Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3

Started by B_Ød, February 16, 2018, 13:57:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Superfan

Quote from: Hallgeir * on February 18, 2018, 19:01:06
Quote from: Superfan on February 18, 2018, 18:57:49
Quote from: Sleivind on February 18, 2018, 18:56:12
Ut med Hernandez! Han mister ballen i 19 av 20 tilfeller og som oftest når vi er i ubalanse. Håpløse dødballer i tillegg...

Totalt uenig. Vår klart beste spiller idag.

Ja, han viste sin verdi der med målgivende.

Cannavaro

JAAAAAAAAAAA  ROOOOOFIE !!!   Corner fra PABLO !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Barba

Jadda, deilig ufortjent, men bra siste kvarteret. Kjør inn og ta alle tre. Prett folkens.

Marching on together.
Barba - MOT

Nørgaard

Sleivind

Ut med Hernandez! Han mister ballen i 19 av 20 tilfeller og som oftest når vi er i ubalanse. Håpløse dødballer i tillegg...

Jeg var heldig med den der!  ;D 8) ::)

Hallgeir *

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 18, 2018, 19:05:46
Quote from: Barba on February 18, 2018, 19:03:32

Innertier
Har ikke sett på i dag men synes cornerne til Pablo denne sesongen har vært håpløse. Ikke en eneste vel som har kommet forbi første forsvarer.

Pablo har vært brukbar i denne kampen.

2-2 Roofe.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Aldri sett en kamp der publikum faktisk snur en match så til de grader. Helt ellevill stemning på Elland Road.

RoarG

Nå forventer jeg at vi ror i land dette resultatet. Minst. Vi bør ha tabbet i fra oss i 1. omgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Barba

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 18, 2018, 19:05:46
Quote from: Barba on February 18, 2018, 19:03:32

Innertier
Har ikke sett på i dag men synes cornerne til Pablo denne sesongen har vært håpløse. Ikke en eneste vel som har kommet forbi første forsvarer.

Kom igjen, hvem er neste? Hva skal vi si, Pontus scorer altfor sjelden på corner?
Barba - MOT

Cannavaro

Quote from: Alta-White on February 18, 2018, 19:09:37
Aldri sett en kamp der publikum faktisk snur en match så til de grader. Helt ellevill stemning på Elland Road.
Startet i det 68. minutt. Fantastisk støtte, etter at de var litt "sure" før det.....nå snakker vi 12.mann !!

Cannavaro

Superfan

HåvardK

HåvardK

Kickthemdown

Sacko er gøyal. Setter fart på oss bokstavelig talt. Men et fotballhode er han jo ikke akkurat...

Cannavaro

karaba

Cannavaro

RoarG

Får bare gratulere med en fantastisk opphenting. Bare unngå elendige 1. omganger i fremtiden, så kanskje vi kan begynne og vinne igjen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Der kunne vi hatt 3-2, Lasogga!

Hadde vel ikke vært ufortjent heller.
Super Leeds since 1968

auren

Denne andre omgangen gjorde meg stolt som Leedssupporter igjen. All Kudos for efforten. Og vi skulle jo vunnet 3-2 på tampen der. Da kunne det blitt spennende med play off. Nå er det fortsatt bare en fjern drøm...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Utrolig bra andre omgang. Synd vi ikke klarer og ta alle 3.
Står mye bedre i andre omgang. Anita fungerer jo som ving til tider. Håper dette gav litt selvtillit. kan bli noen morsomme kamper på slutten med saiz tilbake.

Barba

Så merkelig kan fotball være. fra å ikke være i nærheten, til faktisk å fortjene å vinne. Likte avslutningen, og O´Kane spilte seg vel omtrent opp på tribunen. Starter han neste, så ...vel vi gir jo aldri opp, men da vil jeg føle meg meget presset til akkurat det.

Kred til gutta for å klare å løfte seg og ikke gi opp, og til publikum. Til og med her inne var det jubalong på slutten.
Barba - MOT

stian

Luk ut tullet bakover, spill fotball i to omganger, benk O’Kane for en stund, Berardi/Dallas inn for de Bock, jobb med spillemønster så kan dette bli OK.

Hallgeir *

Pablo, Lasogga, Forshaw var bra i dag. Anita fortjener backplassen. Kom greit gjennom kampen der.
Super Leeds since 1968

lowfields

Quote from: Alta-White on February 18, 2018, 19:09:37
Omtrent som om de 15 siste årene blir komprimert inn i en kamp.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

flynn

De siste 20 minuttene kan vise seg gull verdt. Plutselig var det som om selvtilliten kom flommende tilbake. Selv om vi ikke fikk vinnermålet kjenner jo gutta på seg hvor nære det var. Ã... gå fra å bli totalt utspilt, ydmyket og pepet ut av hjemmepublikum til å oppleve dette mot slutten gir Heckingbottom og spillerne noe stolthet tilbake, og må bygges videre på. Fotball er et rart spill, hvor psyken betyr mer enn man kan ane!

flynn

Reservesamen

Quote from: Cannavaro on February 18, 2018, 17:54:46
Veit ikke hvorfor, men jeg tror vi kommer tilbake i denne kampen.
Bristol C har kommet til denne ledelsen altfor billig.  Med litt karakterstyrke her fra våre gutter så snur vi dette.
Jeg vil ha litt trua idag allikevel.   Come on boys !!

Liker!

Asbjørn

Kirwin fornøyd med publikum:

Thom Kirwin
@Thomkirwin
Dear Leeds United supporters.

That was incredible, I f****** love you!

#MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Kan noen gi meg en kort oppsummering av kampen? Har vært opptatt i barnedåp..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."