Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 170313 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #870 på: Mai 02, 2018, 19:23:25 »
godt! da slipper man spekulasjoner på den fronten i sommer.
Hadde vært fint om vi for en gang skyld var litt tidlig ute med spillerkjøp.
Skal vel ikke se bort i fra at Yadiom og McBurnie kan være ganske aktuelle nå når PH blir sittende.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28928
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #871 på: Mai 02, 2018, 20:02:01 »
godt! da slipper man spekulasjoner på den fronten i sommer.
Hadde vært fint om vi for en gang skyld var litt tidlig ute med spillerkjøp.
Skal vel ikke se bort i fra at Yadiom og McBurnie kan være ganske aktuelle nå når PH blir sittende.
Enig med deg. Så lenge ledelsen fortsatt ser muligheter med PH - de vet helt sikkert om hans standing i spillergruppen, er dette helt ok in my book. Nå gjelder det å gi ham støtte gjennom sommeren slik at stallen i august reflekterer hva PH mener må til for at Leeds skal stille konkurransedyktig for å hevde seg i divisjonen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #872 på: Mai 02, 2018, 20:11:07 »
godt! da slipper man spekulasjoner på den fronten i sommer.
Hadde vært fint om vi for en gang skyld var litt tidlig ute med spillerkjøp.
Skal vel ikke se bort i fra at Yadiom og McBurnie kan være ganske aktuelle nå når PH blir sittende.
Enig med deg. Så lenge ledelsen fortsatt ser muligheter med PH - de vet helt sikkert om hans standing i spillergruppen, er dette helt ok in my book. Nå gjelder det å gi ham støtte gjennom sommeren slik at stallen i august reflekterer hva PH mener må til for at Leeds skal stille konkurransedyktig for å hevde seg i divisjonen.

Ser også på det som ganske positivt at han kjenner stallen og spillerene såpass godt nå at det er ganske klart hvem som ikke er med videre.
Hadde jo vært en pine med ny manager som skal bruke pre-season på å vurdere alle middelmådighetene.
Spillere som OKane ,Sakho,Dallas og Cooper pleier jo å levere sterkt når det er lite folk på tribunen og en ubetydelig treningskamp 8) 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28928
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #873 på: Mai 02, 2018, 20:13:59 »
Ser også på det som ganske positivt at han kjenner stallen og spillerene såpass godt nå at det er ganske klart hvem som ikke er med videre.


Der er du innom min største anke med å skifte trener/manager. Det er så tidkrevende å vente på at en ny mann skal bli kjent med stallen sin, få tid til å bytte ut noen og skaffe nye inn. Som regel er sesongen i toppen ødelagt' innen han evt finner ut av det og begynner å levere resultater... :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #874 på: Mai 02, 2018, 20:24:59 »
Ser også på det som ganske positivt at han kjenner stallen og spillerene såpass godt nå at det er ganske klart hvem som ikke er med videre.


Der er du innom min største anke med å skifte trener/manager. Det er så tidkrevende å vente på at en ny mann skal bli kjent med stallen sin, få tid til å bytte ut noen og skaffe nye inn. Som regel er sesongen i toppen ødelagt' innen han evt finner ut av det og begynner å levere resultater... :(
Er nok et argument for å beholde han, ja. Han kan jo si i fra hvem han mener bør fare, og hvilke plasser som evt. må forsterkes. Jeg har jo ivret for at han skal sparkes, men ser ikke noe poeng å gnåle mer om det nå. Rad har tatt beslutningen. Går det skeis i høst, derimot... ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #875 på: Mai 02, 2018, 21:41:54 »
Ser også på det som ganske positivt at han kjenner stallen og spillerene såpass godt nå at det er ganske klart hvem som ikke er med videre.


Der er du innom min største anke med å skifte trener/manager. Det er så tidkrevende å vente på at en ny mann skal bli kjent med stallen sin, få tid til å bytte ut noen og skaffe nye inn. Som regel er sesongen i toppen ødelagt' innen han evt finner ut av det og begynner å levere resultater... :(
Er nok et argument for å beholde han, ja. Han kan jo si i fra hvem han mener bør fare, og hvilke plasser som evt. må forsterkes. Jeg har jo ivret for at han skal sparkes, men ser ikke noe poeng å gnåle mer om det nå. Rad har tatt beslutningen. Går det skeis i høst, derimot... ;)

Da er det bare å sette penger på nedrykk. Tidenes verste Leeds manager får fortsette

Annesj

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #876 på: Mai 02, 2018, 21:45:27 »
Jeg personlig håper mange her inne må spise orda sine etterhvert. Liten sjans for det men det sku vørt moro å sett.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #877 på: Mai 02, 2018, 21:46:45 »
nedrykk ;D ;D ;D
h.b: bør ikke vente til ihvertfald august før du tar frem spåkula? ;D

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #878 på: Mai 02, 2018, 21:47:36 »
Ser også på det som ganske positivt at han kjenner stallen og spillerene såpass godt nå at det er ganske klart hvem som ikke er med videre.


Der er du innom min største anke med å skifte trener/manager. Det er så tidkrevende å vente på at en ny mann skal bli kjent med stallen sin, få tid til å bytte ut noen og skaffe nye inn. Som regel er sesongen i toppen ødelagt' innen han evt finner ut av det og begynner å levere resultater... :(
Er nok et argument for å beholde han, ja. Han kan jo si i fra hvem han mener bør fare, og hvilke plasser som evt. må forsterkes. Jeg har jo ivret for at han skal sparkes, men ser ikke noe poeng å gnåle mer om det nå. Rad har tatt beslutningen. Går det skeis i høst, derimot... ;)

Da er det bare å sette penger på nedrykk. Tidenes verste Leeds manager får fortsette
Dette er bare trist! Jeg er oppgitt og forbanna. PH har ikke tilført noe som helst, ikke en dritt. Jeg kan ikke se noe annet enn nok en trist sesong. Det er greit å gi en trener tid, men da skal det være en som har noe å fare med, og som har vist at dette går rett vei. Mener virkelig noen her på forumet at det er bedring i sikte? at PH har tilført noe positivt som kommer til å vokse fremover? I min verden er han en middels trener sompasser utmerket i Barnsley eller Accrington Stanley. I Leeds har han ingenting å gjøre :(
Apatisk :o

B_Ød

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #879 på: Mai 02, 2018, 21:52:27 »
Jeg har trua!!
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28928
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #880 på: Mai 02, 2018, 21:52:54 »
Mener virkelig noen her på forumet at det er bedring i sikte? at PH har tilført noe positivt som kommer til å vokse fremover?
Ã…h han har gitt noen unge sjansen - som har 'tatt muligheten'. Men nei, det er fint lite 'positivt' som viser igjen ute på banen, jeg skal ikke løpe fra den. Men NOE er det da AR ser når han lar PH være sportslig ansvarlig for en ikke ubetydelig sum penger som satses...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #881 på: Mai 02, 2018, 21:54:55 »
Ser også på det som ganske positivt at han kjenner stallen og spillerene såpass godt nå at det er ganske klart hvem som ikke er med videre.


Der er du innom min største anke med å skifte trener/manager. Det er så tidkrevende å vente på at en ny mann skal bli kjent med stallen sin, få tid til å bytte ut noen og skaffe nye inn. Som regel er sesongen i toppen ødelagt' innen han evt finner ut av det og begynner å levere resultater... :(
Er nok et argument for å beholde han, ja. Han kan jo si i fra hvem han mener bør fare, og hvilke plasser som evt. må forsterkes. Jeg har jo ivret for at han skal sparkes, men ser ikke noe poeng å gnåle mer om det nå. Rad har tatt beslutningen. Går det skeis i høst, derimot... ;)

Da er det bare å sette penger på nedrykk. Tidenes verste Leeds manager får fortsette
Dette er bare trist! Jeg er oppgitt og forbanna. PH har ikke tilført noe som helst, ikke en dritt. Jeg kan ikke se noe annet enn nok en trist sesong. Det er greit å gi en trener tid, men da skal det være en som har noe å fare med, og som har vist at dette går rett vei. Mener virkelig noen her på forumet at det er bedring i sikte? at PH har tilført noe positivt som kommer til å vokse fremover? I min verden er han en middels trener sompasser utmerket i Barnsley eller Accrington Stanley. I Leeds har han ingenting å gjøre :(
Apatisk :o

Han får jo ihvertfall litt fred og ro nå med spillergruppa. Så får vi se senere i mai/juni. Taper Real finalen kan det jo være Zidane blir ledig.

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #882 på: Mai 02, 2018, 21:55:36 »
Nå som Rad har bestemt seg, er det jo ikke nødvendig å bruke sommeren på og spekulere på hvem som blir trener. Kan spekulere i spillertilganger og spilleravganger i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #883 på: Mai 02, 2018, 22:02:32 »
Nå som Rad har bestemt seg, er det jo ikke nødvendig å bruke sommeren på og spekulere på hvem som blir trener. Kan spekulere i spillertilganger og spilleravganger i stedet.

Vi kan vente oss league one spillere og spillere til U-23 laget. Samt en eller annen i Grot og Ekuban klassen.
Pontus og Saiz forsvinner og Cooper blir en nøkkelspiller for Bottom

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #884 på: Mai 02, 2018, 22:04:07 »
Nå som Rad har bestemt seg, er det jo ikke nødvendig å bruke sommeren på og spekulere på hvem som blir trener. Kan spekulere i spillertilganger og spilleravganger i stedet.

Vi kan vente oss league one spillere og spillere til U-23 laget. Samt en eller annen i Grot og Ekuban klassen.
Pontus og Saiz forsvinner og Cooper blir en nøkkelspiller for Bottom
Snakkes om Marriott fra Peterborough.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #885 på: Mai 02, 2018, 22:04:38 »
Mener virkelig noen her på forumet at det er bedring i sikte? at PH har tilført noe positivt som kommer til å vokse fremover?
Ã…h han har gitt noen unge sjansen - som har 'tatt muligheten'. Men nei, det er fint lite 'positivt' som viser igjen ute på banen, jeg skal ikke løpe fra den. Men NOE er det da AR ser når han lar PH være sportslig ansvarlig for en ikke ubetydelig sum penger som satses...
Det han ser er følgende: en ung uerfaren trener som ikke setter krav og som ikke er vanskelig. Dessuten vil det ta seg dårlig ut for Rad å sparke PH nå, det er en bekreftelse på at han har tatt enda et feilvalg.

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #886 på: Mai 02, 2018, 22:04:53 »
Nå som Rad har bestemt seg, er det jo ikke nødvendig å bruke sommeren på og spekulere på hvem som blir trener. Kan spekulere i spillertilganger og spilleravganger i stedet.

Vi kan vente oss league one spillere og spillere til U-23 laget. Samt en eller annen i Grot og Ekuban klassen.
Pontus og Saiz forsvinner og Cooper blir en nøkkelspiller for Bottom

Si vi hadde gått for Gerrard som manager, hva kunne vi forventet oss da?

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #887 på: Mai 02, 2018, 22:09:45 »
Nå som Rad har bestemt seg, er det jo ikke nødvendig å bruke sommeren på og spekulere på hvem som blir trener. Kan spekulere i spillertilganger og spilleravganger i stedet.

Vi kan vente oss league one spillere og spillere til U-23 laget. Samt en eller annen i Grot og Ekuban klassen.
Pontus og Saiz forsvinner og Cooper blir en nøkkelspiller for Bottom

Si vi hadde gått for Gerrard som manager, hva kunne vi forventet oss da?

En manager med navn som kan være navnet som får en god spiller til å velge Leeds. Nå har vi en som gode spillere bare vil riste på hodet av

samadhi

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #888 på: Mai 02, 2018, 22:10:26 »
Håper dette stemmer, og det eneste riktige etter min mening.
Tok over ett sunket skip med halve mannskapet skadeskutt. Har ikke klart å tette hullene, men har trua på at han har lagt en plan på hvordan det skal gjøres.

Positiv eller negativ, nå mener jeg fansen må støtte manageren!
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #889 på: Mai 02, 2018, 22:13:21 »
Nå som Rad har bestemt seg, er det jo ikke nødvendig å bruke sommeren på og spekulere på hvem som blir trener. Kan spekulere i spillertilganger og spilleravganger i stedet.

Vi kan vente oss league one spillere og spillere til U-23 laget. Samt en eller annen i Grot og Ekuban klassen.
Pontus og Saiz forsvinner og Cooper blir en nøkkelspiller for Bottom

Si vi hadde gått for Gerrard som manager, hva kunne vi forventet oss da?

En manager med navn som kan være navnet som får en god spiller til å velge Leeds. Nå har vi en som gode spillere bare vil riste på hodet av

Kunne vi forventet og ligge i toppen til neste år da? med tanke på merittene hans som spiller vet han jo hva som kreves.

Hallgeir *

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #890 på: Mai 02, 2018, 22:16:48 »
Nå som Rad har bestemt seg, er det jo ikke nødvendig å bruke sommeren på og spekulere på hvem som blir trener. Kan spekulere i spillertilganger og spilleravganger i stedet.

Vi kan vente oss league one spillere og spillere til U-23 laget. Samt en eller annen i Grot og Ekuban klassen.
Pontus og Saiz forsvinner og Cooper blir en nøkkelspiller for Bottom

Si vi hadde gått for Gerrard som manager, hva kunne vi forventet oss da?

En manager med navn som kan være navnet som får en god spiller til å velge Leeds. Nå har vi en som gode spillere bare vil riste på hodet av

Gerrard har et navn, men ellers er han en novise på dette nivået, akkurat som han som ble ansatt av Cellino under et måltid i London.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #891 på: Mai 02, 2018, 22:54:31 »
Kontinuitet er nøkkelordet. Bra AR står mot trykket fra utålmodige fans. Bra vi kan finne roen og ha fokus på spillerstallen.
 

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #892 på: Mai 02, 2018, 22:57:11 »
Kontinuitet er nøkkelordet. Bra AR står mot trykket fra utålmodige fans. Bra vi kan finne roen og ha fokus på spillerstallen.
En rasjonalitetens stemme her inne på forumet? Det er ikke ofte. Her svinges jo øksa over trenernakkene i et kjør.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #893 på: Mai 02, 2018, 23:00:25 »
Kontinuitet er nøkkelordet. Bra AR står mot trykket fra utålmodige fans. Bra vi kan finne roen og ha fokus på spillerstallen.

Da kunne vi like gjerne beholdt the Hock. Bottom har ikke kommet med annet enn tapsmentalitet, og dette vil fortsette til neste sesong. Han får da fyken i januar og Who ansettes som ny coach. Og det skrikes høyt om at Who ikke har fått bygd sin egen stall.
Men er man en coach, ja da er jobben å gjøre det beste ut av det man får tilgjengelig, ikke klage på at han ikke har henta in sine egne spillere.
Raddikken står til terningkast 1, og innen jul vil det komme demonstrasjoner mot ham og han føler presset på hvordan det er å være eier som er en sportslig fiasko. Bottom fortjener ikke en stjerne en gang. Tidenes dårligste ansettelse i sjefsstolen

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28928
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #894 på: Mai 02, 2018, 23:15:06 »
Phil Hay:

Leeds United: The battle is now on for hearts and minds

 Phil Hay Email Published: 06:00 Wednesday 02 May 2018 

Where does Paul Heckingbottom go from here after a tough start to his tenure as Leeds United head coach? Phil Hay delivers his assessment of a poor Championship campaign at Elland Road.

Paul Heckingbottom will remember this season as the most barren of campaigns. Between Barnsley and Leeds United, the clubs managed by him since August, he has known only relegation form and a win ratio of 20 per cent. Fatigue is telling at every level at Elland Road but few there are more in need of the summer.

Vague targets were given to Heckingbottom when Leeds brought him in from Oakwell – to keep the play-offs in view for as long as possible and to begin separating the wheat from the chaff – but there was an expectation in United’s boardroom that the run-in would be less of a car crash. While the penny is dropping about the misjudgements made in last summer’s transfer window, Andrea Radrizzani’s has not changed his view that the squad should be much closer to the Championship’s play-off positions.

He and Heckingbottom spoke before Leeds’ derby against Barnsley on April 21, one of just three games the club have won under their incumbent head coach. Those talks – coming on the back of speculation about Heckingbottom’s future – appeared to shore up Heckingbottom’s position ahead of the summer.

The 40-year-old expects to be here for the summer transfer window and will take a first-team squad of sorts on Leeds’ controversial tour of Myanmar. The travelling party is due to be finalised before Sunday’s final league fixture against QPR.

Radrizzani, though, has said nothing publicly about his head coach’s performance and a 15-game introduction to the job has thrown Heckingbottom into the thick of a battle for hearts and minds. For the first time at Norwich City on Saturday there were audible criticism of ‘you don’t know what you’re doing’ when Jay-Roy Grot, United’s maligned Dutch youngster, replaced Gjanni Alioski for the final 20 minutes of a 2-1 defeat. It was a long-odds roll of the dice towards the end of a match in which United’s motivation was questionable. Heckingbottom took issue with the display. “There are too many loose balls, 50-50s, not won,” he said. “I know when we look at the physical stats the boys will have run. But when we look at the challenges and duels, we won’t be coming out on top. That’s a mentality thing. That’s what we have to change.”

The damage to Heckingbottom’s standing, in the eyes of those who are watching his team, concerns the lack of change. Leeds sacked Thomas Christiansen – win ratio 40 per cent – because results were turning for the worse, discipline had gone and Radrizzani no longer had confidence in his ability to pull the dressing room together. Heckingbottom inherited a catalogue of problems – absent players, a run of fixtures against the form teams and a squad who seemed to sense that their season was over – but his players have not emerged from the worst of this season and, with one game to play, a distinct pattern of play continues to elude him.

Saturday’s defeat was the eighth under Heckingbottom and, no less significantly, Leeds’ 20th of the league season. On just two occasions since their relegation from the Premiership in 2004 have the club suffered more in single campaigns and one of those was the season in which Dennis Wise took United into League One. Wise’s squad aside, only one set of players have amassed fewer points than the current tally of 57 and Leeds will finish this season with a negative goal difference.

If, on a very basic level, the club anticipated Christiansen’s replacement tightening up their team, the opposite has been true. Under Heckingbottom, Leeds have recorded one clean sheet. Inevitably, a finish in the bottom half looms.

There is, still, a feeling at Elland Road that Heckingbottom has been let down by some in his dressing room. The nature of Leeds’ half-hearted football contradicts much of what is said about him: that he knows how to man-manage, that the senior players in United’s squad have come to respect him and that he is happy to speak frankly to Radrizzani and the board about shortcomings.

Radrizzani’s view is that United had sufficient resources to compete for the play-offs but Heckingbottom quickly drew the conclusion that the club possess a mid-table squad. They look more like a mid-table squad now than they did when he took over.
 For several weeks, Heckingbottom has pushed the line that players were fighting to keep themselves in the building next season. Saturday’s performance showed little in the way of urgency. United’s squad has more security than many before them and after Pablo Hernandez’s decision to sign a new two-year deal last week, every senior player on a permanent contract is tied down to 2019 or beyond. Amongst the 18-man group used at Carrow Road, only young left-back Tom Pearce is out of contract and Leeds intend to hand him improved terms. Of the club’s loanees, Pierre-Michel Lasogga will return to Hamburg and Leeds’ interest in signing Matthew Pennington has been complicated by the offer of a new deal at Everton.

Heckingbottom’s contract runs to the end of next season and United shelled £500,000 to release him from Barnsley in February. That the partnership has failed to produce green shoots leaves Leeds and Radrizzani with the dilemma of whether to stick to the guns they fired when Heckingbottom’s appointment was hurried through within 48 hours of Christiansen’s dismissal.

In all, it amounts to a single question for Radrizzani: where does the blame lie?

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-the-battle-is-now-on-for-hearts-and-minds-1-9144945
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #895 på: Mai 02, 2018, 23:21:51 »
Ny kontrakt for pennington av everton. Det finnes en Gud der oppe som vil oss godt. Takk og lov

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #896 på: Mai 03, 2018, 01:34:30 »
Ny kontrakt for pennington av everton. Det finnes en Gud der oppe som vil oss godt. Takk og lov
Han kommer til å bli god.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #897 på: Mai 03, 2018, 06:48:43 »
Ny kontrakt for pennington av everton. Det finnes en Gud der oppe som vil oss godt. Takk og lov
Han kommer til å bli god.

De fleste får et løft etter at de har vært på lån hos oss, men her tror jeg du tar feil!

Håper ikke han kommer tilbake neste sesong!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #898 på: Mai 03, 2018, 09:23:00 »
Kontinuitet er nøkkelordet. Bra AR står mot trykket fra utålmodige fans. Bra vi kan finne roen og ha fokus på spillerstallen.
Ja det er genialt.... kontinuitet med MIDDELMÃ…DIGHET >:(

B_Ød

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #899 på: Mai 03, 2018, 09:32:18 »
spennende blir det åkkesom.
Ups & Ups!!