Skrevet av Emne: Spiller: Laurens De Bock  (Lest 33478 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Barry

Spiller: Laurens De Bock
« på: Januar 10, 2018, 15:22:47 »
Da var ny venstre-back på plass. Laurens De Bock har signert en kontrakt frem til sommeren 2022. Bekreftet på Brügges hjemmeside:

https://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/laurens-de-bock-naar-leeds-united


Det blir spennende å se hvor han ligger kvalitetsmessig.



« Siste redigering: Juli 01, 2018, 14:29:00 av Promotion 2010 »
 

auren

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #1 på: Januar 10, 2018, 15:35:15 »
Tja. Bør være et steg opp i forhold til Berardi/Anita, men avventende foreløpig.

Velkommen uansett!

Går han rett inn på laget mot Ipswich på lørdag mon tro?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #2 på: Januar 10, 2018, 15:39:48 »
Vil tro han starter lørdag ja. Kan jo seff starte med berardi å Anita på backene men.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #3 på: Januar 10, 2018, 15:51:56 »
Denne trengte vi nå, tatt i betraktning Aylings skade. Velkommen til Leeds, Laurens. :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #4 på: Januar 10, 2018, 16:02:19 »
Velkommen! Måtte du eie venstre siden i mange år fremover!

dansale

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #5 på: Januar 10, 2018, 16:23:54 »
Om dette er sant så veit eg beint fram ikkje kva eg skal synast!

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/10/report-claims-leeds-united-are-set-to-loan-out-laurens-de-bock/

(kort oppsumert så er det snakk om at De Bock skal lånast ut til Leonesa ut sessongen)
Forza Leeds!

RoarG

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #6 på: Januar 10, 2018, 16:51:40 »
Om dette er sant så veit eg beint fram ikkje kva eg skal synast!

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/10/report-claims-leeds-united-are-set-to-loan-out-laurens-de-bock/

(kort oppsumert så er det snakk om at De Bock skal lånast ut til Leonesa ut sessongen)
I så fall må Coyle tilbakekalles fra lån asap.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #7 på: Januar 10, 2018, 16:52:13 »
Om dette er sant så veit eg beint fram ikkje kva eg skal synast!

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/10/report-claims-leeds-united-are-set-to-loan-out-laurens-de-bock/

(kort oppsumert så er det snakk om at De Bock skal lånast ut til Leonesa ut sessongen)
Dette er sjølvsagt BS.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #8 på: Januar 10, 2018, 17:38:37 »
De Bock was and is an attacking full-back who, as Taecke saw him, was “technically good and produced a lot of crosses in a system of four defenders” but Leko wanted out-and-out wingers in his 3-5-2 system.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-the-lowdown-on-new-signing-laurens-de-bock-1-8950351
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #9 på: Januar 10, 2018, 17:53:09 »
De Bock was and is an attacking full-back who, as Taecke saw him, was “technically good and produced a lot of crosses in a system of four defenders” but Leko wanted out-and-out wingers in his 3-5-2 system.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-the-lowdown-on-new-signing-laurens-de-bock-1-8950351

Skjønte ikke helt dette. Her står det også: "De Bock is 100 per cent left-footed, which means he`s only a left-back, and he`s not a player who goes past opponents one on one like a winger does."

Så han er vel ikke så offansiv som så mange folk tror, eller?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #10 på: Januar 10, 2018, 17:58:53 »
Didn’t realise Hamburg had a £6m bid rejected for Laurens De Bock in the summer. Nice bit of business for us then getting him for around £3m. #LUFC

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #11 på: Januar 10, 2018, 18:28:45 »
De Bock was and is an attacking full-back who, as Taecke saw him, was “technically good and produced a lot of crosses in a system of four defenders” but Leko wanted out-and-out wingers in his 3-5-2 system.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-the-lowdown-on-new-signing-laurens-de-bock-1-8950351

Skjønte ikke helt dette. Her står det også: "De Bock is 100 per cent left-footed, which means he`s only a left-back, and he`s not a player who goes past opponents one on one like a winger does."

Så han er vel ikke så offansiv som så mange folk tror, eller?

auren

Nettopp. Jeg har også lest direkte motsatte beskrivelser om ham. Han kan ikke BÃ…DE være en forsvarer som 'kun' er god bak en offensiv ving (i sin defensive rolle) og samtidig en back som er flink å gå forbi mannen sin på veg fremover.... :o

Vi får no se da...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #12 på: Januar 10, 2018, 18:31:06 »
Spennende signering okke som. Time will show om han styrker oss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

gulle

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #13 på: Januar 10, 2018, 18:50:44 »
Velkommen! Måtte du eie venstre siden i mange år fremover!
+1
Nå rykker vi opp! Jasederja

Xern

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #14 på: Januar 10, 2018, 20:19:57 »
Utifra det jeg finner fra generell statistikk og diverse annet skal fyren ha grei fart, være relativt sterk fysisk samt være god på både innlegg og sklitaklinger. Spenst og arbeidskapasitet skal han visst ha også. Litt dårligere på overblikk og pasningssikkerhet.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #15 på: Januar 10, 2018, 21:44:33 »
De Bock was and is an attacking full-back who, as Taecke saw him, was “technically good and produced a lot of crosses in a system of four defenders” but Leko wanted out-and-out wingers in his 3-5-2 system.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-the-lowdown-on-new-signing-laurens-de-bock-1-8950351

Skjønte ikke helt dette. Her står det også: "De Bock is 100 per cent left-footed, which means he`s only a left-back, and he`s not a player who goes past opponents one on one like a winger does."

Så han er vel ikke så offansiv som så mange folk tror, eller?

auren

Tolker det som at han er en venstreback som liker å være med fremover, men som ikke er god nok til å spille ving.
Litt som Charlie Taylor f.eks. Flink til å springe frem til linja og komme til innlegg, men ikke god nok til å forsvare en plass som ren ving.

En spennende type på backen altså, om ferdighetene er gode nok  :)
marching on together,
derudaf forever...

LEO

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #16 på: Januar 10, 2018, 21:53:49 »
Må være mer enn god nok for oss utifra de siste kampene jeg har sett.  MOT
 

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #17 på: Januar 10, 2018, 21:59:11 »
Tre røde kort første sesongen i Brügge. Da har han alle forutsetninger til å gli problemfritt inn i "tomrommet" etter Berardi.  ;)
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #18 på: Januar 10, 2018, 22:23:54 »
Tre røde kort første sesongen i Brügge. Da har han alle forutsetninger til å gli problemfritt inn i "tomrommet" etter Berardi.  ;)
Da har jeg herved tro på ham! Råtass er glimrende, og særlig hvis han er god til å slippe unna ;)
Hater dameveskefoppall :)

HåvardK

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #19 på: Januar 10, 2018, 22:34:00 »
Tre røde kort første sesongen i Brügge. Da har han alle forutsetninger til å gli problemfritt inn i "tomrommet" etter Berardi.  ;)
Da har jeg herved tro på ham! Råtass er glimrende, og særlig hvis han er god til å slippe unna ;)
Hater dameveskefoppall :)
Håper det ikke er pga spytting, da.

GeirO

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #20 på: Januar 10, 2018, 22:45:39 »
Tre røde kort første sesongen i Brügge. Da har han alle forutsetninger til å gli problemfritt inn i "tomrommet" etter Berardi.  ;)
Da har jeg herved tro på ham! Råtass er glimrende, og særlig hvis han er god til å slippe unna ;)
Hater dameveskefoppall :)
Han må vel være utrolig dårlig til å slippe unna hvis han fikk tre røde kort på en sesong. Vi får håpe han har lært.....forøvrig liker jeg dameveskefoppal a la Ronaldo.
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #21 på: Januar 10, 2018, 23:32:12 »
Tre røde kort første sesongen i Brügge. Da har han alle forutsetninger til å gli problemfritt inn i "tomrommet" etter Berardi.  ;)
Da har jeg herved tro på ham! Råtass er glimrende, og særlig hvis han er god til å slippe unna ;)
Hater dameveskefoppall :)
Han må vel være utrolig dårlig til å slippe unna hvis han fikk tre røde kort på en sesong. Vi får håpe han har lært.....forøvrig liker jeg dameveskefoppal a la Ronaldo.
Det gjør vi alle, men det er på et nivå Leeds er oseaner unna ;)

Blank_File

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #22 på: Januar 11, 2018, 01:03:46 »
Gleder meg til å se Bukken i aksjon!

auren

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #23 på: Januar 11, 2018, 08:32:32 »
Fra en belgisk journalist:

“Let's first say that, in Belgium, we see it as a big surprise that he will go over the channel and play for Leeds United, because he hasn’t had the best of seasons so far, but apart from that, he’s a very versatile left-back or left-wing player. Technically, he’s not the best of all players, but he's got a strong character, he’s physically strong, he can go up and down, and is rather hard in the duels, he's got a fierce tackle and from time to time, he's rather impulsive.”

“I'd say if you pay more than £3million, it would be too much in my opinion, but I know that in England, transfer fees are a bit different from what we're used to in Belgium. I don't know what the price is, but it can't be all that expensive,” he added.

Sakset fra HITC.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #24 på: Januar 11, 2018, 08:55:23 »
Phil Hay mener prisen ligger rundt £1,5 mill. I dagens marked er det et skuldertrekk.

Jeg vet absolutt ingenting om spilleren, men at han ikke har vært så mye på banen denne sesongen tar jeg ikke så tungt. Det skyldes tydeligvis omleggingen fra 4-4-2 til 3-5-2. Er han en typisk "krittspiller" av en back, så gjør han neppe ordentlig nytte for seg i en vingbackrolle, hvor det kreves omtrent like gode offensive som defensive egenskaper, samt mer enn ett brukbart bein. Et eksempel i Leeds' stall er Berardi. Ok på backen, selv på feil side, men i en vingbackrolle har han ingenting å gjøre. Ayling, derimot...

En-mot-en-ferdighetene er også viktigst defensivt for en back. Taylor nevnes her. Ingen stor dribler det heller, men villig fremover og ofte i innleggsposisjon. Nå er jeg blant de som var av oppfatning om at Taylors innlegg var altfor svake, men han var i alle fall der og det ville helt sikkert utviklet seg. Viktigere enn å gå av menn oppover siden, er evnen til å linke opp med de på midtbanen i form av overlapper, veggspill osv.

Jeg tror heller ikke dette er et hastekjøp grunnet Aylings skade. Han var da linket før dette? Og hadde det vært en direkte erstatning for Aytling, hadde man heller hentet hjem Coyle på høyrebacken. Tror Leeds har sett på denne fyren lengre enn det. Så får vi håpe han hever laget! Som en spiller i belgisk serie, er det sterkt å (nesten) komme inn på landslaget og så vidt jeg forstår, var han ikke så langt unna EM-troppen i 2016. Riktignok et halvannet år sida og han ble jo ikke med til slutt, men det tyder på et visst nivå...?
« Siste redigering: Januar 11, 2018, 09:51:12 av Dennis »
Marching on together!

raggen

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #25 på: Januar 11, 2018, 09:11:43 »
velkommen skal han være og for håpe han gjør alle skeptikere til skamme :P :P ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Annesj

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #26 på: Januar 11, 2018, 10:02:13 »
Phil Hay mener prisen ligger rundt £1,5 mill. I dagens marked er det et skuldertrekk.

Jeg vet absolutt ingenting om spilleren, men at han ikke har vært så mye på banen denne sesongen tar jeg ikke så tungt. Det skyldes tydeligvis omleggingen fra 4-4-2 til 3-5-2. Er han en typisk "krittspiller" av en back, så gjør han neppe ordentlig nytte for seg i en vingbackrolle, hvor det kreves omtrent like gode offensive som defensive egenskaper, samt mer enn ett brukbart bein. Et eksempel i Leeds' stall er Berardi. Ok på backen, selv på feil side, men i en vingbackrolle har han ingenting å gjøre. Ayling, derimot...

En-mot-en-ferdighetene er også viktigst defensivt for en back. Taylor nevnes her. Ingen stor dribler det heller, men villig fremover og ofte i innleggsposisjon. Nå er jeg blant de som var av oppfatning om at Taylors innlegg var altfor svake, men han var i alle fall der og det ville helt sikkert utviklet seg. Viktigere enn å gå av menn oppover siden, er evnen til å linke opp med de på midtbanen i form av overlapper, veggspill osv.

Jeg tror heller ikke dette er et hastekjøp grunnet Aylings skade. Han var da linket før dette? Og hadde det vært en direkte erstatning for Aytling, hadde man heller hentet hjem Coyle på høyrebacken. Tror Leeds har sett på denne fyren lengre enn det. Så får vi håpe han hever laget! Som en spiller i belgisk serie, er det sterkt å (nesten) komme inn på landslaget og så vidt jeg forstår, var han ikke så langt unna EM-troppen i 2016. Riktignok et halvannet år sida og han ble jo ikke med til slutt, men det tyder på et visst nivå...?


Meget godt oppsummert. Jeg har trua inntil det motsatte er bevist  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #27 på: Januar 11, 2018, 10:30:57 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #28 på: Januar 11, 2018, 10:36:24 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #29 på: Januar 11, 2018, 10:40:38 »
1.5 mill pund
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds