne som mennesker sannsynligvis er flotte og hyggelige mennesker, som selvsagt kan komme på fredagstacoen min når som helst?

For kvaliteten, kvaliteten er søppel, dritt og lavmål! Vi blåser 4,5 mp på to svensker og en polakk som aldri hever oss, 1000 u21 spillere som kanskje blir gode nok i 2023, 4,5 mp på to Allioski og Sacko, osv osv osv. Så selger vi spissen vår og pengene går til hva? Nada, null og nix!

Men for all del Gutta, la oss ikke være negative, hyll optimismen, de som er negative tar feil! Når bare Rad, Orta og Tc får tid på seg, skal vi nok se! Da vil Rad plutselig bli gavemild, Orta treffer på mer en hvert 26ende spillerkjøp og TC blir en manager.
"Who needs Cantona??"

Trålern1975

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #61 på: Januar 13, 2018, 22:41:16 »
Makan til dommedagsprofeti....
For å ta kampen i dag, vi spiller over halve kampen 10 mot 11.. Syns ikke kampen bærer preg av det, mange lag hadde lagt seg bakpå og forsøkt å holde nullen. De forsøker, det er bedre å prøve og mislykkes enn å ikke ha prøvd i det helle tatt!!!
Det er hentet inn en god del spillere, Saiz, Allioski har levert bra, PML middels minus og Cibicky ok. Anita,CBJ og Klick har vore ræva...
Det er hentet inn spillere til u-23 med bakgrunn fra Real M, Benfica, Barcelona osv. Vi har utvida speidernettverk i hue og ræva.
Hvilket rekrutteringsnettverk hadde vi førr 12-15mnd sia?
Foretrekker at Leeds lurer som gjedda i sivet og prøv å få en god deal istedet for å ta en allinRidsdale...

DenHviteYeboah

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #62 på: Januar 13, 2018, 22:55:05 »
Makan til dommedagsprofeti....
For å ta kampen i dag, vi spiller over halve kampen 10 mot 11.. Syns ikke kampen bærer preg av det, mange lag hadde lagt seg bakpå og forsøkt å holde nullen. De forsøker, det er bedre å prøve og mislykkes enn å ikke ha prøvd i det helle tatt!!!
Det er hentet inn en god del spillere, Saiz, Allioski har levert bra, PML middels minus og Cibicky ok. Anita,CBJ og Klick har vore ræva...
Det er hentet inn spillere til u-23 med bakgrunn fra Real M, Benfica, Barcelona osv. Vi har utvida speidernettverk i hue og ræva.
Hvilket rekrutteringsnettverk hadde vi førr 12-15mnd sia?
Foretrekker at Leeds lurer som gjedda i sivet og prøv å få en god deal istedet for å ta en allinRidsdale...
Og der kom den igjen ja....alt annet enn det vi gjør nå vil føre til bunnløs gjeld på Ridsdale nivå...yeah right...

Trålern1975

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #63 på: Januar 13, 2018, 23:04:52 »
Så å blåse 8-12mill på spiss fra Preston North End er veien å gå? E vel forøvrig Ridsdale som styrer skuta der :o :o

Josch

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #64 på: Januar 13, 2018, 23:15:36 »
Makan til dommedagsprofeti....
For å ta kampen i dag, vi spiller over halve kampen 10 mot 11.. Syns ikke kampen bærer preg av det, mange lag hadde lagt seg bakpå og forsøkt å holde nullen. De forsøker, det er bedre å prøve og mislykkes enn å ikke ha prøvd i det helle tatt!!!
Det er hentet inn en god del spillere, Saiz, Allioski har levert bra, PML middels minus og Cibicky ok. Anita,CBJ og Klick har vore ræva...
Det er hentet inn spillere til u-23 med bakgrunn fra Real M, Benfica, Barcelona osv. Vi har utvida speidernettverk i hue og ræva.
Hvilket rekrutteringsnettverk hadde vi førr 12-15mnd sia?
Foretrekker at Leeds lurer som gjedda i sivet og prøv å få en god deal istedet for å ta en allinRidsdale...

Jeg mener nå at en god spiller ville handlet annerledes enn O'Kane, slik at vi hadde vært 11 mot 11.  En god spiller er også klok i hodet.
Ennå har ikke nytt rekutteringsnettverk båret økomomiske frukter. Den gamle modellen har gitt oss både  Wood og MMC med meget pen gevinst.
Så langt "leder" den gamle rekrutteringsmodellen inntil det motsatte er bevist.

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #65 på: Januar 13, 2018, 23:16:47 »
Så å blåse 8-12mill på spiss fra Preston North End er veien å gå? E vel forøvrig Ridsdale som styrer skuta der :o :o

Hvis han er den rette spissen. JA

rd1

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #66 på: Januar 13, 2018, 23:24:21 »
Helt enig! Du kan selvsagt bruke 6 mp på antonson, cibicki, klick, sacho istedet... kvalitet koster. Punktum.
"Who needs Cantona??"

Trålern1975

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #67 på: Januar 13, 2018, 23:39:50 »
Vi betalte 500k for RossMcM, 3mill for Wood osv....
Grayson satt opp laget av freebees...
Vil ha en raskere spiss enn Hughill inn

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #68 på: Januar 14, 2018, 10:05:00 »
Mulig det er tanke på at Raddiken håper at de som kjøpes inn til U-23 laget skal slå til om noen år. Men jege r rimelig dritt lei at innkjøpene fremover skal handle om utvikling av spillere. Ser nå at vi er linka med Forest Green midfielder Jordan Stevens.
Dette må stoppes. Uansett hvor mye talent spillerne har i kroppen. De blir kun bedre ved å spille med bedre spillere ved siden av seg. Og ved at førstelaget gå på sparebluss, ja da er jeg redd for at vi om noen år er enda lengre fra drømmen om Premier League.
Førstelaget må styrkes nå, og til sommeren. Ikke bare å tenke på talenter.
Personlig er jeg redd for at Raddikken ikke kan noe om fotball. Han blir villeda av Orta og inkompetente personer som er henta inn til diverse stillinger i klubben, og det satses ikke på opprykk i det hele tatt.
Jeg er kjempeglad hvis da 3 spillere som er henta in til utvikling faktisk blir kjempegode spillere. Og hvis da de blir kjempegode spillere. Ja da nytter det ikke med 3 kjempegode spillere, hvis da resten av laget er langt under pari

RoarG

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #69 på: Januar 14, 2018, 12:08:59 »
Drar frem denne.. det er rett og slett en skandale hva vi har fått til på transfermarkedet. Blir så vanvittig lei. Søppel og atter søppel inn...
Du må gjerne mene at spillerne ikke holder mål for å rykke opp, men å kalle mennesker for søppel er totalt lavmål >:(
Er det også mulig å tolke det jeg sier som om kvaliteten er søppel, men at spillerne som mennesker sannsynligvis er flotte og hyggelige mennesker, som selvsagt kan komme på fredagstacoen min når som helst?

For kvaliteten, kvaliteten er søppel, dritt og lavmål! Vi blåser 4,5 mp på to svensker og en polakk som aldri hever oss, 1000 u21 spillere som kanskje blir gode nok i 2023, 4,5 mp på to Allioski og Sacko, osv osv osv. Så selger vi spissen vår og pengene går til hva? Nada, null og nix!

Men for all del Gutta, la oss ikke være negative, hyll optimismen, de som er negative tar feil! Når bare Rad, Orta og Tc får tid på seg, skal vi nok se! Da vil Rad plutselig bli gavemild, Orta treffer på mer en hvert 26ende spillerkjøp og TC blir en manager.
1. Vi ligger på 7. plass, godt innenfor rekkevidde av PO. Ikke noe "søppel, dritt og lavmål" kan ta oss til den plassen.
2. Laget, som besto av de samme spillerne, spilte skjorta av motstanderne tidligere i sesongen. Ble da skrytt opp i skyene. TC ble genierklært, og Orta var en kløktig luring på transfermarkedet.
3. Resultatene i det siste en konsekvens av form.
Konklusjon: å si at spillere som spilte festfotball er lavkvalitetsspillere er totalt ahistorisk, og ekstremt opportunistisk.
Selv synes jeg at Leeds gjør det akkurat som forventet. For all del: bedre trener? bedre spillere? Ja jøss, jeg tar i mot slike med åpne armer. Men dette koster flesk, og klubben er i en oppbyggingsfase. Sesongen 2017/18 blir en prøveklut, hvor man sikter seg inn på PO. Går ikke det, evaluerer man nøye hvor forbedringspotensialet er, og handler deretter. Venter et mer seriøst forsøk på å nå PL i 2018/19-sesongen.
Ã… hetse spillere, TC og andre er kun brønnpissing. Venter med spenning på alle de som mener at klubben blir rævkjørt tar seg en tur til ER, for å forklare Rad, Orta og spillerne teksten...og ja proklamere at de er den rette til å ta Leeds opp til PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #70 på: Januar 14, 2018, 13:19:59 »
Laget fungerer ikke for tiden , det er det vel ingen som er uenig i.
Men veien ut av det er det store meningsforskjeller om.
Særlig blant oss eksperter her på forumet som ser kamper på tv.(ikke engang ringside)

Mitt halmstrå som holder den fullstendige apati på avstand, er at det er sannelig mye varierende spill hos våre konkurrenter også.så det skal kanskje ikke et megaløft til?

Det som også er tilfellet er at mange av våre spillere har spilt gode kamper i perioder i år, noen har i perioder vist klasse.periodene er bare altfor korte.
Spillere blir dårlige av å ikke helt vite retningen,presset er såpass stort.se på noen av feilpasningene i de siste kampene, disse spillerene KAN bedre.
Jeg tror at å legge lista på midbanesjef på f.eks James Milner som en samlende figur på banen og som støtte for tc i garderoben, kan være det vi trenger aller mest for å finne tilbake til formen som gir flere seiere på rad.En skikkelig kriger som vet hvor lista ligger og som har den nødvendige pondus til å si fra.
Bruk pengene på en SJEF.
.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Jon R

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #71 på: Januar 14, 2018, 13:28:00 »
Drar frem denne.. det er rett og slett en skandale hva vi har fått til på transfermarkedet. Blir så vanvittig lei. Søppel og atter søppel inn...
Du må gjerne mene at spillerne ikke holder mål for å rykke opp, men å kalle mennesker for søppel er totalt lavmål >:(
Er det også mulig å tolke det jeg sier som om kvaliteten er søppel, men at spillerne som mennesker sannsynligvis er flotte og hyggelige mennesker, som selvsagt kan komme på fredagstacoen min når som helst?

For kvaliteten, kvaliteten er søppel, dritt og lavmål! Vi blåser 4,5 mp på to svensker og en polakk som aldri hever oss, 1000 u21 spillere som kanskje blir gode nok i 2023, 4,5 mp på to Allioski og Sacko, osv osv osv. Så selger vi spissen vår og pengene går til hva? Nada, null og nix!

Men for all del Gutta, la oss ikke være negative, hyll optimismen, de som er negative tar feil! Når bare Rad, Orta og Tc får tid på seg, skal vi nok se! Da vil Rad plutselig bli gavemild, Orta treffer på mer en hvert 26ende spillerkjøp og TC blir en manager.
1. Vi ligger på 7. plass, godt innenfor rekkevidde av PO. Ikke noe "søppel, dritt og lavmål" kan ta oss til den plassen.
2. Laget, som besto av de samme spillerne, spilte skjorta av motstanderne tidligere i sesongen. Ble da skrytt opp i skyene. TC ble genierklært, og Orta var en kløktig luring på transfermarkedet.
3. Resultatene i det siste en konsekvens av form.
Konklusjon: å si at spillere som spilte festfotball er lavkvalitetsspillere er totalt ahistorisk, og ekstremt opportunistisk.
Selv synes jeg at Leeds gjør det akkurat som forventet. For all del: bedre trener? bedre spillere? Ja jøss, jeg tar i mot slike med åpne armer. Men dette koster flesk, og klubben er i en oppbyggingsfase. Sesongen 2017/18 blir en prøveklut, hvor man sikter seg inn på PO. Går ikke det, evaluerer man nøye hvor forbedringspotensialet er, og handler deretter. Venter et mer seriøst forsøk på å nå PL i 2018/19-sesongen.
Ã… hetse spillere, TC og andre er kun brønnpissing. Venter med spenning på alle de som mener at klubben blir rævkjørt tar seg en tur til ER, for å forklare Rad, Orta og spillerne teksten...og ja proklamere at de er den rette til å ta Leeds opp til PL.
Glitrende!  :)
Jon R.

rd1

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #72 på: Januar 14, 2018, 21:57:18 »
Drar frem denne.. det er rett og slett en skandale hva vi har fått til på transfermarkedet. Blir så vanvittig lei. Søppel og atter søppel inn...
Du må gjerne mene at spillerne ikke holder mål for å rykke opp, men å kalle mennesker for søppel er totalt lavmål >:(
Er det også mulig å tolke det jeg sier som om kvaliteten er søppel, men at spillerne som mennesker sannsynligvis er flotte og hyggelige mennesker, som selvsagt kan komme på fredagstacoen min når som helst?

For kvaliteten, kvaliteten er søppel, dritt og lavmål! Vi blåser 4,5 mp på to svensker og en polakk som aldri hever oss, 1000 u21 spillere som kanskje blir gode nok i 2023, 4,5 mp på to Allioski og Sacko, osv osv osv. Så selger vi spissen vår og pengene går til hva? Nada, null og nix!

Men for all del Gutta, la oss ikke være negative, hyll optimismen, de som er negative tar feil! Når bare Rad, Orta og Tc får tid på seg, skal vi nok se! Da vil Rad plutselig bli gavemild, Orta treffer på mer en hvert 26ende spillerkjøp og TC blir en manager.
1. Vi ligger på 7. plass, godt innenfor rekkevidde av PO. Ikke noe "søppel, dritt og lavmål" kan ta oss til den plassen.
2. Laget, som besto av de samme spillerne, spilte skjorta av motstanderne tidligere i sesongen. Ble da skrytt opp i skyene. TC ble genierklært, og Orta var en kløktig luring på transfermarkedet.
3. Resultatene i det siste en konsekvens av form.
Konklusjon: å si at spillere som spilte festfotball er lavkvalitetsspillere er totalt ahistorisk, og ekstremt opportunistisk.
Selv synes jeg at Leeds gjør det akkurat som forventet. For all del: bedre trener? bedre spillere? Ja jøss, jeg tar i mot slike med åpne armer. Men dette koster flesk, og klubben er i en oppbyggingsfase. Sesongen 2017/18 blir en prøveklut, hvor man sikter seg inn på PO. Går ikke det, evaluerer man nøye hvor forbedringspotensialet er, og handler deretter. Venter et mer seriøst forsøk på å nå PL i 2018/19-sesongen.
Ã… hetse spillere, TC og andre er kun brønnpissing. Venter med spenning på alle de som mener at klubben blir rævkjørt tar seg en tur til ER, for å forklare Rad, Orta og spillerne teksten...og ja proklamere at de er den rette til å ta Leeds opp til PL.

Vi ligger på syvende fordi vi tross alt har mye bra som Ayling, pontus, utrolig nok Cooper, berardi som alltid gjør en helhjertet innsats, hernandez, Viera, innimellom Philips og roof.

Hva har Orta/TC tilført av spillere?
Saiz-bra!
Allioski-tja
Widewald-jamt bytte med Green
Sacko, cibicki, grot, lassoga, pennington, shaugnessy, venstrebacken fra scum, klick og sikkert flere-> ikke god nok til å løfte klubben!
"Who needs Cantona??"

Nørgaard

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #73 på: Januar 14, 2018, 22:38:16 »
Mulig det er tanke på at Raddiken håper at de som kjøpes inn til U-23 laget skal slå til om noen år. Men jege r rimelig dritt lei at innkjøpene fremover skal handle om utvikling av spillere. Ser nå at vi er linka med Forest Green midfielder Jordan Stevens.
Dette må stoppes. Uansett hvor mye talent spillerne har i kroppen. De blir kun bedre ved å spille med bedre spillere ved siden av seg. Og ved at førstelaget gå på sparebluss, ja da er jeg redd for at vi om noen år er enda lengre fra drømmen om Premier League.
Førstelaget må styrkes nå, og til sommeren. Ikke bare å tenke på talenter.
Personlig er jeg redd for at Raddikken ikke kan noe om fotball. Han blir villeda av Orta og inkompetente personer som er henta inn til diverse stillinger i klubben, og det satses ikke på opprykk i det hele tatt.
Jeg er kjempeglad hvis da 3 spillere som er henta in til utvikling faktisk blir kjempegode spillere. Og hvis da de blir kjempegode spillere. Ja da nytter det ikke med 3 kjempegode spillere, hvis da resten av laget er langt under pari

Du har skrevet det samme lige siden jeg blev medlem her på dette forum og vi er kun blevet bedre.
Hvis det skal stoppes så ring til Andrea  8)

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #74 på: Januar 14, 2018, 23:05:25 »
Mulig det er tanke på at Raddiken håper at de som kjøpes inn til U-23 laget skal slå til om noen år. Men jege r rimelig dritt lei at innkjøpene fremover skal handle om utvikling av spillere. Ser nå at vi er linka med Forest Green midfielder Jordan Stevens.
Dette må stoppes. Uansett hvor mye talent spillerne har i kroppen. De blir kun bedre ved å spille med bedre spillere ved siden av seg. Og ved at førstelaget gå på sparebluss, ja da er jeg redd for at vi om noen år er enda lengre fra drømmen om Premier League.
Førstelaget må styrkes nå, og til sommeren. Ikke bare å tenke på talenter.
Personlig er jeg redd for at Raddikken ikke kan noe om fotball. Han blir villeda av Orta og inkompetente personer som er henta inn til diverse stillinger i klubben, og det satses ikke på opprykk i det hele tatt.
Jeg er kjempeglad hvis da 3 spillere som er henta in til utvikling faktisk blir kjempegode spillere. Og hvis da de blir kjempegode spillere. Ja da nytter det ikke med 3 kjempegode spillere, hvis da resten av laget er langt under pari

Du har skrevet det samme lige siden jeg blev medlem her på dette forum og vi er kun blevet bedre.
Hvis det skal stoppes så ring til Andrea  8)

Bedre. Det er dine ord. I fjor på denne tiden og like mange kamper. Da lå vi på 5 plass med 48 poeng. Et steg ned denne sesongen da vi ligger på 7 plass med 43 poeng. Og skal man ta det fotballsaklige. Ja da skal man alltid streve etter å forbedre plasseringen fra sesongen før. Altså er vi pr i dag et dårligere lag enn i fjor

DenHviteYeboah

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #75 på: Januar 14, 2018, 23:13:50 »
Mulig det er tanke på at Raddiken håper at de som kjøpes inn til U-23 laget skal slå til om noen år. Men jege r rimelig dritt lei at innkjøpene fremover skal handle om utvikling av spillere. Ser nå at vi er linka med Forest Green midfielder Jordan Stevens.
Dette må stoppes. Uansett hvor mye talent spillerne har i kroppen. De blir kun bedre ved å spille med bedre spillere ved siden av seg. Og ved at førstelaget gå på sparebluss, ja da er jeg redd for at vi om noen år er enda lengre fra drømmen om Premier League.
Førstelaget må styrkes nå, og til sommeren. Ikke bare å tenke på talenter.
Personlig er jeg redd for at Raddikken ikke kan noe om fotball. Han blir villeda av Orta og inkompetente personer som er henta inn til diverse stillinger i klubben, og det satses ikke på opprykk i det hele tatt.
Jeg er kjempeglad hvis da 3 spillere som er henta in til utvikling faktisk blir kjempegode spillere. Og hvis da de blir kjempegode spillere. Ja da nytter det ikke med 3 kjempegode spillere, hvis da resten av laget er langt under pari

Du har skrevet det samme lige siden jeg blev medlem her på dette forum og vi er kun blevet bedre.
Hvis det skal stoppes så ring til Andrea  8)

Bedre. Det er dine ord. I fjor på denne tiden og like mange kamper. Da lå vi på 5 plass med 48 poeng. Et steg ned denne sesongen da vi ligger på 7 plass med 43 poeng. Og skal man ta det fotballsaklige. Ja da skal man alltid streve etter å forbedre plasseringen fra sesongen før. Altså er vi pr i dag et dårligere lag enn i fjor
Interessant....kanskje vi bør være litt forsiktige med bombastiske påstander om at alt er bedre ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #76 på: Januar 14, 2018, 23:29:39 »
Mulig det er tanke på at Raddiken håper at de som kjøpes inn til U-23 laget skal slå til om noen år. Men jege r rimelig dritt lei at innkjøpene fremover skal handle om utvikling av spillere. Ser nå at vi er linka med Forest Green midfielder Jordan Stevens.
Dette må stoppes. Uansett hvor mye talent spillerne har i kroppen. De blir kun bedre ved å spille med bedre spillere ved siden av seg. Og ved at førstelaget gå på sparebluss, ja da er jeg redd for at vi om noen år er enda lengre fra drømmen om Premier League.
Førstelaget må styrkes nå, og til sommeren. Ikke bare å tenke på talenter.
Personlig er jeg redd for at Raddikken ikke kan noe om fotball. Han blir villeda av Orta og inkompetente personer som er henta inn til diverse stillinger i klubben, og det satses ikke på opprykk i det hele tatt.
Jeg er kjempeglad hvis da 3 spillere som er henta in til utvikling faktisk blir kjempegode spillere. Og hvis da de blir kjempegode spillere. Ja da nytter det ikke med 3 kjempegode spillere, hvis da resten av laget er langt under pari

Du har skrevet det samme lige siden jeg blev medlem her på dette forum og vi er kun blevet bedre.
Hvis det skal stoppes så ring til Andrea  8)

Bedre. Det er dine ord. I fjor på denne tiden og like mange kamper. Da lå vi på 5 plass med 48 poeng. Et steg ned denne sesongen da vi ligger på 7 plass med 43 poeng. Og skal man ta det fotballsaklige. Ja da skal man alltid streve etter å forbedre plasseringen fra sesongen før. Altså er vi pr i dag et dårligere lag enn i fjor
Interessant....kanskje vi bør være litt forsiktige med bombastiske påstander om at alt er bedre ;)

Kan jo ta med at vi endte 17 poeng etter sesongslutt, over det dominerende lag denne sesongen. Så vi burde faktisk ha et mye bedre utgangspunkt enn Wolves denne sesongen.
Men bevares. De har jo ingen 5 årsplan og innkjøp av maybes om et par år da

baste

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #77 på: Januar 15, 2018, 00:16:03 »
Spent på hvor lang tid dere mener en ny eier skal få, på å gjøre det rette med klubben i vårt hjerte.
AR har til nå hatt 7 mnd +- på seg, og noen ønsker han dit peppern gror.
Han har kjøpt Elland Road tilbake, planer om å utvide kapasiteten. Startet opp damelaget, styrket U 23 laget mm.

Enig i at han burde kjøpe en god spiss, og en god midtbanespiller NÃ… !
Men AR sin plan, er en 5- årsplan. Han ble neppe milliardær uten å haen plan. Æ velg å stole på at han har en god plan, til tross førr at æ e lynings ( æ og ja ), når æ ser prestsjonan på banen, og Leeds tap terreng i playoff kampen.

Vi burde unngått 4-5 tap denne sesongen, og da hadde vi ligget der vi hører hjemme

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #78 på: Januar 15, 2018, 07:00:13 »
Spent på hvor lang tid dere mener en ny eier skal få, på å gjøre det rette med klubben i vårt hjerte.
AR har til nå hatt 7 mnd +- på seg, og noen ønsker han dit peppern gror.
Han har kjøpt Elland Road tilbake, planer om å utvide kapasiteten. Startet opp damelaget, styrket U 23 laget mm.

Enig i at han burde kjøpe en god spiss, og en god midtbanespiller NÃ… !
Men AR sin plan, er en 5- årsplan. Han ble neppe milliardær uten å haen plan. Æ velg å stole på at han har en god plan, til tross førr at æ e lynings ( æ og ja ), når æ ser prestsjonan på banen, og Leeds tap terreng i playoff kampen.

Vi burde unngått 4-5 tap denne sesongen, og da hadde vi ligget der vi hører hjemme

Selvsagt skal han få tid. 5 årsplan burde vært 3 års plan. Men det største ankepunktet er kjøp av spillere. Her skriker klubben ettter forsterkninger, men hva gjøres. Jo det hentes konsekvent spillere inn for automatisk å lånes ut.
Og vi henter spillere på sparebluss. Hvor er kvaliteten som hentes inn for å forsterke laget. Hvor er viljen til å bruke penger for å villle rykke opp.
Klubben må bygges sten for sten, men fundamentet med en god spillerstall er fraværende.
Og damelaget. Totalt uviktig for å nå Premier League. Morsomt, men oftes gjerne for at konsentrasjonen skal ligge på det viktigste. Rykke opp.
Kjøpt tilbake ER. Kjempebra. Men ser ikke dette som et hinder for å satse. Og hvis da skarve 15 mp er hinderet her. Ja da har vi en eier uten penger. Og da er vi på scratch igjen. Vi vil da aldri rykke opp med Raddiken som eier. Og da håper jeg han selger seg ut av klubben

Sølvreven

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #79 på: Januar 15, 2018, 14:56:33 »
Jeg er for første gang på mange år sikker på at vi har fått en god eier. Han kommer til å ta oss opp i PL. Hvis det blir hentet inn en midtbanegeneral og en god spiss så blir det i år. MOT  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".


Sydhagen

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #81 på: Januar 15, 2018, 15:11:37 »
https://footballleagueworld.co.uk/ex-leeds-united-man-delivers-honest-assessment-of-the-clubs-transfer-policy/

Mye fornuftig her

Tull å skulle ignorere ungdomslaget og jeg støtter klubben i politikken der.
Når det gjelder transfers til førstelaget så ønsker vel stort sett alle fans en sentral midtbanemann og en spiss. Jeg heller mer mot en sentral midtbane og en ving. En teknisk og hurtig ving som faktisk klarer å utfordre og komme seg forbi backen. Dette evner ivertfall ikke f.eks. Alioski. Roofe/Lasogga klarer seg så lenge de får noen til å fore dem med de riktige ballene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #82 på: Januar 15, 2018, 16:36:49 »
https://footballleagueworld.co.uk/ex-leeds-united-man-delivers-honest-assessment-of-the-clubs-transfer-policy/

Mye fornuftig her

Tull å skulle ignorere ungdomslaget og jeg støtter klubben i politikken der.
Når det gjelder transfers til førstelaget så ønsker vel stort sett alle fans en sentral midtbanemann og en spiss. Jeg heller mer mot en sentral midtbane og en ving. En teknisk og hurtig ving som faktisk klarer å utfordre og komme seg forbi backen. Dette evner ivertfall ikke f.eks. Alioski. Roofe/Lasogga klarer seg så lenge de får noen til å fore dem med de riktige ballene.
Rar vurdering etter mitt skjønn! Et lag som satser på opprykk må ha en klassespiss som scorer mål ut av ingenting. Våre spisser scorer for lite mål uansett. tror du virkelig vi rykker opp med Roofe, Grot,Ekuban og Lasogga som spisser??? Bare de får nydelige pasninger så scorer de? har ikke sett slik ut...vi har scoret 5 mål på de 7 siste kampene, det er 0,7 mål pr. kamp....

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #83 på: Januar 15, 2018, 21:27:20 »
Hører vi er tilbudt Cris Martin på lån resten av sesongen, men trekker oss fordi vi ikke har penger til lønna hans. Må lure hva klubben overhode tenker da. Selvsagt har vi råd. Men antagelig ikke når all lønnsutgifter går til spillere som ikke er på førstelaget i det hele tatt

DenHviteYeboah

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #84 på: Januar 15, 2018, 21:41:17 »
Hører vi er tilbudt Cris Martin på lån resten av sesongen, men trekker oss fordi vi ikke har penger til lønna hans. Må lure hva klubben overhode tenker da. Selvsagt har vi råd. Men antagelig ikke når all lønnsutgifter går til spillere som ikke er på førstelaget i det hele tatt
Håper ikke dette er sant :(
Hvis det stemmer så er det noe som skurrer veldig....eller når jeg tenker meg om så er det ikke det. Dette er nivået klubben  satser på dessverre. Og da kan folk si hva de vil. Vi har ikke mulighet til å matche lønna til mighty Derby County....
« Siste redigering: Januar 15, 2018, 21:53:03 av DenHviteYeboah »

Josch

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #85 på: Januar 15, 2018, 21:58:13 »
Hører vi er tilbudt Cris Martin på lån resten av sesongen, men trekker oss fordi vi ikke har penger til lønna hans. Må lure hva klubben overhode tenker da. Selvsagt har vi råd. Men antagelig ikke når all lønnsutgifter går til spillere som ikke er på førstelaget i det hele tatt
Håper ikke dette er sant :(
Hvis det stemmer så er det noe som skurrer veldig....men vi får se hva som kommer ut...

Han har scoret/spilt lite denne sesongen.  Det må være en grunn til at Derby vil leie ham ut: høy lønn som han ikke forsvarer.
Scoret mye for Fulham på utlån i fjor.  Føler at dette blir en ny Lasogga.: At vi leier en som Derby vil ha ut av lønnsbudsjettet.

Sydhagen

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #86 på: Januar 15, 2018, 22:12:04 »
Martin er på nedtur og ikke verdt penga. Styr unna.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

JaJa

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #87 på: Januar 15, 2018, 23:12:20 »
Hører vi er tilbudt Cris Martin på lån resten av sesongen, men trekker oss fordi vi ikke har penger til lønna hans. Må lure hva klubben overhode tenker da. Selvsagt har vi råd. Men antagelig ikke når all lønnsutgifter går til spillere som ikke er på førstelaget i det hele tatt
Hvor har du det fra at klubben ikke har penger til lønna?
Har ikke funnet noen plass at det står at de mangler penger.

Har dog lest at lønnsnivået til Martin ikke faller inn under lønnspolitikken i klubben.

Så da lurer jeg på om du bare vrir litt på sannheten for å få frem et poeng eller bare henter ting i løse luften.
Du får legge ut link der det står at det ikke finnes penger........

h.b

  • Gjest
Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #88 på: Januar 16, 2018, 10:12:36 »
Hører vi er tilbudt Cris Martin på lån resten av sesongen, men trekker oss fordi vi ikke har penger til lønna hans. Må lure hva klubben overhode tenker da. Selvsagt har vi råd. Men antagelig ikke når all lønnsutgifter går til spillere som ikke er på førstelaget i det hele tatt
Hvor har du det fra at klubben ikke har penger til lønna?
Har ikke funnet noen plass at det står at de mangler penger.

Har dog lest at lønnsnivået til Martin ikke faller inn under lønnspolitikken i klubben.

Så da lurer jeg på om du bare vrir litt på sannheten for å få frem et poeng eller bare henter ting i løse luften.
Du får legge ut link der det står at det ikke finnes penger........

Vel lønnstruktur og ikke penger går ofte hånd i hånd. Hvis da Raddikken har satt et tak på f.eks 15.000 pund i uka. Da betyr det ikke annet enn at han sier at klubben ikke har råd til bedre lønn. Og dermed diskvalifiserer det klubben fra å konkurrere om de beste spillerne.
Satt på spissen. Raddikken vil heller lønna 5 middelmådigheter 14.000 pund i uka , enn å lønne en spiller som er av meget god klasse 25.000 pund i uka. Selv om han da hadde spart 45.000 pund i uka ved heller å tenke kvalitet fremfor kvantitet. Og slik tankegang er fullstendig ulogisk og idiotisk

Yorkshire Evening Post reporter Phil Hay claimed on his personal Twitter account on Monday that Leeds owner Andrea Radrizzani has a very clear stance on the wage structure at Elland Road and is unwilling to break it for Martin, 29, after he was understood to have been made available by Derby.

It is said that the Rams have been touting the Scotland international around and have offered him to the Whites, but his wages are a huge problem that may mean he will not be moving to Elland Road.

Dennis

Sv: Nok en gang feilslått sportslig satsing av Leeds
« Svar #89 på: Januar 16, 2018, 11:04:22 »
Hører vi er tilbudt Cris Martin på lån resten av sesongen, men trekker oss fordi vi ikke har penger til lønna hans. Må lure hva klubben overhode tenker da. Selvsagt har vi råd. Men antagelig ikke når all lønnsutgifter går til spillere som ikke er på førstelaget i det hele tatt
Håper ikke dette er sant :(
Hvis det stemmer så er det noe som skurrer veldig....eller når jeg tenker meg om så er det ikke det. Dette er nivået klubben  satser på dessverre. Og da kan folk si hva de vil. Vi har ikke mulighet til å matche lønna til mighty Derby County....

For Chris Martin er en spiller dere hadde hoppa i taket for? En spiller Derby mener ikke er god nok for de Jeg leser at HB ønsker en slank stall med gode spillere (fremfor mye stallfyll) og har vondt for å tro at en lånesignering av Chris Martin fra en ligarival til en (relativt sett) dyr penge er svaret på dette. Er Martin en spiss som scorer mål i bøtter og spann og lager mål på egenhånd? Eller: Kan det tenkes at klubben har mulighet til å matche lønna hans, men velger å ikke gjøre det? Eller vil en slik tankegang bare slå bein under all argumentasjon om hvor ille og fælt alt er? Etter ti år her er det noe som sier meg at kritikken hadde kommet fra samme hold, dersom Martin faktisk hadde kommet og paradoksalt nok med samme argument.

Det skurrer her ja, men jeg er ikke sikker på at det er i klubbøkonomien.
Marching on together!