Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, 4/11 2017, kl. 18.30, på TV

Started by auren, November 03, 2017, 12:55:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: Kai on November 04, 2017, 19:18:10
Jeg savner tiden fra tidlig i høst da spillerne spilte for fornyet kontrakt.

Ups....ja!

Ny-eiertabbe!    :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

For guds skyld, få inn med bevegelse og fart. The Roofe, the Roofe is on fire...Lasogga er ikke « on fire»

Når midtstoppere skal drible seg ut av feltet, når Aiyling slår mer hjemover en framover...ja da har vi allerede tapt.

Angrep er det beste forsvar...men det har ingen fortalt TC

Promotion 2010

Quote from: auren on November 04, 2017, 19:16:56
Jadda! Over mål! Kan det snu?

auren

Enzo Eamore:

Credit to Ollie Watkins for punishing the Leeds fan who threw the bottle by aiming his penalty at him.

Min første Leeds-kamp:

Cannavaro

Vi er virkelig ute og kjøre om dette fortsetter !!  Det er lilleputt fotball det som presteres utpå der......
MFLU - Miracles For Leeds United

Trondjo

Sleivind

Quote from: HåvardK on November 04, 2017, 19:25:41
Quote from: Sleivind on November 04, 2017, 19:21:49
Ayling har rett og slett blitt ei rundingsbøye! Tror han hadde hatt godt av en tur på benken. Fullstendig ute av form!
For på benken står høyrebackene i kø, da?
Jeg er også frustrert, men syns det blir litt rart å rette skytset mot vår mest stabile spiller de to siste sesongene (og for ordens skyld: Altså fjorårets og årets sesong).

Retter ikke skytset mot han. Han har vært vår mest stabile spiller i to sesonger nå, derfor er det ekstremt kjedelig at han er inne i sin verste form akkurat nå.

Sterland

Bruk i alle fall Saiz der han er best... Han er vår desidert  beste offensive midtbanespiller. Ved å dytte han ut på venstrekant gjør vi Brentford en kjempetjeneste. Phillips er tilnærmet ubrukelig i den offensive midtbanerollen... Bytt ut O´Kane, dytt Phillips et hakk tilbake på banen, og Saiz inn i midten. Få inn Dallas eller Sackho til å ta vingrollen. Vi er i et blindspor og det er en lidelse å se laget om dagen:(

Cherry

Forferdelig svakt.
Vi er nest best på alt.
Hva er taktikken? Høye baller på Lasogga?

Dette MÃ... være vårt bunn nivå. Små marginer da, og vi har hatt de på vår side....
her må det bite og guts til, vi MÃ... vinne midtbanen.

Håper virkelig vi har flaks nå denne kampen, og får noe ut av den... men hittil er d meget ufortjent.

HåvardK

Quote from: Trondjo on November 04, 2017, 19:29:51
Quote from: HåvardK on November 04, 2017, 19:26:03
Quote from: Trondjo on November 04, 2017, 19:25:12
Ingenting fungerer , absolutt ingenting! TC hva gjør du i pausen?
Sacko, kanskje?
Nei, Gud forby. Heller Pablo.
Prøvde å være ironisk. Falt på stengrunn. Humor er vel ikke det som først melder seg på en slik dag.

Promotion 2010

LUFCdata

1 - Number of touches by Leeds inside the opposition box in the first half. This needs addressing. Simple as.
Min første Leeds-kamp:

JacobScreek

Absulutt NULL samhandling...  :o
Ingen løp sitter i forhold til spilt pasning...og omvendt...
En lidelse å se dem så hjelpesløse...
Litt medgang vil gjøre underverker...

Give us a goal!!! MOT  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Sleivind

Vi er ikke så katastrofalt dårlige, men vi MÃ... luke vekk personlige feil. Vi fordrer de to mål, heldigvis sløser de vekk den ene sjansen.
Igjen setter vi ikke sjansene våre og det er tungen på vektskålen i dag, sammen med personlige feil.

Det som er trist nå er at det er de mest rutinerte spillerne våre som svikter, Ayling, Jansson og Lonergan forærer Brentford sjanser og mål. Det er nettopp de som skal stå i krigen når det butter i mot. Ikke Vieira på 19 år.

Sydhagen

Quote from: Sterland on November 04, 2017, 19:31:35
Bruk i alle fall Saiz der han er best... Han er vår desidert  beste offensive midtbanespiller. Ved å dytte han ut på venstrekant gjør vi Brentford en kjempetjeneste. Phillips er tilnærmet ubrukelig i den offensive midtbanerollen... Bytt ut O´Kane, dytt Phillips et hakk tilbake på banen, og Saiz inn i midten. Få inn Dallas eller Sackho til å ta vingrollen. Vi er i et blindspor og det er en lidelse å se laget om dagen:(

Enig, Saiz må inn i 10'er rollen.
Få inn Dallas på venstre, ut med O'Kane.
Og stå for guds skyld mer samlet med hele laget!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Quote from: Sleivind on November 04, 2017, 19:30:05
Ayling har rett og slett blitt ei rundingsbøye! Tror han hadde hatt godt av en tur på benken. Fullstendig ute av form!
Jeg er også frustrert, men syns det blir litt rart å rette skytset mot vår mest stabile spiller de to siste sesongene (og for ordens skyld: Altså fjorårets og årets sesong).

Retter ikke skytset mot han. Han har vært vår mest stabile spiller i to sesonger nå, derfor er det ekstremt kjedelig at han er inne i sin verste form akkurat nå.
Jo, du retter skytset mot ham når du trekker frem ham som eneste enkeltspiller. Men det er lov å moderere seg :-)
Tror det handler mye om fraværende tro på egne og andres ferdigheter. I mine øyne er Vieira eneste unntak i dag.

Sleivind

Quote from: HåvardK on November 04, 2017, 19:37:05
Quote from: Sleivind on November 04, 2017, 19:30:05

Jo, du retter skytset mot ham når du trekker frem ham som eneste enkeltspiller. Men det er lov å moderere seg :-)
Tror det handler mye om fraværende tro på egne og andres ferdigheter. I mine øyne er Vieira eneste unntak i dag.

Tro på egne ferdigheter kan vi være enige om. Hele laget er totalt blottet for selvtillit..

Nørgaard

Dette er vel ikke værd kontinuitet på træner posten?

TK20

Synes Dallas blir gitt for få sjanser. Han har lenge vist gode takter og riktig innstilling for klubb og landslag. Alioski har vært direkte svak og veik i ukesvis, men har tydeligvis klippekort.

Kickthemdown

Ayling stabil i år ? Du har ikke sett stort med Leeds kamper skjønner jeg.

karaba

Barba

Langt bedre åpning av denne omgangen. TC har gjort grep, til det bedre tror jeg og da er det bare å håpe. Kun et mål bak.
Barba - MOT

karaba

Hva er taktikken fremover, ser jo veldig ut som vi bruker "måk ballen og oppover og håp det beste taktikken" :o

TK20

Herregud, Alioski! Løper tolv sekunder i offside med full oversikt fra kanten. Begynner å irritere meg litt kjenner jeg.

karaba

HåvardK

Quote from: TK20 on November 04, 2017, 19:40:02
Synes Dallas blir gitt for få sjanser. Han har lenge vist gode takter og riktig innstilling for klubb og landslag. Alioski har vært direkte svak og veik i ukesvis, men har tydeligvis klippekort.
Tydeligvis vurdert som MYE bedre.

auren

Kampen ser dessverre kjørt ut. Redd det snart står 2-0. Trist  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Leeds er nok drømmemotstanderen for lag fra CC akkurat nå. Lett å få selvtillit mot oss nå...

auren

Godt skudd av Vieira. Håper vi klarer å komme oss inn i kampen nå.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Cannavaro

Endelig litt bedre spill her i 65. minutt. Bra skudd Vieira !!  Fortsett sånn nå...
MFLU - Miracles For Leeds United