FA-cupen 3. runde: Kamp vs Newport County @ Rodney Parade 07.01.18 kl 13:00

Started by auren, January 06, 2018, 19:23:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: Bye on January 07, 2018, 14:54:48
Det er heldigvis lenge igjen av Januar, bare å selge halvparten av de som spiller i dag.
Gøy at du tror det er mulig og selge søppel som blir rundspilt av Newport  :D De er jo ikke verdt noenting.

raggen

spent og høre TC etter kampen... Burde slakte spillerne,men tror aldri det skjer
Forever Leeds United!!!!!!!!

Ankerjon15

DenHviteYeboah

Vi trenger visst ingen nye spillere i dette vinduet har jeg lest ...

LEO

Philips bør også selges, er direkte dårlig og ble knust i duell på corner som ble baklengs.  Forferdelig kamp sammen med endel andre.  Vi ba om juling med denne lagoppstillingen. Fikk som fortjent. 

jackbauer68

Quote from: raggen on January 07, 2018, 14:56:22
spent og høre TC etter kampen... Burde slakte spillerne,men tror aldri det skjer

Burde slakte seg sjøl også......

Andersen

Da røyk vi på hue og ræva ut av FA cupen også ! Da er det bare å konsentrere seg om ligaen resten av sesongen ! Gidder ikke deppe over dette resultatet .

Reaney

Gjør som Stoke! Spark "Caprino -dukka" Christiansen. Grinete spillere sist mot Nottingham. Frustrerte spillere og rødt kort i dag. Mannen har mistet garderoben.

auren

Dette har vi sett før de siste sesongene. Utkjempet mot et lag fra de lavere divisjoner. Alt som gjelder nå er neste lørdag og 3 poeng mot Ipswich. Det sureste er at Saiz nå er borte i 3 kamper.

We all love Leeds! MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Ups & Ups!!

jackbauer68

Jeeeez, pinlig de luxe!!!

Lonergan- ok

Bortwick Jackson- gud hjelpe meg

Shaugnessy- unlucky

Berardi- Tapt 5-0 uten han

Anita- wtf?

Klich- LOL

Phillips- jaja

Cibiski. shocking

Sacko- trying

Lasogga- LMAO

Grot- superLOL

Saiz- Har han spytta, så kan han dra til helv.......

h.b

Quote from: Reaney on January 07, 2018, 14:59:14
Gjør som Stoke! Spark "Caprino -dukka" Christiansen. Grinete spillere sist mot Nottingham. Frustrerte spillere og rødt kort i dag. Mannen har mistet garderoben.

Faktisk enig med deg i dette. Få inn ny manager som kan få tid på seg til å forberede seg for neste sesong. Denne sesongen rykker vi ikke opp, og trenger da en manager som evner det med å motivere spillerne neste sesong

LEO

Det som er sikkert er at vi ikke trenger å forsterke U23 laget men vi må forsterke første elveren til A laget.  Philips helt forferdelig idag. 

Trondjo

Det blir nok dessverre ingen oppvask etter dette ydmykende tapet. Vi gjorde jo akkurat det samme ifjor, byttet nesten hele laget til en kamp i FA cupen. Det betyr enten at klubben ikke ønsker å gå videre i cupen eller at TC ikke lærte noe av fadesen til forgjengeren sin  i fjor.

Oggy

Lever de inn på en miljøstasjon, og håp på å få igjen litt på vrakpant
Oggy

RoarG

Quote from: Trondjo on January 07, 2018, 15:07:33
Det blir nok dessverre ingen oppvask etter dette ydmykende tapet. Vi gjorde jo akkurat det samme ifjor, byttet nesten hele laget til en kamp i FA cupen. Det betyr enten at klubben ikke ønsker å gå videre i cupen eller at TC ikke lærte noe av fadesen til forgjengeren sin  i fjor.
Tilbøyelig til å støtte den siste påstanden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Phillips har vært skrot siden før jul. Allikevel får han spille kamp etter kamp!

RoarG

Quote from: Reaney on January 07, 2018, 15:11:16
Phillips har vært skrot siden før jul. Allikevel får han spille kamp etter kamp!
Vieira skadet. Ny sentral midtbanespiller bør vi ha.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Quote from: Reaney on January 07, 2018, 15:11:16
Kan ikke se at Phillips har vært den store synderen bortsett fra enkelte kamper hvor han ikke har holdt nivået, og har blitt byttet ut. Klich er derimot langt unna nivået dessverre, jeg ønsket virkelig at han skulle ta steget fordi vi da hadde fått en midtbanegeneral som vi trenger. Grot og Lasogga er jo bare ikke i nærheten.

Når det kommer til TC, så tror jeg at det har noe med at han ikke har erfaring i engelsk fotball. Undervurderer motstanderen og hadde trolig ikke teamtalken som trengtes både før og under kamp. At han forsto dette underveis ser man jo, da både Cooper og Saiz blir byttet inn. Totalt sett tror jeg at TC har lært mye på noen få timer nå, og håper at vi slepper å se dette igjen neste år (Tror ikke TC blir sparket). Men denne kampen viser jo helt kritisk at vi trenger en ny spiss og en ny midtbanegeneral! Gjerne venstreback også.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

rd1

Oioioioi så dårlig! Ble utspilt rett og slett, ingen lyspunkter!
Pinlig av hele klubben!
Igjen...
"Who needs Cantona??"

Barba

Barba - MOT

LEO

Philips ble knust av en junior spiller fra L2  :-[
Direkte skyld i seiers goalen deres,  svak opptreden

auren

auren

Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren

RoarG

Quote from: auren on January 07, 2018, 15:43:54
Christiansen said he takes the blame for today but defended his choice of line-up, saying a similar approach worked at Burnley in the League Cup. Said that his players didn't make enough effort today.

Er jo sant dette. Byttet vel 9 spillere mot Burnley også. Det var innstillingen til spillerne det var noe galt med i dag. TC må ta sin del av skylden der.

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.

baste

Ikke mange som gjorde nok, til å vise seg verdig til en plass i startelveren. Utrolig at innsatsen er så svak.

Fortjent tap, og det bør få konsekvenser for flere av spillerne. Venstreback kan retuneres til Manchester med første tog.

Berardi er innsats innsats innsats, førr en spiller.

Sitter med noen spørsmål

Hvorfor får ikke Peacock begynne i mål ? Er TC fornøyd med de utpå der, siden han ikke bruker alle byttene. Shacko, B.J, Grot, Lasogga holder iallefall ikke nivået.

berlin

Veldig merkelig og kjipt at en FA-cup kamp prioriteres på en sånn måte. Virker hverken forberedt, tilstede eller interessert.
At de ryker mot Newport  og ikke et lag høyere opp i ligahierarkiet, er ikke lenger så pinlig som det var "før i tida", det skjer jo hver runde
at (bitte)små klubber slår ut de store. Men innstillingen altså, og det tror jeg gjelder klubben fra a til å, den virker å være "treningskamp",
og det er bare ikke lov.

RoarG

Quote from: berlin on January 07, 2018, 16:17:08
Veldig merkelig og kjipt at en FA-cup kamp prioriteres på en sånn måte. Virker hverken forberedt, tilstede eller interessert.
At de ryker mot Newport  og ikke et lag høyere opp i ligahierarkiet, er ikke lenger så pinlig som det var "før i tida", det skjer jo hver runde
at (bitte)små klubber slår ut de store. Men innstillingen altså, og det tror jeg gjelder klubben fra a til å, den virker å være "treningskamp",
og det er bare ikke lov.
+1.

auren

Quote from: RoarG on January 07, 2018, 15:54:56
Quote from: auren on January 07, 2018, 15:43:54

auren
Er lei at trenerne sier de tar skylda. Det samme sa Monk i fjor. Eneste måten vi kan vinne kamper på er å ha trenere med vinnerskaller, og de skal ta ut det til enhver tid beste laget tilgjengelig. Gjør de ikke det, må de sparkes, og med det mener jeg at Monk nok burde fått fyken etter Sutton-kampen i fjor (vel sent å mene det, jeg vet..). TC må sparkes, og vi må få inn en trener som tar ut topp-11 i hver kamp.

Mange managere som burde fått fyken i helga da, med andre ord...

auren