Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 170266 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #270 på: Februar 22, 2018, 13:07:55 »
Vi har 3 kamper på 6 dager, da synes jeg det er helt innafor å rullere på laget.
Noe TC fikk kritikk for var mangel på endring. Samme taktikk og ofte samme spillere som fikk sjansen. Dette var også noe Rad kritiserte han for i ettertid også.

At vi da får inn en ny coach som gjør endringer synes jeg er helt greitt. Han rullerer stort sett på de spillerne som er jevngode.
De få nøkkelspillerne vi har i Jansson, Forshaw, Hernandez og Lasogga (og helt sikkert Saiz etterhvert) får jo spille.

O`Kane har vært elendig i flere kamper og fansen vil ha han ut. Når han så bli vraket blir PH nesten beskylt for å rullere for mye.

Ã… rullere på laget er en måte å involvere alle spillere, å ha mange i kampform og for PH sin del den viktigeste veien å gå for å bli kjent med spillerne.

Vi kan klage så mye vi vil over prestasjoner, resultater og spillere, men enn så lenge fortjener PH å få ro og tålmodighet til å gjøre sin greie og bli kjent med denne klubben.
Greit å rullere på laget; det syns jeg kan være riktig. Men det er en prinsipiell forskjell på å bli benket og det å bli utelatt av troppen etter å ha spilt sin første kamp på lenge, og gjort det bra (Anita). Virker umusikalsk og demotiverende på meg, men tar forbehold om at det skjer ting i kulissene som vi ikke får vite.
Ã… beordre O'Kane og Anita til å løpe intervaller før kampen tyder på at Heckingbottom prøver å gjøre troppen bedre trent, noe den engelske kommentatoren også nevnte igår at Heckingbottom har jobbet med siden han ble ansatt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #271 på: Februar 24, 2018, 15:07:33 »
Phil Hay

“Come the end of the season I’ll know who’s up for it and who’s not.” Paul Heckingbottom warns Leeds United’s squad that they’re playing for their futures with a “slim” chance of the play-offs left:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/you-are-fighting-for-your-futures-leeds-united-boss-heckingbottom-warns-squad-1-9033796/amp?__twitter_impression=true

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #272 på: Februar 24, 2018, 15:44:15 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #273 på: Februar 24, 2018, 15:49:38 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir

JaJa

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #274 på: Februar 24, 2018, 16:53:03 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir

Jeg går vel ut fra at han plukker ut laget av hva han ser på treningsfeltet.

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #275 på: Februar 24, 2018, 18:02:45 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir
Herre! Sitte i sofaen og mene at spillere du aldri ser spille skal erstatte noen av PH sine utvalgte. Bare fordi de spilte lite under TC. Hvilke spillere tenker du bør inn og hvem bør ut?
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #276 på: Februar 24, 2018, 18:05:21 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir
Herre! Sitte i sofaen og mene at spillere du aldri ser spille skal erstatte noen av PH sine utvalgte. Bare fordi de spilte lite under TC. Hvilke spillere tenker du bør inn og hvem bør ut?

f.eks Sacko bør ikke være på benken. O`Kane er ikke god nok. Så kunne han henta spillere fra U23 laget

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #277 på: Februar 24, 2018, 18:08:08 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir
Herre! Sitte i sofaen og mene at spillere du aldri ser spille skal erstatte noen av PH sine utvalgte. Bare fordi de spilte lite under TC. Hvilke spillere tenker du bør inn og hvem bør ut?

f.eks Sacko bør ikke være på benken. O`Kane er ikke god nok. Så kunne han henta spillere fra U23 laget
Hvem på u-23 er bedre enn O Kane mener du? Hvem er bedre enn Sacko?
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #278 på: Februar 24, 2018, 18:09:01 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir
Herre! Sitte i sofaen og mene at spillere du aldri ser spille skal erstatte noen av PH sine utvalgte. Bare fordi de spilte lite under TC. Hvilke spillere tenker du bør inn og hvem bør ut?

f.eks Sacko bør ikke være på benken. O`Kane er ikke god nok. Så kunne han henta spillere fra U23 laget
Hvem på u-23 er bedre enn O Kane mener du? Hvem er bedre enn Sacko?

De fleste på U23 er bedre enn Sacko. Er de ikke det, fristill de fra kontrakten

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #279 på: Februar 24, 2018, 18:09:13 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir
Herre! Sitte i sofaen og mene at spillere du aldri ser spille skal erstatte noen av PH sine utvalgte. Bare fordi de spilte lite under TC. Hvilke spillere tenker du bør inn og hvem bør ut?

f.eks Sacko bør ikke være på benken. O`Kane er ikke god nok. Så kunne han henta spillere fra U23 laget
Snur gjerne kappa og krediterer O´Kane for en herlig andre omgang. Burde selvsagt ha skutt ved en anledning, men vant flere dueller og distribuerte bra FREMOVER på banen. Sacko skaffet oss corner på slutten.

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #280 på: Februar 24, 2018, 18:11:25 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir
Herre! Sitte i sofaen og mene at spillere du aldri ser spille skal erstatte noen av PH sine utvalgte. Bare fordi de spilte lite under TC. Hvilke spillere tenker du bør inn og hvem bør ut?

f.eks Sacko bør ikke være på benken. O`Kane er ikke god nok. Så kunne han henta spillere fra U23 laget
Snur gjerne kappa og krediterer O´Kane for en herlig andre omgang. Burde selvsagt ha skutt ved en anledning, men vant flere dueller og distribuerte bra FREMOVER på banen. Sacko skaffet oss corner på slutten.

Nja. En grei andre omgang av O`Kane. Men kampen sett i helhet er ikke godt nok. Og å skaffe oss en corner holder ikke som sluttprodukt. men bevares. Sacko spilte ikke mange minuttene da. Men han burde aldri vært kjøpt. Bortkasta penger

Sterland

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #281 på: Februar 24, 2018, 18:15:34 »
Er jo fantastisk med en manager som tør å ta grep. Merker meg at okane får sjansen igjen, men regner med det er pga foreshaws situasjon. Alioski får sjansen fra start. Håper gutten klarer å levere idag!

Grep og grep. Hadde han vist mot så hadde han latt de som ikke fikk sjansen under TC spille nå. Føler liksom at det er samme julegave, men med annet innpakningspapir
Herre! Sitte i sofaen og mene at spillere du aldri ser spille skal erstatte noen av PH sine utvalgte. Bare fordi de spilte lite under TC. Hvilke spillere tenker du bør inn og hvem bør ut?

f.eks Sacko bør ikke være på benken. O`Kane er ikke god nok. Så kunne han henta spillere fra U23 laget
Snur gjerne kappa og krediterer O´Kane for en herlig andre omgang. Burde selvsagt ha skutt ved en anledning, men vant flere dueller og distribuerte bra FREMOVER på banen. Sacko skaffet oss corner på slutten.

Nja. En grei andre omgang av O`Kane. Men kampen sett i helhet er ikke godt nok. Og å skaffe oss en corner holder ikke som sluttprodukt. men bevares. Sacko spilte ikke mange minuttene da. Men han burde aldri vært kjøpt. Bortkasta penger
Er ingen fan av O´Kane, men han skal ha kred for en bra 2. omgang. Men skal vi opp er dagens midtbane for tynn. Gang på gang blir vi overspilt. Verken O´Kane, Phillips eller Viera (foreløpig) er opprykksmateriale

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #283 på: Februar 24, 2018, 19:09:40 »
Geni!
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #284 på: Februar 24, 2018, 19:28:58 »
Adam Pope

O’Kane: “The gaffer keeps it very black and white. Everyone knows their job. When you start doing half your mate’s job is when mistakes are made. “ #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #285 på: Februar 24, 2018, 20:00:36 »
Likte denne fra pm intervjuet, etter spørsmål om dømmingen:
«Ha, yeah. I never talk about refs, you'll probably stop asking me in a few weeks because I don't give them the air time. They're out of my control if I'm honest, we just bother about what we can do. If we're relying on refs to get us points then we're struggling.»

Bra fokus!!!!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #286 på: Februar 25, 2018, 10:31:41 »
Lufc South stand

Paul Heckingbottom been in charge for 4 games now, all 4 been top 10 teams and we’ve lost only 1 of them & we lost because of a terrible referee decision. Already far more promising signs, already can’t wait for next season!  #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #287 på: Februar 25, 2018, 10:36:11 »
TheCheeseWedgeAssassin

Really like what PH brings to the table.. Match tactics improved, line ups tailored to opposition, substitutions have all made an impact and stabilised our position in the game, wingers know their roles (Dallas and Alioski quality today) and he knows how to use Lasogga #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #288 på: Februar 25, 2018, 10:40:13 »
Lufc South stand

Paul Heckingbottom been in charge for 4 games now, all 4 been top 10 teams and we’ve lost only 1 of them & we lost because of a terrible referee decision. Already far more promising signs, already can’t wait for next season!  #LUFC
Støtter denne. Mon tro om ikke PH har knekt Leeds-koden. Tror ikke vi får så mange tap på de siste 12 kampene. Om det holder til kvalik? Bob, bob...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #289 på: Februar 25, 2018, 10:52:31 »
Lufc South stand

Paul Heckingbottom been in charge for 4 games now, all 4 been top 10 teams and we’ve lost only 1 of them & we lost because of a terrible referee decision. Already far more promising signs, already can’t wait for next season!  #LUFC
Støtter denne. Mon tro om ikke PH har knekt Leeds-koden. Tror ikke vi får så mange tap på de siste 12 kampene. Om det holder til kvalik? Bob, bob...

Jeg liker også at PH roterer troppen som han gjør! Anita er inne i varmen og gjør det relativt bra. På midten har vi mange som gjør en Ok jobb rett bak Forshaw i kvalitet. Selv O'Kane tro til i andre omgang.

Det så også ut til at Felix er bedre til å nullstille seg før hver kamp.

Jeg liker også at spillerne blir fortalt hva oppgavene er og at de blir fulgt opp på dette!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DON REVIE

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #290 på: Februar 25, 2018, 11:15:53 »
 ::) At Forshaw og Hernandez..2 av våre beste i det siste blir overhodet ikke nevnt av kritikerne!!!! Dette er ikke Heckingbottoms lag!! Han har overtatt en gruppe hvor halvparten ikke er med neste sesong.. !! Dessuten spiller vi hver bidige kamp mot 12 mann. Når fikk Leeds sist straffe????? Takk Shaun Harvey/EFL.....noen som fremdeles tror det er tilfeldig hvilke s*** som blir satt opp som dommere i Leeds`sine kamper. ? Det kommer 5 klassespillere til sommeren og det blir brukt 25-30 mill pund (inside info) :o
.....og viktigst av alt Pontus Jansson o Samuel Saiz blir!!!! MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #291 på: Februar 25, 2018, 11:17:31 »
Null tro på Bottom. Og håper jeg tar grusomt feil her

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #292 på: Februar 25, 2018, 11:21:07 »
Utrolig fornøyd med seier i går. Allikevel gir jeg PH bare terningkast fire. Syns det var lite struktur fremover i første omgang i går, og nok en gang lar vi motstanderen få initiativet fra start. Han har nok jobbet med dette, men ikke sett resultater så langt. Heldigvis ble det bedre etter pause.
Positivt: Felix virket offensiv og trygg i går, og hadde til og med et par involveringer i feltet. Som andre er inne på, så vi også tydelig vingspill i går, selv om kvaliteten varierer (syns Alli skuffer teknisk, mens Dallas jobber og jobber, og av og til får truet motstanderen).
Liker også at flere får sjansen, og håper både Anita og ikke minst Ekuban blir å se mer på banen fremover. Sistnevnte trenger kamptrening, og har mye mer å by på enn f eks Roofe i øyeblikket. Merker meg også at PH uttaler at han kan få Saiz til å jobbe mer for laget, noe jeg av og til savnet under TC.
Blir godt å få Forshaw tilbake på midten, dog. Han sprer trygghet og går foran i duellene. Håper også Pablo returnerer snarlig; kan være greit å ha flere alternativer mtp det kreative.

Tom S

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #293 på: Februar 25, 2018, 11:33:34 »
Null tro på Bottom. Og håper jeg tar grusomt feil her


 ???  ???  ???
COME ON LEEDS !!

Nørgaard

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #294 på: Februar 25, 2018, 11:41:48 »
Null tro på Bottom. Og håper jeg tar grusomt feil her

Hvad har du tro på?

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #295 på: Februar 25, 2018, 11:43:17 »
Null tro på Bottom. Og håper jeg tar grusomt feil her

Hvad har du tro på?

Promotion.......kanskje?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #296 på: Februar 25, 2018, 11:45:42 »
Null tro på Bottom. Og håper jeg tar grusomt feil her

Hvad har du tro på?

Promotion.......kanskje?

 ;) ;) ;)

Føller han er for lett og ikke er coachen som får en spiller til å velge Leeds, hvis det står mellom Leeds og en annen klubb med en mere meritert manager/coach

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28920
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #297 på: Februar 25, 2018, 11:45:50 »
Et par sitater fra PH i Football League paper:
«Brentford are hard to stop having the ball but it’s where they have the ball which is key.»

Og:
«We want Samuel (Saiz) on the ball as often as possible. I don’t think I can make Samuel better on the ball to be honest - he’s a terrific talent, really instinctive - but I can definately make him better for the team.»




Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #298 på: Februar 25, 2018, 12:23:24 »
Et par sitater fra PH i Football League paper:
«Brentford are hard to stop having the ball but it’s where they have the ball which is key.»

Og:
«We want Samuel (Saiz) on the ball as often as possible. I don’t think I can make Samuel better on the ball to be honest - he’s a terrific talent, really instinctive - but I can definately make him better for the team.»




Sent from my iPhone using Tapatalk
Den siste kommentaren likte jeg.

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #299 på: Februar 25, 2018, 12:50:43 »
Null tro på Bottom. Og håper jeg tar grusomt feil her

Hvad har du tro på?

Promotion.......kanskje?

 ;) ;) ;)

Føller han er for lett og ikke er coachen som får en spiller til å velge Leeds, hvis det står mellom Leeds og en annen klubb med en mere meritert manager/coach

tror nok han har et mye bedre rykte enn vi tror.
Og alle gode unge trenere må jo begynne et sted. Vil mye heller ha en up and coming trener enn en gammel dinosaur som har utgått på dato men har 4-5 opprykk på cven.
PH har gjort en bra jobb til nå under veldig vanskelig forhold.
Måten han snakker i media og måten han opptrer i kamp virker veldig lovende.
Vi bør vel heller Backe han og laget i stedefor å drømme oss bort med Ranieri, Ancelotti osv osv.
Vi så alle hva som skjedde mot Bristol da supporterne snudde og backet laget.
Greit vi er ikke verdens beste lag, men vi har absolutt mulighet til å komme oss ut av denne divisjonen hvis alle drar i samme retning.