Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield U @ Bramall Lane, Lørdag 10/2-18 kl. 1330 Viasport3  (Lest 37098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Paul Heckingbottom får sin Leeds debut i TV KAMPEN på Bramall Lane. Kampen Vises vises på VIASPORT 3 OG VIAPLAY.

Dette blir spennende. Kjenner jeg er veldig spent på hvilken formasjon han velger og hvordan vi fremstår.

Jeg håper vi får se effekten av ny sjef. Det har vært tungt en stund og det har vært en del frustrasjon blant spilleren. Nå bør dette være lagt til side og ny energi bør sitre i kroppen.

Ã… tippe laget ser jeg på som relativt vanskelig da vi ikke vet hvordan han vil spille og hvem som er aktuelle. Kanskje noen unggutter får sin ilddåp allerede? Hosannah og Alme?

Med disse endringene så tror jeg vi får se en mye bedre utgave av Alioski, og en Lasogga med mer bevegelse rundt seg og han vil score mye flere mål.

Jeg tipper vi vinner. 2-1 eller 2-0. Lasogga dundrer inn begge!

God kamp  :)

« Siste redigering: Februar 06, 2018, 12:02:51 av Promotion 2010 »

DenHviteYeboah

Paul Heckingbottom får sin Leeds debut i TV KAMPEN på Bramall Lane. Kampen Vises vises på VIASPORT 3 OG VIAPLAY.

Dette blir spennende. Kjenner jeg er veldig spent på hvilken formasjon han velger og hvordan vi fremstår.

Jeg håper vi får se effekten av ny sjef. Det har vært tungt en stund og det har vært en del frustrasjon blant spilleren. Nå bør dette være lagt til side og ny energi bør sitre i kroppen.

Ã… tippe laget ser jeg på som relativt vanskelig da vi ikke vet hvordan han vil spille og hvem som er aktuelle. Kanskje noen unggutter får sin ilddåp allerede? Hosannah og Alme?

Med disse endringene så tror jeg vi får se en mye bedre utgave av Alioski, og en Lasogga med mer bevegelse rundt seg og han vil score mye flere mål.

Jeg tipper vi vinner. 2-1 eller 2-0. Lasogga dundrer inn begge!

God kamp  :)
Hvilken holdning :)
Jeg er bare redd kjenner jeg.... ;)

Trulsaren

Siste 5 kamper fra Sheffield:

Wolves - Sheffield United 3-0
Sheffield United - Villa 0-1
Sheffield United - Preston 1-0
Norwich - Sheffield United 1-2
Sheffield United - Sheffield W. - 0-0

Liten formdupp, lukter muligheter her :)

2-0 til Leeds.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

auren

Vil ha dette laget, hvis vi går for en 4-4-2 formasjon:

Wiedwald - Dallas, Pennington, de Bock, Alioski - Roberts, Forshaw, Vieira, Hernandez - Roofe, Lasogga

Hyper-offansivt. Men her må vi bare gunne på og gå "all in". Kun 3 poeng er godt nok om vi skal ha en realistisk målsetning om topp 6.

Tips: 1-1 (Roberts).


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

tror kanskje Viera kan få slappe av litt..har vært syltynn i laaang tid nå.
Ups & Ups!!

Sydhagen

tror kanskje Viera kan få slappe av litt..har vært syltynn i laaang tid nå.

Enig, men har vi noen å sette inn...?
Phillips er vel suspendert ennå.
Må vel kanskje være Anita det da, eventuelt kjøre Pablo inn sentralt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Er nok ikke så optimistisk som mange andre. For mange utskiftninger i forsvarsrekka til at dette kan gå bra. Blir litt av en ilddåp for den evt. nye manageren. Tror vi taper 1-3. Det mest optimistiske jeg kan komme på er uavgjort med scoringer: 1-1 eller 2-2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
tror kanskje Viera kan få slappe av litt..har vært syltynn i laaang tid nå.

Enig, men har vi noen å sette inn...?
Phillips er vel suspendert ennå.
Må vel kanskje være Anita det da, eventuelt kjøre Pablo inn sentralt.

Phillips og O`Kane er vel ferdig sonet nå.

RoarG

tror kanskje Viera kan få slappe av litt..har vært syltynn i laaang tid nå.

Enig, men har vi noen å sette inn...?
Phillips er vel suspendert ennå.
Må vel kanskje være Anita det da, eventuelt kjøre Pablo inn sentralt.

Phillips og O`Kane er vel ferdig sonet nå.
Så, Cooper og Berardi suspendert. Jansson og Ayling langtidsskadd. Har igjen Pennington. Kan fylle på med Shaugnessy, og Anita på en av backene. Hvem skal ha den andre backen? Og hvilke forsvarsspillere kan sitte på benken? O'Connor? Halme? Struijk? Dette kan bli meget stygt.
« Siste redigering: Februar 06, 2018, 11:16:02 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

tror kanskje Viera kan få slappe av litt..har vært syltynn i laaang tid nå.

Enig, men har vi noen å sette inn...?
Phillips er vel suspendert ennå.
Må vel kanskje være Anita det da, eventuelt kjøre Pablo inn sentralt.

Phillips og O`Kane er vel ferdig sonet nå.
Så, Cooper og Berardi suspendert. Jansson og Ayling langtidsskadd. Har igjen Pennington. Kan fylle på med Shaugnessy, og Anita på en av backene. Hvem skal ha den andre backen? Og hvilke forsvarsspillere kan sitte på benken? O'Connor? Halme? Struijk? Dette kan meget stygt.
Shaughnessy fortsatt skadet
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Annesj

Shaugnessy å  Ayling er langtidsskadd. Jansson vet vi ikkeno om. Ikke blitt annonsert noe ang skade hans. Cooper, Berra, Saiz og Okane suspendert ennå vel? Vi har kun Pennington, De bock og Anita som forsvarere.

Velger meg Pennington å De Bock som stoppere. Anita/Dallas og Alioski som backer.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

jackbauer68

  • Gjest
Tipper Jansson er klar.

Da går vi for dette laget:

              Wiedvald

Anita Jansson Pennington De Bock

            O`Kane Forshaw
                   
Dallas           Phillips         Alioski

                   Roberts


Roofe, Vieira, Pablo og Lasogga på benken, vi har jo en kanonstall å ta av :D

B_Ød

tror kanskje Viera kan få slappe av litt..har vært syltynn i laaang tid nå.

Enig, men har vi noen å sette inn...?
Phillips er vel suspendert ennå.
Må vel kanskje være Anita det da, eventuelt kjøre Pablo inn sentralt.

evt pablo sentralt og Cibicki som kant...
Ups & Ups!!

RoarG

Shaugnessy å  Ayling er langtidsskadd. Jansson vet vi ikkeno om. Ikke blitt annonsert noe ang skade hans. Cooper, Berra, Saiz og Okane suspendert ennå vel? Vi har kun Pennington, De bock og Anita som forsvarere.

Velger meg Pennington å De Bock som stoppere. Anita/Dallas og Alioski som backer.
Glemte belgieren. De hjalp jo litt på. Fortsatt blir vel benken i tynneste laget. Ekstremt utsatt for skader. Jeg regner med at den nye sjefen setter disiplinærproblemene på plass, slik at vi unngår flere kort?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Shaugnessy å  Ayling er langtidsskadd. Jansson vet vi ikkeno om. Ikke blitt annonsert noe ang skade hans. Cooper, Berra, Saiz og Okane suspendert ennå vel? Vi har kun Pennington, De bock og Anita som forsvarere.

Velger meg Pennington å De Bock som stoppere. Anita/Dallas og Alioski som backer.
Glemte belgieren. De hjalp jo litt på. Fortsatt blir vel benken i tynneste laget. Ekstremt utsatt for skader. Jeg regner med at den nye sjefen setter disiplinærproblemene på plass, slik at vi unngår flere kort?

Det får vi inderlig håpe. Benken blir tynn mtp forsvarsspillere ja. Tipper Stujik eller O,connor på benk.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

nord

Tror vi vinder denne  :)
 

Cherry

Tipper Jansson er klar.

Da går vi for dette laget:

              Wiedvald

Anita Jansson Pennington De Bock

            O`Kane Forshaw
                   
Dallas           Phillips         Alioski

                   Roberts


Roofe, Vieira, Pablo og Lasogga på benken, vi har jo en kanonstall å ta av :D

Syns ikke Lasogga gjorde seg bort mot Cardiff, han starter tror jeg.
Forshow blri nok trekt ned om ikke Pontus er klar, noe som gir plass Roofe fremover.
Vil ha Chibicki og ikke Sacko på benk i såfall......men vi fyller på slik at vi har 6 stk i hvertfall.
Kanskje Hecky ser noe på trening som ikke TC gjorde, og drar frem ett ess i ermet?  ;D
 

h.b

  • Gjest
Tipper Jansson er klar.

Da går vi for dette laget:

              Wiedvald

Anita Jansson Pennington De Bock

            O`Kane Forshaw
                   
Dallas           Phillips         Alioski

                   Roberts


Roofe, Vieira, Pablo og Lasogga på benken, vi har jo en kanonstall å ta av :D

Syns ikke Lasogga gjorde seg bort mot Cardiff, han starter tror jeg.
Forshow blri nok trekt ned om ikke Pontus er klar, noe som gir plass Roofe fremover.
Vil ha Chibicki og ikke Sacko på benk i såfall......men vi fyller på slik at vi har 6 stk i hvertfall.
Kanskje Hecky ser noe på trening som ikke TC gjorde, og drar frem ett ess i ermet?  ;D

Får da endelig håpe at 4-2-3-1 skrotes

samadhi

Tipper Jansson er klar.

Da går vi for dette laget:

              Wiedvald

Anita Jansson Pennington De Bock

            O`Kane Forshaw
                   
Dallas           Phillips         Alioski

                   Roberts


Roofe, Vieira, Pablo og Lasogga på benken, vi har jo en kanonstall å ta av :D

Syns ikke Lasogga gjorde seg bort mot Cardiff, han starter tror jeg.
Forshow blri nok trekt ned om ikke Pontus er klar, noe som gir plass Roofe fremover.
Vil ha Chibicki og ikke Sacko på benk i såfall......men vi fyller på slik at vi har 6 stk i hvertfall.
Kanskje Hecky ser noe på trening som ikke TC gjorde, og drar frem ett ess i ermet?  ;D

Får da endelig håpe at 4-2-3-1 skrotes

Ikke så opptatt av hvilket system vi spiller, men hvordan vi opptrer i systemet.
Spill gjerne 4-2-3-1, men da må vi få se offansive backer som kommer til innlegg ved motstanderens dølinje. Vi må få minst en av de def midtbanespillerne til å være med fremover og storme inn i feltet ved innlegg. Vi må ha vinger som ikke bare går innover i banen, men som tør å utfordre på kant og komme til innlegg. Vi må ha en spiss som ofrer alt inne i feltet og jakter scoringer i boksen (ikke en Lasogga som møtende spiss inne i midtsirkelen).
Og vi må en mann på sidelinjen som evner til gjøre forandringer når ting ikke fungerer.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Tipper Jansson er klar.

Da går vi for dette laget:

              Wiedvald

Anita Jansson Pennington De Bock

            O`Kane Forshaw
                   
Dallas           Phillips         Alioski

                   Roberts


Roofe, Vieira, Pablo og Lasogga på benken, vi har jo en kanonstall å ta av :D

Syns ikke Lasogga gjorde seg bort mot Cardiff, han starter tror jeg.
Forshow blri nok trekt ned om ikke Pontus er klar, noe som gir plass Roofe fremover.
Vil ha Chibicki og ikke Sacko på benk i såfall......men vi fyller på slik at vi har 6 stk i hvertfall.
Kanskje Hecky ser noe på trening som ikke TC gjorde, og drar frem ett ess i ermet?  ;D

Får da endelig håpe at 4-2-3-1 skrotes

Ikke så opptatt av hvilket system vi spiller, men hvordan vi opptrer i systemet.
Spill gjerne 4-2-3-1, men da må vi få se offansive backer som kommer til innlegg ved motstanderens dølinje. Vi må få minst en av de def midtbanespillerne til å være med fremover og storme inn i feltet ved innlegg. Vi må ha vinger som ikke bare går innover i banen, men som tør å utfordre på kant og komme til innlegg. Vi må ha en spiss som ofrer alt inne i feltet og jakter scoringer i boksen (ikke en Lasogga som møtende spiss inne i midtsirkelen).
Og vi må en mann på sidelinjen som evner til gjøre forandringer når ting ikke fungerer.

Høres veldig ut som begynnelsen av sesongen dette  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Tipper Jansson er klar.

Da går vi for dette laget:

              Wiedvald

Anita Jansson Pennington De Bock

            O`Kane Forshaw
                   
Dallas           Phillips         Alioski

                   Roberts


Roofe, Vieira, Pablo og Lasogga på benken, vi har jo en kanonstall å ta av :D

Syns ikke Lasogga gjorde seg bort mot Cardiff, han starter tror jeg.
Forshow blri nok trekt ned om ikke Pontus er klar, noe som gir plass Roofe fremover.
Vil ha Chibicki og ikke Sacko på benk i såfall......men vi fyller på slik at vi har 6 stk i hvertfall.
Kanskje Hecky ser noe på trening som ikke TC gjorde, og drar frem ett ess i ermet?  ;D

Får da endelig håpe at 4-2-3-1 skrotes

Ikke så opptatt av hvilket system vi spiller, men hvordan vi opptrer i systemet.
Spill gjerne 4-2-3-1, men da må vi få se offansive backer som kommer til innlegg ved motstanderens dølinje. Vi må få minst en av de def midtbanespillerne til å være med fremover og storme inn i feltet ved innlegg. Vi må ha vinger som ikke bare går innover i banen, men som tør å utfordre på kant og komme til innlegg. Vi må ha en spiss som ofrer alt inne i feltet og jakter scoringer i boksen (ikke en Lasogga som møtende spiss inne i midtsirkelen).
Og vi må en mann på sidelinjen som evner til gjøre forandringer når ting ikke fungerer.

Vel. Når motstanderen ser at vi kun har en på topp og tre på midten. Ja da vil de automatisk legge et høyere press på banen. Samt at med 2 defansive, ja da tar han ut to som er defansive i spillestil til å bekle den rollen. O`Kane og Vieira er jo ikke offansive i tankesett okke som. Og da å få de til å være offansive er ikke lett. Er man defansivt innstilt i genene, ja da er man det.
Så det med hvordan vi opptrer i systemet slår seg slev i bakhodet. Hvis de defansive hadde vært f.eks spillertyper alla Milner og Cook. Ja da er det lettere å bruke de to defansive som rene midtbanespillere i den angripende fase

leedslife

                                    Wiedwald

Anita         Pennington       O`connor (ev Foreshaw)    Le Bock


                Phillips              Foreshaw (ev Vieira)


Roberts                         Hernandez                           Alioski

 
                                     Lasogga



er jo fryktelig svak den forsvarsfireren. Har aldri sett maken. Positivt offensivt. Regner med Roberts går rett inn på laget. Roofe og Alioski forsvarer jo egentlig ikke en plass på laget, men Alioski bidrar bra defensivt.

Har vel ingen fra U-23 som har gjort seg fortjent til noe plass på benken heller. Muligens Pearce kanskje Sarkic. Veldig sansen for de.

Tror vi har mulighet for 1 poeng, men kommer veldig Ann på hvordan forsvars 4éren blir.

Tror nok han bytter formasjon når vi får spillere tilbake. Vi kan jo ikke spille med 3 bak pr dags dato når vi bare har 1 senior stopper klar.
« Siste redigering: Februar 06, 2018, 13:37:47 av leedslife »

Annesj

Ã… tippe dette laget å formasjon blir litt bingo men.

                    Wiedwald

Anita    Pennington     Jansson      De Bock

                 Vieira   4Shaw

Roberts              Saiz                  Alioski

                Lasogga
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Tom

Saiz er vel enda suspendert?
 

Promotion 2010

White Answers

Good news about Pontus. Players starting to creep back now. Phillips and O’Kane also available for Sheff Utd. And Tyler Roberts too. So we can put a pretty decent team out to be fair. But who’s our right-back? Dallas I guess. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Saiz er vel enda suspendert?

Stemmer det  ::) Hakke kontroll på alle suspensjoner å skader tydeligvis.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

berlin

Saiz er vel enda suspendert?

Saiz er tilgjengelig mot Derby, så ja - han er fortsatt suspendert.

auren

Hvis 4-4-2 ville jeg gått for følgende:

Wiedwall - Dallas, Pennington, Jansson, de Bock - Alioski, Phillips, Forshaw, Hernandez - Roberts, Lasogga

Subs: Lonergan, Anita, O`Connor, O`Kane, Vieira, Roofe, Sacko


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Vi har ingen annen som kan steppe inn for Dallas på høyre back? Akademispillere? Tror vi har en som heter Bryce Hosannah.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Vi har ingen annen som kan steppe inn for Dallas på høyre back? Akademispillere? Tror vi har en som heter Bryce Hosannah.
Tja..kanskje Phillips kunne spilt hb? Høres jo risikabelt ut, men ikke mye å velge i...