Skrevet av Emne: Leeds - Bristol City 17.februar  (Lest 2874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArendalWhite

Leeds - Bristol City 17.februar
« på: Desember 29, 2017, 14:47:10 »
Jeg vurderer å reise over til denne kampen.

Stemmer det at evt flytting av kampen, for tv, skal være avklart senest 6 uker for kamp?
I så fall så må flytting avklares senest lørdag 6.januar.

Har jeg forstått det riktig?
Leeds United siden 1972

Henning

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #1 på: Desember 29, 2017, 18:45:51 »
Du skal vere obs på at det er fa-cup runde denne helga. Er derfor ikkje sikkert denne blir spelt denne helga, men du kan risikere at ein eventuell Leeds- kamp kan kome på fredag eller søndag.

Og SKY kan uansett skifte kampdato når dei vil, verkar det som.
Men følger du med på denne sida, ser du når dei set opp tv -kampar etter kvart  https://www.efl.com/clubs-and-competitions/tv-games/domestic-efl-games/

ArendalWhite

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #2 på: Desember 30, 2017, 08:47:30 »
Takk for info.

På efl.com er det nå også lagt ut denne mld:

The latest Sky Sports live television selections will now be announced following the FA Cup Third Round weekend.

Selections were due to be made by 29 December but following discussions between the EFL and Sky, selections for the weekends of 17th February, 24th February and 3rd March, as well as the midweek fixtures on 20th and 21st February will be confirmed and announced the week commencing 8th January 2018.
 
This timescale still ensures that the EFL’s minimum five-week notice period for Clubs and Supporters is met.
Leeds United siden 1972

berlin

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #3 på: Januar 01, 2018, 13:09:14 »
Jeg skal se kampen mot BC 17.feb og kampen mot Derby 20.feb. Reiser 16-21.feb for å sikre evt. flytting. Har billetter til begge kampene.

Det er selvsagt en sjanse for at Leeds kommer seg til 5.runde i FA-cupen. Hvis så skjer håper jeg selvsagt på at vi blir trekt med hjemmekamp,
og må da kjøpe billett for den, BC-billetten får jeg ikke brukt da og det er ok.

Skulle vi evt. får en bortekamp den helga, så vil motstander og reiselengde avgjøre om vi går for FA-cup kamp borte.
I værste fall går vi for en "nøytral kamp i området".

Det er dessverre slik at vil man ha gode priser på fly og hotell, så må man ta en sjanse og bestille i god tid.

« Siste redigering: Januar 01, 2018, 19:12:14 av berlin »

vertigo

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #4 på: Januar 02, 2018, 11:24:16 »
Følger med på tråden . Vi er 3 stk som har flybilletter, og som reiser bort den helgen. Er spent på om det blir BC, eller om det evt blir en annen kamp
 

berlin

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #5 på: Januar 07, 2018, 16:51:53 »
Siden både BC  og Leeds er slått ut av FA-cupen, regner jeg med at ligakampen 17.feb mellom lagene går som planlagt.

berlin

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #6 på: Januar 08, 2018, 17:36:32 »
Siden både BC  og Leeds er slått ut av FA-cupen, regner jeg med at ligakampen 17.feb mellom lagene går som planlagt.

Jeg tror ikke kampen blir flyttet, og i hvertfall ikke til søndag 18, da vi spiller borte mot Derby 20.feb.

Jeg tror heller ikke den blir flyttet til fredag 16, da 5.runde i FA-cupen nok er de kampene som blir spredd litt rundt den helgen.

berlin

Sv: Leeds - Bristol City 18.februar
« Svar #7 på: Januar 29, 2018, 18:57:10 »
Leeds United - Bristol City er flyttet til søndag 18.januar kl 16:30 (engelsk tid)

Samtidig er Derby County - Leeds flyttet fra fra tirsdag 20.februar til onsdag 21.februar kl 19:45 (engelsk tid)

Da ble det 4 laken ekstra tilsammen for oss 2 som drar over. Surt, men.......
« Siste redigering: Januar 29, 2018, 18:59:56 av berlin »

Xern

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #8 på: Januar 31, 2018, 01:41:16 »
Noen som trenger en enkeltbilett midt i South Stand til denne kampen? Får familie over, og skal dermed sitte borte på familietribunen denne kampen, ergo blir mitt sesongkortsete ledig denne kampen. Er egentlig et sesongkort for 16-22år, men utifra det jeg har sett på alle hjemmekampene hittil så er det ingen som sjekker det.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

berlin

Sv: Leeds - Bristol City 17.februar
« Svar #9 på: Februar 14, 2018, 17:04:40 »
Snart dags for tur til Leeds. Flere som skal se kampen mot Bristol City, evt. også Derby?