Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 25.11.2017 kl 13:30 LIVE på Viasport 3

Started by auren, November 24, 2017, 09:03:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Quote from: Hallgeir * on November 25, 2017, 15:27:36
Begynner å bli lei av sutre-mentaliteten hos Saiz.

Den kan han med fordel legge av seg.
[/quote

så absolutt!!
Ups & Ups!!

Sleivind

Nørgaard

auren

Jadda! Fullt fortjent seier. Deilig å holde nullen igjen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Herlig med seier i dag.  :)

Bryr meg ikke så mye om lagene rundt oss nå. Først får vi se om vi klarer å bli mer konsistente i det å ta godt med poeng over tid.

roaldv

Forsåvidt enig, selv om jeg ikke synes det var så aller verst i dag. Uansett er han soleklart banens beste spiller!

Buddy

Med unormal dommer, altså hva vi ikke har slitt med siste åtte ukene, hadde vi vinni minst 4-0.
Fin seier og det blir ei fin helg.
MOT

Andersen

Flott med en ny seier ! Vi har fortsatt heng på play off plassen !  :) Og helga ble for så vidt reddet av denne seieren i dag ,! MOT !

Hallgeir *

Quote from: Lucas the Kop Cat on November 25, 2017, 15:28:39

Var vel litt mindre av det i dag enn vi er vant til?

Vet ikke helt, men han er så god at det er helt unødvendig.

Flott seier i dag, uansett.
Super Leeds since 1968

Ankerjon15

Godt med seier igjen, men nå må vi bli mere stabile og vinne masse kamper fremover. Grattis til alle. ;D ;D

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hallgeir * on November 25, 2017, 15:32:56
Quote from: Lucas the Kop Cat on November 25, 2017, 15:28:39

Var vel litt mindre av det i dag enn vi er vant til?

Vet ikke helt, men han er så god at det er helt unødvendig.

Flott seier i dag, uansett.
Tror nok også at han hadde fått flere frispark uten vinkingen, virker nok mest mot sin hensikt i det lange løp.

Xern

Utrolig bra kamp idag, god seier. Beste idag var vel mentaliteten vi hadde på banen. Vinne dueller, kjempe og løpe. 4 mål på 4 kamper for Alioski, og mye annet bra. Det beste med Wiedwald i mål er vel at han klarer å få ballen over midtbanen, også ved å kaste (!). Gleder meg til kampen mot Aston Villa, satser på fullt hus!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lowfields

Quote from: Fripp on November 25, 2017, 15:31:42
Quote from: auren on November 25, 2017, 15:30:35
Jadda! Fullt fortjent seier. Deilig å holde nullen igjen!

auren

Ny keeper ;D
Var vel ikke hans fortjeneste akkurat. Tror vi skal være glad Barnsley ikke hadde mer å by på idag, Felix klarte faktisk å virke litt ustø de få gangene han var involvert. Vi blir slappe de siste 20-30 min - 0-3 burde vært satt lenge før slutt. Den motstanden vi møtte idag er definitivt unntaket i denne divisjonen og overall synes jeg vi langt ifra ser ut som et topp 6 lag pr nå. But, but - ingen grunn til å være negativ nå. Seier i boks og ølen er pretta....:-)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Cannavaro

Dette var en fin seier, noe vi trengte nå.  Vi gjorde ting vanskelig for Barnsley, og våre spillere var påskrudd.  Gjorde det nødvendige med to scoringer, mye br av Saiz og Alioski idag og Pablo også viser han er klasse.  Fint at Ekuban klarte seg såpass lenge.  Har tro på at han kan bli bra for oss.  Stort sett bra bakover.    Grattis alle med 3 poeng !!  Det var viktigst idag.
MFLU - Miracles For Leeds United

raggen

fikk ikke sett kampen men fulgte med på forum via mobil og gleder meg over resultatet.. godt og høre Ekuban gjorde en god kamp. tror han kan bli bra.

Grattis alle sammen.

MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Deilig med null og tre poeng. Veldig deilig. Litt skuffet over at vi slapp Barnsley inn i kampen igjen. Før 60 min hadde vi stålkontroll.

auren

Quote from: Blank_File on November 25, 2017, 17:12:14
Deilig med null og tre poeng. Veldig deilig. Litt skuffet over at vi slapp Barnsley inn i kampen igjen. Før 60 min hadde vi stålkontroll.

Kanskje ikke mer å forvente at et hjemmelag vil ta litt over når de jakter en scoring. Men vi mistet litt momentum på midten da O'Kane måtte ut. Shaughnessy hadde vel ingen særlig bra match. Han blir for treig på midten. Hadde håpet å se Anita der.

Poeng:

Wiedwald 7
Ayling 7
Pontus 7
Cooper 8
Berardi 6
O'Kane 7
Phillips 7
Alioski 8
Saiz 8
Hernandez 7
Ekuban 7

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Dette var en fult fortjent seier, og vi holder nullen.
Trur dette er en solid boost for guttan, blir spennende å se framover. Vi trenger 2-3 seire på rad nu, så er vi på playoff.
Utrolig jevnt i år, bare 2-3 lag som drar litt ifra. Ingenting er avgjort enda, vi kan lett havne på playoff, og selv om æ ikke trur det sjøl, så kan vi rykke rett opp.
Godt å se Eukaban, trur han bli konge med noen kamper til.

MOT

Cherry

3 poeng , viktig.
Med litt mer presisjon i pasninger burde vi scoret ett par til.
Minus i dag til Berardi , Philips og Ayling... Rufsete og veldig mye feilpasninger.
Trekker ned dette tullet Ayling driver ift aggresjon og hissighet >:(

Pluss så klart til Saiz, Pablo , Alioski og Pontus.- men flere bør melde seg på.
Middels kamp, men deilige poeng ;)

berlin

Quote from: baste on November 25, 2017, 17:22:04
Dette var en fult fortjent seier, og vi holder nullen.
Trur dette er en solid boost for guttan, blir spennende å se framover. Vi trenger 2-3 seire på rad nu, så er vi på playoff.
Utrolig jevnt i år, bare 2-3 lag som drar litt ifra. Ingenting er avgjort enda, vi kan lett havne på playoff, og selv om æ ikke trur det sjøl, så kan vi rykke rett opp.
Godt å se Eukaban, trur han bli konge med noen kamper til.

MOT

Vi har på papiret lettere motstand ut året, men unntak av Aston Villa, som vi møter til helgen.
Men på papiret lettere motstand betyr jo, som vi vet, omtrent nada.

Villa (h)
QPR (b)
Norwich (h)
Hull (h)
Burton (b)
Birmingham (b)

Realistisk å håpe på 10-12 poeng her. Får vi mer, er vi med i PO-kampen igjen.

Cherry

Quote from: HåvardK on November 25, 2017, 14:29:49
Quote from: RoarG on November 25, 2017, 14:25:28
Saiz og Alioski er knallkjøp. Bra jobbet av Orta.
Alli har kommet seg etter en svak periode. Jobber knallhardt begge veier, og er alltid spillbar på høyresida. Så han har vel alt i alt innfridd.
Ellers er jeg imponert av Ekuban. Sterk, god teknisk og spenstig, og dermed også en mann som kan vinne noen hodedueller - som det blir noen av mot slike lag.
Kalvin svak og slapp i dag, syns jeg, mens O´Kane vel har vunnet et par dueller og bidratt ganske positivt. Berardi er derimot ikke bra nok.

Nei, Berardi er ikke god nok- og Ayling roter fælt med ball i beina og pasninger.
Phillips burde byttes med Anita,som faktisk ER midtbanespiller..
Neste er Villa hjemme, skikkelig test.

Annesj

Kjempelurt å bytte phillips med anita å sette inn ennå en på 1.50 på midten i tilegg til hernan, saiz, okane å alioski  ::) Regne knøttelaget. Syns phillips var bra idag. Berardi MÃ... byttes med en ordentlig venstreback i januar. Litt bekymra over at vi kjører bånn gass i press å tempo hele matchen å ikke justerer det periodevis. Mot et bedre lag hadde vi blitt straffet i 2 omgang. Da sprakk det opp å vi orket ikke være like tett på. Men en god kamp å 3 poeng. Kjempebra for turen over til helga mot villa å litt positiv stemning   :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

GeirO

Leeds slår de dårligste og taper for de beste. Vi får som fortjent. Vi ender sannsynligvis opp mellom 6. og 10.plass, og da kan vi jo drømme om 6. plassen...

Synes forøvrig det var bra at de satte inn Shaughnessy på midtbanen. Han er opprinneling midtbanespiller, etter det jeg har forstått, og jeg synes han gjorde det bra. Har fysisk styrke og helt rett og satse på vår unge spillere.
MOT

Xern

Quote from: GeirO on November 25, 2017, 19:05:23
Leeds slår de dårligste og taper for de beste. Vi får som fortjent. Vi ender sannsynligvis opp mellom 6. og 10.plass, og da kan vi jo drømme om 6. plassen...

Synes forøvrig det var bra at de satte inn Shaughnessy på midtbanen. Han er opprinneling midtbanespiller, etter det jeg har forstått, og jeg synes han gjorde det bra. Har fysisk styrke og helt rett og satse på vår unge spillere.
Uenig i at Shaughnessy gjorde det bra. Midtstopperne våre fikk langt mer å gjøre etter at O'Kane måtte ut
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Quote from: Annesj on November 25, 2017, 18:53:17
Kjempelurt å bytte phillips med anita å sette inn ennå en på 1.50 på midten i tilegg til hernan, saiz, okane å alioski  ::) Regne knøttelaget. Syns phillips var bra idag. Berardi MÃ... byttes med en ordentlig venstreback i januar. Litt bekymra over at vi kjører bånn gass i press å tempo hele matchen å ikke justerer det periodevis. Mot et bedre lag hadde vi blitt straffet i 2 omgang. Da sprakk det opp å vi orket ikke være like tett på. Men en god kamp å 3 poeng. Kjempebra for turen over til helga mot villa å litt positiv stemning   :)

Shock gjorde seg ikke bort på midten, vant et par hodedueller, men det er ikke der hodeduellene avgjør kamper. Synes han er for treg til å passe som midtbanespiller.

Ville heller sett hva Anita kunne utrette der. Husk at vi hadde både Batty  og Strachan sammen på midten. Speed var vel heller ikke noe fyrtårn.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Solid kamp idag, deilig med fortjent seier. Mye fungerte  bra, men synes vi hadde varierende pasningskvalitet i gjennom kampen. Barnsley var dessuten veldig svake. Blir annen motstand mot Villa, men da skal jeg skrike meg hes på ER  ;D

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on November 25, 2017, 20:52:01
Solid kamp idag, deilig med fortjent seier. Mye fungerte  bra, men synes vi hadde varierende pasningskvalitet i gjennom kampen. Barnsley var dessuten veldig svake. Blir annen motstand mot Villa, men da skal jeg skrike meg hes på ER  ;D

Synes at vi kunne holdt litt mer på ballen i 2. omgang og ikke bare "gitt" den fra oss etter 2-3 trekk i laget. Sikkert nerver, men mot et bedre lag hadde vi blitt straffet.

Gleder meg til å sitte ringside på ER selv.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.