Skrevet av Emne: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3  (Lest 31451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #270 på: Februar 03, 2018, 18:15:45 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.
Vi kødder ikke. Verden er full av spillere som jobber hardt. Men Alioski har over tid spilt for dårlig. Ikke god nok for førsteelleveren. Dallas er en mer komplett spiller.
Ville byttet ut Roofe med Dallas hver kamp. Og neste kamp må Vieira byttes ut med O'Kane. Hvem som skal spille midtstoppere i neste kamp blir et mysterium......
Hva med den gode finnen som ble kjøpt fra HJK?
MOT

lojosang

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #271 på: Februar 03, 2018, 18:16:45 »
Vi kan skylde på mye rart i denne kampen, men Christensen er ikke en av de!

Han er ikke ansvarlig for at vi ikke jar noe angrepsspill? Dårlig organisert balover? At Roofe og Vieira får spille elendig gang etter gang? Eller hva med disiplinen?

Det er ikke Christensen som ikke gir rødt til Bamba, det er ikke Christensen som lar vær å gi oss straffe. Det er ikke Christensen som bommer på åpent mål. Det er ikke Christensen som skader tre av midtstopperne våre slik at vi stiller med femtevalg baki forsvaret.
Enig. Ikke rett baker for smed.
Vi freder TC. Han er ikke skyld i noe som helst...la oss skylde på uflaks, funker alltid ;)
La oss sparke treneren igjen. Det er jo den supre oppskriften som har ført oss til de svimlende høyder vi er på for tiden. H er sparking, stadig fremgang. Rart noen har samme manager to kamper på rad, egentlig.
- Leif Olav

Josch

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #272 på: Februar 03, 2018, 18:17:12 »
Vi er rett og slett ikke gode nok. Vi så det de første 10 minuttene. Både Cardiff og Leeds fortjener de plassene de ligger på.

Jeg sier som før: TC har ikke gode nok spillere, eller spillerstall til disposisjon. Mulig det er litt hans feil også.
Dette mannskapet er ikke godt nok for play off uansett hvem som trener dem. TC kan like gjerne fortsette ut sesongen, men jeg er redd det blir bråk med fansen hvis Rad ikke gjør noe. Dette er eierens ansvar. Bare å kalle en spade for en spade.

Et godt lag fra ifjor er blitt et mye dårligere lag. Hvordan er det mulig med en "fantastisk eier" ?? Ã… slippe inn 8 mål på to hjemmekamper er bare flaut!!

Utvisninger uflaks? Nei, spillerne er for dårlige. Vi er stadig for sent ute og pådrar oss kort. Akkurat som i ishockey er det de dårlige  lagene som får utvisninger.
« Siste redigering: Februar 03, 2018, 18:21:13 av Josch »

Sølvreven

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #273 på: Februar 03, 2018, 18:18:41 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.
Vi kødder ikke. Verden er full av spillere som jobber hardt. Men Alioski har over tid spilt for dårlig. Ikke god nok for førsteelleveren. Dallas er en mer komplett spiller.
Ville byttet ut Roofe med Dallas hver kamp. Og neste kamp må Vieira byttes ut med O'Kane. Hvem som skal spille midtstoppere i neste kamp blir et mysterium......
Hva med den gode finnen som ble kjøpt fra HJK?
Ja, hvorfor ikke? Hvis TC velger Dallas som stopper så gir jeg faen meg opp  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #274 på: Februar 03, 2018, 18:18:42 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.

Hjelper lite for en ving å kjempe og slite når man ikke klarer å dra av en mann en gang, og klumser med ballen i tide og utide. I tillegg er han for treig som vingspiller. Kanskje grei å ha i squaden, men ikke en spiller som har noe i førstelaget til en topp 6 klubb å gjøre.

auren
Allioski har fart så det holder. Hvem er raskere enn han på topp? Roofe? Latsugga?

Nei, han skuffer meg med farten sin. Han kunne kompensert manglende fart med god teknikk og lure motspillerne. Han sinker spillet og gjør alt for ofte dårlige valg.

Blir helt feil å sammenligne med Roofe og Lasogga som ikke er vinger.

Tror faktisk Alioski hadde gjort tingene bedre som venstreback.

Foreslår denne forsvarslinja i neste kamp:

Dallas - Pennington - de Bock - Alioski

Ihvertfall svært offansivt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #275 på: Februar 03, 2018, 18:20:45 »
Vi er rett og slett ikke gode nok. Vi så det de første 10 minuttene. Både Cardiff og Leeds fortjener de plassene de ligger på.

Jeg sier som før: TC har ikke gode nok spillere, eller spillerstall til disposisjon. Mulig det er litt hans feil også.
Dette mannskapet er ikke godt nok for play off uansett hvem som trener dem. TC kan like gjerne fortsette ut sesongen, men jeg er redd det blir bråk med fansen hvis Rad ikke gjør noe. Dette er eierens ansvar. Bare å kalle en spade for en spade.

Et godt lag fra ifjor er blitt et mye dårligere lag. Hvordan er det mulig med en "fantastisk eier" ?? Ã… slippe inn 8 mål på to hjemmekamper er bare flaut!!

Utvisninger uflaks? Nei, spillerne er for dårlige. Vi er stadig for sent ute og pådrar oss kort. Akkurat som i ishockey er det de dårlige  lagene som får utvisninger.
Enig at laget ikke har kvalitet nok til PO. Ã… kreve dette, er helt urealistisk. Om Rad har mage til å la TC sitte lenger, er en annen sak.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

viking

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #276 på: Februar 03, 2018, 18:25:15 »
Hvis TC må gå.....har noen en oversikt over ledige managere ?
 

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #277 på: Februar 03, 2018, 18:28:09 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #278 på: Februar 03, 2018, 18:39:08 »
2 og 4 målet var offside. Bamba og Grudjic burde begge hatt rødt. Vi blir totalt bortdømt i denne kampen. Noe som avgjør resultatet
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #279 på: Februar 03, 2018, 18:40:42 »
Så langt denne sesongen (etter min mening):

Alioski har spilt best på høyre kant...
Hernandez har spilt best i 10'er posisjon eller på venstre kant...
Roofe har tilført mest for oss som ren spiss eller som 10'er...

I dag var de ikke gode i posisjonene sine noen av dem...de prøver på altfor vanskelige ting og er ikke venn nok med ballen til å mestre finessene de tenker ut...og alternativene der framme er Sacko og Grot...så lenge Dallas er forsvarsspiller...

Den spyttklysa til Saiz har jaggu kosta dyrt!!!








We are Leeds...MOT!!!  ::) ::) ::)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #280 på: Februar 03, 2018, 18:41:23 »
2 og 4 målet var offside. Bamba og Grudjic burde begge hatt rødt. Vi blir totalt bortdømt i denne kampen. Noe som avgjør resultatet

Korrekt!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

baste

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #281 på: Februar 03, 2018, 18:43:09 »
Dallas, Pennington, Allioski jobber godt, men Hernandez, Roofe, Vieriea treng en pause.

Grot inn på slutten er jo bare tull, Sachko får og for lite tid, om meningen er at han skal bidra til å endre kampen.

4 Show er vår beste i dag. Håper Janson ikke bli langtidskadet. Berardi driter seg ut, slik jeg mener dommeren gjorde i mange mange situsjoner i dag. I vår disfavør.

Rødt kort til Bamba, og straffe til oss, da hadde ting sett bedre ut.

Utrolig skuffet, slipper inn 4 mål mot dette møkkalaget  :-[


Come on Leeds, dette holder rtt og slett ikke.

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #282 på: Februar 03, 2018, 18:47:48 »
Så langt denne sesongen (etter min mening):

Alioski har spilt best på høyre kant...
Hernandez har spilt best i 10'er posisjon eller på venstre kant...
Roofe har tilført mest for oss som ren spiss eller som 10'er...

I dag var de ikke gode i posisjonene sine noen av dem...de prøver på altfor vanskelige ting og er ikke venn nok med ballen til å mestre finessene de tenker ut...og alternativene der framme er Sacko og Grot...så lenge Dallas er forsvarsspiller...

Den spyttklysa til Saiz har jaggu kosta dyrt!!!








We are Leeds...MOT!!!  ::) ::) ::)
Vel, hvis alt står og faller på at Saiz spiller er vi jammen meg kjørt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #283 på: Februar 03, 2018, 18:54:36 »
Så langt denne sesongen (etter min mening):

Alioski har spilt best på høyre kant...
Hernandez har spilt best i 10'er posisjon eller på venstre kant...
Roofe har tilført mest for oss som ren spiss eller som 10'er...

I dag var de ikke gode i posisjonene sine noen av dem...de prøver på altfor vanskelige ting og er ikke venn nok med ballen til å mestre finessene de tenker ut...og alternativene der framme er Sacko og Grot...så lenge Dallas er forsvarsspiller...

Den spyttklysa til Saiz har jaggu kosta dyrt!!!








We are Leeds...MOT!!!  ::) ::) ::)
Vel, hvis alt står og faller på at Saiz spiller er vi jammen meg kjørt.

Du skjønte hva jeg mente eller???


Saiz fjerna ganske mange alternative løsninger offensivt...med en disgusting manøver...
Ser ikkje at jeg påstod at ALT står og faller på en mann...eller???
(Jeg beklager på det sterkeste his jeg forulempet noen med innlegget...)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

flynn

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #284 på: Februar 03, 2018, 18:59:23 »
Så så folkens. Pust med magen. Neste uke er det nye muligheter!

Allanclarke

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #285 på: Februar 03, 2018, 19:00:30 »
Hvis TC må gå.....har noen en oversikt over ledige managere ?
Gary Monk  ;D, Simon Grayson eller Marco Silva Alle er hjertelige velkommen

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #286 på: Februar 03, 2018, 19:13:26 »
Er så ufattelig lei dette «Høgmo-liknende» prosjektet.

Ã… skylde på dommer eller hate Warnock er jo bare total skivebom.
Når vi ikke evner å sette sammen et LAG som går i krigen, og istedet diller og daller småteknisk uten å skape noe som helst, da er det bare å gå i seg selv.

Jeg er dypt skuffet over Leeds nå.
Regelrett pissa på.
For ordens skyld: dommern var ræva. Jeg har vært imot ansettelsen av TC fra dag 1.
Men jeg hater Warnock uansett. Om vi hadde vunnet 5-0 hadde han vært en like stor drittsekk for meg. Klarer ikke fyren :(

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #287 på: Februar 03, 2018, 19:27:15 »
Så langt denne sesongen (etter min mening):

Alioski har spilt best på høyre kant...
Hernandez har spilt best i 10'er posisjon eller på venstre kant...
Roofe har tilført mest for oss som ren spiss eller som 10'er...

I dag var de ikke gode i posisjonene sine noen av dem...de prøver på altfor vanskelige ting og er ikke venn nok med ballen til å mestre finessene de tenker ut...og alternativene der framme er Sacko og Grot...så lenge Dallas er forsvarsspiller...

Den spyttklysa til Saiz har jaggu kosta dyrt!!!








We are Leeds...MOT!!!  ::) ::) ::)
Vel, hvis alt står og faller på at Saiz spiller er vi jammen meg kjørt.

Du skjønte hva jeg mente eller???


Saiz fjerna ganske mange alternative løsninger offensivt...med en disgusting manøver...
Ser ikkje at jeg påstod at ALT står og faller på en mann...eller???
(Jeg beklager på det sterkeste his jeg forulempet noen med innlegget...)
Jeg er ikke forulempet. Mener at laget må være pill råttent dersom en enkelt spillers tilstedeværelse skal være tungen på vektskåla. For all del, jeg mener også at vi kommer til å prestere bedre med han tilbake. Mens spillere er borte, får de andre ta ansvar. Det kalles lagånd. Det var nå du selv som betonte Saiz' viktighet med de tre utropstegnene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #288 på: Februar 03, 2018, 20:50:43 »
Utfordringen er jo at TC er i ferd med å gå tom for alternativer ift spillere, både fordi vi har skader og suspensjoner- men mest av alt fordi vi har for tynn stall.
Alle lag får kort og utestengelser ila sesongen, men når man da har mindre gode spillere i kamptroppen/ å velge av... så blir d også lite poeng etterhvert.
De fleste lagene i EFL starter sesongen med en brukbar 11'ver, men man må ha kvalitet på benk for og havne topp 6 ... det har vi ikke!

Neste uke borte mot Sheff U har vi Phillips og O' Kane med igjen, d kan hjelpe litt.
En annen ting som bekymrer meg er HØYDEN på spillerne våre bakover på banen... det ble ikke vunnet mange hodedueller etter at Pontus måtte ut i dag, og neste kamp består vel 4'er av:
Anita- Boui- Pennington og De Bock.... 
 

Xern

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #289 på: Februar 03, 2018, 21:27:56 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.
Vi kødder ikke. Verden er full av spillere som jobber hardt. Men Alioski har over tid spilt for dårlig. Ikke god nok for førsteelleveren. Dallas er en mer komplett spiller.
Alioski gir 100% hver gang, og selv om han gjør en del rare ting i løpet av en kamp mener jeg at det er viktig at vi har spillere som «tør» å gjøre det utrolige enkelte ganger, at man har noen på laget som satser. Ã… kjefte på TC for å være for redd for å tape og samtidig hakke ned alt som ikke er 100% safe and sound blir for meg litt å motsi seg selv. Dallas er ikke i nørheten av å skape sjansene Alioski skaper i løpet av en kamp, ei heller er innsatsen like bra. Har dere forresten sett den syke spensten lille Alioski har? Vant flere hodedueller idag
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #290 på: Februar 03, 2018, 22:04:29 »
Dallas er ikke i nørheten av å skape sjansene Alioski skaper i løpet av en kamp

Dallas hadde assist i dag.

HåvardK

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #291 på: Februar 03, 2018, 22:36:03 »
Utfordringen er jo at TC er i ferd med å gå tom for alternativer ift spillere, både fordi vi har skader og suspensjoner- men mest av alt fordi vi har for tynn stall.
Alle lag får kort og utestengelser ila sesongen, men når man da har mindre gode spillere i kamptroppen/ å velge av... så blir d også lite poeng etterhvert.
De fleste lagene i EFL starter sesongen med en brukbar 11'ver, men man må ha kvalitet på benk for og havne topp 6 ... det har vi ikke!

Neste uke borte mot Sheff U har vi Phillips og O' Kane med igjen, d kan hjelpe litt.
En annen ting som bekymrer meg er HØYDEN på spillerne våre bakover på banen... det ble ikke vunnet mange hodedueller etter at Pontus måtte ut i dag, og neste kamp består vel 4'er av:
Anita- Boui- Pennington og De Bock....
Anita starter garantert ikke neste kamp.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #292 på: Februar 03, 2018, 22:41:20 »
Dallas er ikke i nørheten av å skape sjansene Alioski skaper i løpet av en kamp

Dallas hadde assist i dag.

Ja et elendig innlegg Bamba klinka i eget nett. Kjempebra. Så jo hvor god Dallas er når han kom alene..

Ser ut som han løper med slalomsko innimellom, dessuten har han dårlig arbeidsmoral.  Se forskjell på hvorden Alioski og Dallas agerer når dem midter ballen. En skam å se Dallas.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #293 på: Februar 03, 2018, 23:12:29 »
Dårlig arbeidsmoral? Jøss. Synes Dallas er oppofrende og har god arbeidskapasitet jeg. Derimot er Alioski i en egen klasse. Vanvittig arbeidsmoral. Jobber hjemover, og tar løpene fremover. Derimot må det jobbes litt med sluttproduktet. Ofte gjøres gjerne feil valg mv. Men det er vel litt symptomatisk for hele laget vårt?

Trist aften idag.

Xern

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #294 på: Februar 04, 2018, 02:30:26 »
Tenker som så at å kjøre noe annet enn 3 bak er selvmord med så mange forsvarsspillere ute neste kamp. Vi kan ikke forsvare oss til seier med to faste forsvarsspillere! Ville kjørt følgende:

Wiedwald
Forshaw - Pennington - De Bock
Dallas - Vieira - O'Kane - Phillips - Alioski
Lasogga - Roberts/Roofe

Bære eller briste.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #295 på: Februar 04, 2018, 08:17:18 »
Dårlig arbeidsmoral? Jøss. Synes Dallas er oppofrende og har god arbeidskapasitet jeg. Derimot er Alioski i en egen klasse. Vanvittig arbeidsmoral. Jobber hjemover, og tar løpene fremover. Derimot må det jobbes litt med sluttproduktet. Ofte gjøres gjerne feil valg mv. Men det er vel litt symptomatisk for hele laget vårt?

Trist aften idag.

Helt enig. Fremover er det null struktur og null samhandling. Etter så mange kamper så ser jeg null mønster eller en måte vi prøver å angripe på. Kun tilfeldig. Da tror jeg det også er vanskelig å spille ving, ihvertfall når vi ikke fyller på med folk i boksen. Dessuten er Alioski inniverkant, men etter at Ayling ble skadet har det ikke kommet et eneste løp fremover på høyre siden.

Det jeg mente med Dallas er at jeg ofte har sett at han går hjemover når han mister ballen. 3 ganger mot Hull og  mot Millwal ble det avgjørende. Legg merke til det neste gang.Folk som lunter hjemover etter at dem mister ballen har jeg vondt for å applaudere.

Josch

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #296 på: Februar 04, 2018, 10:24:13 »
Dårlig arbeidsmoral? Jøss. Synes Dallas er oppofrende og har god arbeidskapasitet jeg. Derimot er Alioski i en egen klasse. Vanvittig arbeidsmoral. Jobber hjemover, og tar løpene fremover. Derimot må det jobbes litt med sluttproduktet. Ofte gjøres gjerne feil valg mv. Men det er vel litt symptomatisk for hele laget vårt?

Trist aften idag.

Alioski har høy arbeidsmoral men han må tilby noe mer enn det. Han sliter med å komme rundt på kantene og gi gode innlegg. Motstanderne tar ham på hans svake punkt: fysikken.  De går i kroppen på ham og han taper duellen. Han blir ofte liggende på alle fire etter en duell.

HåvardK

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #297 på: Februar 04, 2018, 11:17:12 »
Dårlig arbeidsmoral? Jøss. Synes Dallas er oppofrende og har god arbeidskapasitet jeg. Derimot er Alioski i en egen klasse. Vanvittig arbeidsmoral. Jobber hjemover, og tar løpene fremover. Derimot må det jobbes litt med sluttproduktet. Ofte gjøres gjerne feil valg mv. Men det er vel litt symptomatisk for hele laget vårt?

Trist aften idag.

Alioski har høy arbeidsmoral men han må tilby noe mer enn det. Han sliter med å komme rundt på kantene og gi gode innlegg. Motstanderne tar ham på hans svake punkt: fysikken.  De går i kroppen på ham og han taper duellen. Han blir ofte liggende på alle fire etter en duell.
Helt enig angående Allioski. Kan ikke huske sist han utfordret og kom forbi en motstander. Minner faktisk mer og mer om Sacko i spillestil, selv om han jobber bedre bakover. Kanskje sette ham på back i stedet?

Cannavaro

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #298 på: Februar 04, 2018, 11:55:15 »
Forshaw likte jeg godt igår, han er trygg med ball, møter med god touch i oppspill sentralt i banen, god pasningsfot og overblikk. Tackler bra og vinner hodedueller også.  Gjør en god jobb med nr 4 på ryggen.  Jeg likte også Pennington`s offensive raid igår, det viser vilje.  Litt justeringer defensivt så blir det enda bedre.  Berardi er jo en spiller som fort ryker på et rødt kort, han VIL mer enn forstanden noen ganger.....på en måte unnskylder jeg akkurat han.  Vet at han gir maks for oss i hver kamp uansett.
Alioski blir for veik fysisk, men er enig i at han gjør mange defensive løp og bidrar den veien, skulle bare sett at han lykkes oftere frem i banen.  Roofe sliter også med å utfordre mann/mann og har ikke lykkes så mye offensivt i det siste.  Vieira er inne i et veldig dårlig periode, Pablo vil mye og kan mye, men ikke alltid han lykkes.  Lasogga er ineffektiv, men har begynt å jobbe litt mer.  Vi sliter med skader og suspensjoner, men burde allikevel vært mye bedre med fra start igår.  Våre innslupne mål er jo latterlige forsvarsmessig, vi henger ikke sammen og det blir altfor lett å score mot oss.  Netto så er dette et lag som er milevis unna formen de var i under de 7 første kampene av sesongen.
MFLU - Miracles For Leeds United

HåvardK

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #299 på: Februar 04, 2018, 12:10:50 »
Forshaw likte jeg godt igår, han er trygg med ball, møter med god touch i oppspill sentralt i banen, god pasningsfot og overblikk. Tackler bra og vinner hodedueller også.  Gjør en god jobb med nr 4 på ryggen.  Jeg likte også Pennington`s offensive raid igår, det viser vilje.  Litt justeringer defensivt så blir det enda bedre.  Berardi er jo en spiller som fort ryker på et rødt kort, han VIL mer enn forstanden noen ganger.....på en måte unnskylder jeg akkurat han.  Vet at han gir maks for oss i hver kamp uansett.
Alioski blir for veik fysisk, men er enig i at han gjør mange defensive løp og bidrar den veien, skulle bare sett at han lykkes oftere frem i banen.  Roofe sliter også med å utfordre mann/mann og har ikke lykkes så mye offensivt i det siste.  Vieira er inne i et veldig dårlig periode, Pablo vil mye og kan mye, men ikke alltid han lykkes.  Lasogga er ineffektiv, men har begynt å jobbe litt mer.  Vi sliter med skader og suspensjoner, men burde allikevel vært mye bedre med fra start igår.  Våre innslupne mål er jo latterlige forsvarsmessig, vi henger ikke sammen og det blir altfor lett å score mot oss.  Netto så er dette et lag som er milevis unna formen de var i under de 7 første kampene av sesongen.
Syns som deg at Pennington og Forshaw var de to som viste mest moral i går. Pablo skinner ikke for tiden, men jeg unnskylder ham fordi veldig mye ansvar faller på akkurat ham. Mangel på offensiv plan og medspillere helt ute av form gjør at han blir sørgelig alene i lange perioder. Forshaw hadde et par offensive involveringer i første, men ble jo flyttet bak når Berardi ble sendt av.