Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV

Started by auren, January 19, 2018, 08:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Han kommer stygt med knottene først, men er vel den andre foten han stempler med. Idiotisk å gi dommeren muligheten til å gi ham rødt. Fryktelig kamp av Cooper i dag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Kanskje vi bør hente en midstopper også. andre røde kortet i år..burde kanskje hatt fem. Ikke noe kvalitetstegn. Savner Bartley..

RoarG

Quote from: auren on January 20, 2018, 16:38:56
Nei. Rødt på Cooper.. og der er kampen slutt!

auren
Tror jammen at denne Halme debuterer på A-laget veldig snart.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Pontus med stygg takling også. Gult. Vi er helt ute av det!

auren

GeirO

Dirty Leeds, røde kort i hver match.....heldigvis ingen som merker at vi mangler Cooper der baki.
Tror det kan bli mange kort her....
MOT

Superfan

På tide å kvitte seg med Cooper. Hodeløs takling på motstanderens banehalvdel. Håpløst.

Cannavaro

3 røde på rad.....er det mulig.....Cooper går hardt inn der for å få kontroll på ballen.  Det er hva som forårsaker det røde, han får ikke kontroll på ballen.   Vi får nesten håpe at Millwall får et rødt her også...
MFLU - Miracles For Leeds United

roaldv

Vi har definitivt et problem med disiplinen! Kapteinen er et meget dårlig eksempel, og i tillegg har han vært elendig i dag!

auren

0-2. Vi blir ydmyket og knust. Vieira elendig...

Vieira ut og Pennington inn.

auren

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Superfan

karaba

Noen dager skjønner jeg ikke hvorfor jeg er Leeds fan  :o

auren

Tenk hvis Lasogga hadde satt en av 100 % sjansene sine...

auren

Reaney

Kan vi være så snill å få slutt på dette mislykkede prosjektet?

SOL

Ja, ja, spørsmålet må koma: Har TC det som trengst? Skal me gå for Bruce? Fy faen, eg grur meg til heimekampen mot Cardiff - skal på ER - viss me kan stille lag då  ::)

RoarG

Denne kampen har fått akkurat det forløpet jeg forutså, og jeg vil ikke kalle meg synsk av den grunn. Vi spiller mot Millwall, og da taper vi. Millwall kommer til å tape de 3 neste, men siden de har slått Leeds 2 ganger, er sesongen reddet for deres del. Møkk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Vieira har vært fryktelig i dag. Riktig at han måtte ut. Men dette er fryktelig dårlig. Forventer at TC og spillerne snur dette. Hvis ikke tror jeg det kan få konsekvenser for TC. Elland Road er ikke fullsatt lenge om dette fortsetter.

karaba

Quote from: auren on January 20, 2018, 16:46:10

auren
Lasogga må vi bare bli kvitt så raskt som mulig!

karaba

GeirO

Dagens tips:
0-7 og vi avslutter med åtte mann. Halve laget suspendert i mange kamper framover.
MOT

auren

Vi er inne i våre andre skikkelige downperiode denne sesongen. Redd vi ikke kommer ut av den så fort heller. Snart kommer 5-6 kamper mot topplag. Ser ikke helt hvordan vi skal snu dette...

auren

auren

karaba

Det er god keeper trening ihvertfall, forsvar har vi jo ikke!

Eriksen55

Quote from: karaba on January 20, 2018, 16:47:29
Quote from: auren on January 20, 2018, 16:46:10

auren
Lasogga må vi bare bli kvitt så raskt som mulig!

Han har ikke overbevist nei. Men skal noen klandres i dag så står Vieira først i køen, tett etterfulgt av Cooper. Lasogga har hatt en stor og liten sjanse..utenom det så har Milwall hatt ballen rundt 16metern til Leeds.

auren

Pause. Buing. Fortjent. Like dårlig omgang som mot Sheff Utd tidligere i sesongen. Første 15 var grei. Men Lasogga bommer på to feite sjanser og når vi får 0-1, så skjer det som alltid skjer med Leeds denne sesongen. Vi faller helt i fisk. OK rødt kort på Cooper. Kampen er kjørt. Nå gjelder det bare å ikke tape med stygge sifre..

auren

Xern

Viser ikke streamen hvordan Millwallspillerne holder på? Feirer bevisst forran Northstand og lager som vanlig bare kvalme, og dommeren driter i det! Har sett spillere få rødt for mindre? >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

baste

Kjenn at tilitten til manager begynn å bli tynnslitt.
Vi er sist på alle baller, bli løpt og spillet i senk av ett drittlag...

Hadde trur på at vi i dag skulle snu kampen, men vi er ikke i nærheten.
Inn med Dallas, ut med Lasogga. Roofe inn som midtspiss...så snur vi dette

MOT

RoarG

Quote from: Xern... on January 20, 2018, 16:53:34
Viser ikke streamen hvordan Millwallspillerne holder på? Feirer bevisst forran Northstand og lager som vanlig bare kvalme, og dommeren driter i det! Har sett spillere få rødt for mindre? >:(
Så, så. La oss ikke velte sinnet over på andre. Dette tullet kan Leeds skylde seg selv for.

raggen

ser ikke kampen pga jobb men liker ikke lesningen og utviklingen av kampen.. hvis de får buing fra publikum til pause så er det fullt fortjent.. RØDT KORT igjen og elenfig spill.. IKKE lett og være Leeds fan om dagen
Forever Leeds United!!!!!!!!