Kamp: vs Ipswich Town @ Portman Road 13.01.18 kl 16:00 vises på LUTV

Started by auren, January 07, 2018, 20:09:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: LEO on January 13, 2018, 12:05:23
Jeg er spent i dag og veldig usikker på utfallet. 
Ingen Saiz, Eyling, Vieira
MOT
I tillegg er Ayling ute.
Jon R.

HåvardK

Quote from: Jon R on January 13, 2018, 13:09:24
Quote from: LEO on January 13, 2018, 12:05:23
Jeg er spent i dag og veldig usikker på utfallet. 
Ingen Saiz, Eyling, Vieira
MOT
I tillegg er Ayling ute.
Eyling Dokk Holm?

Jon R

Jon R.

Cannavaro

Er litt bekymra før denne kampen faktisk.
Vi er jo ikke inne i noen glimrende spillemessig periode.  Med Saiz, Vieira og Ayling ute så er det jo egentlig grunn til større bekymring.
O`Kane og Phillips sentralt og Anita inn som back.  Spent på om Dallas er med fra start eller om han får innhopp.  Han er kanskje uansett kamprusten.  Blir det Lasogga fremme ??   Eller Cibicki på en kant ??  Det er jo der noe av spenningen på laguttaket ligger. Roofe, Alioski og Pablo må bidra i det offensive.  Noen må stå frem nå om det skal bli poeng fremover.
Saiz vil vi uansett savne, fordi han klarer å holde på ball og være kreativ der fremme, samtidig er han målfarlig.
Jeg tror dette blir en vanskelig kamp, og greit nok om vi får med 1 poeng herfra tenker jeg.
MFLU - Miracles For Leeds United

baste

Dette viser nu at stallen er for dårlig, men kampen skal spilles først.

Mitt tips er 2-3 LEEDS

Reaney

Bekymringen er reell uansett. Vi vinner sjelden på Portman Roald og vi møter for tredje kamp på rad et lag i elendig form. Tap mot formsvake Birmingham og uavgjort hjemme mot Nottingham er katastrofe. Er nytt fomsvakt  lag Ipswitch høres derfor faretruende ut.

HåvardK

Mye ansvar legges på Pablo i kampene fremover. Håper han holder seg skadefri.

Xern

Jeg har en onkel som er Ipswichsupporter, og jeg ble fortalt at de mangler den nette sum av 12 spillere, hvor nesten samtlige er fra midtbanen og bak. Keeperen de stiller med idag har ikke spilt ett eneste minutt i ligaen på et helt år, da førstekeeperen er ute. Dette må vi klare å ta.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

John I

Dagens lag

Leeds team v Ipswich: Wiedwald, Berardi, Jansson, Cooper (c), Anita, Phillips, O'Kane, Cibicki, Hernandez, Alioski, Roofe #lufc

subs: Lonergan, Shaughnessy, Dallas, Klich, Sacko, Lasogga, Grot.
Marching on together

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Lyd også, men sliter med å forstå kommentatoren. Spansk eller portugisisk?

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Kickthemdown

Quote from: John I on January 13, 2018, 15:01:34
Dagens lag

Leeds team v Ipswich: Wiedwald, Berardi, Jansson, Cooper (c), Anita, Phillips, O'Kane, Cibicki, Hernandez, Alioski, Roofe #lufc

Det der er en forferdelig svak lagoppstilling. Noe som om mulig er enda verre er at benken er helt ubrukelig. Jeg ser ikke en der som kan komme inn å forandre noe kampbilde. Sacko, Grot og Lasogga. Jeg blir deprimert av å skrive navnene..

Du store verden vi trenger mange flere forsterkninger for at ikke denne sesongen også skal renne ut i sanden... :-X

ØBS

Quote from: Alta-White on January 13, 2018, 15:32:40
Quote from: John I on January 13, 2018, 15:01:34
Dagens lag

Det der er en forferdelig svak lagoppstilling. Noe som om mulig er enda verre er at benken er helt ubrukelig. Jeg ser ikke en der som kan komme inn å forandre noe kampbilde. Sacko, Grot og Lasogga. Jeg blir deprimert av å skrive navnene..

Du store verden vi trenger mange flere forsterkninger for at ikke denne sesongen også skal renne ut i sanden... :-X

Er redd for at sanden er nærmere enn opprykk i år.  Ikke sutring bare realistisk...
LUSCOS-hilsen
ØBS

HåvardK

auren

Blir en tøff kamp dette. Forventer at Ipswich styrer kampen, så får vi håpe vi klarer oss bra defansivt og setter de få sjansene som kommer. Tips: 2-0

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Tror alltid på Leeds-seier, men i dag er jeg litt skeptisk. Satser på at noen står fram og overrasker i dag. Kanskje Phillips?

roaldv

HåvardK

Quote from: roaldv on January 13, 2018, 16:04:57
Tror alltid på Leeds-seier, men i dag er jeg litt skeptisk. Satser på at noen står fram og overrasker i dag. Kanskje Phillips?
På tide han leverer i tilfelle. Har sett slapp og giddaslaus ut i en periode nå.

auren

Nære på straffe til Ipswich, men han handser i duellen med Cooper. Lettelse! Trodde dommer pekte på krittmerket...

auren

RoarG

Dette blir beintøft. Glad for poeng. Overlykkelig for seier. Forventer tap.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

auren

For en elendig kamp så langt. Masse feilpasninger fra begge lag. Noen som også sliter med at kommentatorene ligger et halvsekund foran bildene?

auren

TK20

Alioski og Cibicki. Jeg vet ikke. Håper Dallas får godt med tid i dag.

Kai

Quote from: auren on January 13, 2018, 16:14:27
Noen som også sliter med at kommentatorene ligger et halvsekund foran bildene?

auren

Ja.
Trøttande.

baste

Cooper kan slutt med å spille bakover hver eneste gang du har ballen.
Vi vinner kamper, med å score mer mål en motstanderne

MOT

TK20

auren

Ipswich veldig svake. Men det er vi også. Forferdelig fotball utpå der!

auren

auren

Hvorfor i helv**** gir ikke dommer gult kort til Iorfa når han river ned Phillips på vei fremover??

Cibicki med stor sjanse men flau avslutning...

auren

karaba