Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 170093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #780 på: April 28, 2018, 18:50:08 »
Hent Valakari


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #781 på: April 28, 2018, 18:58:56 »
Hent Valakari


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tromsø-treneren? Tror du Rad har hørt om han?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #782 på: April 28, 2018, 19:00:29 »
Hent Valakari


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tromsø-treneren? Tror du Rad har hørt om han?
Tviler, men en veldig spennende og offensiv trener. Blir medalje på TIL i år.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #783 på: April 28, 2018, 19:26:45 »
Jeg prøver å forstå hva og hvordan PH tenker. Mange har påpekt at han har gitt unggutta sjansen, og at de har tatt vare på den. Det er vel og bra. Men hva skal en da si om dagens startoppstilling og bytter? Har vi virkelig ikke sett nok av Grot og Lasogga? I tillegg er det såpass mange i dagens oppstilling som tydeligvis har startet sommerferien at det ikke kunne ha skadet med en unggutt eller tre til.
Og for å komme noen tilsvar i forkjøpet: Jeg vet at det sies at vi ikke har noe å spille for, og at Norwich også tok lett på kampen. Etter mitt skjønn burde dette heller utløse energi enn motsatt. Men energi har vært så å si totalt fraværende etter at PH tok over. That´s a fact.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #784 på: April 28, 2018, 19:40:39 »
Phil Hay

Asked Heckingbottom if he felt he had a platform to work from or if Leeds were essentially starting from scratch this summer. Said a lot of work is needed. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #785 på: April 28, 2018, 19:48:00 »
Phil Hay

Asked Heckingbottom if he felt he had a platform to work from or if Leeds were essentially starting from scratch this summer. Said a lot of work is needed. #lufc
Enig i det, men det er ikke han som bør gjøre det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #786 på: April 28, 2018, 20:08:39 »
Norwich City 2 Leeds United 1: Heckingbottom admits whole mentality needs changing at Whites

Published: 18:23 Saturday 28 April 2018
 EIGHTH DEFEAT: For Leeds United head coach Paul Heckingbottom.
EIGHTH DEFEAT: For Leeds United head coach Paul Heckingbottom.
PAUL Heckingbottom admitted Leeds United would have to change the "whole mentality of the group" after the head coach fell to his eighth defeat in his 15th game in charge through a 2-1 loss at Saturday's Championship hosts Norwich City.


The head coach also said his first two and a half months at the helm left him certain of exactly what was needed at Leeds over the summer.

Leeds looked on course to net Heckingbottom just his fourth victory as Whites head coach when a fine strike from Kalvin Phillips gave United a 39th-minute lead.

But the Canaries equalised with a deflected effort from Wes Hoolahan on the stroke of half-time and Norwich then powered home the game's winning goal through Josh Murphy nine minutes after the hour.

The defeat saw Leeds drop to 14th with the Whites now having taken just 15 points from their last 21 games with Heckingbottom having picked up only 13 points through his 15 games at the helm.

"What it's given me is how certain I am in terms of what has to happen and what needs to change," said Heckingbottom.

"I'll sit down with anyone now and argue my point because I know I'm right and it's sometimes nice to be that certain, in what you have seen and what you know and how you are going to go about it.

"That's a nice feeling to know how certain you are wnd the hard work starts on making it happen now.

"We have to change the whole mentality of the group, definitely.

"There are too many loose balls, 50-50s, not won. I know when we look at the physical stats the boys will have run.

"But when we look at the challenges and duels, we won’t be coming out on top. That’s a mentality thing. That's what we have to change."

Reflecting on the 2-1 defeat as a whole, Heckingbottom said: "It was frustrating.

"We spoke about guarding against it being an end of season game and like a testimonial with the things that were going off. It felt like that.

"There were lots of good of things in the first half you could point at but the game was played with few chances because it was all played in front of each other and it was like a testimonial at the end of the season.

"But I felt it was there for us for the taking.

"We get a lead and with better game management in the final two minutes of the first half, deal with things better and take our chances, there's no danger.

"I didn't enjoy it because there was no fire in the game and I don't think the ref helped either blowing every time someone was near each other."






3 seire siden starten i februar!!! Tre, 3, three!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #787 på: April 28, 2018, 20:09:32 »
Simon O’Rouke begynner å bli forbanna:

Fair play to Heckingbottom who is such a big Barnsley fan that he left so they may prosper and potentially stay up. Takes some balls does that.


And yes, I've developed a full-on dislike for Heckingbottom now. Just rubs me the wrong way, something I can deal with if it also includes getting some good results. The Pearce thing today is everything that's wrong with Heckingbottom in a nutshell.


Of all the players to pick out, he chooses a youngster taking his first steps in the professional game? Twice. Criticism is fine, but why is he specifically targeting a kid who has only just made his debut and not others? Such poor management.

« Siste redigering: April 28, 2018, 20:11:58 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #788 på: April 28, 2018, 20:21:43 »
Tony

Noel Whelan absolutely raging on BBC Leeds - Says the club or the players should pay the fans back for that performance today. Said fans who didn't make it to the games are lucky & he's happy for them. Embarrassing, disgusting & pathetic are some of the words he's used. #lufc




Er vel bare en som plukker ut laget!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #789 på: April 28, 2018, 20:22:59 »
Han sier selv i post match intervjuet at "viljen til å vinne ikke var tilstede". Men hvorfor er disse spillerne hos oss da? Hvorfor klarer han ikke å fyre opp spillerne? Er det ikke det en leder skal gjøre, forsøke og få spillerne til å yte det lille ekstra, som de kanskje strever med å finne frem til selv? Nei, PH bør få fyken den 6. mai.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #790 på: April 28, 2018, 21:10:22 »
Realistic or not, choices across budgets for #lufc

Foreign coaches: Flores, Sousa, Laudrup, Jokanovic if Fulham fall short

High profile retired players - unproven but with a pull factor: Gerrard (& Gary Mac), Arteta

Champ experience: Rowett, Johnson

Just avoid the dinosaurs.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #791 på: April 28, 2018, 21:16:20 »
Laudrup eller Gerrard hadde passet bra :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #792 på: April 28, 2018, 21:39:57 »
Hakke peiling på om Heck bør gå eller ikke, men det fungerer i alle ikke nå.
Men det rare er at hvis han får sjansen til en ny sesong KAN det gå bra, og vi vinner serien. Ofte kan det skje veldig mye i løpet av en sommer. Derfor er dette vanskelig.
MOT

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #793 på: April 28, 2018, 21:42:53 »
Han sier selv i post match intervjuet at "viljen til å vinne ikke var tilstede". Men hvorfor er disse spillerne hos oss da? Hvorfor klarer han ikke å fyre opp spillerne? Er det ikke det en leder skal gjøre, forsøke og få spillerne til å yte det lille ekstra, som de kanskje strever med å finne frem til selv? Nei, PH bør få fyken den 6. mai.

3 innlegg i denne tråden siden sist du sparket han. Tror du virkelig vi har så tungt for det?
 

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #794 på: April 28, 2018, 21:46:27 »
Han sier selv i post match intervjuet at "viljen til å vinne ikke var tilstede". Men hvorfor er disse spillerne hos oss da? Hvorfor klarer han ikke å fyre opp spillerne? Er det ikke det en leder skal gjøre, forsøke og få spillerne til å yte det lille ekstra, som de kanskje strever med å finne frem til selv? Nei, PH bør få fyken den 6. mai.

3 innlegg i denne tråden siden sist du sparket han. Tror du virkelig vi har så tungt for det?
Jeg har vel ikke sparket noen. Hvis noen mener at mannen fortjener sjansen etter 6. mai, så si i fra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #795 på: April 28, 2018, 21:47:01 »
Han sier selv i post match intervjuet at "viljen til å vinne ikke var tilstede". Men hvorfor er disse spillerne hos oss da? Hvorfor klarer han ikke å fyre opp spillerne? Er det ikke det en leder skal gjøre, forsøke og få spillerne til å yte det lille ekstra, som de kanskje strever med å finne frem til selv? Nei, PH bør få fyken den 6. mai.

3 innlegg i denne tråden siden sist du sparket han. Tror du virkelig vi har så tungt for det?


Han kan ikke forsvares lengre selv om du fortsatt mener at han er den rette for oss. Du har vel begynt å tvile nå?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #796 på: April 28, 2018, 21:50:38 »
Han sier selv i post match intervjuet at "viljen til å vinne ikke var tilstede". Men hvorfor er disse spillerne hos oss da? Hvorfor klarer han ikke å fyre opp spillerne? Er det ikke det en leder skal gjøre, forsøke og få spillerne til å yte det lille ekstra, som de kanskje strever med å finne frem til selv? Nei, PH bør få fyken den 6. mai.

3 innlegg i denne tråden siden sist du sparket han. Tror du virkelig vi har så tungt for det?


Han kan ikke forsvares lengre selv om du fortsatt mener at han er den rette for oss. Du har vel begynt å tvile nå?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fremdeles tillit. Vi har ikke gitt han sjansen ennå. Men usikker.
 

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #797 på: April 28, 2018, 22:01:05 »
Han sier selv i post match intervjuet at "viljen til å vinne ikke var tilstede". Men hvorfor er disse spillerne hos oss da? Hvorfor klarer han ikke å fyre opp spillerne? Er det ikke det en leder skal gjøre, forsøke og få spillerne til å yte det lille ekstra, som de kanskje strever med å finne frem til selv? Nei, PH bør få fyken den 6. mai.

3 innlegg i denne tråden siden sist du sparket han. Tror du virkelig vi har så tungt for det?


Han kan ikke forsvares lengre selv om du fortsatt mener at han er den rette for oss. Du har vel begynt å tvile nå?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fremdeles tillit. Vi har ikke gitt han sjansen ennå. Men usikker.


Kan hende PH er en mann for fremtiden, men hvorfor skjærer det seg så utrolig for han nå. Vi var helt trygt plassert, møtte sterk motstand i begynnelsen, men likevel: en av de svakeste vårsesongens noensinne.

Dette til tross for at vi nå møter en mengde klubber UTEN noe å spille for.

Jeg er egentlig sjokkert over hvor dårlig det står til med klubben nå, etter et år med Radden.



De ansvarlige:
Orta kjenner Championship. Han må ha sett hva han har bidratt til!

Radrizziani: Hva gjør han nå, annet enn å provosere i øst og vest?

Se også hva Leeds kontra M’boro gjorde i januar/februar: Higginbottom vs Pulis!



Spennende sommer!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #798 på: April 28, 2018, 22:06:36 »
Det skjærte seg lenge før han kom inn.
 

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #799 på: April 28, 2018, 22:07:13 »
Provoserer Rad?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #800 på: April 28, 2018, 22:08:16 »
Hakke peiling på om Heck bør gå eller ikke, men det fungerer i alle ikke nå.
Men det rare er at hvis han får sjansen til en ny sesong KAN det gå bra, og vi vinner serien. Ofte kan det skje veldig mye i løpet av en sommer. Derfor er dette vanskelig.

Du har et poeng. Flere klubber har kommet sterkt tilbake etter en svak sesong med samme coach og noen forsterkninger.

Men normalt betyr denne tapsrekken sparken i en klubb som satser på opprykk . Hvis han sparkes så MÃ… det ansettes et bedre navn. Fortsetter han så kan neste sesong gå tidlig i vasken. Kinkg for Rad dette.

Bra han ikke har 4 års kontrakt.  :) Kort kontrakt var det beste ved hele ansettelsen!!!


RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #801 på: April 28, 2018, 22:19:36 »
Undres på hva Rad tenker. Det er hans penger som går til å ansette trenere. Hvor god peiling har Rad på trenermarkedet? Har han noen som scouter trenere for han? Mente jo selv at vi måtte ha fremgang fra 7. plassen i fjor, og det har han ikke fått. Skal nåværende mann ut, må han ha et mye bedre alternativ klar. Hvis ikke, kan han spare seg. Laudrup kunne ha vært noe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #802 på: April 28, 2018, 22:28:27 »
Ok - Jeg gir meg. Han er faen meg nok en ubrukelig i rekken over ubrukeligheter. Bort med han. Inn med en som vil spille offensiv morsom fotball. Ã… et navn som spillerne respekterer. Frem med pengene Rad.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #804 på: April 28, 2018, 23:14:39 »
Det skjærte seg lenge før han kom inn.

Helt klart. Nå er det motgang slik kun lag i motgang kan ha. I dag slipper vi inn 2 mål der det ene er et gigantisk flaksemål og det andre er en stor keepertabbe. Er ikkje lett.

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #805 på: April 28, 2018, 23:37:17 »
Som coach skal man måles fra kompetanse på feltet, filosofi, spillerstil og motivasjon til å få spillerne til å yte max. Dette bunner ned i resultat på kampdag. Er svarene sterke nok til at vi skal gi han sjansen neste sesong?
Svarene for meg, 1 kamp før sesongslutt, er langt under pari.
Vi er så langt unna en vinnermentalitet vi kan komme. Under dagens modell kan han ikke unnskylde disse resultatene.

Tror personlig tc hadde endt opp med en høyere poengsum etter 46 kamper.

Han tar lite ansvar for resultat, desto flink til å unnskylde det med skader/susp/mentalitet.
Orta eller pH..

Hallgeir *

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #806 på: April 28, 2018, 23:57:59 »
Det skjærte seg lenge før han kom inn.

Helt klart. Nå er det motgang slik kun lag i motgang kan ha. I dag slipper vi inn 2 mål der det ene er et gigantisk flaksemål og det andre er en stor keepertabbe. Er ikkje lett.

Keepertabbe?

Nja, han fikk ikke mye hjelp fra spillerne foran han. Skuddet burde vært avverget. Vi skal i alle fall ikke klandre BPF for at vi tapte mot Norwich.
Super Leeds since 1968

Trålern1975

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #807 på: April 29, 2018, 00:14:00 »
Må si det framstår som en merkelig taktisk disponering å bytte ut Allioski og sette inn Grot på vingen...
Hadde tildels skjønt det om Roofe ble flytta på kant og Grot inn sentralt fordi PH ønsket meir muskler i boksen. :o :o

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #808 på: April 29, 2018, 00:23:44 »
Det skjærte seg lenge før han kom inn.

Helt klart. Nå er det motgang slik kun lag i motgang kan ha. I dag slipper vi inn 2 mål der det ene er et gigantisk flaksemål og det andre er en stor keepertabbe. Er ikkje lett.

Keepertabbe?

Nja, han fikk ikke mye hjelp fra spillerne foran han. Skuddet burde vært avverget. Vi skal i alle fall ikke klandre BPF for at vi tapte mot Norwich.

Mulig. Men skal enkelt redde 2.målet

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #809 på: April 29, 2018, 00:24:43 »
Det skjærte seg lenge før han kom inn.

Helt klart. Nå er det motgang slik kun lag i motgang kan ha. I dag slipper vi inn 2 mål der det ene er et gigantisk flaksemål og det andre er en stor keepertabbe. Er ikkje lett.

Keepertabbe?

Nja, han fikk ikke mye hjelp fra spillerne foran han. Skuddet burde vært avverget. Vi skal i alle fall ikke klandre BPF for at vi tapte mot Norwich.

Nja. BPF er fremdeles veldig ung og varierende. Greit nok at det først målet til Norwich var flaks, men det var jaggu meg målet som Phillips scorte på også. Hadde ikke Vieira bomma så totalt på ballen, da hadde aldri Phillips fått ballen, som han putta meget vakkert på