Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 170265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #390 på: Mars 05, 2018, 01:58:56 »
Med dinosaur menes en eldre manager som kanskje sverger mer til klassisk engelsk fotball.

For all del. Dette trenger selvsagt ikke å være ett dårligere alternativ enn en ung trenger.
Dinosaur blir kanskje ett negativt ladet ord som er dårlig gjort å bruke overfor typer som f.eks Pulis, så kunne hold meg til å bruke betegnelse som eldre eller mer erfaren.

Når det er sagt så tror jeg de fleste skjønte hva jeg mente.
Jeg ba om argumenter FOR at PH er riktig valg. IKKE at en setter PH opp mot andre. Jeg har ikke med ett eneste ord nevnt at jeg vil ha noen dinosaur som trener/manager. Jeg vil ha noen som er i stand til å tackle den enorme oppgaven det er å lede Leeds United.

Kaffor e det så sinnsykt stor oppgava å leda Leeds United?
Spele i samme liga så 23 andre lag så har samma oppgaven.

Da har du ikke skjønt mye!
Vel, da må du forklare det for han, da.

Jeg regner med at det var ironi fra hans side. Når han er på dette forumet så vet han at denne klubben er ikke som de andre 23 lagene i denne divisjonen.

Er det en mindre utfordring å lede Aston Villa, Sunderland, Sheffield Wednesday eller Nottingham Forest i denne divisjonen.

Neppe!!!!!
 er nok en umenneskelig utfordring å lede sunderland eller wed. Fasit for de klubbene er nok allerede satt.

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #391 på: Mars 05, 2018, 08:16:43 »
Hvis man ikke gidder og sette seg inn i hvordan klubben tenker og hva som er realistisk å oppnå på så kort tid bør man kunne komme med konkrete navn og alternativer.  Hadde jo gitt litt mer dypbde i diskusjonene.
Kan man sitte å snakke om PHs mangler som trener etter 2 måneder er man jo rimelig innsiktsfull. Personlig hadde det jo vært gøy å høre hvilken trener man ville hatt inn og hvorfor.

<Vi må ha en trener med rutine og som spillerne har respekt for>
For alt jeg vet kan pH være en av de mest respekterte trenerene i football league.

Engasjement og kritikk er bra det, men mener man at 10-12 spillere må ut i sommer da bør man i det monste ha en liste på hvilket spillere man vil ha inn og hvorfor.
Hvis ikke blir det bare destruktiv syting uansett hva klubben foretar seg.
Vinner vi 2-0 på onsdag er vel lager genierklært og vi trenger bare 2-3 nye spillere. Taper vi 0-3 må alt kastes på dør. Fotball anno 2018. Gå rundt å tro at siden vi har 30000 på kampene og heter leeds er det ikke måte på hvilken kvalitet vi forlanger. Faen vi har vært akterutseilt siden 04.
Det som har blitt sterkt underkommunisert er HVORFOR Monk takket nei til å bli med videre. Hva er den egentlige grunnen til at han sa nei? Blir bare spekulasjoner, men kan det være modellen med Orta som sportsdirektør? Eller at Monk ble forespeilet et tynt transferbudsjett??  Monk var en respektert sympatisk trener som ble enda bedre med Clotet ved sin side. Etter min mening hadde dette vært en bra oppskrift for opprykk i år eller neste år. Da hadde vi for første gang på lenge gitt en trener flere overgangsvinduer til å komponere et lag.PH er sikkert en bra trener i championship. Spørsmålet er om han takler det å være trener i en stor klubb med mediatrykk og kravstore supportere som skriker i desperasjon og smerte etter opprykk....jeg er sterkt i tvil....

Var ikke modellen ganske lik under Cellino også? Var vel stort sett Cellino som plukket spillerne og trenerne hadde mindre innflytelse. Det var coacher og ikke managere da også.

Monk er history. Og selv om han førte Leeds til sin høyeste plassering på 10 år, så var ikke fotballen under Monk noen høydare. Derby-kampen den sesongen spilte oss et puss, for vi trodde plutselig vi var mye bedre enn det vi var. Etter den kampen presterte vi rævva ut sesongen, spesielt spillemessig. Vi overpresterte nok under Monk også, noe som vi vel gjorde de første kampene av denne sesongen. Så kom den harde hverdagen som vi er blitt så innmari godt vant med som Leedssupportere...  :(

auren

Gud bedre meg. Synes du selv modellen til cellino er lik som radrizanni?

Nå tenker jeg på ankepunktet til DHY - at grunnen til at Monk sa opp var at han ikke fikk sterk nok innflytelse på transfers. Mitt poeng var at han vel ikke hadde den sterke innflytelsen på transfers under Cellino heller? Ofte var det Cellino og Salerno (?) som bestemte og "scoutet" spillerne. Når jeg tenker meg om var det vel Monk som hentet/anbefalte både Bartley og han mislykkede midtbanespilleren fra Swansea som jeg har glemt navnet på. Uansett: jeg tror ikke coachen hadde så mye mer innflytelse på transfers under Cellino som han nå har under Rad/Orta.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #392 på: Mars 05, 2018, 08:25:37 »
Matt Grimes, auren. Jeg gremmes. Men i motsetning til Wiedwald var han på lån så vi slapp billig unna....

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #393 på: Mars 05, 2018, 09:16:37 »
Hvis man ikke gidder og sette seg inn i hvordan klubben tenker og hva som er realistisk å oppnå på så kort tid bør man kunne komme med konkrete navn og alternativer.  Hadde jo gitt litt mer dypbde i diskusjonene.
Kan man sitte å snakke om PHs mangler som trener etter 2 måneder er man jo rimelig innsiktsfull. Personlig hadde det jo vært gøy å høre hvilken trener man ville hatt inn og hvorfor.

<Vi må ha en trener med rutine og som spillerne har respekt for>
For alt jeg vet kan pH være en av de mest respekterte trenerene i football league.

Engasjement og kritikk er bra det, men mener man at 10-12 spillere må ut i sommer da bør man i det monste ha en liste på hvilket spillere man vil ha inn og hvorfor.
Hvis ikke blir det bare destruktiv syting uansett hva klubben foretar seg.
Vinner vi 2-0 på onsdag er vel lager genierklært og vi trenger bare 2-3 nye spillere. Taper vi 0-3 må alt kastes på dør. Fotball anno 2018. Gå rundt å tro at siden vi har 30000 på kampene og heter leeds er det ikke måte på hvilken kvalitet vi forlanger. Faen vi har vært akterutseilt siden 04.
Det som har blitt sterkt underkommunisert er HVORFOR Monk takket nei til å bli med videre. Hva er den egentlige grunnen til at han sa nei? Blir bare spekulasjoner, men kan det være modellen med Orta som sportsdirektør? Eller at Monk ble forespeilet et tynt transferbudsjett??  Monk var en respektert sympatisk trener som ble enda bedre med Clotet ved sin side. Etter min mening hadde dette vært en bra oppskrift for opprykk i år eller neste år. Da hadde vi for første gang på lenge gitt en trener flere overgangsvinduer til å komponere et lag.PH er sikkert en bra trener i championship. Spørsmålet er om han takler det å være trener i en stor klubb med mediatrykk og kravstore supportere som skriker i desperasjon og smerte etter opprykk....jeg er sterkt i tvil....

Var ikke modellen ganske lik under Cellino også? Var vel stort sett Cellino som plukket spillerne og trenerne hadde mindre innflytelse. Det var coacher og ikke managere da også.

Monk er history. Og selv om han førte Leeds til sin høyeste plassering på 10 år, så var ikke fotballen under Monk noen høydare. Derby-kampen den sesongen spilte oss et puss, for vi trodde plutselig vi var mye bedre enn det vi var. Etter den kampen presterte vi rævva ut sesongen, spesielt spillemessig. Vi overpresterte nok under Monk også, noe som vi vel gjorde de første kampene av denne sesongen. Så kom den harde hverdagen som vi er blitt så innmari godt vant med som Leedssupportere...  :(

auren

Gud bedre meg. Synes du selv modellen til cellino er lik som radrizanni?

Nå tenker jeg på ankepunktet til DHY - at grunnen til at Monk sa opp var at han ikke fikk sterk nok innflytelse på transfers. Mitt poeng var at han vel ikke hadde den sterke innflytelsen på transfers under Cellino heller? Ofte var det Cellino og Salerno (?) som bestemte og "scoutet" spillerne. Når jeg tenker meg om var det vel Monk som hentet/anbefalte både Bartley og han mislykkede midtbanespilleren fra Swansea som jeg har glemt navnet på. Uansett: jeg tror ikke coachen hadde så mye mer innflytelse på transfers under Cellino som han nå har under Rad/Orta.

auren

Den forklaringen passer jo ikke til at "vi liker jo ikke Orta og Monk dro meg en gang han skjønte at Orta kom til å kjøre et one-man-show"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #394 på: Mars 05, 2018, 11:46:00 »
Hvis man ikke gidder og sette seg inn i hvordan klubben tenker og hva som er realistisk å oppnå på så kort tid bør man kunne komme med konkrete navn og alternativer.  Hadde jo gitt litt mer dypbde i diskusjonene.
Kan man sitte å snakke om PHs mangler som trener etter 2 måneder er man jo rimelig innsiktsfull. Personlig hadde det jo vært gøy å høre hvilken trener man ville hatt inn og hvorfor.

<Vi må ha en trener med rutine og som spillerne har respekt for>
For alt jeg vet kan pH være en av de mest respekterte trenerene i football league.

Engasjement og kritikk er bra det, men mener man at 10-12 spillere må ut i sommer da bør man i det monste ha en liste på hvilket spillere man vil ha inn og hvorfor.
Hvis ikke blir det bare destruktiv syting uansett hva klubben foretar seg.
Vinner vi 2-0 på onsdag er vel lager genierklært og vi trenger bare 2-3 nye spillere. Taper vi 0-3 må alt kastes på dør. Fotball anno 2018. Gå rundt å tro at siden vi har 30000 på kampene og heter leeds er det ikke måte på hvilken kvalitet vi forlanger. Faen vi har vært akterutseilt siden 04.
Det som har blitt sterkt underkommunisert er HVORFOR Monk takket nei til å bli med videre. Hva er den egentlige grunnen til at han sa nei? Blir bare spekulasjoner, men kan det være modellen med Orta som sportsdirektør? Eller at Monk ble forespeilet et tynt transferbudsjett??  Monk var en respektert sympatisk trener som ble enda bedre med Clotet ved sin side. Etter min mening hadde dette vært en bra oppskrift for opprykk i år eller neste år. Da hadde vi for første gang på lenge gitt en trener flere overgangsvinduer til å komponere et lag.PH er sikkert en bra trener i championship. Spørsmålet er om han takler det å være trener i en stor klubb med mediatrykk og kravstore supportere som skriker i desperasjon og smerte etter opprykk....jeg er sterkt i tvil....

Var ikke modellen ganske lik under Cellino også? Var vel stort sett Cellino som plukket spillerne og trenerne hadde mindre innflytelse. Det var coacher og ikke managere da også.

Monk er history. Og selv om han førte Leeds til sin høyeste plassering på 10 år, så var ikke fotballen under Monk noen høydare. Derby-kampen den sesongen spilte oss et puss, for vi trodde plutselig vi var mye bedre enn det vi var. Etter den kampen presterte vi rævva ut sesongen, spesielt spillemessig. Vi overpresterte nok under Monk også, noe som vi vel gjorde de første kampene av denne sesongen. Så kom den harde hverdagen som vi er blitt så innmari godt vant med som Leedssupportere...  :(

auren

Gud bedre meg. Synes du selv modellen til cellino er lik som radrizanni?

Nå tenker jeg på ankepunktet til DHY - at grunnen til at Monk sa opp var at han ikke fikk sterk nok innflytelse på transfers. Mitt poeng var at han vel ikke hadde den sterke innflytelsen på transfers under Cellino heller? Ofte var det Cellino og Salerno (?) som bestemte og "scoutet" spillerne. Når jeg tenker meg om var det vel Monk som hentet/anbefalte både Bartley og han mislykkede midtbanespilleren fra Swansea som jeg har glemt navnet på. Uansett: jeg tror ikke coachen hadde så mye mer innflytelse på transfers under Cellino som han nå har under Rad/Orta.

auren

Den forklaringen passer jo ikke til at "vi liker jo ikke Orta og Monk dro meg en gang han skjønte at Orta kom til å kjøre et one-man-show"!

Det med hvem som skal ha det endelige ordet på spillere er jo den som har jobben med å godkjenne den økonomiske satsingen.
Sett med gammel filosofi øyne, så bør Bottom ha det fulle ansvaret med hvem han skal ha inn til laget, eller bør han det. For det blir jo påpekt hvert bidig år at det ikke er laget til manageren/coachen, og han da må drasse på et lag som ikke er hans. Og på den bakgrunnen må da en ny Coach/manager få tid på å bygge sitt eget lag.
Men dritten med det er at vi da hele tiden gjemmer oss bak det med at det ikke er manageren/coachen som da ikke har sitt lag.
Hvis man ser på lag som lykkes rundt om med en coach rolle. Og her er det faktisk mange lag som har suksess med nettopp dette. Ja da er det oftest en sportslig leder som håndplukker spillere til stallen. Klubben kan da ha en fotballfilosofi som gjennomsyres av en spillestil. Den sportslige ansvarlige for innkjøp instruerer da sine speidere om hva slags spillere klubben bør jakte på. Og spillere blir da også mere trygge på sine egne posisjoner innad i laget, og vil da kunne utvikle seg videre på den måten.
Satt på spissen. Hvis Leeds er på jakt etter en høyreback, ja da ser man ikke på Messi, men man ser etter en høyreback som da har de egenskaper klubben er ute etter.
Og til slutt så vil en klubb kunne bli bedre år etter år, når da klubben ikke hele tiden skifter formasjoner, men manageren/coachen må ha flere formasjoner som passer mot enkelte motstandere, men grunnprinsippet bør ligge i en formasjon.
Og hvor er jeg da, jo jeg er der at funker ikke manageren/coachen i rollen, så bør man se seg om etter en annen manager/coach, og klubben kan da vokse videre, uavhengig om det er Bottom eller Guardiola som leder laget. Og dermed er jeg der at jeg mener at prinsippet med sportslig leder som ansvarlig for spillerkjøp, er rett for klubben på sikt. Men eieren bør her se på Orta og speiderne og se hva han kan gjøre for å få bedre personer til de viktige stillingene som avgjør klubbens fremtid.
Rette personer der, og klubben kan være på rett vei sportslig. Men en manager/coach bør kunne jobbe med mål av å få det beste utav det han har tilgjengelig, og ikke gjemme seg bak at det ikke er hans lag

Cherry

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #395 på: Mars 05, 2018, 11:58:59 »
Utfordringen nå om dagen, og kanskje i sesongen så lang er jo at man IKKE har noen konkret spillestil?
Man kan drodle i formasjoner til krampa tar `en - men til syvende og sist er det jo rollen/HVA man skal spille på banen
- som drar lasset totalt sett i kampene...for laget.

Slik som sist kamp utartet seg, og i flere kamper tidligere denne sesongen så er det jammen ikke lett og se
hvordan man har satt opp laget , og når da startoppstilling ikke fungerer...så har man ikke evnet og gjøre om til plan B og C underveis.
 

Josch

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #396 på: Mars 07, 2018, 23:50:52 »
Jeg tror faktisk vi har en dårligere coach nå enn under TC. Baklengsmålene raser jo inn med denne treneren. I dag slapp vi inn to pinlige mål etter corner. Ta en titt på de to målene! Wolves burde hatt 2-3 mål til. 12 baklengs hittil med PH.
Hva er det som er så fantastisk med denne karen? Jeg synes han står for en naiv fotball. Det vil vise seg neste sesong også.

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #397 på: Mars 08, 2018, 07:06:50 »
Raddiken er feil eier. Håper han selger seg ut. Jo før jo bedre

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #398 på: Mars 08, 2018, 07:09:45 »
Det er jo vanskelig å vite hvor en skal begynne med de siste kampene i bakhodet. Men PH har i hvert fall ikke greid å få noen selvtillit inn i laget.

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #399 på: Mars 08, 2018, 07:10:13 »
Raddiken er feil eier. Håper han selger seg ut. Jo før jo bedre
Feil tråd?

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #400 på: Mars 08, 2018, 07:12:02 »
Raddiken er feil eier. Håper han selger seg ut. Jo før jo bedre
Feil tråd?

Korrekt. Men sitter i influensa, så så feil

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #401 på: Mars 08, 2018, 11:02:39 »
Jeg tror faktisk vi har en dårligere coach nå enn under TC. Baklengsmålene raser jo inn med denne treneren. I dag slapp vi inn to pinlige mål etter corner. Ta en titt på de to målene! Wolves burde hatt 2-3 mål til. 12 baklengs hittil med PH.
Hva er det som er så fantastisk med denne karen? Jeg synes han står for en naiv fotball. Det vil vise seg neste sesong også.

Det er visst slik at verden beste dødballtrener får styre dødballen. Det har ført til sonemarkering på defensive dødballer, noe spillerne ikke mestrer. Forrige sesong så markerte vi vel spillere og så fikk Jansson en "fri rolle" i midten og det fungerte ofte bra.

På offensive dødballer så ser det noen ganger ut som vi har 2-3 utviste for vi er færre folk inne i feltet. Nå har vi ikke klart å putte så mye på å spille ballen direkte inn, så nå har vi begynte med korte hjørnespark og det verste av alt, korte frispark i gode posisjoner. Defensiv og offensiv dødball er helt krise. Mange dårlige lag legger opp til å holde tett på defensiv dødball og stjele en seier på en offensiv dødball, det vi driver med er jo bare tull!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #402 på: Mars 08, 2018, 11:07:19 »
nå skal det sies at wolves er jo generelt bra på dødballer. mye gode fysiske spillere og en fantastisk fot han backen (Douglas). Har jo en slik venstreback vi og, men han får ikke sjansen pga anita og lebock presterer så sterkt for tiden.

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #403 på: Mars 08, 2018, 11:53:39 »
nå skal det sies at wolves er jo generelt bra på dødballer. mye gode fysiske spillere og en fantastisk fot han backen (Douglas). Har jo en slik venstreback vi og, men han får ikke sjansen pga anita og lebock presterer så sterkt for tiden.
Hvem tenker du på?

kongsmo

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #404 på: Mars 08, 2018, 12:07:46 »
nå skal det sies at wolves er jo generelt bra på dødballer. mye gode fysiske spillere og en fantastisk fot han backen (Douglas). Har jo en slik venstreback vi og, men han får ikke sjansen pga anita og lebock presterer så sterkt for tiden.
Hvem tenker du på?
Ja nå er jeg spent

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #405 på: Mars 08, 2018, 12:19:58 »
ian harte.. som sitter oppe i kantina

Torpe-do

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #406 på: Mars 08, 2018, 12:45:26 »
nå skal det sies at wolves er jo generelt bra på dødballer. mye gode fysiske spillere og en fantastisk fot han backen (Douglas). Har jo en slik venstreback vi og, men han får ikke sjansen pga anita og lebock presterer så sterkt for tiden.

Godt poeng. Det er ok å hugse på at Wolves har best ratio på offansiv dødball. Eg hugsar ikkje heilt om det var likeins på defansiv, men ei var i alle fall høgt oppe på lista der óg. Kan vere greit å ha i bakhovudet under evalueringa, utan å unnskylde 0-3 på heimebane eller noko.

Josch

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #407 på: Mars 10, 2018, 20:26:47 »
Jeg så ikke kampen idag men PH sin statistikk blir ikke akkurat penere. 14 baklengs hittil og kun 1 seier på 7 kamper.  Noen her mente dette laget var godt for play off bare vi fikk byttet trener.

Selv om vi får noen gode spillere i sommer så tviler jeg på PH sine taktiske evner . Han burde vist bedre tendenser på 7 kamper. Han har ikke SÃ… dårlige spillere. Vi har ikke fått noen effekt av trenerbyttet. 6 poeng av 21 mulige er svært dårlig.

Hvis dette fortsetter ut sesongen så er det høyrisiko å la PH lede Leeds neste sesong. Jeg ser mulighet for at han sparkes.

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #408 på: Mars 10, 2018, 20:42:13 »
Kan tyde på at TC gjorde det han kunne med dagens mannskap. Må helt annen satsing til i spillerlogistikken, gitt at man har råd da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #409 på: Mars 10, 2018, 21:58:48 »
Jeg så ikke kampen idag men PH sin statistikk blir ikke akkurat penere. 14 baklengs hittil og kun 1 seier på 7 kamper.  Noen her mente dette laget var godt for play off bare vi fikk byttet trener.

Selv om vi får noen gode spillere i sommer så tviler jeg på PH sine taktiske evner . Han burde vist bedre tendenser på 7 kamper. Han har ikke SÃ… dårlige spillere. Vi har ikke fått noen effekt av trenerbyttet. 6 poeng av 21 mulige er svært dårlig.

Hvis dette fortsetter ut sesongen så er det høyrisiko å la PH lede Leeds neste sesong. Jeg ser mulighet for at han sparkes.
Helt enig!
PH skuffer stort. Forsvarsorganisering er jo helt ute, klareringer i returrom, småpasninger på tvers i egen 16 meter, en firer bak som til stadighet gjør personlige feil osv. Og så er det spillere jeg bare ikke forstår kan være i troppen....O`Kane og Phillips holder bare ikke hvis man skal sikte mot toppen i divisjonen. Og hva er dette med at vi er "søvnige" i omtrent alle 1. omganger vi spiller???

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #410 på: Mars 10, 2018, 22:29:55 »
Jeg så ikke kampen idag men PH sin statistikk blir ikke akkurat penere. 14 baklengs hittil og kun 1 seier på 7 kamper.  Noen her mente dette laget var godt for play off bare vi fikk byttet trener.

Selv om vi får noen gode spillere i sommer så tviler jeg på PH sine taktiske evner . Han burde vist bedre tendenser på 7 kamper. Han har ikke SÃ… dårlige spillere. Vi har ikke fått noen effekt av trenerbyttet. 6 poeng av 21 mulige er svært dårlig.

Hvis dette fortsetter ut sesongen så er det høyrisiko å la PH lede Leeds neste sesong. Jeg ser mulighet for at han sparkes.
Helt enig!
PH skuffer stort. Forsvarsorganisering er jo helt ute, klareringer i returrom, småpasninger på tvers i egen 16 meter, en firer bak som til stadighet gjør personlige feil osv. Og så er det spillere jeg bare ikke forstår kan være i troppen....O`Kane og Phillips holder bare ikke hvis man skal sikte mot toppen i divisjonen. Og hva er dette med at vi er "søvnige" i omtrent alle 1. omganger vi spiller???
Merker meg at han mer enn antyder at laget/stallen faktisk ikke er bedre. Syns denne argumentasjonen er ganske tynn, all den tid at vi har hatt gode perioder i år. Hvis vi/dere/noen allikevel fastslår at hans påstander stemmer, kan vi ikke samtidig forsvare Orta og hans innkjøp for en hver pris. En av partene har sviktet, og siden det ble tegnet flere langtidskontrakter i fjor høst håper jeg det ikke er Orta.

Sydhagen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #411 på: Mars 10, 2018, 22:33:29 »
Det som skuffer meg med PH er at laget fortsetter i samme mønster som under TC og Monk siste halvdel ifjor.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #412 på: Mars 10, 2018, 22:46:43 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #413 på: Mars 10, 2018, 22:50:52 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
Jeg tror ikke mine egne øyne.....har du fått solstikk? ;D ;D ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #414 på: Mars 10, 2018, 22:51:52 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
Jeg tror ikke mine egne øyne.....har du fått solstikk? ;D ;D ;D

 ;) ;) ;)

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #415 på: Mars 10, 2018, 22:52:17 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
Jeg tror ikke mine egne øyne.....har du fått solstikk? ;D ;D ;D

Utdyp gjerne hva du mener? Jeg har vært kritisk til spillere, trenere og eiere tidligere også, er dette noe nytt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #416 på: Mars 10, 2018, 22:55:48 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
Jeg tror ikke mine egne øyne.....har du fått solstikk? ;D ;D ;D

Utdyp gjerne hva du mener? Jeg har vært kritisk til spillere, trenere og eiere tidligere også, er dette noe nytt?
Du har nok ikke vært så veldig kritisk vil jeg si....Du er ikke i nærheten av Håkon og undertegnede ;D

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #417 på: Mars 10, 2018, 22:57:35 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
Jeg tror ikke mine egne øyne.....har du fått solstikk? ;D ;D ;D

Utdyp gjerne hva du mener? Jeg har vært kritisk til spillere, trenere og eiere tidligere også, er dette noe nytt?
Du har nok ikke vært så veldig kritisk vil jeg si....Du er ikke i nærheten av Håkon og undertegnede ;D

Det er helt sikkert! Ikke mange som er i nærheten av deres kaliber her i Norge, da må man over til England. Ikke mange som ikke klarer å se forskjell på Billy Sharp og Chris Wood langt ut i en treningskamp heller:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #418 på: Mars 10, 2018, 22:59:49 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
Jeg tror ikke mine egne øyne.....har du fått solstikk? ;D ;D ;D

Utdyp gjerne hva du mener? Jeg har vært kritisk til spillere, trenere og eiere tidligere også, er dette noe nytt?
Du har nok ikke vært så veldig kritisk vil jeg si....Du er ikke i nærheten av Håkon og undertegnede ;D

Det er helt sikkert! Ikke mange som er i nærheten av deres kaliber her i Norge, da må man over til England. Ikke mange som ikke klarer å se forskjell på Billy Sharp og Chris Wood langt ut i en treningskamp heller:)
;D ;D

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #419 på: Mars 10, 2018, 23:26:35 »
Jeg har bestemt meg; jeg har ikke trua på PH. Håper Radz skjønner dette fort og slipper han fri etter sesongen.

Det er null respons fra spillerne og de fleste ender opp å bli med videre neste sesong, ser lite forbedring!

Tror PH er for liten og klubben er for stor. Tar gjerne feil og håper mange vil quote dette innlegget neste sesong med mange slike  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!
Jeg tror ikke mine egne øyne.....har du fått solstikk? ;D ;D ;D

Jepp. Dere har jo helt skiftet side. Du har stor tro på PH, mens Leedsfan er lunken. Den så jeg ikke komme!  ;D ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.