Skrevet av Emne: Spiller: Laurens De Bock  (Lest 33479 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Johnnyj

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #90 på: August 21, 2018, 18:48:26 »
Kan ikke treffe på alle signeringer.
Jeg tror De Bock kunne gjort det bra i en lavtliggende championship-klubb som satser på kontringer, og dødballer. Relativt god defensiv og sterk i kroppen, men ikke en som tar de sugne løpene fremover.

Hadde han blitt her denne sesongen så måtte han blitt omskolert til stopper. Og det hadde ikke fungert.

Tror vi dessverre ikke får se noe mer til Belgieren vår, og at vi selger han for 1,5m Neste sommer.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #91 på: August 21, 2018, 19:18:17 »
Leeds United

LAURENS DE BOCK MAKES TEMPORARY SWITCH

Full-back departs on loan.

Leeds United can confirm full-back Laurens De Bock has today joined Belgian side K. V. Oostende.

De Bock will spend the rest of the 2018/19 campaign on loan at the Jupiler Pro League side.

The 25 year-old joined Leeds from Club Brugge and went on to make seven appearances for the Whites.

We wish Laurens good luck during his loan spell.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #92 på: August 21, 2018, 20:03:47 »
Kan ikke treffe på alle signeringer.
Jeg tror De Bock kunne gjort det bra i en lavtliggende championship-klubb som satser på kontringer, og dødballer. Relativt god defensiv og sterk i kroppen, men ikke en som tar de sugne løpene fremover.

Hadde han blitt her denne sesongen så måtte han blitt omskolert til stopper. Og det hadde ikke fungert.

Tror vi dessverre ikke får se noe mer til Belgieren vår, og at vi selger han for 1,5m Neste sommer.
Litt rart. Klich ble avskrevet i fjor. Nå tilbake som en ny spiller. Ikke sikkert at dette hadde vært tilfellet med De Bock, Ideguchi og Grot. Men det får en til å tenke hvor tilfeldig ting kan være av og til.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #93 på: August 21, 2018, 20:20:02 »
Lykke til videre!
Husker ikke hvem vi møtte, men det var kanskje en av de værste forestillingene på venstreback jeg noensinne har sett. Skulle tro det var en supporter fra tribunen vi hadde satt inn. Pustet gjennom rævva.

Jon R

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #94 på: August 21, 2018, 20:20:34 »
Lykke til videre!
Husker ikke hvem vi møtte, men det var kanskje en av de værste forestillingene på venstreback jeg noensinne har sett. Skulle tro det var en supporter fra tribunen vi hadde satt inn. Pustet gjennom rævva.
Tipper det var Derby. Horrorshow!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #95 på: August 23, 2018, 20:57:44 »
Laurens De Bock opens up over Leeds United stint following loan move

Joe Urquhart
Published: 19:55 Wednesday 22 August 2018
 Leeds United defender Laurens De Bock.
Leeds United defender Laurens De Bock.
Leeds United defender Laurens De Bock has opened up over his eight-month spell in West Yorkshire with the Whites after joining Belgian side KV Oostende on a season-long loan.


The 25-year-old moved to Leeds in January from Club Brugge penning a four-year deal with the club but failed to make a major impact at Elland Road making just seven appearances.

United manager Paul Heckingbottom replaced De Bock with academy product Tom Pearce before he was sacked in June with the Belgian told he could leave the club.


De Bock though says he enjoyed pre-season under new boss Marcelo Bielsa after being handed a chance to prove himself but felt it was necessary to explore first-team chances elsewhere after the arrival of Barry Douglas.

"The coach [Paul Heckingbottom] wanted me to leave, but was fired in June," De Bock told HLN.


"Under Bielsa I did not have to leave last month, but after the arrival of a new left-back I thought it better to go.

"Bielsa has a lot of appeal, it is as if he invented football. I learned a lot from his vision and philosophy. Leeds was an adventure in itself and I feel like I'm coming back [to Belgium] a bit more mature."

De Bock also revealed that a return to his home country wasn't the only option he had this summer but it was the one that felt right.


"There were several possibilities, but KV Oostende is just what I was looking for", De Bock continued.

"I almost sat on the plane to Jerusalem. Beitar was interested. Playing in Israel would have been an adventure, but now I am happy to be back in Belgium together with my family. "

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #96 på: August 23, 2018, 23:07:56 »
Laurens De Bock opens up over Leeds United stint following loan move

Joe Urquhart
Published: 19:55 Wednesday 22 August 2018
 Leeds United defender Laurens De Bock.
Leeds United defender Laurens De Bock.
Leeds United defender Laurens De Bock has opened up over his eight-month spell in West Yorkshire with the Whites after joining Belgian side KV Oostende on a season-long loan.


The 25-year-old moved to Leeds in January from Club Brugge penning a four-year deal with the club but failed to make a major impact at Elland Road making just seven appearances.

United manager Paul Heckingbottom replaced De Bock with academy product Tom Pearce before he was sacked in June with the Belgian told he could leave the club.


De Bock though says he enjoyed pre-season under new boss Marcelo Bielsa after being handed a chance to prove himself but felt it was necessary to explore first-team chances elsewhere after the arrival of Barry Douglas.

"The coach [Paul Heckingbottom] wanted me to leave, but was fired in June," De Bock told HLN.


"Under Bielsa I did not have to leave last month, but after the arrival of a new left-back I thought it better to go.

"Bielsa has a lot of appeal, it is as if he invented football. I learned a lot from his vision and philosophy. Leeds was an adventure in itself and I feel like I'm coming back [to Belgium] a bit more mature."

De Bock also revealed that a return to his home country wasn't the only option he had this summer but it was the one that felt right.


"There were several possibilities, but KV Oostende is just what I was looking for", De Bock continued.

"I almost sat on the plane to Jerusalem. Beitar was interested. Playing in Israel would have been an adventure, but now I am happy to be back in Belgium together with my family. "

Da var det ikke noe å si på fotballøyet til PH allikavel.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #97 på: Februar 07, 2019, 19:25:25 »
James Marshment
KV Oostende confirm plan to send £1.5m flop Laurens De Bock back to #LUFC.
Safe to say his time back in Belgium hasn't worked out as planned...

https://www.teamtalk.com/news/loan-club-confirm-plan-to-send-1-5m-flop-back-to-leeds

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #98 på: Februar 07, 2019, 19:35:58 »
James Marshment
KV Oostende confirm plan to send £1.5m flop Laurens De Bock back to #LUFC.
Safe to say his time back in Belgium hasn't worked out as planned...

https://www.teamtalk.com/news/loan-club-confirm-plan-to-send-1-5m-flop-back-to-leeds
De Bock må være en av klubbhistoriens rareste innkjøp.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #99 på: Februar 07, 2019, 19:43:41 »
James Marshment
KV Oostende confirm plan to send £1.5m flop Laurens De Bock back to #LUFC.
Safe to say his time back in Belgium hasn't worked out as planned...

https://www.teamtalk.com/news/loan-club-confirm-plan-to-send-1-5m-flop-back-to-leeds
De Bock må være en av klubbhistoriens rareste innkjøp.
Klarer ikke engang å finne seg til rette i hjemlandet :-\.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #100 på: Februar 07, 2019, 19:49:35 »
James Marshment
KV Oostende confirm plan to send £1.5m flop Laurens De Bock back to #LUFC.
Safe to say his time back in Belgium hasn't worked out as planned...

https://www.teamtalk.com/news/loan-club-confirm-plan-to-send-1-5m-flop-back-to-leeds
De Bock må være en av klubbhistoriens rareste innkjøp.
Kanskje Ortas stolteste øyeblikk.  ::)

Wiedwald og De Bock, hva i himmelens navn tenkte han på?  :-[
Jon R.

leedslife

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #101 på: Februar 07, 2019, 19:56:37 »
Kommer aldri til å glemme Reading(?) hjemme på Elland Road.
Noe av det svakeste jeg har sett av en Leeds spiller..

Josch

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #102 på: Februar 07, 2019, 20:17:10 »
Minner om at alle spillere blir gode under Bielsa.  Det er håp for de Bock også. Han var jo god før han kom til Leeds.

leedslife

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #103 på: Februar 07, 2019, 20:19:19 »
Minner om at alle spillere blir gode under Bielsa.  Det er håp for de Bock også. Han var jo god før han kom til Leeds.

Følte aldri han fikk satt sitt preg på Baker.
Bekymret for Ayling også.
Det grenser til perverst det han har vist de siste kampene

veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #104 på: Februar 07, 2019, 21:41:42 »
Minner om at alle spillere blir gode under Bielsa.  Det er håp for de Bock også. Han var jo god før han kom til Leeds.
Hvor kjøpte du dine Leeds-briller? ;)

Tror nok Baker var en bedre spiller da ankom Leeds sist sommer enn det han var da forlot klubben ved nyttårstider.

Harrison hadde jeg store forhåpninger til, men han har vært en gedigen skuffelse. Ikke noe Bielsa-magi som har festet seg der altså.

Douglas var veldig god de første par månedene av sesongen. Omtrent like god som han var for Wolves forrige sesong. Den senere tid har Douglas hatt en bekymringsfull utvikling. Skader er (forhåpentligvis) kanskje en hovedforklaringen her...?

Ayling er en annen spiller som har blitt dårligere. I likhet med Douglas får vi håpe og tro at det er skader som er problemet.

Spillere som er blitt klart bedre under Bielsa er først og fremst Berardi (før han ble skadet), Cooper, Phillips, Klich og Roofe.

Men ALLE er altså ikke blitt bedre under Bielsa, dessverre.
« Siste redigering: Februar 07, 2019, 21:55:14 av veteranen »

veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #105 på: Februar 08, 2019, 02:16:53 »
James Marshment
KV Oostende confirm plan to send £1.5m flop Laurens De Bock back to #LUFC.
Safe to say his time back in Belgium hasn't worked out as planned...

https://www.teamtalk.com/news/loan-club-confirm-plan-to-send-1-5m-flop-back-to-leeds
De Bock må være en av klubbhistoriens rareste innkjøp.
Kanskje Ortas stolteste øyeblikk.  ::)

Wiedwald og De Bock, hva i himmelens navn tenkte han på?  :-[


Nå må det bli slutt på den urimelige kritikken av Orta!!!
Ikke glem at det var han som hentet legender som Ekuban og Grot!!

Se bare hva som skjer nå når den overkontrollerende Bielsa skal ha siste ordet, og sier nei til alle gode forslag fra Orta! Jada kommer det ingen. Jada må Radikken sparke Bielsa og garantert muligens ansette Mourinho.

Xern

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #106 på: Februar 08, 2019, 11:08:13 »
James Marshment
KV Oostende confirm plan to send £1.5m flop Laurens De Bock back to #LUFC.
Safe to say his time back in Belgium hasn't worked out as planned...

https://www.teamtalk.com/news/loan-club-confirm-plan-to-send-1-5m-flop-back-to-leeds
De Bock må være en av klubbhistoriens rareste innkjøp.
Kanskje Ortas stolteste øyeblikk.  ::)

Wiedwald og De Bock, hva i himmelens navn tenkte han på?  :-[


Nå må det bli slutt på den urimelige kritikken av Orta!!!
Ikke glem at det var han som hentet legender som Ekuban og Grot!!

Se bare hva som skjer nå når den overkontrollerende Bielsa skal ha siste ordet, og sier nei til alle gode forslag fra Orta! Jada kommer det ingen. Jada må Radikken sparke Bielsa og garantert muligens ansette Mourinho.
Han har jo også fått inn Bamford, Hernandez, Saiz og Casilla.. Tror fyren bare har gjort som han har fått beskjed om fra trener evnt eier.. Jeg mener ihvertfall at han ikke er dårlig i jobben sin  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #107 på: Juli 19, 2019, 09:46:11 »
De Bock ber agenten om å finne ny klubb. De Bock har 3 år igjen av kontrakten. Bra, Laurens (hører du, Anita?).

https://www.footballinsider247.com/revealed-leeds-senior-player-with-3-years-left-on-contract-tells-agent-to-find-him-new-club/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #108 på: Juli 30, 2019, 14:02:22 »
De Bock kanskje til greske Aris. De avhenger visstnok at de klarer å kvalifisere seg til Europa-ligaen. Han har jammen meg ambisjoner, den godeste Laurens. Det er bare et lån, og Leeds må finne seg i å betale deler av lønna hans, men alle monner drar. Heia, Aris!

https://tbrfootball.com/report-leeds-agree-loan-deal-with-greek-side-for-outcast-defender/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #109 på: Juli 30, 2019, 16:32:54 »
De Bock kanskje til greske Aris. De avhenger visstnok at de klarer å kvalifisere seg til Europa-ligaen. Han har jammen meg ambisjoner, den godeste Laurens. Det er bare et lån, og Leeds må finne seg i å betale deler av lønna hans, men alle monner drar. Heia, Aris!

https://tbrfootball.com/report-leeds-agree-loan-deal-with-greek-side-for-outcast-defender/

De Bock blir en sånn spiller som en ønsker å bli kvitt hvert eneste vindu herfra til avtalen går ut i 2022. Han har høy lønn også, så han er veldig vanskelig å få solgt. Kan bare håpe at den greske klubben går hele veien i Europa og kan betale det Leeds har satt som krav for å dekke mest mulig av lønnen hans.

De Bock, Anita og O`Kane er tre stk som er igjen som tjener gode penger alle sammen. Anita med bare et år igjen av kontrakten, så han kan vi forvente kan forsvinne ut permanent. De to andre blir nok lånt ut kommende sesong.
 

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #110 på: Juli 30, 2019, 19:09:13 »
De Bock kanskje til greske Aris. De avhenger visstnok at de klarer å kvalifisere seg til Europa-ligaen. Han har jammen meg ambisjoner, den godeste Laurens. Det er bare et lån, og Leeds må finne seg i å betale deler av lønna hans, men alle monner drar. Heia, Aris!

https://tbrfootball.com/report-leeds-agree-loan-deal-with-greek-side-for-outcast-defender/
De Bock er et vanvittig bomkjøpene dessverre. Håpløse greier >:(

De Bock blir en sånn spiller som en ønsker å bli kvitt hvert eneste vindu herfra til avtalen går ut i 2022. Han har høy lønn også, så han er veldig vanskelig å få solgt. Kan bare håpe at den greske klubben går hele veien i Europa og kan betale det Leeds har satt som krav for å dekke mest mulig av lønnen hans.

De Bock, Anita og O`Kane er tre stk som er igjen som tjener gode penger alle sammen. Anita med bare et år igjen av kontrakten, så han kan vi forvente kan forsvinne ut permanent. De to andre blir nok lånt ut kommende sesong.

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #111 på: August 25, 2019, 11:34:31 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Milou

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #112 på: August 25, 2019, 23:11:27 »
Aris? Var ikkje det laget som Molde slo i Europa League kvaliken? Det er kanskje grunnen til at dei ikkje har råd lengre?

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #113 på: August 25, 2019, 23:20:02 »
Aris? Var ikkje det laget som Molde slo i Europa League kvaliken? Det er kanskje grunnen til at dei ikkje har råd lengre?

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk
Tror De Bock hadde ambisjoner om å spille i Europa. Synd at Aris tydeligvis er enda dårligere enn norske lag, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #114 på: August 26, 2019, 10:24:40 »
Aris? Var ikkje det laget som Molde slo i Europa League kvaliken? Det er kanskje grunnen til at dei ikkje har råd lengre?

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk
Tror De Bock hadde ambisjoner om å spille i Europa. Synd at Aris tydeligvis er enda dårligere enn norske lag, da.
Da snakker vi dårlig. Samtidig sier det litt om nivået i Engelske divisjoner at jeg er bombesikker på at nesten samtlige Championshiplag kunne sparket godt fra seg i Europa League.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #115 på: September 12, 2019, 18:51:23 »
Nå har De Bock gått til Sunderland på lån. Han håper at oppholdet kan utvikle seg til et permanent et. Det håper jeg også.

https://www.footballtransfertavern.com/transfer-rumours/leeds-united-laurens-de-bock-has-already-spoken-about-possible-permanent-sunderland-switch/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #116 på: September 16, 2019, 21:00:03 »
Ikke bare Leeds spiller U-23 kamp i kveld. Det gjør også Sunderland, og dermed også "vår" mann, De Bock. Han får visst gode skussmål så langt.

https://www.sunderlandecho.com/sport/football/sunderland-u23s-1-middlesbrough-u23s-1-live-boro-draw-level-after-benji-kimpioka-penalty-618820
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #117 på: September 26, 2019, 10:49:30 »
De Bock høster ros for sin innsats i debuten mot Sheffield United.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/09/26/leeds-loanee-laurens-de-bock-sunderland-fans-senior-debut/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #118 på: Januar 02, 2020, 14:24:58 »
Leeds tilbakekaller De Bocks sesonglange lån fra Sunderland. Spilleren ønsker seg angivelig tilbake til hjemlandet Belgia.

http://www.insidefutbol.com/2020/01/02/i-think-its-this-sunderland-boss-on-leeds-united-recalling-loanee/447308/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #119 på: Januar 03, 2020, 11:33:35 »
Leeds tilbakekaller De Bocks sesonglange lån fra Sunderland. Spilleren ønsker seg angivelig tilbake til hjemlandet Belgia.

http://www.insidefutbol.com/2020/01/02/i-think-its-this-sunderland-boss-on-leeds-united-recalling-loanee/447308/

Tror faktisk han kunne vært rimelig habil litt nedover divisjonene i Belgia.
Makan til signering skal man lete lenge etter.
Tror knapt jeg har sett en spiller slite såpass med tempoet og intensiteten.
Fryktelig fryktelig signering