Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road 01.01.18 kl 16:00 TV-kamp Viasport 1.  (Lest 19829 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

karaba

Unødvendig frispark!
Anita har vært svak...

auren

Ja han har vært helt ute av det. Største problemet til Anita (bortsett fra høyden) er jo at han ikke eier fart.

karaba

Kom igjen, Sacko!
kan være riktig mann nå på slutten

Sleivind

Utrolig mange som har ligget nede denne omgangen. Ser vi på tidligere kamper denne sesongen så bør det vel bli nærmere 10 minutter med overtid?

Superfan

Utrolig at Lichaj har spilt i hvit drakt. Søppel fra a til å.

auren

Faen så god Saiz er. Synd hans medspillere ikke evner å score...

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Att: 32426
MOT

karaba

vi har hatt nok sjanser i dag til å score både 1 og 2, så jeg håper vår kjære eier ser hva vi trenger nå ;)

Oggy

Bare å håpe på noen gode forsterkninger i januar
Oggy

Sleivind

Helt ufattelig at vi ikke har scoret mål..

auren

Kommer vel scoringen til Forest...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Bare å håpe på noen gode forsterkninger i januar
Bare å glemme. Kommer rask i så fall...

Oggy

Midtbanen vår ramler langt nedpå i defensive, syns jeg
Oggy

Sleivind

Lichaj burde hatt fire gule kort nå

Cannavaro

6 min tillegg...come on Leeds !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Superfan

Lichaj burde hatt fire gule kort nå
Nitrist at en kan sabotere en hel kamp uten annet enn et gult kort

auren

Meget bra 2. omgang!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Saiz (gult nå) og Pablo må lære seg at det ikke nytter med høylytte protester når de IKKE får frispark.....kan i verste fall koste oss dyrt en gang..
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Slutt. Utrolig at vi ikke vinner. Men spillet er tilbake! Og da er jeg "fornøyd"...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Denne burde vi vunnet 3-0. Ekstremt surt å svelge uavgjort i denne kampen..

DenHviteYeboah

Meget bra 2. omgang!

auren
Det hjelper lite når spissene er elendige. denne kampen hadde vi vunnet hvis vi hadde hatt spisser som var på samme nivå som spissene til de 4 øverste lagene :(

Kickthemdown

S****n å. For en forferdelig lag Forest er. Ã… hvor mange supportere tok de med i dag ? Knappe 1000 ? Patetisk.

Cannavaro

God 2.omgang. Synd vi ikke scorer, hadde fortjent å vinne denne.  Saiz vår beste mann, Pontus god. O`Kane gjør en godkjent kamp. Forbannet ergerlig, mot B`ham og Nottingham har det blitt 1 poeng.  Vanskelig liga dette her, og 3 poengere betyr uendelig mye når man summerer til slutt. Vi holder fortsatt 5.plassen.
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Meget bra 2. omgang!

auren
Det hjelper lite når spissene er elendige. denne kampen hadde vi vunnet hvis vi hadde hatt spisser som var på samme nivå som spissene til de 4 øverste lagene :(

Overdrivelse. Vi har vært ganske effektive i tidligere kamper. Roofe særdeles nære, men burde satt tverrliggerskuddet sitt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Slutt. Utrolig at vi ikke vinner. Men spillet er tilbake! Og da er jeg "fornøyd"...

auren
Spillet er tilbake ? Hvilket spill? Ok siste halvtime når Forest spillerne var fullstendig ut av posisjon. Første omgang var grusom.

auren

Slutt. Utrolig at vi ikke vinner. Men spillet er tilbake! Og da er jeg "fornøyd"...

auren
Spillet er tilbake ? Hvilket spill? Ok siste halvtime når Forest spillerne var fullstendig ut av posisjon. Første omgang var grusom.
Første omgang midt på treet. Andre omgang meget bra. I forhold til de siste 5 kamper er dette den beste kampen spillemessig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Saiz (gult nå) og Pablo må lære seg at det ikke nytter med høylytte protester når de IKKE får frispark.....kan i verste fall koste oss dyrt en gang..
For så vidt enig, men skjønner frustrasjonen akkurat i dag.

B_Ød

Hadde fortjent 3 i denne..oppløftende i forhold til siste kampene.. Hvertfall fra sofaen min MOT!!!!
Ups & Ups!!

HåvardK

Slutt. Utrolig at vi ikke vinner. Men spillet er tilbake! Og da er jeg "fornøyd"...

auren

Samme her. Andre omgang var veldig bra, sett bort fra avslutningene. Vi slapp riktig nok til Forest på et par sjanser, men det må en regne med når en presser såpass. Klar forbedring fra de siste tre kampene, og gir håp for fortsettelsen. O´Kane ble mer fremoverrettet etter hvert, og syns også Lasogga viste at han er på riktig vei, selv om ikke alt han gjør er bra.

HåvardK

Meget bra 2. omgang!

auren
Det hjelper lite når spissene er elendige. denne kampen hadde vi vunnet hvis vi hadde hatt spisser som var på samme nivå som spissene til de 4 øverste lagene :(

Overdrivelse. Vi har vært ganske effektive i tidligere kamper. Roofe særdeles nære, men burde satt tverrliggerskuddet sitt.

auren
Var vel temmelig effektiv 2.juledag, den samme Roofe.

ar9

Unødvendig frispark!
Anita har vært svak...

auren

Ja han har vært helt ute av det. Største problemet til Anita (bortsett fra høyden) er jo at han ikke eier fart.
Hvis han ikke hadde løpt med rumpa rett ut kanskje det hadde gått raskere