Skrevet av Emne: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017  (Lest 25062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #30 på: November 22, 2017, 12:17:18 »
Ønsker:

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi
    Phillips - Vieira
Alioski - Hernandez - Dallas
     Ekuban

Tror derimot at det blir uforandret lag siden sist. "Never change a winning team", men samtidig er det kort tid siden forrige kamp.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #31 på: November 22, 2017, 12:18:37 »
Forresten.. MATCHDAY!!  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #32 på: November 22, 2017, 12:39:12 »
Forresten.. MATCHDAY!!  8)

Hell Yeah  ;D
Ups & Ups!!

Cannavaro

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #33 på: November 22, 2017, 13:12:21 »
Ønsker:

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi
    Phillips - Vieira
Alioski - Hernandez - Dallas
     Ekuban

Tror derimot at det blir uforandret lag siden sist. "Never change a winning team", men samtidig er det kort tid siden forrige kamp.
Ser at dette er et ønske...men ; Roofe spilte seg ikke UT av laget sist ??  og motsatt ; spilte Ekuban seg inn med 10 minutters reserve opptreden ?? og hvor er Saiz ??  Vår beste offensive kraft og den beste spilleren hittil i sesongen ??
Jeg skal være grei og gi deg et forsøk til på 11èren......
MFLU - Miracles For Leeds United

Annesj

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #34 på: November 22, 2017, 14:01:33 »
Her må det ha gått fort i svingen ja  ;D Saiz er selvskreven.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

LEO

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #35 på: November 22, 2017, 15:25:13 »
Da går Hernandes ut ? :-\
 

LEO

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #36 på: November 22, 2017, 15:29:27 »
I forrige match syntes jeg Vieira ble lett passert ved 2-3 tilfeller og han løp ikke etter for å ta igjen spilleren, men bare små jogga etter.
 

Cherry

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #37 på: November 22, 2017, 15:33:06 »
Viktig og "få i gang" Klich,. Hva med og rullere Phillips og han i den posisjonen?
Dallas foran Alioski som nevnt tidligere hadde også vært spennende - dog har vi CBJ som ER venstrebeint
og utlånt til oss fra Manju for og få spilletid......

Moro med vanskelig laguttak fordi vi har flere aktuelle i samme posisjoner.
 

LEO

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #38 på: November 22, 2017, 15:41:10 »
Jeg kunne tenkt at Dallas fikk venstre back plassen. :-\
 

roaldv

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #39 på: November 22, 2017, 16:10:07 »
I forrige match syntes jeg Vieira ble lett passert ved 2-3 tilfeller og han løp ikke etter for å ta igjen spilleren, men bare små jogga etter.

Akkurat det har jeg sett i flere kamper denne sesongen. Mister du ballen på vei framover, eller blir passert, må det jobbes knallhardt tilbake for å rette opp egen feil. Dette prøver jeg å innprente 12-åringene jeg trener også - og her tillater jeg meg faktisk å heve stemmen ganske kraftig på feltet dersom de synder! Vieira kan også lære en hel del fra Alioski på dette!
« Siste redigering: November 22, 2017, 16:12:58 av roaldv »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #40 på: November 22, 2017, 16:47:48 »
Haha, det er håp :)

White Knight LUFC‏
@WhiteKnightLUFC
 
Wolves have lost their last seven home matches on a Wednesday. The last time they avoided defeat was the 1-0 win over Chelsea in January 2011
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #41 på: November 22, 2017, 16:53:19 »
Eirik Aase (Championship Norge) vurderer kveldens kamp:

Wolverhampton Wanderers – Leeds United
Kampstart: 20.45
Skader og Suspensjoner: Vertene får tilbake Barry Douglas fra suspensjon, mens gjestene må klare seg uten Pierre-Michel Lasogga.
Hvem kan stoppe dette Wolves-maskineriet? Kanskje kan det være Leeds United? Man skal ikke mange rundene tilbake i tid for å finne ulvenes tap borte mot Queens Park Rangers, men likevel kan man ikke gjøre annet enn å ta av seg hatten for det Wolves har prestert i høst. Med en herlig blanding av fantastisk, fartsfylt og godt organisert fotball, har de valset over de fleste lag denne sesongen. På lørdag tok de en sterk 2-0 seier borte mot Reading, men det oppgjøret kunne raskt ha endt med tap. Reading hadde nemlig et hav av sjanser, men John Ruddy leverte en utrolig kamp mellom stengene. Wolves har nå fått muligheten til å øke forspranget på topp etter at Sheffield United tapte i går. Nå har Wolves 38 poeng, mens Cardiff City på andreplass har 37 poeng. Hjemme på Molineux har ulvene 6-1-1, og de har vunnet samtlige fire siste på eget gress.
Wolves siste kamper:
Reading – Wolves 0-2 (Doherty, Cavaleiro)
Wolves – Fulham 2-0 (Saiss, Bonatini)
Norwich – Wolves 0-2 (Bonatini, Boly)
QPR – Wolves 2-1 (Bonatini)
Man City – Wolves 0-0
Jeg hadde ærlig talt liten tro på at Leeds United skulle stikke av med samtlige poeng da de fikk besøk av Middlesbrough på lørdag. Jeg trodde det ville bli vanskelig å finne veien til nettmaskene mot et solid Boro-lag, men det ble det ikke. Leeds scoret to ganger, og stakk til slutt med en sterk 2-1 seier. Dermed fikk Leeds seg en etterlengtet opptur etter fire strake tap. Nå blir det interessant å se om de kan bygge videre på søndagens seier når de skal opp mot ligaens beste lag. For noen uker siden vant de komfortabelt borte mot Bristol City etter tre strake tap, men den gangen klarte de ikke følge opp med nye gode prestasjoner. Med seier i kveld har Leeds muligheten til å klatre opp på play-off. På bortebane har de 4-0-4 denne sesongen, men fire av de fem siste bortekampene har endt med tap.
Leeds siste kamper:
Leeds – Boro 2-1 (Alioski, Hernandez)
Brentford – Leeds 3-1 (Alioski)
Leeds – Derby 1-2 (Lasogga)
Leeds – Sheff Utd 1-2 (Phillips)
Leicester – Leeds 3-1 (Hernandez)
Vurdering: Det er ikke alltid enkelt å vite hva man får fra dette Leeds-laget. De kan glimte til med de mest fantastiske seierne når du minst venter det, men samtidig kan de også levere meget svake prestasjoner i den påfølgende kampen. Jeg blir derfor ikke overrasket om de faktisk klarer finne på noe mot serielederen i kveld. Likevel klarer jeg ikke markere for annet enn hjemmeseier. Wolves ser fryktelig sterke ut, og nå har de fått ting til å klaffe hjemme på Molineux også.
Spill: H (1.59 @ Nordicbet)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #42 på: November 22, 2017, 16:58:29 »
Hadde vel vært typisk Leeds om vi fikk et kjemperesultat ikveld, for så å tape mot Barnslig på Lørdag
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #43 på: November 22, 2017, 17:49:47 »
Ønsker:

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi
    Phillips - Vieira
Alioski - Hernandez - Dallas
     Ekuban

Tror derimot at det blir uforandret lag siden sist. "Never change a winning team", men samtidig er det kort tid siden forrige kamp.

Dersom du setter inn en keeper også, så skal du ikke se bort fra at forsvaret får en litt triveligere kveld.  :D
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #44 på: November 22, 2017, 17:58:01 »
Prøver å komme meg inn på siden hvor jeg kjøper tilgang til dagens match. Har gjort dette mange ganger før men nå finner jeg rett og slett ikke ut av. Har gått inn på matchcentre og International match center men kommer meg ikke videre til noe subscription vindu. Flere som sliter???? :-[

Sliter med det samme. Noe jeg gjør hver gang før det plutselig fungerer. Nå har jeg prøvd lenge. Håpløst. Synd det ikke finnes andre alternativer!

Xern

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #45 på: November 22, 2017, 18:59:54 »
Ønsker:

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi
    Phillips - Vieira
Alioski - Hernandez - Dallas
     Ekuban

Tror derimot at det blir uforandret lag siden sist. "Never change a winning team", men samtidig er det kort tid siden forrige kamp.

Dersom du setter inn en keeper også, så skal du ikke se bort fra at forsvaret får en litt triveligere kveld.  :D
Harde kår å ønske seg start-11er her på forumet!!!  ;D Lonergan som keeper, Roofe ut fordi det er tre dager siden forrige kamp, samme med Saiz.  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sterland

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #46 på: November 22, 2017, 19:03:56 »
Ønsker:

Ayling - Cooper - Jansson - Berardi
    Phillips - Vieira
Alioski - Hernandez - Dallas
     Ekuban

Tror derimot at det blir uforandret lag siden sist. "Never change a winning team", men samtidig er det kort tid siden forrige kamp.

Dersom du setter inn en keeper også, så skal du ikke se bort fra at forsvaret får en litt triveligere kveld.  :D
Harde kår å ønske seg start-11er her på forumet!!!  ;D Lonergan som keeper, Roofe ut fordi det er tre dager siden forrige kamp, samme med Saiz.  :)

Enig i det meste, men ville ikke utelatt Saiz.. Vår klart beste spiller sesongen under ett, og en kreativ kraft i en kamp vi trolig kommer til å bli tøft presset

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #47 på: November 22, 2017, 19:28:32 »
Phil Hay‏
@PhilHayYEP

Stuart Dallas is with the squad tonight. Doesn't look like Lasogga is here. A proper November night this one. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kai

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #48 på: November 22, 2017, 19:45:51 »
Laget:
Lonergan, Ayling, Cooper, Jansson, Berardi, Phillips, Vieira, Alioski, Hernandez, Saiz, Roofe

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #49 på: November 22, 2017, 19:45:54 »
Leeds United‏
Verified account
 
@LUFC
 25s
25 seconds ag
 | Tonight's Starting XI presented by @Ladbrokes:

Lonergan, Ayling, Cooper, Jansson, Berardi, Phillips, Vieira, Alioski, Hernandez, Saiz, Roofe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #50 på: November 22, 2017, 19:46:54 »
Samme lag som sist ja. Som forventet det. Ikke så "sprek" innbytterbenk, men det får være greit.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #51 på: November 22, 2017, 20:08:03 »
Samme lag som sist ja. Som forventet det. Ikke så "sprek" innbytterbenk, men det får være greit.

auren

Lufcstats

First time we've been unchanged all season.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #52 på: November 22, 2017, 20:24:56 »
Satser på 0-1 i kveld. Sen scoring av Dallas i sin kamp nr 100 for Leeds!

Cannavaro

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #53 på: November 22, 2017, 20:30:40 »
Tipper vi får en uavgjort her, 1-1 er mitt tips.  Tipper Roofe scorer for oss, men hadde vært artig med en scoring fra Berardi, Ayling eller Vieira....
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #54 på: November 22, 2017, 20:33:09 »
Rundt 2500 fans har tatt turen fra Leeds til kampen mot ligalederen. Kvoten er sikkert fylt opp.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #55 på: November 22, 2017, 20:35:26 »
Prøver å komme meg inn på siden hvor jeg kjøper tilgang til dagens match. Har gjort dette mange ganger før men nå finner jeg rett og slett ikke ut av. Har gått inn på matchcentre og International match center men kommer meg ikke videre til noe subscription vindu. Flere som sliter???? :-[

Sliter med det samme. Noe jeg gjør hver gang før det plutselig fungerer. Nå har jeg prøvd lenge. Håpløst. Synd det ikke finnes andre alternativer!

Femte kampen på rad jeg kommer til subscription area, fyller inn alt og så kommer jeg ikke lengre. Får bare beskjed om at e-mail already in use. Men den greide jeg å komme videre fra tidligere, men ikke nå lengre....
MOT

Nørgaard

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #56 på: November 22, 2017, 20:35:40 »
Heldig med uafgjort i denne

Xern

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #57 på: November 22, 2017, 20:36:21 »
Rundt 2500 fans har tatt turen fra Leeds til kampen mot ligalederen. Kvoten er sikkert fylt opp.
Jeg kan bekrefte at kvoten er fylt opp. Jeg har prøvd å få meg en bortebilett siden jeg kom hit, men det er bare å gi opp  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #58 på: November 22, 2017, 20:44:32 »
Da braker det straks løs. Nervøs nå. Gjelder å holde tett bakover og sette sjansene som kommer. Første målet vinner som regel med Leeds. Håper Leeds putter først. En stund siden sist Saiz puttet, kanskje på tide med et wonderstrike?

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #59 på: November 22, 2017, 20:45:24 »
Phil Hay‏
@PhilHayYEP
 4m
4 minutes ago

Easier said than done but much like Bristol City away, an early Leeds goal would go a long way. Bound to play on the counter this evening. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan